خواب میں بارش ہوتی دیکھنےکی تعبیر

بارش والے خواب مردوں اور عورتوں کے لیے یکساں طور پر عام ہوتے ہیں۔ جب آپ بارش کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو یہ آپ کو لوگوں سے الگ تھلگ رہنے اور اپنے جذبات کو بند کرنے کی آپ کی ضرورت کی علامت بن سکتا ہے۔ یہ ڈپریشن یا دماغی صحت کے مسائل کی علامت ہو سکتا ہے لیکن اس کی تعبیر زیادہ تر اس سیاق و سباق پر منحصر ہوتی ہے جس میں خواب آتا ہے۔

خواب میں بارش دیکھنے کی تعبیریں

اگر آپ نے خواب میں بارش ہوتے دیکھی ہے تو اس کی درج ذیل تعبیریں ہو سکتی ہیں۔

بارش میں کھڑا ہونا

بدقسمتی سے اس خواب کا کوئی مثبت مطلب نہیں ہے۔ یہ اکثر آپ کے خاندان کام پر اور کالج میں یا آپ کی صحت کے حوالے سے بھی مسائل کی علامت ہوتا ہے۔ اپنا خیال رکھیں اور اپنے لیے کچھ اچھا کرنے کی کوشش کریں۔ دوسروں کی مدد کرنے کے قابل ہونے کے لیے کافی اچھا محسوس کرنے کا یہی واحد طریقہ ہے۔

کسی دوسرے کو بارش میں کھڑے دیکھنا

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ اپنے دوستوں پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ آپ کو جلد ہی احساس ہو جائے گا کہ یہ وہ لوگ ہیں جو آپ کا خیال رکھتے ہیں اور جو آپ کو کبھی دھوکہ نہیں دیں گے۔ ان کی زیادہ تعریف کرنا شروع کریں کیونکہ ایسی دوستیاں قیمتی اور نایاب ہوتی ہیں۔

بارش میں پیدل چلنے کا خواب

اگر آپ بارش میں اکیلے چلنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی صلاحیتوں اور مہارتوں کے بجائے دوسروں پر بہت زیادہ اعتماد کرتے ہیں۔ اہداف حاصل کرتے وقت آپ ہمیشہ کسی اور کی پیروی کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور آپ اپنے خیالات احساسات اور ارادوں کی بجائے نصیحت کو سنتے ہیں۔ آپ کو اس کی وجہ سے خود مختار بننے یا کسی اور کی مدد کے بغیر کوئی بھی کام کرنے میں مشکل پیش آتی ہے۔

اگر آپ کسی پیارے کے ساتھ بارش میں چہل قدمی کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ انہیں خاندانی مسائل کا سامنا کرنا پڑے گا۔ انہیں غالباً ان پر قابو پانے کے لیے آپ کی مدد کی ضرورت ہوگی۔

بارش میں رقص کرنا

جب آپ بارش میں رقص کرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ ایک اچھی علامت ہے۔ یہ خواب خوشی اور مسرت کی علامت ہیں جو آپ جلد ہی محسوس کریں گے یا دوسرے لوگوں تک پہنچائیں گے۔ آپ ایک پرہیزگار ہیں لہذا ایک موقع ہے کہ آپ کسی کو واقعی خوش کریں گے۔

تیز بارش کا خواب دیکھنا

یہ خواب ایک مثبت معنی رکھتا ہے اور یہ بتاتا ہے کہ آپ کو عام طور پر جشن میں مدعو کیا جائے گا. آپ کا دوست یا کوئی جاننے والا شادی نام یا کوئی اور تقریب منعقد کر سکتا ہے اس لیے وہ آپ کو بطور مہمان رکھنا چاہے گا۔ آپ دعوت کو بخوشی قبول کر لیں گے اور اس تحفے کے بارے میں سوچنا شروع کر دیں گے جسے آپ خریدنا چاہیں گے۔

بارش اور طوفان کا خواب دیکھنا

اگر آپ طوفان میں باہر ہونے کا خواب دیکھ رہے ہیں جس کے بعد تیز بارش گرج چمک اور تیز ہوا چل رہی ہے تو یہ ان بدقسمت واقعات کی علامت ہے جو آپ کو مایوس کر سکتے ہیں۔ یہ خواب آنے والے مالی بحران اور آپ کی نجی زندگی سے عدم اطمینان کی علامت بھی بن سکتے ہیں۔ کچھ خوابوں کی کتابیں طوفانوں اور بارشوں کے خوابوں کی مختلف طریقے سے تعبیر کرتی ہیں۔ مثال کے طور پر امیر لوگوں کے لیے شدید بارش مالی فائدہ کی علامت ہے جب کہ یہ غریبوں کے لیے زیادہ منافع کی نمائندگی کرتی ہے۔

بارش اور تیز ہوا کا خواب دیکھنا

آپ پر ہوا کی بارش کا خواب دیکھنا ایک یاد دہانی ہے کہ آپ کو ہر چھوٹی موٹی چیز کی فکر نہیں کرنی چاہئے۔ آپ بہت کم وقت میں زیادہ سے زیادہ کرنے کی کوشش کر کے اپنے آپ پر دباؤ ڈال رہے ہیں۔ تناؤ کی اتنی مقدار آپ کی صحت پر منفی اثر ڈال سکتی ہے۔ اپنے پیاروں کے حلقے میں آرام کرنے کے لیے کچھ وقت نکالیں لیکن اگر آپ تنہائی سے زیادہ لطف اندوز ہوتے ہیں تو اسے اپنے لیے عیش و عشرت کا باعث نہ بننے دیں۔

اولے اور بارش کا خواب دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ بارش کو اولوں میں بدلتے ہوئے دیکھتے ہیں اس سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کو اپنی صحت کا خیال رکھنا چاہیے۔ اگر آپ بارش میں باہر کھڑے ہو کر کانپ رہے ہیں تو خواب خاندان میں بیماری کی علامت ہو سکتا ہے۔ دوسری طرف برفیلی بارش کے نقشوں کے ساتھ خواب سنگین مسائل کی علامت ہے جن سے آپ کو نمٹنا چاہیے۔

موسم گرما کی بارش کا خواب دیکھنا

اگر آپ موسم گرما میں بارش کے شاور کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کچھ بڑی پریشانیوں کو کافی غیر متوقع طریقے سے حل کر لیں گے۔ جس مسئلے نے آپ پر زور دیا وہ آپ کی توقع سے بہت چھوٹا نکلے گا۔ آپ اس وقت جس صورتحال میں ہیں اس کے لیے صبر بہت ضروری ہے۔

خوابوں میں گرمی کی گرم بارش میں کھڑا ہونا مستقبل کے بہتر اور خوشگوار وقت کی نشاندہی کرتا ہے۔ سب کچھ جلد ہی اپنی جگہ پر گر جائے گا لہذا آپ زندگی سے لطف اندوز کرنے کے قابل ہو جائیں گے.

اچانک سرد بارش اور پھوار کا خواب دیکھنا

اگر آپ باہر رہنے کا خواب دیکھ رہے ہیں جہاں اچانک سردی کی بارش ہوتی ہے تو یہ ایک علامت ہے کہ آپ قسمت کی بجائے اپنے علم اور مہارت پر زیادہ اعتماد کریں۔ درحقیقت قسمت نے اب تک آپ کی اچھی رہنمائی کی ہے لیکن آپ کو اپنی مطلوبہ چیزوں کو حاصل کرنے کے لیے کبھی کبھی اپنی آستینیں چڑھانے کی ضرورت ہوتی ہے۔

دوسرا مطلب یہ ہے کہ آپ ایسے دلچسپ لوگوں سے ملیں گے جن کے ساتھ آپ زندگی بھر کسی غیر متوقع جگہ پر دوست رہیں گے۔

گرمیوں کے دن بارش کا خواب دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ دیکھتے ہیں کہ بارش ہوتی ہے اور سورج بھی چمکتا ہے خوشی کی علامت ہے۔ کوئی آپ کو اچھی خبر سنائے گا جو آپ کو کئی دنوں تک خوش رکھے گی۔ آپ کو فوری طور پر امید کی ضرورت تھی جب سے آپ ڈپریشن میں پڑنے اور پریشانی کے ساتھ جدوجہد کرنے میں لگے ہوئے تھے۔

بارش کے دوران اندر قوس قزح دیکھنا

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ بارش ہونے کے دوران قوس قزح دکھائی دیتی ہے تو یہ اچھی تبدیلیوں کی علامت ہے جو آپ کی زندگی میں جلد ہی رونما ہو سکتی ہیں۔ اس میں بنیادی تبدیلیاں شامل نہیں ہیں لیکن وہ آپ کو کسی قسم کی راحت فراہم کریں گے۔ اس بات کا امکان ہے کہ کسی کے ساتھ آپ کے تعلقات میں بہتری آئے گی لہذا آپ اپنی پیٹھ سے بہت بڑا بوجھ اٹھا لیں گے۔

بارش میں گیلا ہونا

اگر آپ بارش کی وجہ سے بھیگنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ انتباہ ہے۔ کسی بھی قسم کی زبانی تنازعات سے گریز کریں۔ سنجیدہ موضوعات پر بات کرنے کا یہ صحیح وقت نہیں ہے کیونکہ آپ بہت حساس ہیں جو اس وقت آپ کی ذہنی صحت اور توازن کو منفی طور پر متاثر کر سکتے ہیں۔

بارش سے بھاگنا

جب آپ بارش سے بھیگنے کے لیے چھپنے کی کوشش کرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ آپ کی زندگی کے اگلے مرحلے کے لیے تیار ہونے کا انتباہ ہے کیونکہ یہ کافی دباؤ اور ہنگامہ خیز ہوگا۔ اس سے نکلنے کے لیے آپ کو بہت سہارے اور پیار کی ضرورت ہوگی۔ اس وقت آپ اس کے بغیر چیلنجز اور مسائل کا سامنا نہیں کر پائیں گے۔

دوسروں کو بارش سے بھاگتے ہوئے دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو بارش سے بھاگتے ہوئے دیکھتے ہیں اس کا مطلب ہے کہ آپ ایسے شخص ہیں جو اپنے آپ کو روزانہ گھیرنے والی منفیت سے بچانے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ بہت سے لوگ آپ کی ذہنی طاقت پر حسد کرتے ہیں جو آپ کے پاس ہے۔

بارش میں پیار کرنا

یہ خواب بتاتا ہے کہ آپ عوام میں پرجوش لمحات کی خواہش رکھتے ہیں۔ وہ لوگ جو ابھی تک کنوارے ہیں وہ خفیہ محبت کا تجربہ کرسکتے ہیں۔

خوابوں کی تعبیر آسان ہو سکتی ہے۔ اگر آپ حال ہی میں بارش کی وجہ سے گیلے ہوئے ہیں یا آپ نے دیکھا کہ بارش کیسے ہو رہی ہے تو اس نے آپ پر گہرا اثر چھوڑا ہے۔