جانوروں کے خواب اور ان کی تعبیریں

خواب میں جانور انتہائی اہم ہوتے ہیں اور ہماری گہری جبلتوں اور لاشعور کی علامت ہوتے ہیں۔ جانوروں کے خواب مضبوط جذبات کو ظاہر کرتے ہیں۔

خوابوں میں جانور دیکھنا

جانوروں کے بارے میں ایک خواب یا تو مثبت یا منفی ہو سکتا ہے، خواب کی تفصیلات پر منحصر ہے. میں یہاں تمام ممکنہ قسم کے خوابوں کا احاطہ کرنے کی کوشش کروں گا۔ اگر آپ جانوروں کا مشاہدہ کرتے ہیں تو زیادہ تر معاملات میں جبلت یا بنیادی طرز عمل، اعمال اور جذبات کی نشاندہی ہوتی ہے۔ یہ جذبات، جبلتیں، اور طرز عمل عام طور پر آپ کی شخصیت میں گہرے دبے ہوتے ہیں۔

جانوروں کی قسمیں
لفظ حیوان (جانور) اہم جنس ہے۔ چلنے والے، تیرنے والے اور اڑنے والے تینوں قسم کے حیوانات اس کے تحت آتے ہیں۔ چلنے والے حیوانات دو قسم کے ہیں: ایک وہ جو آبادی میں رہتے ہیں اور دوسرے وہ جو جنگلات میں رہتے ہیں۔ آبادی میں رہنے والے حیوانات کی بھی دو اقسام ہیں: ایک وہ جن میں بنی نوع انسان کے لیے فوائد ہیں۔ دوسرے وہ جن میں بنی نوع انسان کے لیے کوئی فائدہ نہیں۔ پہلی قسم میں حیوانات کی دس اصناف شامل ہیں۔

خواب میں جنگلی جانوروں کا مالک بننا
اگر کوئی شخص اپنے آپ کو جنگلی جانوروں کا مالک بنتا دیکھتا ہے۔ اور یہ جانور اس کے مکمل کنٹرول میں ہیں۔ تاکہ وہ انہیں جہاں چاہے لے جائے، اس کا مطلب ہے کہ وہ لوگوں کا رہنما بن جائے گا۔

مردوں، عورتوں کے جانوروں کا خواب
کسی کو جانور سے بات کرتے ہوئے یا اسے کچھ دیتے ہوئے دیکھنا یہ بتاتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اس کے ساتھ یا اس سے ملتا جلتا نام رکھنے والے یا اس سے مشابہت رکھنے والے شخص کے ساتھ کچھ سلوک کرے گا۔

جانوروں کے دودھ کا خواب
خواب میں درندوں کا دودھ پینا کسی کے مذہب کے بارے میں شک کی نمائندگی کرتا ہے۔ خواب میں زیبرا کا دودھ پینے کا مطلب بھی بیماری ہے۔ خواب میں ہرن یا غزال کا دودھ پینا کمائی کو ظاہر کرتا ہے۔ خواب میں دودھ نہ دینے والے جانوروں یا پرندوں کا دودھ دیکھنے کا مطلب ہے کہ کسی کی خواہش پوری ہو گی۔ خواب میں شکاری جانوروں کا دودھ دیکھنے کا مطلب اپنے دشمن سے صلح کرنا ہے۔ خواب میں سانپ کا دودھ پینے کا مطلب ہے کوئی ایسا عمل کرنا جس سے اللہ تعالیٰ راضی ہو، خوشی ہو یا کسی آفت سے بچ جائے۔

جانوروں کی آواز والے خواب
خواب میں، جانوروں کی آواز کا مطلب ہے دوسرے فوائد کے علاوہ پیسہ۔ خواب میں بھیڑ کے بولنے کا مطلب پریشانی اور خوف ہے۔ خواب میں گھوڑوں کے ہنہنانے کا مطلب طاقت اور عزت ہے۔ خواب میں کتے کے بھونکنے کا مطلب ہے فضول باتیں کرنا اور دوسروں کے کاروبار میں دخل دینا۔ خواب میں کی آواز کا مطلب ہے رونا، غم یا شادی۔ خواب میں نگلنے کی آواز کا مطلب فائدہ مند الفاظ ہے۔ خواب میں مینڈکوں کے بولنے کا مطلب ہے مارنا یا موت۔ خواب میں گھنٹیوں کی آواز اور سانپوں کی پھنکار لڑائی، جھگڑے، تنبیہ یا جنگ کی نمائندگی کرتی ہیں۔ خواب میں گدھوں کے رونے کا مطلب ہے لعنت بھیجنا۔

خوابوں میں شیر
شیر کو خواب میں دیکھنا وقار، طاقت اور ہمت کی نمائندگی کرتا ہے۔ خواب دیکھنے والے کے لیے، یہ اس کی حقیقت سے وابستہ اس کے خود کی قدر اور جوش کے احساس کا اظہار کرتا ہے۔

بلی کے خواب
بلیاں خوابوں میں آ کر اکثر ہماری لاشعوری دنیا کو پریشان کرتی ہیں۔ خوابوں میں بلیاں اکثر نرمی اور تھوڑی ہوشیاری کی نمائندگی کرتی ہیں۔ وہ اکثر خواتین کی علامت کے طور پر لاشعوری ذہن دیکھاتا ہے۔

کتے کو خواب میں دیکھنا
خوابوں میں کتے دوستی، وفاداری، یا تحفظ کے ارد گرد کچھ غیر حل شدہ یا اہم ڈرامے کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ (کیونکہ یہ وہ خصلتیں ہیں جنہیں ہم عام طور پر خود کتوں کے ساتھ جوڑتے ہیں۔ ہاں، خوابوں کا تجزیہ بہت لفظی ہوسکتا ہے)۔ کتے ہماری زندگی میں انسانی رشتوں کی بھی نمائندگی کر سکتے ہیں۔

بندر کے خواب
بندر کا خواب اس بات کی علامت ہے۔ کہ خواب دیکھنے والا آزادی اور چستی سے بھرا ہوا ہے۔ جسے بند کیا جا سکتا ہے۔ بندر کے بارے میں خواب دیکھنا اکثر خواب دیکھنے والے کی اندرونی خواہش کا اظہار کرتا ہے۔ کہ وہ ایک سخت اور جابرانہ حقیقت سے بچ جائے اور زندگی کی معمولی صورتحال سے چھٹکارا حاصل کرے۔

خوابوں میں ریچھ دیکھنا
اگرچہ ریچھ خطرناک ہوتے ہیں۔ لیکن وہ عجیب و غریب کام کرتے ہیں۔ ریچھ کا خواب دیکھنا اس بات کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ کہ خواب دیکھنے والے کے دل میں بہت زیادہ پریشانیاں ہیں۔

گرگٹ کا خواب
خواب میں گرگٹ کا مطلب یہ ہے۔ کہ خواب دیکھنے والا ماحول کے مطابق ڈھلنے اور ماحول کے ساتھ بدلنے کی اپنی صلاحیت کو پہچانتا ہے۔

گھوڑے کا خواب
خواب میں گھوڑا خواب دیکھنے والے کے لیے دستیاب توانائی کی علامت ہے۔ ایک سفید گھوڑا خواب دیکھنے والے کے روحانی شعور کی نمائندگی کرتا ہے۔ اور ایک بھورا گھوڑا اس کے پرجوش پہلو کی نمائندگی کرتا ہے۔ تاہم، ایک سرمئی گھوڑا موت کی علامت ہے۔ اور ایک پروں والا گھوڑا خواب دیکھنے والے کی روح کی خواہش کی علامت ہے۔ کہ وہ ایمان/مذہب کی کمی کو دور کرے۔

سانپ کے خواب
سانپ سرد خون والے جانور ہیں جو برائی، چالاک، فریب اور لالچ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ لیکن سانپوں کے بارے میں خواب دیکھنے کے زیادہ تر اچھے معنی ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایک عورت کو سانپ کا خواب دیکھنا خوشگوار زندگی کی علامت ہے، یا یہ کہ وہ بچے کو جنم دے سکے گی۔ ایک کاروباری شخص جو سانپ کا خواب دیکھتا ہے اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اس کا خواب پورا ہو گا۔

ڈولفن کو خواب میں دیکھنا
لوگوں نے ہمیشہ نرم اور چالاک ڈالفن کو اپنا بہترین دوست سمجھا ہے۔ ڈولفن کا خواب دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کہ خواب دیکھنے والا اپنی حکمت سے کامیابی حاصل کرے گا۔ اور اس کی زندگی خوشگوار ہو گی۔

مچھلی کا خواب
خوابوں کی تعبیر کے نظریہ میں، مچھلی کا خواب دیکھنا ہمیشہ دولت سے گہرا تعلق رہا ہے۔ نفسیاتی طور پر، مچھلی نہ صرف ٹھوس مالیاتی یا مادی دولت کی نمائندگی کرتی ہے بلکہ موقع کی بھی۔

شارک مچھلی کا خواب دیکھنا
خواب میں شارک، آبی مخلوق کے طور پر، جذبات اور جبلت سے جڑے ہوئے ہیں۔ لہذا شارک کی منفی خصوصیات منفی احساسات سے منسلک ہوسکتی ہیں۔

طوطے کے خواب
طوطے دوسروں کی آوازوں اور الفاظ کی نقل کرنے میں اچھے ہوتے ہیں۔ خواب میں طوطے کا مطلب ہے کہ کوئی افواہوں سے پریشان ہے یا اس میں الجھا ہوا ہے۔

خواب میں کبوتر دیکھنے کی تعبیر
کیا آپ نے کبوتروں کے بارے میں خواب دیکھا؟ خواب میں کبوتر لوگوں کے درمیان گپ شپ، خبروں یا عام رابطے کی نمائندگی کرتے ہیں۔

چیونٹیوں کے خواب
نفسیاتی طور پر، چیونٹی پریشانیوں اور غیر واضح خیالات کی علامت ہے۔ جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اندر سے پریشان ہے، جذباتی طور پر مشتعل ہے، اور اپنے خیالات کو واضح کرنے سے قاصر ہے۔

خواب میں چمگادڑ دیکھنا
چمگادڑ رات کے جانور ہیں، جو اندھیرے اور خوف کی علامت ہیں۔ چمگادڑوں کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اندرونی اضطراب ہے یا خوف کا شکار ہے۔

چھکلی کو خواب میں دیکھنا
خواب میں چھپکلی خطرے کی علامت ہوتی ہے۔ یہ خواب تجویز کر سکتا ہے کہ کسی صورت حال یا کسی شخص کی وجہ سے آپ کی زندگی کا علاج ہو رہا ہے۔ اگر آپ کو چھپکلی پسند نہیں ہے، تو اس کے پیچھے کی علامت زیادہ شدید ہو سکتی ہے۔ بنیادی طور پر اس لیے کہ آپ اس سے ڈرتے ہیں۔

بھیڑوں کے خواب
بھیڑیں خوبصورت اور شائستہ جانور ہیں۔ خواب میں ایک بھیڑ ‘خوشی’ اور ‘فصل’ کی نمائندگی کرتی ہے۔ اگرچہ مختلف قومیتوں میں بھیڑ کے معنی کی مختلف تشریحات ہیں، لیکن بھیڑوں کا خواب دیکھنا بلاشبہ ایک اچھی علامت ہے۔ خواب میں بھیڑ کی صورت حال خواب دیکھنے والے کی موجودہ حالات زندگی کی نشاندہی کرتی ہے۔

بکری کا خواب اور تعبیر
بکری کا خواب دیکھنا آپ کی زندگی کے لیے ایک اچھی علامت ہے۔ یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ ہمیشہ اپنے عقیدے کے مطابق ہیں، اور آپ صحیح راستے پر چل رہے ہیں۔

خوابوں میں سور
خنزیر کے گروہ کو دیکھنا دولت حاصل کرنے کی علامت ہے۔ خواب میں سور کا گوشت کھانے کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا سود کما رہا ہے یعنی اسلام میں حرام۔ اور خواب میں خنزیر کا گوشت حرام مال کی نمائندگی کرتا ہے۔

خواب میں الو دیکھنے کی تعبیر
خواب میں الو دیکھنا حقیقی زندگی میں آپ کے اپنے غصے کی عکاسی ہے۔ اس کا تعلق کسی اور کے غصے سے بھی ہو سکتا ہے جسے آپ جانتے ہیں۔

تتلی کے خواب
روحانی سطح پر، خواب یا مراقبہ میں تتلی ایک طرف آزاد ذہن اور دوسری طرف لافانی کی علامت ہے۔ عام طور پر، ایک خواب میں ایک تتلی آرام اور آزادی کی علامت ہے۔

خواب میں مکھیاں دیکھنا
مکھیوں کا تعلق گندگی اور غلاظت سے ہے۔ مکھیوں کو اپنے خواب میں دیکھنے کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ اپنے آپ کو اس جذباتی اور نفسیاتی سامان سے پاک کرنے کی ضرورت ہے جو آپ کو نیچے گھسیٹ رہی ہے۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کو رشتوں، شراکت داریوں، اور ان گروپس کو چھوڑنا پڑے جو زہریلے ہیں تاکہ آپ اپنے شفا یابی کے سفر کی راہ ہموار کر سکیں۔

شہد کی مکھیوں کا خواب و تعبیر
شہد کی مکھیاں سماجی مخلوق ہیں اور اکثر لوگوں کی زندگی میں مثبت نمائندگی کرتی ہیں۔ جب ہم شہد کی مکھیوں کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں تو یہ ہمارے خوف اور خواہشات کی علامت ہوتی ہے۔

خرگوش کے خواب
خواب میں خرگوش اس بات کی عکاسی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا کیسا ہے۔ یا خواب دیکھنے والے کی ذات یا اس کے آس پاس موجود کسی کی تصویر کا حوالہ دیتا ہے۔

جوؤں کے خواب
جوئیں پریشان کن ہوتی ہیں اور خواب میں نقصان کی نمائندگی کرتی ہیں۔ اگر خواب دیکھنے والا اپنے خواب میں جوئیں دیکھتا ہے، تو وہ ایک ناسازگار صورتحال میں ہے اور اسے محتاط رہنا چاہیے کہ دوسرے اسے بے وقوف نہ بنائیں۔

چوہے کا خواب
چوہا ہمیشہ مخالف کردار میں نظر آتا ہے۔ اس لیے خواب میں چوہے کا مطلب نقصان ہے۔ اگر خواب دیکھنے والا خواب میں چوہے کو بھگا دیتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ مشکلات پر قابو پا سکتا ہے اور مسائل یا دشمنوں پر قابو پا سکتا ہے۔

مکڑی کے خواب
مکڑیوں کے خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ پرجوش اور کام میں محتاط رہنے سے خواب دیکھنے والے کی آمدنی اطمینان بخش طریقے سے بڑھے گی۔ مکڑیوں کے جالے بُنتے ہوئے خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ خواب دیکھنے والے کو کامیاب ہونے کے لیے سخت محنت کرنی ہے۔

خواب میں بچھو دیکھنا
آپ کو ایک وقفے اور آرام کی ضرورت ہے۔ ہم میں سے اکثر بچھوؤں سے محتاط رہتے ہیں۔ کیونکہ ہم ان سے تکلیف میں مبتلا نہیں ہونا چاہتے۔ بچھو کا خواب، جہاں آپ اپنے آپ کو بچھو کے حملے میں دیکھتے ہیں، منفی ہوتے ہیں۔ اس خواب کے پیچھے معنی یہ بتاتے ہیں کہ آپ کو اپنی روزمرہ کی زندگی سے ایک قدم پیچھے ہٹنے اور کچھ توازن تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔

مگرمچھ کو خواب میں دیکھنا
اپنے خواب میں مگرمچھ کو دیکھنا خیانت، فریب اور چھپی ہوئی جبلت کی علامت ہے۔ یہ آپ کے لیے کسی صورت حال پر ایک نیا نقطہ نظر اختیار کرنے کا اشارہ ہو سکتا ہے۔ یہ جاگتی زندگی کی جسمانی، مادی دنیا اور لاشعور کی جذباتی، دبائی ہوئی دنیا کے درمیان منتقل ہونے کی آپ کی صلاحیت کی بھی نمائندگی کر سکتا ہے۔ متبادل طور پر، مگرمچھ شفا یابی کی طاقتوں اور خصوصیات کی نمائندگی کرتا ہے۔ ایک مگرمچھ یہ بھی بتاتا ہے کہ آپ موٹی جلد والے یا بے حس ہیں۔

خواب میں بھینس
اپنے خواب میں بھینس دیکھنا بقا، قوت اور طاقت کی علامت ہے۔ خواب یہ بھی خبردار کر سکتا ہے کہ آپ اپنی زندگی کے راستے اور مقاصد سے ہٹ رہے ہیں۔ متبادل طور پر، خواب آپ کے ورثے اور آپ کی جڑوں کی نمائندگی کرتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ خواب میں سفید بھینس دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی خواہشات پوری ہوں گی۔

بیل کا خواب دیکھنا
اپنے خواب میں بیل دیکھنا ضد، مضبوط ارادہ، طاقت اور قوت کی علامت ہے۔ ہو سکتا ہے خواب آپ کو بتا رہا ہو کہ اب وقت آ گیا ہے کہ ایک موقف اختیار کریں اور زیادہ پر زور ہوں۔ متبادل طور پر، بیل ایک امیر، خوشحال، اور پرچر زندگی کی نشاندہی کرتا ہے۔ استعارے پر بھی غور کریں، "بیل سر ہونا”۔ آپ کو حالات میں سمجھوتہ کرنا سیکھنے کی ضرورت ہے۔ یا یہ کسی ایسی چیز پر ایک جملہ ہو سکتا ہے جو "بیل” ہے، جیسا کہ گھٹیا یا بیکار ہے۔

گائے کا خواب دیکھنا
اپنے خواب میں گائے کو دیکھنا آپ کی غیر فعال اور شائستہ فطرت کی علامت ہے۔ آپ بغیر کسی سوال کے دوسروں کی اطاعت کرتے ہیں۔ متبادل طور پر، ایک گائے زچگی کی جبلت یا دیکھ بھال کی خواہش کی نمائندگی کرتی ہے۔ کچھ ثقافتوں کے لیے، گائے زرخیزی، پرورش اور زچگی کی خصوصیات کی نمائندگی کرتی ہے۔

گائے کا خواب دیکھنے سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کی جاگتی زندگی میں آپ کی ماں یا ماں جیسی شخصیت جذبات کی کمی کو ظاہر کر رہی ہے۔ وہ آپ کی ضروریات کا جواب نہیں دے رہی ہے۔

اونٹ کا خواب دیکھنا
اپنے خواب میں اونٹ دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو زیادہ قدامت پسند ہونے کی ضرورت ہے۔ آپ بہت زیادہ ذمہ داریاں، بوجھ اور مسائل اپنے کندھوں پر اٹھائے ہوئے ہیں۔ عام جملے پر غور کریں، "وہ تنکا جس نے اونٹ کی کمر توڑ دی”۔ آپ اپنے جذبات کو ظاہر کرنے اور ان کو جاری کرنے کے بجائے ان پر جمے رہتے ہیں۔ معاف کرنا اور بھولنا سیکھیں۔ متبادل طور پر، اونٹ آپ کی صلاحیت کی نمائندگی کرتا ہے۔

ہرن کو خواب میں دیکھنا
اپنے خواب میں ایک ہرن کو دیکھنا فضل، شفقت، نرمی، نرمی اور قدرتی خوبصورتی کی علامت ہے۔ اس میں نسائی خصوصیات ہیں اور یہ اپنے اندر نسائی پہلو کی طرف اشارہ کر سکتی ہے۔ یہ آزادی، ہوشیاری اور بہادری کی بھی نمائندگی کرتا ہے۔ اس علامت کو کسی ایسے شخص کے لیے ایک جملہ سمجھیں جو آپ کے لیے "عزیز” ہے۔ متبادل طور پر، خواب کمزوری اور بے ہودہ پن کی نمائندگی کرتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، دوسرے لوگ آپ اور آپ کی غلط فہمی کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

ڈاینوسور کو خواب میں دیکھنا
اپنے خواب میں ڈایناسور دیکھنا ایک فرسودہ رویہ کی علامت ہے۔ آپ کو سوچنے کے اپنے پرانے طریقوں اور عادات کو ترک کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ یہ خواب دیکھنا کہ آپ کا ڈایناسور پیچھا کر رہا ہے، آپ کے خوف کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کی ضرورت نہیں ہے یا مفید نہیں ہے۔ متبادل طور پر، ڈایناسور کا پیچھا کرنا، پرانے مسائل کی عکاسی کر سکتا ہے جو اب بھی آپ کو پریشان کرنے کے لیے واپس آ رہے ہیں۔

خواب میں گدھا دیکھنا
خواب میں گدھا دیکھنا آپ کی ضد اور غیر متزلزل شخصیت کی نمائندگی کرتا ہے۔ آپ دوسروں کے ساتھ تعاون کرنے کو تیار نہیں ہیں۔ گدھا معمولی کام کی علامت بھی ہے۔ ہو سکتا ہے آپ زیادہ بوجھ یا تناؤ محسوس کر رہے ہوں۔ اگر گدھا مر گیا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی جماعت کا دلی رویہ بے لگام بے حیائی کی طرف لے جائے گا۔ متبادل کے طور پر، گدھا ریاستہائے متحدہ کی ڈیموکریٹک پارٹی کا نمائندہ ہے۔ ڈیموکریٹس کے بارے میں اپنی ذاتی وابستگیوں اور احساسات پر غور کریں۔ یہ خواب دیکھنا کہ آپ گدھے سے گرے یا پھینکے گئے، محبت میں علیحدگی اور عدم اتفاق کی علامت ہے۔

خواب میں یہ دیکھنا کہ آپ کو گدھے نے لات ماری ہے، یہ بتاتا ہے کہ آپ کسی غیر قانونی سرگرمی میں گرفتار ہونے سے ڈرتے ہیں۔ تم پر شک کے بادل چھائے ہوئے ہیں۔

ہاتھی کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر
خواب میں ہاتھی دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو زیادہ صبر کرنے یا دوسروں کو زیادہ سمجھنے کی ضرورت ہے۔ یا شاید کوئی یادداشت ہے جسے آپ بہت دیر تک تھامے ہوئے ہیں۔ آپ کو ماضی کو چھوڑنے کی ضرورت ہے۔ ہاتھی طاقت، قوت، وفاداری اور عقل کی علامت بھی ہے۔ متبادل کے طور پر، ہاتھی کی اندرونی شخصیت آپ کی اپنی شخصیت کی عکاس ہوسکتی ہے۔ خاص طور پر، اگر آپ کو ایک سفید ہاتھی نظر آتا ہے، تو یہ رائلٹی کی علامت ہے۔

خواب میں یہ دیکھنا کہ آپ ہاتھی پر سوار ہیں، اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ اپنے بے ہوش اور ان پہلوؤں پر قابو پا رہے ہیں جن سے آپ کبھی خوفزدہ تھے۔

خواب میں یہ دیکھنا کہ آپ ہاتھی سے ڈرتے ہیں، یہ بتاتا ہے کہ ایک بہت بڑا مسئلہ ہے جس کا سامنا کرنے سے آپ ڈرتے ہیں۔

مینڈک کے بارے خواب
اپنے خواب میں مینڈک کو دیکھنا تبدیلی یا غیر متوقع طور پر ہونے کے امکانات کی نمائندگی کرتا ہے۔ مینڈک بھیس میں ایک شہزادہ ہو سکتا ہے اور اس طرح تبدیلی، تجدید یا پنر جنم کی علامت ہو سکتا ہے۔ متبادل طور پر، مینڈک ناپاکی یا زرخیزی کی علامت ہے۔

آپ کے خواب میں مینڈکوں کو چھلانگ لگاتے دیکھنا آپ کے عزم کی کمی کی نشاندہی کرتا ہے۔ آپ کو ایک چیز سے دوسری چیز میں کودنے کا رجحان ہے۔ متبادل طور پر، یہ تجویز کر سکتا ہے کہ آپ کسی مقصد کی طرف بڑے قدم اٹھا رہے ہیں۔ یہ آپ کی ترقی کے متوازی ہے۔

خواب میں دیکھنا کہ آپ مینڈک کو پکڑ رہے ہیں، آپ کی صحت کے بارے میں آپ کی لاپرواہی کی علامت ہے۔

خواب میں دریائی گھوڑا / ہپوپوٹیمس
آپ کے خواب میں ایک ہپوپوٹیمس دیکھنا آپ کی جارحانہ فطرت اور آپ کی چھپی ہوئی طاقتوں کی علامت ہے۔ آپ کے پاس اس سے کہیں زیادہ اثر اور طاقت ہے جس کا آپ کو احساس ہے۔ متبادل طور پر، یہ اشارہ کرتا ہے کہ آپ علاقائی ہو رہے ہیں۔ شاید کوئی اپنی حدود سے تجاوز کر رہا ہے۔

کینگرو کو خواب میں دیکھنا
اپنے خواب میں کنگارو کو دیکھنا زچگی اور والدین کی حفاظت ہے۔ ہو سکتا ہے آپ اپنی پرورش اور ماں کی فطرت کا اظہار کر رہے ہوں۔ شاید، آپ بہت زیادہ حفاظتی ہیں. متبادل طور پر، ایک کنگارو جارحیت کی علامت ہے۔ اگر کینگرو چھلانگ لگا رہا ہے، تو خواب اس سے ملتا جلتا ہے کہ آپ کس طرح ایک چیز سے دوسری چیز میں چھلانگ لگاتے ہیں۔ آپ میں ایک چیز پر قائم رہنے کی صلاحیت نہیں ہے۔

خواب میں زیبرا دیکھنا
اپنے خواب میں زیبرا دیکھنا کامل توازن، اتحاد اور ہم آہنگی کی نمائندگی کرتا ہے۔ یہ بھی اشارہ کرتا ہے کہ مخالف اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں. متبادل طور پر، ایک زیبرا تجویز کرتا ہے کہ آپ معمولی معاملات میں بہت زیادہ وقت صرف کر رہے ہیں۔ آپ کو ایک واضح وقت منتخب کرنے اور کامیابی کے لیے اپنی بنیاد رکھنے کی ضرورت ہے۔

خچر کا خواب دیکھنا
خواب میں خچر دیکھنا آپ کی ضد اور غیرمتزلزل شخصیت کو ظاہر کرتا ہے۔ آپ دبنگ، باغی اور دوسروں کے ساتھ تعاون کرنے کو تیار نہیں ہیں۔ متبادل طور پر، خچر معمولی کام اور تکلیف کی علامت بھی ہے۔ ہو سکتا ہے آپ زیادہ بوجھ یا تناؤ محسوس کر رہے ہوں۔ اگر خچر مر گیا ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی جماعت کا دل پسند رویہ بے لگام بے حیائی کا باعث بنے گا۔

پانڈا کو خواب میں دیکھنا
اپنے خواب میں پانڈا کو دیکھنا یہ بتاتا ہے کہ آپ کو جاگتے ہوئے سمجھوتہ کرنے میں مشکلات کا سامنا ہے۔ آپ کو درمیانی بنیاد تلاش کرنے کی ضرورت ہے تاکہ اس میں شامل تمام فریق مطمئن ہوں۔ متبادل کے طور پر، ایک پانڈا آپ کے اپنے بچوں جیسی خصوصیات یا کسی ایسی چیز کی علامت ہے جو للکارتا ہے۔

خرگوش کا خواب
خواب میں خرگوش دیکھنا قسمت، طاقت اور کامیابی کی علامت ہے۔ آپ زندگی کے بارے میں ایک مثبت نقطہ نظر رکھتے ہیں۔ متبادل طور پر، خرگوش کثرت، گرمی، زرخیزی اور جنسی سرگرمی کی علامت ہیں۔ شاید آپ کی جنسی زندگی کو معمول میں رکھنے کی ضرورت ہے۔

خاص طور پر، اپنے خواب میں ایک سفید خرگوش دیکھنا محبت میں وفاداری کی علامت ہے۔ سفید خرگوش آپ کو صحیح سمت کی طرف لے جانے کے لیے ایک رہنما کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ خواب میں کالا خرگوش دیکھنا قربت کا خوف ہے۔

خواب میں بھیڑیا نظر آنا
اپنے خواب میں بھیڑیا دیکھنا بقا، خوبصورتی، تنہائی، اسرار، خود اعتمادی اور فخر کی علامت ہے۔ آپ مختلف سماجی حالات میں اپنی ہمت برقرار رکھنے اور آسانی اور فضل کے ساتھ کسی بھی صورت حال میں گھل مل جانے کے قابل ہیں۔ آپ انتخاب کے لحاظ سے بھی تنہا ہیں۔ منفی طور پر، بھیڑیا دشمنی، جارحیت، یا چپکے پن کی نمائندگی کرتا ہے۔ یہ آپ کی زندگی میں ایک بے قابو صورت حال یا استعمال کرنے والی قوت کی عکاسی کر سکتا ہے۔ یہ کسی جنون، لت یا کسی ایسی چیز کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو آپ کے قابو سے باہر ہے۔