کھائی یا گڑھے کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر

خوابوں کی تعبیر آسان ہو سکتی ہے۔ اگر آپ نے حال ہی میں کھائی کو دیکھا ہے کھودا ہے چھلانگ لگا ئی ہے یا کسی کھائی میں گرے ہیں تو اس نے آپ پر اثر ڈالا ہے۔

کھائی کا خواب دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں کھائی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنا کام کامیابی سے کریں گے۔ ہو سکتا ہے آپ نے شروع سے ہی نتائج پر سوال اٹھائے ہوں لیکن آپ اپنی محنت اور کوشش کی بدولت وہ سب کچھ ختم کر دیں گے جس کی آپ کے اعلیٰ افسران آپ سے توقع کرتے ہیں۔ آپ کو اس حقیقت میں حوصلہ ملے گا کہ بہت سارے لوگ آپ کو دیکھ رہے ہیں اور اب یہ صحیح وقت ہے کہ ہر کسی کو یہ دکھائیں کہ آپ کتنے قابل ہیں۔ یہ کبھی کبھی آسان نہیں ہوگا لیکن ممکنہ انعام آپ کو اپنی پوری کوشش کرنے پر مجبور کرے گا۔

کھائی پر چھلانگ لگانا

کھائی پر چھلانگ لگانے کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ رکاوٹوں پر قابو پا لیں گے اور اپنا مقصد حاصل کر لیں گے۔ آپ شاید کسی ایسے شخص کو پسند کریں گے جس سے آپ کو پہلے تو افلاطونی محبت تھی لیکن آپ کے احساسات کو وقت کے ساتھ حقیقی بننے کا بہتر موقع ملے گا۔ آپ کو گیم کھیلنے یا کسی ایسے شخص کی طرح کام کرنے کے ارادے کے بغیر اپنے آپ کو بہترین روشنی میں دکھانے کا موقع ملے گا۔

کھائی میں گرنا

جب آپ کھائی میں گرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ آنے والی مصیبت کی علامت ہے۔ آپ کو مالی مشکلات اور صحت کے مسائل دونوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے جو آپ کو مزید دباؤ میں ڈالیں گے۔ آپ کو معلوم نہیں ہوگا کہ آپ کو کس چیز نے مارا ہے اور آپ کے پاس بمشکل وقت ہوگا کہ آپ اپنے ڈاکٹر کے مشورے پر قائم رہیں۔

کھائی کھودنا

اگر آپ کھائی کھودنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ محبت کے مسائل کی علامت ہے۔ آپ محسوس کریں گے کہ آپ کے منہ سے نکلنے والا ہر لفظ یا یہاں تک کہ آپ کی موجودگی آپ کے ساتھی کو پریشان کر رہی ہے۔ آپ دیکھیں گے کہ وہ آپ سے کچھ نہیں کہہ رہے ہیں لہذا آپ یہ جاننے کی کوشش کریں گے کہ کیا ہو رہا ہے اپنے تجسس اور غصے کو روکیں جس کے لیے آپ مشہور ہیں۔

دوسروں کو کھائی کھودتے ہوئے دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو کھائی کھودتے ہوئے دیکھتے ہیں ایک اشارہ ہے کہ لاپرواہی کی وجہ سے پیدا ہونے والی پریشانیوں سے بچیں۔ آپ کے گردونواح سے کوئی شخص اپنے مفادات کے حصول کے لیے آپ سے فائدہ اٹھانے کی کوشش کر رہا ہے۔ وہ اس عمل میں آپ کو تباہ کرنے سے باز نہیں آئے گے اس لیے ان لوگوں پر اعتماد نہ کریں جو حال ہی میں آپ کی زندگی کا حصہ بن چکے ہیں۔

یہ ایک موقع ہے کہ آپ کا ساتھی آپ کے ذریعے اپنے کیریئر میں ترقی کرنے کی کوشش کرے گا اور وہ کچھ بدنیتی یا چالاک طریقے استعمال کرنے سے نہیں ڈرے گا۔ کچھ لوگوں کے رویے پر توجہ دیں اور آپ کو جلد ہی احساس ہو جائے گا کہ ہم کس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ اس سے آپ کو تکلیف پہنچنے سے پہلے انہیں روکنے میں مدد ملے گی۔

دوسروں کو کھائی پر چھلانگ لگاتے دیکھنا

اگر آپ کسی اور کو کھائی پر چھلانگ لگاتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ جب زندگی یا کاروبار کے بڑے فیصلوں کی بات ہو تو آپ کو زیادہ تجربہ کار شخص سے مشورہ لینا چاہیے۔ اگرچہ آپ کے پاس بڑے منصوبے ہیں جنہیں آپ حاصل کرنا چاہتے ہیں آپ کو اپنی صلاحیتوں کے بارے میں ہوش میں رہنے کی ضرورت ہے۔ اس کی وجہ سے اپنے خیالات اور مستقبل میں کسی ایسے شخص سے بات کرنے سے نہ گھبرائیں جو واقعی آپ کی مدد کر سکے۔

دوسروں کو کھائی میں گرتے دیکھنا

جب آپ دوسرے لوگوں کے کھائی میں گرنے کا خواب دیکھ رہے ہوں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ بلا وجہ آنے والی پریشانی سے خوفزدہ ہیں۔ آپ اس طرح کام کر کے اپنے آپ کو مزید دباؤ میں ڈال رہے ہیں حالانکہ آپ نے ابھی تک اسے حل کرنے کی کوشش بھی نہیں کی ہے۔ ایک بار جب آپ آخر کار اس سے نمٹنے کا فیصلہ کر لیں تو آپ کو احساس ہو جائے گا کہ یہ اس سے کہیں زیادہ آسان ہے جتنا کہ لگتا تھا۔

کھائی میں نہانا

یہ خواب اس بات کی علامت ہے کہ آپ ہر چیز میں اچھائی دیکھنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ آپ وہ ہیں جو پختہ یقین رکھتے ہیں کہ سب کچھ ایک وجہ سے ہوتا ہے لہذا آپ کے پاس زندگی کے مشکل لمحات پر قابو پانے اور ان سے کچھ سیکھنے میں آسان وقت ہوتا ہے۔ آپ نے برسوں سے اپنی دانشمندی پر عمل کیا ہے اور ایک حد سے زیادہ حساس اور متاثر کن شخص کو لوگوں باتوں نے بدل دیا ہے۔

دوسروں کو کھائی میں نہاتے ہوئے دیکھنا

اگر آپ کسی اور کو کھائی میں نہاتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے پیارے کی بے پروائی پر حسد کرتے ہیں۔ آپ کو لگتا ہے کہ وہ بہت سی چیزوں کو سنجیدگی سے نہیں لیتے ہیں یہی وجہ ہے کہ وہ اکثر نادانی اور بچکانہ انداز میں کام کرتے ہیں حالانکہ اس سے انہیں کوئی پریشانی نہیں ہوتی۔ آپ ان دونوں چیزوں کے بارے میں مسلسل فکر کرنے کے بجائے کبھی کبھی آرام کرنا چاہیں گے اور چیزوں کو بہاؤ کے ساتھ جانے دیں گے جو آپ تبدیل کر سکتے۔

کھائی سے پانی پینا

یہ خواب بتاتا ہے کہ آپ کو اس وقت اپنی زندگی میں اہم فیصلے نہیں کرنے چاہئیں۔ آپ فی الحال ایک ایسے مرحلے میں ہیں جب آپ کچھ چیزوں کے بارے میں زیادہ کچھ نہیں کر سکتے یہی وجہ ہے کہ آپ کچھ اہداف حاصل کرنے کے لیے مختصر ترین اور بدترین طریقہ کا انتخاب کر رہے ہیں۔ اپنے آپ کو کوئی ایسا کام کرنے نہ دیں جو آپ کی زندگی کو مایوسی سے باہر لے جائے۔

دوسروں کو کھائی سے پانی پیتے ہوئے دیکھنا

جب آپ کسی اور کو کھائی سے پانی پیتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ جب کوئی مصیبت میں ہو تو آپ کو دوسری طرف دیکھنا چاہیے۔ اگر آپ کے پاس کسی کی مدد کرنے کا موقع ہے تو سست اور خود غرض نہ بنیں بلکہ انہیں بہتر محسوس کرنے کے لیے کچھ کریں۔ اگر آپ ہی یہ فیصلہ کرنے والے ہیں کہ آیا کسی کو اپنی ملازمت برقرار رکھنا ہے یا نہیں تو شفقت سے پیش آئیں اور اگر آپ کو مسائل سے نمٹنا ہے تو کم سے کم تکلیف دہ حل کا انتخاب کریں۔

پانی سے بھری کھائی کو دیکھنا

اگر آپ پانی سے بھری کھائی دیکھیں تو یہ خوشحالی کی علامت ہے۔ آپ کو ترقی مل سکتی ہے یا آپ کا اعلیٰ افسر آپ کو زیادہ تنخواہ دینے کا فیصلہ کرے گا۔ انہیں احساس ہو گا کہ آپ کی محنت اور کوشش دراصل نتائج دے رہی ہے۔ آپ کو ان لوگوں کی بات نہ سننے پر افسوس نہیں ہوگا جو یہ سمجھتے ہیں کہ آپ اس نوکری کی پوزیشن پر ترقی نہیں کریں گے اور جنہوں نے آپ کو دوسری نوکری تلاش کرنے پر آمادہ کیا۔ آپ فطرتاً ایک منطقی انسان ہیں اور آپ جانتے ہیں کہ بعض حالات میں صبر سب سے اہم چیز ہے۔ آپ نے اس کے مطابق عمل کیا ہے تو آپ کو اجر ملے گا۔

پانی کے بغیر کھائی کو دیکھنا

خواب میں خشک کھائی مشکلات کی علامت ہے۔ چیزیں منصوبے کے مطابق نہیں ہوں گی اس لیے آپ اپنے اہداف کو اپنے تصور سے قدرے سست رفتاری سے حاصل کریں گے۔ تاہم کامیابی کے راستے میں رکاوٹوں کو آپ کو روکنے نہ دیں۔ آپ جانتے ہیں کہ آپ کیا چاہتے ہیں اور اسے کیسے حاصل کرنا ہے اس لیے حوصلہ افزائی اور مثبت رہنے کو یقینی بنائیں اور نتائج سامنے آئیں گے۔

ایک کھائی کے ارد گرد کودتے مینڈکوں کو دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ مینڈکوں کو پانی سے بھری ہوئی کھائی کے گرد چھلانگ لگاتے ہوئے دیکھتے ہیں دھوکہ دہی کی علامت ہے۔ کوئی شاید آپ سے بہت سی باتوں کا وعدہ کرے گا لیکن وہ آپ کی بات نہیں مانے گا۔ جب آپ کو آخر کار یہ احساس ہو جائے کہ آپ کھیل چکے ہیں تو کچھ بھی تبدیل کرنے میں بہت دیر ہو جائے گی۔ اس کی وجہ سے لوگوں کی ہر بات پر یقین نہ کریں۔