خواب میں پری دیکھنے کی تعبیر کیا ہے؟

آپ کے خواب میں ایک پری مصیبت، ترقی، تخلیقی صلاحیت، اسرار، فطرت، آزادی، معصومیت، یا آپ کو فرار ہونے یا نئے دوست بنانے کی ضرورت کی نشاندہی کر سکتی ہے۔

پریوں کی جادوئی طاقت فطرت کے اسرار کو بُنتی ہے۔ لوک کہانیوں کے مطابق، اگر انسان غلطیاں کرتے ہیں، تو وہ ایک پری کو ناراض کر سکتے ہیں اور وہ مجرموں کو سزا دیتے ہیں.

دوسری طرف، ایک خوش پری پلک جھپکتے ہی آپ کے دن سنہری کر سکتی ہے! سوچ رہے ہو کہ آپ کے خواب میں پری کا کیا ارادہ ہے؟

fairy pari khwab ki tabeer

اہل تعبیر میں اختلاف ہے۔ بعض اس کو دشمن کہتے ہیں اور بعض کہتے ہیں کہ بخت اور فکروں میں کارروائی ہے۔ حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ نے فرمایا ہے کہ آنحضرت صلی اللہ تعالی علیہ والہ واصحابہ وسلم نے فرمایا ہے کہ خواب میں پری کا دیدار دولت اور بزرگی ہے اور اس کے ہاتھ میں ہاتھ دینا اور اس سے باتیں کرنا خوشی کی دلیل ہے۔

حضرت محمد بن سیرین رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ پری کا خواب میں دیکھنا کہ خوش لحمہ اور خوش اور خوبرو ہے دلیل ہے کہ عزت اور دولت پائے گا۔ اور اگر پری کو بدصورت اور غمگین دیکھے تو غم و اندوہ کی دلیل ہے۔ اور اگر خوش پری کو مردہ دیکھے تو اس کا کام شوریدہ ہو گا۔ اور اگر پری کے ساتھ جنگ کرے تو اس امر کی دلیل ہے کہ اس کا کام آشفتہ ہو گا۔

حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ بعض پریاں مسلمان ہیں۔ خواب میں ان کا دیکھنا دوست اور بخت و دولت کا دیدار ہے۔ اور وہ جو کافر ہیں ان کا خواب میں دیکھنا دشمن اور بد بختی اور غم کا دیدار ہے۔ حضرت دانیال علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ پریوں کے درمیان ہے تو دلیل ہے کہ سفر کو جاۓ گا اور وہ سفر مبارک ہو گا۔

اور اگر دیکھے کہ پری نے اس کی گردن پکڑی ہے اور لے گئی ہے تو عزت اور مرتبہ اور بزرگی کی دلیل ہے اور اگر دیکھے کہ پری نے اس کو گردن کے بل گرایا ہے تو اس کی دلیل ہے کہ مرتبہ اور بزرگی سے گر جاۓ گا۔ اور اگر دیکھے کہ پریاں مہربانی سے باتیں کرتی ہیں تو اس سے یہ دلیل ہے کہ اس کا کام نیک ہو گا۔ اور اگر پری کو اچھے اور عمدہ لباس میں دیکھے تو حال نیک ہو گا اور اگر برے لباس میں دیکھے تو بدحال ہو گا۔

اور اگر دیکھے کہ پری نے اس کو سونے یا چاندی وغیرہ کی چیز دی ہے تو دلیل ہے کہ دولت اور اقبال زیادہ ہو گا۔ حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر پری کو بیمار یا مردہ دیکھے تو بد حالی کی دلیل ہے۔ اور اگر دیکھے کہ پریوں کے بادشاہ نے اس پر مہربانی کی ہے۔ تو دلیل ہے کہ دولت پاۓ گا اور مقرب بادشاہ ہو گا۔

اور اگر دیکھے کہ پری نے اس کو اپنا مکان بتایا ہے۔ گاہے ظاہر ہوتی ہے اور گاہے چھپتی ہے تو دلیل ہے کہ عورت اس کے ساتھ خیانت اور مکر کرے گی۔ اور اگر دیکھے کہ پریوں کے گھر میں گیا ہے اور ان کو پہچانا ہے تو دلیل ہے کہ سفر کرے گا اور کئی شہر دیکھے گا۔

حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ پری کا دیکھنا پانچ وجہ پر ہے۔ اول عزیز دوست- دوم بخت و دولت سوم مراد کا پورا ہوتا۔ چہارم بزرگی و حشمت ۔ پنجم جھوٹی خبر اور بے ہودہ کام۔

خواب میں پریوں کو دیکھنے کی جدید ماہرین کی تعبیریں

یہ مصیبت کی علامت ہے

خواب میں نظر آنے والی پریوں پرفتن ہو سکتی ہیں۔ لیکن اصل میں، یہ خواب مصیبت، فریب اور مصیبت کی نمائندگی کرتا ہے. آپ کی زندگی ہر قدم پر رکاوٹوں اور رکاوٹوں سے بھری ہوگی۔

آپ کو دوستوں اور دشمنوں میں فرق کرنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔ اس لیے ہوشیار اور چوکس رہیں اور کسی کو آپ کا فائدہ نہ اٹھانے دیں۔

اس کا مطلب ذاتی ترقی ہے

پریوں کا خواب دیکھنا بھی آپ کی صلاحیتوں اور چھپی ہوئی صلاحیتوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ اب وقت آگیا ہے کہ آپ انہیں آزاد کریں اور ذاتی ترقی حاصل کرنے کے لیے خود کو دریافت کریں۔

اس خواب کے مردوں اور عورتوں کے لیے مختلف معنی بھی ہو سکتے ہیں۔ خواتین کے لیے اس سے مراد ان کی دبی ہوئی زچگی جبلت ہے۔

مردوں کے لیے، یہ ان کے نسائی اور مردانہ پہلوؤں کے درمیان توازن کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ زندگی تب ہی پرامن ہوگی جب آپ دونوں پہلوؤں کو متوازن رکھیں گے۔

آپ حقیقی دنیا سے فرار ہونا چاہتے ہیں

پریاں خود فنتاسی یا کہانیوں کا حصہ ہیں۔ لہذا اگر آپ انہیں خواب میں دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی حقیقی زندگی سے بہت تھکے ہوئے اور تھک چکے ہیں۔

یہاں تک کہ اگر یہ کچھ وقت کے لئے ہے، تو آپ وقفے کے لئے کسی قسم کی غیر حقیقی پریوں کی دنیا میں جانا چاہتے ہیں۔ آپ یقین کرنا چاہتے ہیں کہ آپ غیر حقیقی دنیا سے صوفیانہ مخلوق کے ساتھ بہتر طور پر جڑتے ہیں۔

یہ فطرت کی علامت ہے

خواب کی تعبیروں میں سے ایک، پریاں فطرت کی علامت ہیں۔ موجودہ دنیا میں فطرت مکمل تباہی کے دہانے پر ہے۔

آپ فطرت کی حفاظت کے لیے لڑتے ہیں، اس لیے آپ کی لاشعوری حالت میں، پریاں اس انداز میں آپ کا ساتھ دیتی ہیں۔

ایک اور معنی کہتا ہے: کہ یہ خواب فطرت کی حفاظت کے لیے مختلف کاموں میں حصہ لینے کی تجویز ہے۔ آپ کو خدا کے تحفے کی تباہی کا سبب نہیں بننا چاہیے۔

اس کا مطلب جادو اور اسرار ہے

پریاں جادوئی مخلوق ہیں۔ اکثر جب ہم کوئی پریوں کی کہانیاں دیکھتے یا سنتے ہیں تو ہم یقین کرتے ہیں کہ جادو موجود ہے۔ اور ایک خاص موڑ پر، ہم امید کرتے ہیں کہ جادو ہماری مشکلات کو کہانیوں کی طرح حل کر دے گا۔

لیکن آپ کو یہ سمجھنا چاہیے کہ اس مشکل ترین دنیا میں اصل جادو آپ اور آپ کے اعمال ہیں۔ صرف آپ اپنے مسائل خود حل کر سکتے ہیں۔ دوسرے آپ کی حمایت کر سکتے ہیں لیکن یہ سب آپ پر ہے۔

شرارت اور چنچل پن کی علامت

ایک طرف، پریاں میٹھی اور معمولی ہیں؛ دوسری طرف، وہ شرارت سے بھرے ہو سکتے ہیں۔ وہ لوگوں پر مذاق کھیلنا پسند کرتے ہیں، آپ نے شاید اس کے بارے میں سنا ہو۔

ہوش میں، اس کا مطلب ہے کہ پریوں کی طرح کوئی آپ کے ساتھ بیوقوف بنا رہا ہے۔ وہ مسلسل مسائل پیدا کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور آپ کے اندھیرے کنویں میں گرنے کا انتظار کرتے ہیں۔ ایسے لوگوں سے ہوشیار رہیں اور انہیں آپ کا مذاق اڑانے نہ دیں۔

آپ حقیقی زندگی میں بہت تخلیقی ہیں

فنکارانہ اور تخلیقی ذہن کے ساتھ، آپ اپنی لاشعوری حالت میں پریوں کو دیکھ سکتے ہیں۔ پریوں کا خواب دیکھنا آپ کی لامحدود جدت کا مطلب ہے۔ یہ آپ کی تخلیق کی صلاحیت کو ظاہر کرتا ہے۔

نیز، یہ اس حقیقت کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آپ کا دماغ آپ کی رکاوٹوں سے مثبت نتائج نکالنے میں آپ کی مدد کرے گا۔ حقیقت پسند بنیں اور اپنی تخیل پر قائم رہیں۔

آپ ایک معصوم شخصیت ہیں

جب ہم ان پریوں کی کہانیاں سنتے ہیں اور ان کے بارے میں پڑھتے ہیں، تو ہماری معصومیت ہمیں یقین کرنے پر آمادہ کرتی ہے کہ پریوں اور دیگر کرداروں کا وجود ہے۔

اس لیے یہ خواب آپ کی معصومیت اور بچے جیسی شخصیت کا مظہر ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کا جسم بڑھ گیا ہو لیکن آپ کا دماغ اب بھی اس بچے کی طرح ہے جو پاپسیکل کھانا یا باربی کے ساتھ کھیلنا پسند کرتا ہے۔ یہ مرکب وہی ہے جو آپ کو دوسروں سے مختلف بناتا ہے۔

یہ نئے دوست بنانے کا وقت ہے

خواب میں پریاں آپ کے لیے اپنے کمفرٹ زون کو آگے بڑھانے اور نئے دوست بنانے کا اشارہ ہیں۔ اپنی توجہ لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے دیں۔

اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ لوگوں کی توجہ اور محبت چاہتے ہیں۔ خواب ایک قابل اعتماد شخص کو منتخب کرنے کا بھی اشارہ کرتا ہے۔ بصورت دیگر، آپ دوسروں کو خوش کرنے کے لیے اس منصوبے میں مایوسی محسوس کریں گے۔

یہ آزادی کی علامت ہے

پریاں اپنے پروں کی مدد سے جہاں چاہیں اڑتی پھرتی ہیں۔ وہ اپنے دل کی پیروی کرنے کے لیے آزاد ہیں۔ چونکہ پریاں آزادی کی علامت ہیں، اس لیے خواب تمام پابندیوں کو چھوڑ کر زندگی گزارنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

نہ آپ کے اپنے خیالات آپ کو قید کرنے دیں اور نہ ہی دوسروں کو آپ کو نیچا دکھانے دیں۔ جب تک آپ پنجرے کو توڑنے کی کوشش نہیں کریں گے، آپ قید کی زندگی گزاریں گے۔

لہٰذا اپنی آزادی کا انتخاب کریں، ایک بار جب آپ خوشی کا مزہ چکھ لیں، تو واپس نہیں جائے گا۔

ایک پریوں کو دیکھنے کے خواب سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کی زندگی میں کچھ غیر متوقع ہو جائے گا. کوئی غیر متوقع طور پر آپ کو تجویز کر سکتا ہے اور آپ ہاں کہیں گے۔

وہ آپ کو پیار اور پیار سے نوازیں گے جس کی آپ ہمیشہ خواہش کرتے ہیں۔ یہ ولدیت کی طرف آپ کے سفر کے آغاز پر بھی اشارہ کرتا ہے۔

پروں والی خوبصورت پری کا خواب

پروں کے ساتھ ایک خوبصورت پری کا خواب دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ جلد ہی آپ کو تعریفوں کی بارش ملے گی۔

تم پریوں کی طرح خوبصورت ہو اور تمہارا دل سونے سے بنا ہے۔ آپ ہمیشہ ہر جگہ توجہ کا مرکز ہوتے ہیں۔ دعویدار ہمیشہ آپ کے ارد گرد رہتے ہیں۔

تاہم، آپ نے اسے کبھی اپنے سر پر نہیں آنے دیا۔ آپ ایک آزاد روح ہیں اور ارد گرد اڑنا پسند کرتے ہیں۔

ایک بوڑھی پری کا خواب

ایک پرانی پری کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ تھکن کی حد تک زیادہ کام کرتے ہیں۔ آپ اپنا کافی خیال نہیں رکھتے۔

یہ خواب آپ کی ظاہری شکل کے بارے میں آپ کے زیادہ شعور کو بھی ظاہر کرتا ہے۔ یہ نہ سمجھیں کہ آپ سماجی حسن کے معیارات کی بنیاد پر کمتر ہیں۔

اپنے بزرگوں کے مشورہ کو سنجیدگی سے لیں کیونکہ اس سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

پریوں میں گھرا ہونے کا خواب

پریوں سے گھرا ہوا خواب دیکھنا آپ کے ارد گرد ناقابل اعتماد لوگوں کی موجودگی کو ظاہر کرتا ہے۔ وہ دیکھ بھال کرنے والا چہرہ دکھاتے ہیں صرف آپ سے معلومات چرانے کے لیے اس کے بارے میں بعد میں گپ شپ کرنے کے لیے۔

بے وقوف نہ بنیں یا اس سے کم محسوس نہ کریں۔ یہ بزدل تمہاری کامیابی پر جلتے ہیں۔

جنگل میں پری کا خواب

جنگل میں پری کا خواب دیکھنا یہ بتاتا ہے کہ آپ کو معجزات کی توقع کرنا کبھی نہیں چھوڑنا چاہئے۔ جب بھی آپ امید کھو دیتے ہیں یا ہار ماننا چاہتے ہیں، زندگی ایک غیر متوقع موڑ لیتی ہے۔

آپ بالآخر اپنے خوابوں اور اہداف کو حاصل کر لیں گے، اس لیے امید مت چھوڑیں اور اس پر کام کرتے رہیں۔

یہ خواب ماضی کے ایک طویل عرصے سے کھوئے ہوئے دوست سے ملنے کا بھی مطلب ہے۔ جب آپ ان سے ملیں گے تو آپ تازہ یادیں بنائیں گے۔

رقص کرنے والی پری کا خواب

ناچتی پری کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ جھوٹے پر بھروسہ کرتے ہیں۔ وہ بھیس بدل کر آپ کا اعتماد جیتنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ان سب کے پیچھے ان کا کوئی مقصد ہے۔ یہ آپ کے قریبی دوستوں کے ساتھ یا آپ کے کام کی جگہ پر ہو سکتا ہے۔ آپ فرض کر سکتے ہیں کہ وہ آپ کے خیر خواہ ہیں لیکن حقیقت کچھ ناقابل تصور ہے۔

بہت سی پریوں کا رقص کرنے کا خواب دیکھنا آپ کے ارد گرد کی تبدیلیوں کو ظاہر کرتا ہے اور آپ کو اپنے آپ کو حالات کے مطابق کیسے ڈھالنا چاہیے۔ بعض اوقات تبدیلی مشکل ہو سکتی ہے اور ہو سکتا ہے کہ آپ کو یہ پسند نہ آئے، لیکن بالآخر آپ طے کر لیں گے۔ اس لیے اپنی صورت حال کو قبول کریں اور ایڈجسٹ کریں۔

پری ہونے کا خواب

پری ہونے کا خواب دیکھنا آپ کی مددگار فطرت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ آپ ہمیشہ لوگوں کو ان کی مشکلات میں سہارا دیتے ہیں اور وہ آپ کے شکر گزار ہیں۔ اس کے علاوہ آپ ایک عظیم مشیر بھی ہیں اور لوگ اپنے مشکل وقت میں آپ سے مشورہ لیتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کو آپ کی وجہ سے اپنی لڑائی لڑنے کا حوصلہ ملتا ہے۔

ایک پری کے ہاتھوں مارے جانے کا خواب

پری کے ہاتھوں مارے جانے کا خواب دیکھنا اس بات کی علامت ہے کہ آپ کو دوسروں پر آسانی سے بھروسہ نہیں کرنا چاہیے۔ لوگ آپ کے علم کے بغیر آپ سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔

ایسے لوگوں کو زندگی سے کاٹ دو چاہے ان کو کھونے سے آپ کو تکلیف ہو کیونکہ یہ آپ کے اپنے فائدے کے لیے ہے۔

پریوں کا گانا گانے کا خواب

پریوں کا گانا گاتے ہوئے خواب میں دیکھنے کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کے بارے میں افواہیں پھیلا رہا ہے۔ آپ سب کی گپ شپ کا موضوع ہیں۔

اگرچہ آپ بغیر کسی شکایت کے ان کے معمولی تبصرے لیتے ہیں، لیکن قریبی لوگ جھوٹ کو برداشت نہیں کریں گے۔ لیکن وہ لوگ جو خاموش رہتے ہیں وہ آپ کے دوست نہیں تھے۔ اس لیے حالات کو آپ کو تکلیف نہ ہونے دیں۔

ایک مردہ پری کا خواب

مردہ پری کا خواب دیکھنا یہ ہے کہ آپ کو اپنی محنت کا پھل نہیں ملے گا۔ آپ کھوئے ہوئے اور مایوس محسوس کریں گے۔

آپ کے منصوبے ٹھیک کام نہیں کریں گے۔ آپ کے منصوبے یا خیالات کام پر مسترد ہو سکتے ہیں۔ لیکن امید نہ ہاریں اور نہ ہاریں۔ اپنی غلطیوں کے مالک ہوں اور ان سے سیکھیں۔ ہر چیز کو دوبارہ بنائیں اور اپنی بنیاد کو سخت کریں۔

ایک ننھی پری کا خواب

ننھی پری کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آنے والے دن سب سے زیادہ خوشگوار ہوں گے۔ آپ اپنے قریبی رشتہ داروں کی محبت اور پیار سے گھرے رہیں گے۔

آپ کے دوست آپ کے پاس جائیں گے اور آپ کی زندگی کو رواں دواں بنائیں گے۔ ابھی صبر کریں اور موجودہ طوفان کو بارش سے دور ہونے دیں۔ اس کے بعد ہی سورج زیادہ چمکے گا۔

ایک پیاری پری کا خواب

ایک پیاری پری کا خواب دیکھنا آپ کے اندرونی بچے اور اس کی معصومیت کی نمائندگی کرتا ہے۔ آپ جسمانی طور پر بڑے ہوئے لیکن ذہنی طور پر آپ ابھی بچے ہیں۔

آپ کی معصومیت آپ کو زمین پر نیچے اور پرسکون بناتی ہے۔ جب کچھ دلچسپ ہوتا ہے تو آپ بھی بچوں کی طرح پرجوش محسوس کرتے ہیں۔

اڑتی ہوئی پریوں کا خواب

خوابوں میں اڑتی ہوئی پریاں اس بات کی علامت ہیں کہ آپ کو اپنی اندرونی آواز کو سننا چاہیے اور اپنے تعصبات کو چھوڑ دینا چاہیے۔ صحیح راستے کا انتخاب کریں جو آپ کے مقاصد کی طرف جاتا ہے۔ اگر آپ الجھن میں ہیں، تو آپ کو پھنس محسوس ہو سکتا ہے۔

ہر چھوٹی تفصیل کے بارے میں سوچنے کے لیے خود پر دباؤ نہ ڈالیں۔ اس کے بجائے، واقعات کے قدرتی بہاؤ کی اجازت دیں۔ اپنے آپ کو اور اپنے کام کو زیادہ وقت دینا سیکھیں۔

پریوں کی چھڑی کا خواب

آپ کو اپنے خواب میں ایک پریوں کی چھڑی نظر آتی ہے جب آپ کو کچھ معیاری، بصیرت انگیز، اور اہم تجاویز موصول ہوں گی، اس لیے سب کان ہو جائیں۔

اپنے کام پر زیادہ اعتماد نہ کریں اور نئے نقطہ نظر کے لیے کھلے رہیں۔ فخر آپ کے مستقبل قریب میں مشکل وقت کا باعث بن سکتا ہے۔

یہ طویل مدتی منافع سے فائدہ اٹھانا سیکھنے کی بھی تجویز کرتا ہے۔

پریوں کو دیکھنے کا خواب اور ڈر لگنا

پریوں کو دیکھنے اور خوف محسوس کرنے کے خواب ایک انتباہ کے طور پر آتے ہیں۔ تعلقات یا تو امید افزا یا تباہ کن ہوسکتے ہیں لہذا محتاط رہیں۔

یہ رومانوی یا افلاطونی تعلقات کے آغاز کی علامت ہے۔ اگرچہ یہ شخص آپ کو اچھی طرح جاننا چاہتا ہے، لیکن آپ اس کے ساتھ اپنی ذاتی زندگی پر بات نہیں کرنا چاہتے۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap