گدھے کو خواب میں دیکھنا اور اس کی تعبیر

بعض دفعہ خواب میں گدھا دکھائی پڑنا بہت زیادہ چیخنے چلانے والے لڑکے کے معنی دیتا ہے۔ اہل تعبیر کے نزدیک خواب میں دیکھا گیا گدھا انسان کے بدن کو ظاہر کرتا ہے۔ خواب میں نظر آنے والے گدھے کا حسن و جمال آدمی کے حسن و جمال کا پتہ دیتا ہے۔ گدھے کی لاغری آدمی کی تنگ دستی، گدھے کا سیاہ ہونا آدمی کی سرداری اور اس کی خوشی، گدھے کا سفید ہونا آدمی کے حسن و جمال اور تقویٰ کی علامت ہے۔

گدھے کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب میں گدھا دیکھتے ہیں تو یہ آنے والی دلیل کی علامت ہے۔ آپ ایسے شخص ہیں جو ہمیشہ تنازعات سے بچنے کی کوشش کرتے ہیں اور ہر صورت حال میں مذاق کرتے ہیں۔ تاہم، آپ لوگوں کے ایک حلقے میں آ جائیں گے۔ جو کہ بہت نامناسب ہو گا۔ اور آپ کو رد عمل ظاہر کرنا پڑے گا اور اپنی حفاظت کرنا پڑے گی۔ آپ کو احساس ہوگا کہ آپ جو کچھ بھی کرتے ہیں۔ لیکن آپ دوسروں کو خوش نہیں کر سکتے اور یہ کہ اپنے آپ کو اور اپنی دلچسپیوں کو پہلے رکھنا بہتر ہے۔

خواب میں گدھے کا مجامعت کرنا دیکھنا
گدھے کی لمبی دم آدمی کے بعد اس کی سلطنت یا اس کے خاندان کے طویل عرصے تک باقی رہنے کی طرف اشارہ کرتی ہے۔ اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ گدھے نے اس سے مجامعت کی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ اسے خیر و بھلائی نصیب ہوگی۔ حکایت ہے کہ مشہور اموی خلیفہ عبدالملک بن مروان نے خواب میں دیکھا کہ گدھے نے اُس سے مجامعت کی ہے جس سے اُسے شدید تکلیف کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ تھوڑے عرصے میں ہی اُسے خلافت مل گئی۔ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ اس نے گدھی کو اٹھایا ہے یا گدھی سے مجامعت کی ہے تو اس کے معنی یہ ہیں کہ وہ در پیش مشکلات پر قابو پائے گا۔

خواب میں گدھے کو نگلنا
ایک آدمی نے خواب دیکھا کہ اس نے گدھے کو نگل لیا ہے۔ پھر اس کے مالک نے اسے آدمی کے منہ سے باہر نکالا ہے۔ حضرت شہاب الدین قرافی نے اسے تعبیر بتائی: ” تم نے گدھے کی پیٹھ پر رکھنے والی بری چوری کی تھی۔ بعد میں گدھے کے مالک نے اسے تم سے برآمد کر لیا تھا۔” وہ بولا : آپ نے بجا فرمایا۔

گدھے کا خچر اور گھوڑے میں تبدیل ہونے کا خواب
اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ اس کا گدھا خچر میں تبدیل ہو گیا ہے تو اسے سفر کر کے روزگار ملے گا۔ گدھا اگر گھوڑے میں تبدیل ہوا ہے تو مراد یہ ہے کہ بادشاہ کی طرف سے روزگار ملے گا۔ گدھا اگر دنبے میں تبدیل ہوا ہے تو کسی معزز آدمی کے ہاں روزگار کا ذریعہ پیدا ہو گا۔ اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ ترکے میں اسے گدھا ملا ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ ایسی جگہ سے مال پائے گا جہاں سے اسے گمان بھی نہ ہوگا۔

خواب میں گدھے کی موت
خواب میں دیکھے گئے گدھے کی موت گدھے کے مالک کی موت پر دلالت کرتی ہے۔ اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ نامعلوم گدھا مر گیا ہے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ دیکھنے والا تباہ و برباد ہو گا۔ اور اس کو سخت مالی خسارے کا سامنا کرنا پڑے گا۔ اگر کوئی خواب میں خود کو گدھے سے نیچے اترتا ہوا دیکھے تو بھی یہی تعبیر کی جائے گی۔

گدھے پر سوار ہونے کا خواب دیکھنا
اگر آپ گدھے پر سوار ہونے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ آہستہ آہستہ لیکن یقینی طور پر کامیابی حاصل کر رہے ہیں۔ آپ کا نصب العین یہ ہے کہ – اب بھی پانی بہت گہرا ہے، یہی وجہ ہے۔ کہ آپ اہم فیصلے جذباتی طور پر نہیں کرتے اور ہمیشہ ماہرین سے ان چیزوں کے بارے میں مشورہ طلب کرتے ہیں۔ جو آپ کو سمجھ نہیں آتی ہیں۔ آپ جانتے ہیں کہ آپ نے زیادہ دشوار گزار راستے کا انتخاب کیا ہے۔ لیکن آپ نے وقت پر صبر سے خود کو مسلح کیا ہے اور یقین ہے کہ آپ کا وقت آنے والا ہے۔

کالے گدھے کا خواب دیکھنا
کالے گدھے کے بارے میں خواب دیکھنا خوشی کی علامت ہے۔ ایک موقع ہے۔ کہ آپ ان رویوں کو بدلیں گے جنہوں نے آپ کو ماضی میں ناخوش کیا تھا۔ اور آپ چھوٹی چھوٹی چیزوں میں اطمینان تلاش کریں گے۔ آپ دیکھیں گے کہ بہت سی چیزیں آپ پر منحصر نہیں ہیں۔ اور وہ، چاہے آپ کچھ بھی کریں، آپ انہیں تبدیل نہیں کر سکتے۔ آپ گلابی لینز کے ذریعے زندگی کو دیکھنا شروع کر دیں گے۔ اور نئے رنگوں سے بہت زیادہ لطف اندوز ہوں گے۔

خواب میں گدھے کا بوجھ اٹھانا
جب آپ خواب میں کسی گدھے کو اپنی پیٹھ پر بھاری چیز اٹھائے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ ایک بڑا اور تھکا دینے والا کام آپ سے متوقع ہے۔ اور آپ کو اس کا مناسب اجر نہیں ملے گا۔ آپ کا باس ممکنہ طور پر آپ کو ایک ذمہ دار کام تفویض کرے گا۔ جو بہت دباؤ والا ہوگا۔ تاہم، جب تنخواہ کا وقت آئے گا اور آپ کو اتنی رقم ملے گی اس سے آپ حیران رہ جائیں گے۔ آپ کو یہ بھی احساس ہوگا کہ اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنی ملازمت اور باس کو تبدیل کریں۔

گدھے کو پٹے یا زنجیر پر چلنے کا خواب دیکھنا
گدھے کو پٹے یا زنجیر پر چلنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ جلد ہی آپ کی زندگی میں ہونے والی ہر چیز پر آپ کا کنٹرول ہو جائے گا۔ ممکنہ رکاوٹوں کی پیش گوئی کرنے کی آپ کی صلاحیت آپ کو بغیر کسی ناخوشگوار حیرت کے اپنے مقصد تک پہنچنے میں مدد دے گی۔ اس بات کو مدنظر رکھتے ہوئے کہ آپ بہت عقلمند اور ذہین انسان ہیں۔ آپ اپنی مطلوبہ چیزوں کو حاصل کرنے سے خود کو روکنے نہیں دیں گے۔

خواب دیکھنا کہ گدھا آپ سے بھاگتا ہے
اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ جلد ہی کسی ضدی شخص سے بحث کریں گے۔ چونکہ آپ کافی ملتے جلتے ہیں۔ اس لیے آپ کی بحث واقعی گندی دلیل میں بدل سکتی ہے۔ آپ حقائق کو بیکار بیان کریں گے کیونکہ اس شخص کا باطل رویہ آپ کی رائے کو مدنظر نہیں رکھے گا۔ بہتر ہو گا کہ پہلے پیچھے ہٹ جائیں تاکہ بات زیادہ دور تک نہ جائے۔

گدھا خریدنے کا خواب دیکھنا
گدھا خریدنے کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کے پاس طویل مدتی منصوبے ہیں اور آپ ان کو حاصل کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ آپ اس بار چیلنجوں، رکاوٹوں اور دوسرے لوگوں کے تبصروں کو آپ کی حوصلہ شکنی نہیں ہونے دیں گے۔ آپ اپنے مقصد کو حاصل کرنے کو یقینی بنائیں گے۔ اور آپ کو اس پر اپنا بہت زیادہ وقت، توانائی، یا پیسہ خرچ کرنے پر افسوس نہیں ہوگا۔ اگر آپ ثابت قدم رہیں تو کامیابی یقینی ہے۔

گدھا بیچنے کا خواب دیکھنا
خواب میں گدھا بیچنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ اسے سمجھنے کی کوشش کرنے سے پہلے ہی ایک خیال ترک کر دیں گے۔ آپ شاید کسی کو بتائیں گے کہ آپ کیا سوچ رہے ہیں، اور وہ آپ کو اسے چھوڑنے پر آمادہ کریں گے۔ جب تک آپ اپنی زندگی کو اسی طرح گزارتے رہیں گے۔ آپ کامیابی کی امید نہیں کر سکتے۔ اپنے خود اعتمادی پر مزید کام کرنا اچھا ہوگا۔

گدھے کو بظور تحفہ حاصل کرنے کا خواب دیکھنا
جب آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کو گدھا تحفہ دے رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو یقین ہے کہ آپ زندگی کے زیادہ مستحق ہیں۔ حالانکہ آپ کو یہ نہیں مل رہا ہے۔ آپ کو شاید لگتا ہے کہ آپ کا ساتھی آپ کے رشتے کو کام کرنے کے لیے خاطر خواہ کوششیں نہیں کر رہا ہے۔ یا آپ کا باس آپ کو اس کوشش کا بدلہ نہیں دینا چاہتا۔ جو آپ اپنے کام میں لگا رہے ہیں۔ تاہم، آپ کو یہ بھی تسلیم کرنا ہوگا کہ آپ غلط ہیں۔ اپنے آپ سے پوچھیں کہ آپ مسلسل ایک ہی کام پر کیوں رہتے ہیں۔ حالانکہ یہ آپ کو ترقی کی طرف نہیں لاتا۔

کسی کو گدھا دینے کا خواب دیکھنا
خواب میں کسی کو گدھا دینے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو پیار کرنے والا یہ سمجھتا ہے۔ کہ آپ ان کی اتنی عزت یا پیار نہیں کرتے۔ جتنی وہ آپ سے محبت کرتے ہیں۔ ہو سکتا ہے کہ یہ سچ نہ ہو، لیکن آپ ان کو دکھانے کے لیے کچھ نہیں کر رہے ہیں۔ دونوں فریقوں کو اپنا وقت، توانائی، مرضی اور محبت کو رشتے کو کام کرنے کے لیے لگانا ہوگا۔ اس وجہ سے، اگر آپ اس شخص کو اپنے ساتھ رکھنا چاہتے ہیں تو آپ کو زیادہ محنت کرنی پڑے گی۔

گدھا چرانے کا خواب دیکھنا
خواب میں گدھا چرانے کا مطلب عام طور پر یہ ہوتا ہے۔ کہ آپ کسی اور کے ذریعے کامیابی حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ آپ نے زیادہ مشکل راستہ اختیار کرنے کے بجائے شارٹ کٹ اختیار کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اور آپ اپنی مطلوبہ چیزوں کے حصول کو آسان بنانے کے لیے ایک بااثر واقف کار سے فائدہ اٹھانے کی کوشش کریں گے۔ تاہم، آپ کا منصوبہ کام نہیں کرے گا۔ اور آپ کو نتائج حصل کرنے کے لیے کسی چیز میں بہت زیادہ محنت کرنا پڑے گی۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ سے گدھا چرا رہا ہے
اگر آپ خواب میں دیکھ رہے ہیں۔ کہ کوئی آپ سے گدھا چرا رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی اپنا مقصد حاصل کرنے کے لیے آپ کے ساتھ جوڑ توڑ کرے گا۔ اگر آپ نے حال ہی میں کسی ایسے شخص سے ملاقات کی ہے جس کے ارادے ابھی تک آپ پر واضح نہیں ہیں۔ تو آپ کو محتاط رہنا چاہیے۔ اور اپنے راز، خیالات اور اندیشوں کو چھپانے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس کے بارے میں بات صرف ان سے کریں جن پر آپ بھروسہ کرتے ہیں۔

دوسرے لوگوں کا گدھے پر سوار ہونے کا خواب دیکھنا
اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کسی اور کے خرچ پر سفر کریں گے۔ آپ کو ایک ایسے شہر کا دورہ کرنے کا موقع ملے گا۔ جس نے بہت زیادہ رقم خرچ کیے بغیر ہمیشہ آپ کو متوجہ کیا ہے۔ یقیناً، آپ اکیلے اس طرح کے عیش و آرام کے متحمل نہیں ہو سکتے۔ ہو سکتا ہے کہ آپ لوگوں کے اس حلقے میں اچھا محسوس نہ کریں۔ لیکن اس سے آپ کو زیادہ دباؤ نہیں پڑے گا کیونکہ آپ اپنی خواہش پوری کر لیں گے۔

گدھے سے گرنے کا خواب دیکھنا
اگر آپ گدھے سے گرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو بدقسمتی سے اس کا کوئی مثبت مطلب نہیں ہے۔ اس طرح کے خواب اکثر کام میں مسائل کی علامت ہوتے ہیں۔ آپ کا باس آپ پر تنقید کر سکتا ہے۔ یا آپ کے ساتھی آپ کو کسی بات پر ناراض کریں گے۔ ایک اور امکان یہ ہے کہ آپ اتنے پیسے نہیں کما پائیں گے جتنے آپ چاہتے ہیں۔ اور کام پر جانا آپ کے لیے حقیقی اذیت ہوگا۔

دوسرے لوگوں کے گدھے سے گرنے کا خواب دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو گدھے سے گرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی کی مالی بربادی کا مشاہدہ کریں گے۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کا دوست یا جاننے والا آپ کے سامنے تسلیم کرے گا۔ کہ وہ مختلف پرخطر سرمایہ کاری یا عام طور پر مارکیٹ کی خراب صورتحال کی وجہ سے دیوالیہ ہو رہا ہے۔ اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ آپ اس شخص کی مالی مدد کرنے کے لیے کچھ نہیں کر سکتے۔ صرف ایک ہی چیز جو آپ کر سکیں گے وہ ہے ان کی بات سننا۔

خواب میں دیکھنا کہ گدھا آپ کا پیچھا کر رہا ہے
اگر آپ گدھے سے بھاگنے کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک انتہائی پرجوش اور محنتی شخص کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملے گا۔ کام کے لیے ان کی مرضی آپ کے مقابلے میں بہت زیادہ نمایاں ہو گی۔ جس کی وجہ سے وہ آپ سے زیادہ کام کریں گے۔ لیکن آپ کا کریڈٹ ففٹی ففٹی ہو گا۔

گدھے کا آپ پر حملہ کرنے کا خواب
اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ جن لوگوں کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ ان کی طرف سے آپ کو سخت مزاحمت کا سامنا کرنا پڑے گا۔ وہ آپ کے کچھ خیالات کی حمایت نہیں کریں گے۔ اور آپ کو اتھارٹی کے طور پر دیکھیں گے۔ اگرچہ کوئی بھی آپ کے علم اور مہارت کو نہیں چھین سکتا، آپ کو ٹیم پلیئر بننا سیکھنا ہوگا۔ آپ صرف اپنے رویے اور رائے کو ان پر مسلط کرنے کی کوشش کر کے انہیں باغی بنا رہے ہیں۔

ایک سفید گدھے کا خواب دیکھنا
خواب میں ایک سفید گدھا خوشی، کامیابی اور پیاروں کے ساتھ اچھے تعلقات کی علامت ہے۔ آپ کے خاندان کے کسی فرد کو اچھی ملازمت ملے گی۔ جو انہیں آرام سے زندگی گزارنے میں مدد دے گی۔ جس سے خاندانی بجٹ کے حوالے سے چیزیں آسان ہو جائیں گی۔ ایک اور امکان یہ ہے کہ آپ یا آپ کے کسی قریبی شخص کے ہاں بچہ پیدا ہوگا۔

بھورے گدھے کا خواب دیکھنا
خواب میں بھورا گدھا اس بات کی علامت ہے۔ کہ آپ کو زیادہ کام کرنا چاہئے اور کم شکایت کرنا چاہئے۔ آپ اپنے کسی بھی کام میں اپنی کوششیں لگائے بغیر مسلسل شکایت کر رہے ہیں۔ اگر آپ کام میں بات کرنے پر خرچ کرنے والی توانائی کی مقدار کو صرف کام کرنے پر خرچ کرتے ہیں۔ تو آپ کو زیادہ کامیابی ملے گی۔

ایک سرمئی گدھے کا خواب دیکھنا
خواب میں سرمئی گدھے کا مطلب ہے کہ آپ اپنی نوکری یا پیشہ بدل لیں گے۔ تاہم، یہ مت سوچیں کہ آپ راتوں رات کامیابی حاصل کر لیں گے۔ آپ کو اب بھی ہر چیز کو حاصل کرنے کے لیے بہت محنت کرنی ہوگی۔

گدھے کے بچے کا خواب دیکھنا
خواب میں گدھے کے بچے عام طور پر تجویز کرتے ہیں۔ کہ آپ کسی کے سرپرست بنیں گے۔ آپ کو شاید نئے ملازمین کو تربیت دینے کے لیے نوکری ملے گی۔ خوش قسمتی سے، وہ نوجوان ہوں گے جو علم کی خواہش رکھتے ہیں۔ اور آپ کو ان کے ساتھ کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔

خواب میں گدھے کے بچے پر سوار ہونا بیوی یا بیٹے کی طرف سے پریشانی کی علامت ہے۔ اگر کوئی یہ دیکھے کہ اس نے گدھے کے سرکش بچے کو ہاتھ سے پکڑ لیا ہے۔ تو اسے اُس کے لڑکے کی طرف سے کوئی پریشانی لاحق ہو گی۔ گدھے کا بچہ سرکش نہیں تو مطلب یہ ہے کہ اسے قدرے دیر سے کوئی دنیوی فائدہ حاصل ہوگا۔

بیمار یا زخمی گدھے کا خواب دیکھنا
خواب میں ایک بیمار یا زخمی گدھا ٹریفک میں مسائل کی علامت ہے۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کو ٹریفک کی وجہ سے کسی اہم میٹنگ یا کام کے لیے دیر ہو جائے گی۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ مندرجہ ذیل مدت میں جلدی گھر سے باہر نکلیں تاکہ سڑک پر غیر متوقع حالات کی وجہ سے دباؤ کا شکار نہ ہوں۔

مردہ گدھے کا خواب دیکھنا
خواب میں ایک مردہ گدھا آنے والے ہنگامہ خیز دور کی علامت ہے۔ جس کے دوران آپ غلطی کے بعد غلطی کریں گے۔ ایک کو حل کرنے کی خواہش میں، آپ دوسرے میں ختم ہوجائیں گے۔ آپ جس پر بھروسہ کرتے ہیں اس سے اہم چیزوں کے بارے میں مشورہ طلب کرنا برا خیال نہیں ہوگا۔ دن کے اختتام پر، دو لوگ ہمیشہ ایک سے زیادہ ہوشیار ہوتے ہیں۔

گدھے کو خواب میں ذبح کرنا
ایک شخص نے خواب میں دیکھا کہ ایک نامعلوم گدھا ذبح کر کے اس کی کھال اتار دی گئی ہے۔ اس کی تعبیر یہ ہے کہ اس کی جاہ و حشمت کا خاتمہ ہو جائے گا۔ اور اسے اُس کے منصب سے معزول کر دیا جائے گا۔ اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ وہ گدھے پر سوار نہیں ہو پاتا یا وہ گدھے سے خوفزدہ ہے تو یہ اس امر کا اشارہ ہے کہ اسے ہر شے کے حصول میں دشواری پیش آئے گی۔