خواب میں بکری دیکھنے کی اسلامی تعبیر

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں بکرا مرد ہے اور بکری عورت ہے۔ اور اگر خواب میں دیکھے کہ نامعلوم بکرے کو مارا ہے تو دلیل ہے کہ کسی بڑے آدمی پر فتح پاۓ گا۔ اور اگر دیکھے کہ بکرے کا چڑا اتارا ہے تو دلیل ہے کہ بہت مال ملے گا اور اس کو جمع کرے گا اور اگر دیکھے کہ اس کا گوشت کھاتا ہے تو دلیل ہے کہ مال کھاۓ گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس پر بیٹھا ہے اور اس کو چلاتا ہے تو دلیل ہے کہ کسی بڑے بڑے آدمی سے مکر و حیلہ کرے گا اور جدھر چاہے گا پھرے گا۔

اور اگر دیکھے کہ بکرے نے اس کو پشت سے گرا دیا ہے تو دلیل ہے کہ صاحب خواب جاہ و حشمت سے گرے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس نے بکرے کے دونوں سرین توڑ ڈالے ہیں تو دلیل ہے کہ اس مرد کو عمل سے روکے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بکرے کے سرین دراز اور مضبوط ہو گئے ہیں یا شمار میں زیادہ ہو گئے ہیں تو دلیل ہے کہ اپنے عمل اور سردار کے عمل میں قوی ہو گا اور کاموں پر کامیاب ہو گا۔ اور اگر خواب میں دیکھے کہ بکرے کے بال زیادہ ہو گئے ہیں۔ تو دلیل ہے کہ اس کا مال زیادہ ہو گا۔

اور اگر دیکھے کہ اس کی پشم لی ہے تو دلیل ہے کہ اس قدر اپنے فرزند کا مال لے گا اور اگر خواب میں دیکھے کہ بکری پائی ہے یا کسی نے اس کو بخشی ہے تو دلیل ہے کہ عورت کرے گا۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر دیکھے کہ بکری کا دودھ نکال کر پیا ہے تو دلیل ہے کہ عورت سے مال پاۓ گا۔ اور اگر دیکھے کہ بکری کو ذبح کیا ہے اور اس کا گوشت کھایا ہے تو دلیل ہے کہ اس کی عورت سے اس کی ضرورت پوری ہو گی۔

اور اگر دیکھے کہ بکری کو گوشت کے لئے ذبح نہیں کیا ہے تو دلیل ہے کہ عورت سے نکاح کرے گا اور اس سے فائدہ نہ دیکھے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بکری کو گھر سے باہر نکال دیا ہے تو دلیل ہے کہ عورت کو طلاق دے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بکریوں کا ریوڑ گھر میں رکھتا ہے یا کسی اور جگہ ہے اور جانتا ہے کہ اس کی ملک ہے تو دلیل ہے کہ اس قدر اس کو مال اور نعمت اور غنیمت حاصل ہو گی۔

اور اگر دیکھے کہ بکریوں کا ریوڑ جنگل میں چراتا ہے اور جہاں چاہتا ہے لے جاتا ہے تو دلیل ہے کہ عرب یا عجم کی ولایت پر حاکم ہو گا۔

حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ بکری کا گوشت کھایا ہے تو دلیل ہے کہ بیمار ہو گا اور جلدی شفاء پاۓ گا۔ بکری کا چمڑا اور پشم اور دودھ خواب میں دیکھنا خیر اور برکت ہے اور مال ہے جو اس کو ملے گا اور اگر دیکھے کہ بکری کا بچہ اس کو کسی نے دیا ہے یا پایا ہے یا خود خریدا ہے تو دلیل ہے کہ اس کے یہاں مبارک لڑکا پیدا ہو گا۔ اور اگر بکری کے بچہ کو مارا ہے تو دلیل ہے کہ اس کا فرزند ہلاک ہو گا۔

اور اگر دیکھے کہ بکری کے بچہ کا گوشت کھایا ہے تو دلیل ہے کہ فرزند کے مال سے کچھ کھاۓ گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ نر بکرا خواب میں لشکر کا مقدمہ ہے اور اگر بکرا پایا اور اس پر بیٹھا تو دلیل ہے کہ یہ شخص لشکر کا سردار ہو گا اور اگر صاحب خواب عام لوگوں میں سے ہے تو دلیل ہے کہ اس کی سردار لشکرسے محبت ہو گی اور مالدار ہو گا۔

حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں نے پیغمبر علیہ الصلوۃ والسلام سے سنا ہے کہ آپ نے فرمایا کہ جو کوئی خواب میں دیکھے کہ وہ بکرا خرید کر گھر کو لے گیا ہے تو دلیل ہے کہ اس کی تنگی اور دوریشی دور ہو گی اور بکری فروش کو خواب میں دیکھنا ایسے شخص کا خواب میں دیکھنا ہے کہ جو مردوں اور عورتوں کو جمع کرتا ہے۔

حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ بکری کو خواب میں دیکھنا اور اس کا گوشت کھانا مال جمع کرنا ہے اور بعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ اس کو جمع کیا ہوا مال حاصل ہو گا۔ حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ بکری کا دیکھنا اور کھانا اگر مزے دار اور درست ہے تو خیر اور فائدہ کی دلیل ہے اور اگر بے مزہ ہے تو غم و اندوہ کی دلیل ہے۔

بکری دیکھنے کی جدید تعبیر

بکری کے خواب کی کئی تعبیریں ہو سکتی ہیں۔ آپ کی جسمانی خواہشات یا خوش قسمتی اور خوش قسمتی سے خوشی تک پہنچنے یا آپ کی زندگی میں ایک اہم تبدیلی تک۔

آپ کے خواب میں بکری کے کئی معنی ہو سکتے ہیں، جو آپ کی جاگتی زندگی میں مختلف چیزوں کو ظاہر کرتے ہیں۔ لیکن اگر یہ مثبت ہے یا منفی یہ ایک معمہ بنی ہوئی ہے جب تک کہ آپ اپنے جوابات تلاش نہ کر لیں۔

لہٰذا، بغیر کسی تاخیر کے، آئیے کم از کم تشریحات کا خاکہ تیار کرنے کے لیے درج ذیل عمومی تشریحات پر غور کریں۔

بکری جنسی خواہشات کی نمائندگی کرتی ہے

یہ جنسی خواہشات کی علامت ہیں لہذا بکری کے بارے میں خواب کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کی بڑی جسمانی خواہشات ہیں اور آپ کو انہیں پورا کرنے کی ضرورت ہے۔

اگر آپ رومانوی رشتے میں ہیں۔ تو آپ کا خواب اس بات کی نشاندہی کر سکتا ہے کہ آپ اپنے سونے کے کمرے میں چیزوں کو ٹھیک کرنا چاہتے ہیں۔

یہ ضروری نہیں کہ آپ میں توجہ کی کمی ہے۔ لیکن یہ آپ کی خواہشات کو پورا کرنے کے بارے میں زیادہ واضح ہے۔

اگر آپ رومانوی یا جنسی تعلقات میں نہیں ہیں۔ تو آپ کا خواب اس بات کا اشارہ ہے کہ آپ جلد ہی مستقبل میں شادی کر لیں گے۔

یہ سمجھنے کے لیے بکری کے رویے کا مشاہدہ کرنا ضروری ہے کہ آیا وہ محرک ہے اور خواب کی ممکنہ تعبیروں میں سے کسی ایک کی طرف اشارہ کر رہا ہے۔

بکری کو خواب میں دیکھنا اچھی قسمت کی علامت ہے

بعض اوقات، بکری کے خواب اچھی قسمت کی علامت ہو سکتے ہیں۔ آپ کا خواب زندگی کے ذاتی یا پیشہ ورانہ میدان یا یہاں تک کہ دونوں میں جیت کا اشارہ ہو سکتا ہے۔ لہذا، آپ کا لاشعور آپ کو راستے میں ہر طرح کے مواقع سے فائدہ اٹھانے کی تلقین کر رہا ہے۔

یہ خواب آپ کی زندگی میں ایک اچھی تبدیلی کی علامت بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ اپنی زندگی کے کسی بھی شعبے میں بہت زیادہ جدوجہد کر رہے ہیں۔ تو آپ کی کوششیں آخر کار ثابت ہوں گی۔

آپ کو اپنی زندگی میں زبردست تبدیلی لانے کی ضرورت ہے

آپ کا بکری کا خواب بھی اس سے ملتا جلتا ہو سکتا ہے کہ آپ کو اپنی زندگی میں کچھ تبدیلی کی ضرورت ہے۔ شاید، آپ کی ضدی فطرت آپ کے پیاروں کو آپ سے دور کر رہی ہے؟ اگر ایسا ہے تو، آپ اندر سے خود کو تنہا محسوس کر رہے ہیں لیکن پہلے اصلاح کرنے پر بہت فخر محسوس کر رہے ہیں۔ یہ اس مسئلے سے آگاہ ہونے لیکن اسے ٹھیک کرنے کے لیے آگے نہ بڑھنے کی عکاسی ہے۔

آپ کی ضدی طبیعت نہ صرف آپ کے قریبی لوگوں کو تکلیف دے رہی ہے بلکہ آپ کو تنہا بھی کر رہی ہے۔ اگر آپ کو اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ اپنے رویے میں انقلابی تبدیلی کی ضرورت ہے تو آپ کا لاشعور آپ کو بکری کے خواب دکھا سکتا ہے۔ آپ جلد ہی اپنی زندگی کے حالات سے خوش ہوں گے۔

بڑی خوش قسمتی اور کامیابی آپ کے راستے میں ہے

بکری کا خواب بھی آپ کی زندگی کے راستے میں کامیابی کی نمائندگی کر سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے آپ اپنی پیشہ ورانہ زندگی میں کسی منصوبے سے پریشان ہوں اور اس کی فزیبلٹی آپ کو پریشان کر رہی ہو۔

یہ خواب مالی استحکام کے ساتھ زندگی میں آپ کی کامیابی سے مشابہت رکھتا ہے۔ لہذا، آپ کو کوششیں جاری رکھنی چاہئیں اور آپ کو جلد ہی زندگی سے آپ کا جواب مل جائے گا۔

یہ فتح آپ کو مالی طاقت اور امن کی طرف لے جا سکتی ہے۔ لیکن یہ ضروری نہیں کہ اس فتح کے لیے مالی فائدہ ہو۔ یہ ایک سماجی یا روحانی کامیابی سے بھی مشابہت رکھتا ہے۔ لہذا، یہ آپ کا وقت ہے کہ آپ اپنی طاقت سے اپنی زندگی میں اٹھیں اور چمکیں۔

خوشیوں سے بھرا ایک دور آپ کے دروازے پر دستک دے رہا ہے۔ آپ کے خواب میں بکری کو دیکھنا بھی آپ کی زندگی میں زبردست خوشی کی مستقبل کی پیشین گوئی ہو سکتی ہے۔

آپ یا تو انتہائی خوشی سے حیران ہونے والے ہیں یا آپ کو اپنے مصروف شیڈول سے ہٹ کر اپنے پیاروں کے ساتھ کچھ وقت گزارنے کی ضرورت ہے۔

لہذا، اگر آپ فی الحال بہت زیادہ تناؤ محسوس کر رہے ہیں، تو یہ وقت ہے کہ آپ اپنے نجات دہندہ کے طور پر کام کریں اور اپنی خوشی تلاش کریں۔

آپ کا خواب اس بات کی علامت ہے کہ اس خوشی کا ذریعہ آپ کو بہت عزیز ہے۔ لیکن اگر آپ اسے تلاش کرنے کے لیے تیار ہیں، تو آپ کو اپنے سامنے موجود مواقع کو حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں سفید بکری

بنیادی طور پر، اگر آپ نے سفید بالوں والی بکری دیکھی ہے، تو آپ کا خواب ایک اچھی علامت ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سفید بکریوں کے خواب خوش قسمتی، دولت، صحت اور امن کی علامت ہیں۔

اس کے علاوہ، ایسے خواب آپ کی زندگی میں پچھتاوے کی غیر موجودگی کی علامت ہیں۔ یہ ممکنہ طور پر آپ کی موجودہ صورتحال میں کسی بڑی پریشانی کی علامت ہے۔

آپ کا خواب آپ کی زندگی میں ہر قسم کے وسائل اور مدد میں توازن کی پیشین گوئی ہے۔ آپ کے فوری مستقبل میں کوئی دباؤ نہیں ہے۔

اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنے بارے میں سوچیں اور کچھ پرانی خواہشات کو پورا کریں جنہیں آپ نے روک رکھا تھا۔ یہ آپ کی زندگی کے بہترین اوقات میں سے ایک ہے جو مثبتیت سے بھرا ہوا ہے۔

خواب میں کالا بکرا

اگر آپ کے خواب میں بکری کے پاس کالا کوٹ ہے تو یہ بکری آپ کی زندگی میں ایک غیر متوقع مشکلات کی علامت ہے۔ یہ آپ کی زندگی میں الجھن پیدا کر سکتا ہے، لہذا آپ کو اس صورتحال سے باہر نکلنے کے لیے پرسکون ذہن کی ضرورت ہے۔

مسئلہ شاید شدید نہ ہو، لیکن اس کی فوری نوعیت صورت حال کو پیچیدہ بنا سکتی ہے۔

اس کے علاوہ، اس بات کا امکان ہے کہ آپ کا خواب آپ کی انفرادیت کی علامت ہے اگر کئی دوسرے رنگوں کے درمیان ایک ہی کالا بکرا تھا۔

آپ کو زبردستی دوسروں کے نقش قدم پر چلنے پر یقین نہیں ہوسکتا ہے۔ آپ کا خواب آپ کے انفرادی انتخاب کو متاثر کرنے والے بیرونی عوامل کی بھی نشاندہی کر سکتا ہے۔

آپ اپنے آپ کو صحیح انداز میں اظہار کرنے کے لیے بھی جدوجہد کر رہے ہیں۔

خواب میں جنگلی بکری

جنگلی بکری کا خواب آپ کی زندگی میں سنسنی کی پیاس کو ظاہر کرتا ہے۔ جس طرح ایک جنگلی بکرا پتھریلی پہاڑیوں کی خوشی میں رہتا ہے، آپ بھی آزاد ہونا چاہتے ہیں۔

آپ پر عائد پابندیوں کے ساتھ آپ کے کبھی اچھے تعلقات نہیں تھے پھر بھی آپ نے دوسروں کو خوش کرنے کے لیے ویسے بھی سمجھوتہ کیا۔

لیکن آپ کے لاشعور کی رائے مختلف ہے۔ روزمرہ کی زندگی اور ذمہ داریاں بہت زیادہ تناؤ کا باعث بنتی ہیں اور اسی طرح آپ بھی اس کا شکار ہو سکتے ہیں۔

آپ کا لاشعور آپ سے ایک بار پھر آسمان تک پہنچنے کے لیے کہہ رہا ہے کیونکہ آپ کے پاس دوسروں کو خوش کرنے کے لیے کافی ہے۔

یقینی طور پر، آپ کو اس بات کا نوٹس لینا چاہیے کہ آپ کے انتخاب دوسروں کو نقصان نہیں پہنچاتے ہیں جب کہ آپ اپنا مزہ کرتے ہیں۔ اپنے آپ کو دریافت کرنے اور ایڈونچر کے لیے اپنی پیاس بجھانے کا وقت آگیا ہے۔

خواب میں بکریوں کا دودھ دینا

دودھ دینے والی بکری کے خوابوں کی متضاد تعبیریں ہوتی ہیں۔ سب سے پہلے، دودھ غذائیت کی علامت ہے، لہذا آپ کے خواب کا مطلب غذائیت، خوشی، زرخیزی، اچھی صحت، خوش قسمتی اور ہر چیز مثبت ہو سکتی ہے۔ یہ آپ کی یا آپ کے پیاروں کی زندگی میں اچھی قسمت کی علامت ہوسکتی ہے۔

اگر آپ کسی کے مسائل سے پریشان ہیں تو آپ کا خواب اس بات کا اشارہ دے سکتا ہے کہ سب کچھ جلد ہی بہتر ہو جائے گا۔

دوسری طرف، یہ خواب اس بات کی علامت بھی ہو سکتا ہے کہ آپ یا آپ کا کوئی قریبی فرد خراب صحت، مالی مسائل یا دیگر منفی امکانات کا شکار ہو سکتا ہے۔

ان خوابوں کی تعبیر مشکل ہے اور صورت حال سے نکلنے کا راستہ تلاش کرنے کے لیے آپ کو اپنے جذبات پر یقین کرنے کی ضرورت ہے لہذا اگر فی الحال کوئی چیز آپ کو پریشان کر رہی ہے تو حل تلاش کرتے رہیں۔

خواب میں چھوٹی بکریاں

خواب میں بکری کے بچے کے دوبارہ نظر آنے کے دو معنی ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ چھوٹے بچوں کو بکری کی ماں کے ساتھ دیکھتے ہیں، تو یہ تحفظ کی علامت ہو سکتی ہے۔

آپ کے آس پاس کوئی نہ کوئی ہمیشہ آپ کی خیریت پر نظر رکھے گا اور آپ کو سخت دنیا سے بچاتا رہے گا۔

یہ شخص بزرگ، شریک حیات، یا کوئی بھی قیمتی ہو سکتا ہے۔ یا، یہ کسی اعلیٰ شخص سے تحفظ کی تڑپ ہو سکتی ہے۔

تاہم، اگر آپ کے بچے یا چھوٹے بہن بھائی ہیں، تو آپ کا خواب غفلت کا عکاس ہو سکتا ہے۔

اگر آپ مشکل وقت سے گزر رہے ہیں، تو یہ ممکن ہے کہ آپ چھوٹے بچوں کو نظر انداز کر رہے ہوں اور وہ آپ کی توجہ کے خواہش مند ہوں۔ یہ خواب ایک پیغام ہو سکتا ہے کہ آپ کو اپنا توازن بحال کرنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں ایک بکری آپ کا پیچھا کر رہی ہے

آپ کے خواب میں بکری کا آپ کا پیچھا کرنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کے برے اعمال آپ کو پریشان کر رہے ہیں۔

شاید، آپ نے کچھ غلط کیا ہے اور آپ جانتے ہیں کہ اس نے دوسروں کو شدید متاثر کیا ہے۔ آپ کو ایسا کرنے پر افسوس ہے لیکن آپ نے اپنی غلطیوں کو درست کرنے کے قابل کچھ نہیں کیا۔

آپ کے خواب میں بکری اس افسوس کی ضد کی علامت ہے۔ آپ کا مجرم ضمیر آپ کو اس وقت تک پریشان کرے گا جب تک کہ آپ اپنی موجودہ عادات کو درست نہیں کرتے اور ماضی کی غلطیوں کو درست نہیں کرتے۔

جب تک آپ اپنی غلطیوں کو ختم نہیں کرتے، یہ جرم کا سفر آپ کو چھوڑنے والا نہیں ہے۔

مزید یہ کہ، ایک بار جب آپ تکلیف دہ احساسِ جرم کو چھوڑ دیتے ہیں، تو آپ ایک صحت مند اور خوشگوار زندگی گزارنے کے قابل ہو جائیں گے۔ اس جدوجہد سے آگے ایک خوبصورت وقت آپ کا منتظر ہے۔

پہاڑ کی چوٹی پر کھڑی بکری کا خواب

پہاڑ کی چوٹی پر بکری کے کھڑے ہونے کا خواب آپ کی زندگی کے سفر کی نشاندہی کرتا ہے۔ جس طرح ایک بکری پہاڑی چوٹی تک پہنچنے سے پہلے بہت سے پتھریلی علاقوں اور کھڑی ڈھلوانوں پر قابو پا لیتی ہے، آپ کو بھی ایسے ہی تجربات ہو سکتے ہیں۔

ممکنہ طور پر، آپ اپنی زندگی میں ایک نیا سفر شروع کر رہے ہیں اور آپ ان تمام نامعلوم جدوجہد سے بے خبر ہیں جن کا آپ سامنا کرنے والے ہیں۔

یہ خواب آپ کی محنت اور مضبوط قوت ارادی سے آپ کے مستقبل میں آنے والی تمام پریشانیوں کو شکست دینے کی علامت ہے اور اس سب کے اختتام پر آپ اپنے مقاصد حاصل کر لیں گے۔

تاہم، خواب کا تعلق پتھریلی رومانوی تعلق سے بھی ہو سکتا ہے۔

بکری کی سواری کا خواب

اگر آپ نے اپنے آپ کو خواب میں بکری پر سوار ہوتے دیکھا ہے، تو یہ آپ کے مستقبل میں کسی سے غیر متوقع ملاقات کی علامت ہے۔ چیزیں آپ دونوں کے درمیان کام کر سکتی ہیں اور آپ اس شخص کو بہت پسند کر سکتے ہیں۔

ایک عظیم رشتہ مستقبل کا انتظار کر رہا ہے اور آپ خوشی محسوس کریں گے۔ لیکن اگر آپ ایک عورت ہیں تو اس خواب کی ایک وسیع تعبیر ہے۔

اگر آپ محسوس کرتے ہیں کہ شروع سے ہی اس شخص پر بہت سختی آتی ہے، تو چیزیں عجیب ہوسکتی ہیں اور مخالف سمت کی طرف بڑھ سکتی ہیں۔

فرض کریں، آپ فطری طور پر ایک پرجوش خاتون ہیں، آپ کے لیے اس شخص کے آرام کے لیے اپنے جذباتی پہلو کو دبانے کی کوئی وجہ نہیں ہے کیونکہ یہ آپ دونوں کے لیے دھوکہ دہی کا باعث ہوگا۔

بکری کو چرانے کا خواب

بکری کو کھانا کھلانے کا خواب کسی کے برے عزائم کا انتباہ ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کا کوئی قریبی شخص خیر خواہ ظاہر کر رہا ہو اور آپ کی زندگی کے بارے میں اہم تفصیلات نکالنے کی کوشش کر رہا ہو۔

یہ شخص، بعد میں، آپ کو مصیبت میں ڈالنے کے لیے ان تفصیلات کا استعمال کر سکتا ہے۔

آپ کا خواب مستقبل کے حادثے کی پیشین گوئی ہے لہذا آپ کو محتاط رہنے کی ضرورت ہے کہ آپ کس کے ساتھ اپنے جذبات اور خیالات کا اشتراک کرتے ہیں۔

اگر آپ ابھی سے ہوشیار رہنے کی کوشش کریں گے تو آپ کے مستقبل میں ممکنہ حادثہ اور پریشانی نمایاں طور پر کم ہو جائے گی۔

بکری کے ریوڑ کے بارے میں خواب

آپ کے خواب میں بکریوں کا ریوڑ آپ کی جاگتی زندگی میں قسمت کے قریب آنے کی نمائندگی کرتا ہے۔

ہوسکتا ہے کہ کوئی عزیز کسی بیماری سے بہت جلد صحت یاب ہوجائے یا مالی پریشانیوں سے نمٹنے کے بعد آپ کو دولت مل جائے۔ یہ خواب آپ اور آپ کے خاندان کے قریب آنے والی خوشی اور سکون کی علامت ہے۔

یہ آپ کو ان کی زندگی میں اچھی تبدیلی کا یقین دلاتا ہے اور آپ اپنے آپ کو تمام مشکل حالات سے تناؤ اور اضطراب سے نجات دلا سکتے ہیں۔

یہ آپ کے مستقبل میں کسی رشتہ دار سے کچھ دولت وراثت میں ملنے کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔

بکریوں کے ریوڑ کو چرانے کا خواب

اگر خواب بکریوں کے ریوڑ کو کھانا کھلانے کے بارے میں تھا، تو یہ بھی ایک اچھی علامت ہے۔ یہ خواب اس بات کی عکاسی ہے کہ آپ کا جلد ہی بہت سے لوگوں سے رابطہ ہوگا اور یہ آپ کو تروتازہ محسوس کرے گا۔

آپ کی جدوجہد بھری زندگی بہت بورنگ ہو گئی ہے اور نیا جاننے والا اس میں کچھ نیا ذائقہ چھڑک دے گا۔ لیکن یہ تازگی کا احساس قلیل المدت رہے گا کیونکہ وہ آپ کے مسائل کے تئیں ہمدرد نہیں ہو سکتے۔

یہ لوگ لمحہ بہ لمحہ خوشیاں بانٹنے کے لیے موزوں ہوتے ہیں اور اپنے حالات کی وجہ سے دوسروں کے غم سے جڑ نہیں سکتے۔ آپ بعد میں طویل مدت میں رحم کی خواہش ترک کر دیں گے۔

آپ کے گھر کے قریب بکریوں کے بارے میں خواب

آپ کے گھر کے قریب بکریوں کا خواب آپ کی توجہ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ آپ ایک ایسے شخص ہیں جو اپنے اردگرد ہر منٹ کی تفصیل پر توجہ دیتے ہیں۔

اس عادت کا نتیجہ آپ کی زندگی میں بہت سے مقاصد میں کامیاب ہوتا ہے۔

آپ کا خواب اس بات کی علامت ہے کہ ہمیشہ کی طرح، آپ کی باریک بینی کی وجہ سے، آپ اس موجودہ کوشش میں ایک بار پھر اپنی زندگی کے عروج پر پہنچ جائیں گے۔ آپ مسلسل اپنے منصوبوں کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں اور اپنے منصوبے کے ہر کونے کی جانچ کرتے رہتے ہیں۔

آپ کا لاشعور آپ کو کچھ دیر آرام کرنے کو کہہ رہا ہے کیونکہ آپ نے پہلے ہی اپنے سب سے بہترین کام کو وقف کر دیا ہے۔

بکری کے چرنے کے بارے میں خواب

آپ کے خواب میں چرنے والی بکری کا نظارہ آپ کی پیشہ ورانہ زندگی اور مالی حالات سے عدم اطمینان کا اشارہ ہے۔

آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ آپ کو اپنی کوششوں کے لیے کم معاوضہ ملتا ہے اور آپ اپنے آجر کو جو کچھ پیش کرتے ہیں اس کے لیے آپ بہت بہتر تنخواہ اور پہچان کے مستحق ہیں۔

جب آپ اپنے کام کی جگہ پر اپنا بہترین خود وقف کر رہے ہیں، تو وہ آپ کی زندگی کی معمولی ضرورت کو پورا کرنے کے لیے صرف کافی فراہم کر رہے ہیں۔

آپ اپنی پیشہ ورانہ زندگی میں اس سے کہیں بہتر چیز تلاش کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور یہ آپ کے خوابوں میں جھلکتی ہے۔

یہ خواب ان غیر صحت مند حریفوں کا پیش خیمہ بھی ہو سکتا ہے جو کسی بھی قیمت پر آپ کی ساکھ کو خراب کرنا چاہتے ہیں اس لیے آپ کو چوکنا رہنا چاہیے۔

خواب میں بکری کا بچہ

آپ کے خواب میں بکری کا بچہ آپ کے قریبی لوگوں پر آپ کے راز کے انکشاف سے مشابہت رکھتا ہے۔ لوگوں کے لیے اپنی نجی، سماجی یا پیشہ ورانہ زندگی میں مختلف طریقے سے برتاؤ کرنا معمول کی بات ہے کیوں کہ انداز ہر جگہ مختلف ہوتا ہے۔

لیکن اگر آپ کو کچھ برا ہوا ہے، تو یہ کوئی بڑی علامت نہیں ہے۔

فرض کریں کہ آپ نے اپنی زندگی میں کسی بے ایمانی یا ظالمانہ راستے کا انتخاب کیا ہے اور اسے اپنے پیاروں سے چھپا رہے ہیں، تو یہ خواب ظاہر کرتا ہے کہ آپ کے چاہنے والوں کو جلد ہی اس کا علم ہو جائے گا۔

اس واقعے کے بعد، آپ کے بارے میں ان کا تصور یکسر بدل جائے گا اور اس سے ہم آہنگی تعلقات متاثر ہو سکتے ہیں۔ اپنی زندگی میں اس جدوجہد کے لیے خود کو تیار کریں۔

بکری کے دودھ کا پنیر

فرض کریں، آپ نے اپنے خواب میں بکری کا پنیر دیکھا یا کھایا، یہ اس سے ملتا جلتا ہے کہ آپ اپنے مستقبل کے لیے پیسے بچانے کی بھرپور کوشش کر رہے ہیں۔ آپ ایک معاشی آدمی ہیں اور پیسے کی قدر کو سمجھتے ہیں۔

اگر آپ اس وقت مالی پریشانیوں کا شکار ہیں تو آپ کی عادات طویل مدت میں آپ کا ساتھ دینے والی ہیں۔ یہ خواب آپ کی مالی پریشانیوں کی طرف بھی اشارہ کر سکتا ہے جس کا آپ فی الحال سامنا کر رہے ہیں۔

یہ بہت اچھا ہے کہ آپ اپنی زندگی کو محفوظ بنانے کے لیے اپنا کردار ادا کر رہے ہیں۔ جلد ہی آپ اپنی کوششوں سے اس مشکل دور پر قابو پالیں گے۔

بکری کے دودھ کے بارے میں خواب

بکری کا دودھ دیکھنے کا خواب حقیقی زندگی میں بہترین صحت کی علامت ہے۔

اگر آپ یا آپ کا کوئی عزیز طویل عرصے سے بیمار ہے یا صحت یابی کے لیے علاج ٹھیک طریقے سے کام نہیں کر رہا ہے تو اس خواب کا مطلب ہے کہ یہ شخص جلد ہی اس طویل مدتی بیماری سے صحت یاب ہو جائے گا۔

بیمار کو بھی ذہنی سہارے کی ضرورت ہوتی ہے، یعنی اگر مریض اپنے دماغ میں اپنی صحت کے حالات کے بارے میں منفی خیالات رکھتا ہے، تو ہو سکتا ہے کہ اس کا جسم علاج کے لیے جواب نہ دے سکے۔

بیمار کو مدد کی ضرورت ہے لہذا اس بحران کے دوران ان کے ساتھ کھڑے ہوں۔ اگر آپ بیمار ہیں تو اپنے پیاروں سے اس کے بارے میں بات کریں۔