خواب نامہ » اچھے خواب » خواب میں آپ بھاگ رہے ہیں اسکی کیا تعبیر ہے

خواب میں آپ بھاگ رہے ہیں اسکی کیا تعبیر ہے

دوڑنا یا جاگنگ ان سرگرمیوں میں سے ایک ہے جو ہم کرتے ہیں۔ سب سے بڑھ کر، کیونکہ یہ دماغ اور جسم کو صحت مند رکھنے کے لیے ایک بہترین ذریعہ ہے۔ لیکن خواب میں خود کو بھاگتے دیکھنا کا کیا مطلب ہے ؟ اس قسم کے خواب بہت مثبت ہوتے ہیں، کیونکہ ان کا تعلق نئے افق اور اہداف سے ہوتا ہے۔ اگرچہ، تعبیر سیاق و سباق پر منحصر ہے، انہیں معمول سے فرار کی خواہش سے تعبیر کیا جا سکتا ہے۔

ہم آپ کے خوابوں میں دوڑ سے متعلق خوابوں کے نظاروں کا ایک سلسلہ مرتب کرتے ہیں۔ خاص طور پر، ہم خواب دیکھنے کے معنی کا تجزیہ کریں گے کہ آپ آہستہ دوڑتے ہیں، یہ کہ آپ بارش میں دوڑتے ہیں اور یہاں تک کہ اپنے خوابوں میں آپ دوڑتے ہیں لیکن آگے نہیں بڑھتے۔ خیال یہ ہے کہ ان میں سے ہر ایک کی تشریح کی جائےگی اور یہ کہ آپ سمجھتے ہیں کہ آپ کا لاشعور آپ کو کیا منتقل کرنا چاہتا ہے۔

خواب میں آہستہ چلنے کی تعبیر

یہ خواب دیکھنا کہ آپ آہستہ چل رہے ہیں اس کے کئی متعلقہ معنی ہیں۔ ان میں سے ایک یہ ہے کہ آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کسی مقصد تک پہنچنے کے لیے کام کرتے ہیں، لیکن اسے حاصل نہیں کرپاتے۔ یہ ممکن ہے کہ آپ ایک قسم کے جمود کا سامنا کر رہے ہوں، جو آپ کی صلاحیتوں کو سوفیصد ابھرنے نہیں دیتا۔ یہ اچھا ہے کہ آپ اپنا نقطہ نظر بدلنے کی کوشش کریں تاکہ آپ آگے بڑھ سکیں۔

یہ خواب دیکھنے کا ایک اور مطلب یہ ہے کہ اگر آپ آہستہ چلتے ہیں کہ شاید آپ بہت زیادہ پیشوں میں ڈوبے ہوئے ہیں، اس لیے آپ کا دماغ آپ سے اپنے معمولات کو تھوڑا سا سست کرنے کو کہہ رہا ہے۔ آپ کو سست کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے تاکہ آپ سانس لے سکیں اور اپنی توانائی دوبارہ حاصل کرسکیں۔

اس خواب کا تعلق اس خوف سے بھی ہے جو آپ کسی بحران کے وقت محسوس کرتے ہیں۔ شاید آپ ان لوگوں میں سے ہیں جو کسی تکلیف کے پیش آنے پر مفلوج ہو جاتے ہیں اور آپ کو صحیح طریقے سے ردعمل ظاہر کرنا نہیں آتا۔ آپ اسے تبھی حل کریں گے جب آپ اپنی صلاحیتوں پر بھروسہ کرنا سیکھیں گے۔

بارش میں بھاگنے کا خواب

یہ خواب دیکھنے کی تعبیر کہ آپ بارش میں بھاگتے ہیں مختلف کناروں پر مشتمل ہو سکتے ہیں، کیونکہ یہ خواب دیکھنا کہ آپ موسلادھار بارش میں گھنے بادلوں اور طوفانوں کے ساتھ دوڑ رہے ہیں، یہ خواب دیکھنے کے مترادف نہیں ہے کہ آپ میدان میں ہلکی بارش میں دوڑ رہے ہیں۔ آئیے ان میں سے ہر ایک کیس کو دیکھتے ہیں:

یہ خواب دیکھنا کہ آپ تیز بارش میں بھاگ رہے ہیں: آپ کا لاشعور آپ کو بتا رہا ہے کہ آپ کو بہت زیادہ پریشانی اور تناؤ سے نکلنے کی ضرورت ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ ایک ہی وقت میں بہت سے حالات سے نمٹ رہے ہوں۔ سب سے زیادہ منطقی بات یہ ہے کہ آپ اپنی حقیقی ضروریات کو ترجیح دیں، تاکہ آپ اس بات پر توجہ دیں جو سب سے اہم ہے۔ تب ہی آپ کو سکون ملے گا۔ تناؤ کا مقابلہ کرنے کا طریقہ معلوم کریں۔

یہ خواب دیکھنا کہ آپ ہلکی یا ہلکی بارش میں دوڑ رہے ہیں: آپ کو آزادی محسوس کرنے، اپنے آپ کو تجدید کرنے اور گہری روحانی صفائی حاصل کرنے کی ضرورت کا سامنا ہے۔ خواب دیکھنے کے بارے میں اچھی بات یہ ہے کہ یہ ایک خوشگوار اور امید بھرے پیغام کی علامت ہے۔ یہ اشارہ کرتا ہے کہ آپ گہرا اور ہم آہنگ اندرونی توازن حاصل کرنے کے لیے صحیح راستے پر ہیں۔

خواب میں آپ بھاگ رھے ہیں لیکن آگے نہیں بڑھ پا رہے

اگر آپ کے خواب میں آپ دوڑتے ہیں اور محسوس کرتے ہیں کہ آپ آگے بڑھنے سے قاصر ہیں، تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ کتنی ہی محنت کریں، آپ اپنے مقصد تک نہیں پہنچ رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، اگر خواب میں ایسی رکاوٹیں تھیں جو آپ کو جاری نہیں رہنے دیتی ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ حقیقی زندگی میں ایسی کئی چیزیں ہیں جو آپ کو پریشان کرتی ہیں، جو قیمتی وقت ضائع کرتی ہیں یا جو آپ کی زندگی میں کچھ بھی حصہ نہیں ڈالتی ہیں۔ جیسے خواب میں آپ نے قاتل سے بھاگنے کی کوشش کی ہو۔

اس صورت حال کے پیش نظر، کئی پہلوؤں پر غور کرنے کا یہ ایک اچھا وقت ہے۔ مثال کے طور پر، تجزیہ کریں کہ آیا آپ کے کام کے تعلقات اچھے ہیں یا آپ کے ساتھیوں کے ساتھ ٹھیک نہیں ہے۔ یہ آپ کے لیے اپنے معمولات میں تبدیلیوں کا اطلاق شروع کرنے کا واحد طریقہ ہے، یہ دیکھنے کے لیے کہ کون سی چیز آپ کو تحریک دیتی ہے اور کون سی چیز آپ سے توانائی چھین لیتی ہے۔

یہ خواب دیکھنے کا ایک اور مطلب یہ ہے کہ آپ دوڑتے ہیں اور آگے نہیں بڑھتے کہ آپ بیک وقت بہت سی چیزوں کا وزن اٹھا رہے ہیں۔ یہ مالی، خاندانی یا محبت کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ یہ آپ کی صحت کے لیے اچھا نہیں ہے۔ یہ اچھا ہے کہ آپ آرام کرنے کی کوشش کریں، کچھ ورزش کریں یا اپنی پسندیدہ مطالعہ سے لطف اندوز ہونے کے لیے کسی پرسکون جگہ پر بیٹھ جائیں۔ یہ آپ کو اپنے تمام خیالات کو ان کی جگہ پر رکھنے اور ذہنی سکون حاصل کرنے کی اجازت دے گا۔

اگرخواب میں آپ کسی کے پیچھے بھاگ رہے ہیں

آخر میں، یہ خواب دیکھنا کہ آپ کسی دوسرے شخص کے پیچھے بھاگ رہے ہیں اس کی عکاسی ہے کہ آپ کسی اور کی کامیابیوں کو حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ اگر آپ نے واضح طور پر دیکھا کہ آپ سے آگے کون ہے، تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کو اس شخص سے کچھ حسد ہے۔ آپ کو اس قسم کے منفی جذبات پر قابو پانا ہوگا۔

اگر خواب میں، آپ کسی اجنبی کے پیچھے بھاگ رہے تھے، تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ جو کچھ حاصل کر چکے ہیں اس سے آپ مطمئن نہیں ہیں اور آپ مزید کامیابی اور پہچان چاہتے ہیں۔

اس کے علاوہ، اگر خواب دیکھ رہے ہیں کہ آپ کسی کے پیچھے بھاگ رہے ہیں اور یہ خواب آپ بار بار دیکھ رہے ہیں۔ تو یہ مناسب ہے کہ آپ اپنی حدود کی نشاندہی کرنے کے لیے اپنے خیالات کا جائزہ لیں اور ان پر قابو پانے کے لیے ان پر کام کریں۔ لہٰذا، حسد یا حسد کے غلبے میں اپنا دن نہ گزاریں۔ اس طرح منفی خیالات دور ہو جائیں گے اور دوسروں کے پیچھے بھاگنے کے وہ پریشان کن نظارے آپ کے اعمال پر قابو نہیں پا سکیں گے اور نہ ہی آپ کی آزادی کو محدود کر سکیں گے۔