بندر کو خواب میں دیکھنے کی مکمل تعبیر

بندر کا خواب دیکھنا

بعض اوقات، بندر کا خواب ایک مثبت اشارہ ہوتا ہے۔ جو زندگی، آزادی، چستی اور اسرار کی علامت ہوتا ہے۔ اور تجویز کرتا ہے کہ آپ سخت اور افسردہ حقیقت سے بچنا چاہتے ہیں۔ اور معمولی زندگی سے چھٹکارا حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ چینی تہذیب کے مطابق خواب میں بندر ہوشیار خیال کی چمک کی نشاندہی کرتا ہے۔

بندر کے بارے میں خواب دیکھنا ایک ناخوشگوار علامت ہے۔ جو بتاتی ہے کہ آپ کو آپ کا دوست دھوکہ دے گا۔ اور آپ کو دوست بنانے میں محتاط رہنا چاہیے۔ ایک حاملہ ماں کے لئے، بندر کا خواب مضحکہ خیز نظر آنے والے لڑکے کی پیش گوئی کرتا ہے۔ ایک غیر شادی شدہ عورت کے لئے، خواب موڈی اور دلکش شوہر کی طرف اشارہ کرتا ہے.

کیا خواب میں بندر دیکھنا اچھا ہے؟
آپ کی زندگی ہر وقت اچھے دوستوں سے بھری رہتی ہے۔ دوسری طرف، بندر کا خواب دیکھنا بھی پریشانی اور نحوست کی علامت ہے۔ لوگوں کے گروہوں کی مشتبہ حرکات سے ہوشیار رہیں۔ جو غصے اور جھگڑے میں مبتلا ہیں۔ آپ متاثر ہونے والوں میں سے ایک ہو سکتے ہیں۔

bandar ko khwab me dekhna

بندر کی طرح کام کرنے کا خواب دیکھنا
بندر کی طرح کام کرنے کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ سب کچھ چھوڑ دیں گے۔ آپ کو شاید احساس ہو گا کہ آپ اپنے پیاروں کو ان کے مسائل کی طرف اشارہ کرنے میں اپنے الفاظ ضائع کر رہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آپ ہار مانیں گے۔ اور انہیں ان کے حال پر چھوڑ دیں گے۔ یہ دیکھنا مشکل ہو گا۔ لیکن آپ کو احساس ہو گا کہ ہر ایک کو اپنی غلطیوں سے سیکھنا ہی بہتر ہے۔

بندر سے بھاگنے کا خواب دیکھنا
اگر آپ بندر سے بھاگنے کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے پاس ڈرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ آپ کے کالج یا کام کا کوئی فرد دوسرے لوگوں کو خوف اور ڈر کی کیفیت میں ڈال رہا ہے۔ لیکن جب آپ اس کے بارے میں بہتر سوچیں گے۔ تو آپ کو احساس ہوگا کہ وہ شخص صرف محنت اور نظم و ضبط کا تقاضا کرتا ہے۔ چونکہ آپ ان کے برے پہلو پر نہیں سوچیں گے۔ اس لیے آپ اس بات کو یقینی بنائیں گے۔ کہ مقررہ وقت سے پہلے اپنی تمام ذمہ داریاں پوری کر لیں۔

بندروں کا گروہ دیکھنے کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں بندروں کا ایک گروپ دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے۔ کہ مشکل وقت آپ کی طرف آ رہا ہے۔ آپ کو اکثر مسائل اور مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔ حقیقت یہ ہے کہ جس شخص پر آپ نے بھروسہ کیا ہے۔ اس نے آپ کو دھوکہ دیا یا آپ سے فائدہ اٹھایا۔ اوریہ آپ کے لئے اضافی تناؤ کا سبب بنے گا۔

جس خواب میں آپ کو ایک سے زیادہ بندر نظر آتے ہیں۔ اس کا ایک اور مطلب یہ ہے۔ کہ آپ اپنی زندگی کو ایک کھیل کے طور پر دیکھتے ہیں۔ آپ جانتے ہیں کہ اسے پریشان ہونے میں گزارانا اچھا نہیں ہے۔

بندروں کی لڑائی کا خواب دیکھنا
جب آپ دو یا دو سے زیادہ بندروں کو لڑتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے آپ کو کچھ نامناسب کہنے سے روکنا ہوگا۔ اگر ایسا ہوتا ہے کہ آپ کسی ضدی اور گھبرائے ہوئے یا یہاں تک کہ کسی جارح شخص کے ساتھ تنازعہ میں داخل ہو جاتے ہیں۔ تو بہتر ہو گا کہ بحث کو وقت پر روک دیا جائے۔ اس سے پہلے کہ سب کچھ بہت آگے بڑھ جائے۔

بندروں کے ساتھ رہنے کا خواب دیکھنا
اس خواب کا مطلب ہے۔ کہ آپ کسی کے زیر اثر ہیں۔ یا آپ کے آس پاس سے کوئی آپ کو ذلیل یا کم تر سمجھ رہا ہے۔ آپ خود اعتمادی کی کمی کی وجہ سے ایسی حالت میں ہیں۔ آپ کو یہ جاننا ہوگا۔ کہ آپ اس وقت جو کچھ کر رہے ہیں۔ وہ زیادہ بہتر نہیں ہے۔ آپ کو صرف اپنے لیے کچھ اچھا کرنے کی ہمت کی ضرورت ہے۔

بندروں کے بچے کا خواب دیکھنا
خواب میں بندر کے بچے یہ بتاتے ہیں۔ کہ آپ ایک خیال رکھنے والے شخص ہیں۔ اور آپ ہمیشہ خاندان اور دوستوں کے ساتھ اپنے تعلقات کو صحت مند رکھنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آپ ہمیشہ اس بات کو یقینی بناتے ہیں۔ کہ آپ ان لوگوں کو کال کرنے یا ان سے ملنے کے لیے وقت نکالیں جن کا آپ خیال رکھتے ہیں۔ یہ کہا جا سکتا ہے کہ آپ جوڑنے والے عضو ہیں۔ جو آپ کے خاندان اور دوستوں کے گروپ میں سب کو ایک ساتھ رکھتے ہیں۔

بندر کا درخت پر چڑھنے کا خواب دیکھنا
جب آپ کسی بندر کو درخت پر چڑھتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کسی کا رویہ آپ کو ناراض یا مایوس کرے گا۔ جس کی آپ بہت زیادہ عزت کرتے ہیں۔ اور اس کی تعریف کرتے ہیں وہ کچھ ایسا کرے گا۔ جس کے لیے آپ اسے معاف نہیں کر پائیں گے۔ آپ ان کے اعمال کو غداری کے طور پر سمجھیں گے۔ اور ایسے شخص سے ہر رابطہ منقطع کرنے کا فیصلہ کریں گے۔

درخت کی شاخ پر بندر کا خواب دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ ایک بندر کو درخت کی شاخ پر بیٹھا یا کھڑا دیکھتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی ایسے مسئلے کا سامنا کرنے سے گریز کر رہے ہیں۔ جو آپ کو ایک طویل عرصے سے دبا رہا ہے۔ اس کا اکثر جذبات اور آپ کی محبت کی زندگی سے کوئی تعلق ہوتا ہے۔ آپ کی شادی یا رشتے کے بارے میں کچھ ایسا ہوسکتا ہے۔ جو آپ کو پریشان کر سکتا ہے۔ اور آپ نہیں جانتے کہ اپنے ساتھی کو یہ کیسے بتائیں۔ ایماندارانہ گفتگو ہمیشہ بہترین حل ہوتی ہے۔

پنجروں یا چڑیا گھر میں بندروں کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں پنجرے میں بندر دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا تجسس آپ کو مشکل میں ڈال سکتا ہے۔ دوسرے لوگوں کی زندگیوں میں مداخلت نہ کریں یا ان کے فیصلوں اور اعمال کے بارے میں بات نہ کریں۔ ہو سکتا ہے کوئی ان باتوں کو سنجیدگی سے لے جو آپ پھیلا رہے ہیں۔ اور آپ کو اس کی وجہ سے پریشانی کا سامنا کرنا پڑے۔

اپنے کندھے پر بیٹھے ہوئے بندر کا خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں بندر کو اپنے کندھے پر بیٹھے ہوئے دیکھ رہے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی عزیز آپ سے ملنے آئے گا۔ ہم کسی ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ جسے آپ نے طویل عرصے سے نہیں دیکھا ہوگا۔ آپ زندگی کے بارے میں یکساں یا بہت ملتے جلتے مفادات اور خیالات کا اشتراک کرتے ہیں۔ آپ اس شخص کی کمپنی سے لطف اندوز ہوں گے۔ اور اس بات کو یقینی بنائیں گے۔ کہ آپ کا گھر اسے بالکل اپنے گھر کی طرح محسوس ہو۔

بندر خریدنے کا خواب دیکھنا
اس خواب کا مطلب یہ ہے کہ جو لوگ پرائیویٹ کمپنیوں کے مالک ہیں۔ یا ایسی جگہوں پر بطور سپروائزر کام کرتے ہیں۔ وہ اپنے ملازمین کا اندازہ ان کی شخصیت کی بنیاد پر نہ کریں۔ بلکہ کام کو اچھی طرح انجام دینے کی صلاحیت کی بنیاد پر کریں۔ اگر آپ کوئی ایسا کام کر رہے ہیں۔ جس کا بچوں کے ساتھ تعلق ہے۔ تو خواب یہ تجویز کرتا ہے کہ آپ کا بنیادی مقصد انہیں اچھے اور ایماندار انسان بنانے کے بجائے ان کی تربیت کرنا ہے۔

بندر بیچنے کا خواب دیکھنا
خواب میں بندر بیچنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ ایک مسئلہ چھوڑ دیں گے۔ آپ کو احساس ہوگا کہ اس کے بارے میں فکر کرنا آپ کو بہت زیادہ تھکا دیتا ہے۔ اور دباؤ ڈالتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ وقت کو اپنا کام کرنے دیں گے۔ یہ اس وقت آپ کا بہترین فیصلہ ہوسکتا ہے۔

بندر کو پالتو جانور کے طور پر رکھنے کا خواب دیکھنا
جب آپ پالتو بندر رکھنے کا خواب دیکھ رہے ہوتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی دشمن یا حریف کو آسانی سے شکست دیں گے۔ آپ کو احساس ہوگا کہ وہ شخص آپ کے لیے بہت کمزور ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کو خطرے کو ختم کرنے کے لیے زیادہ کچھ نہیں کرنا پڑے گا۔ آپ دوسرے لوگوں کو اپنے فیصلوں اور منصوبوں میں مداخلت نہیں کرنے دیں گے۔

خواب میں بندر کو کھانا کھلانا
یہ خواب عام طور پر اس بات کی علامت ہوتا ہے۔ کہ کوئی حقیقی زندگی میں آپ کی مہربانی کا فائدہ اٹھا رہا ہے۔ کوئی ایسا ضرور ہے۔ جس کی آپ نے بہت مدد کی ہو۔ لیکن وہ اسے معمولی سمجھ رہے ہیں۔ وہ شخص سمجھتا ہے کہ ایسا کرنا آپ کا فرض ہے۔ بدقسمتی سے، آپ کو ایسے شخص سے اپنے آپ کو دور کرنا پڑے گا۔ کیونکہ وہ مزید مانگتا رہے گا۔

بندر کے چلنے کا خواب دیکھنا
خواب میں بندر کو سڑک پر چلنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ کا کوئی دوست سرعام آپ کی تذلیل کرے گا۔ یا آپ کی پیٹھ کے پیچھے آپ کے بارے میں برا بھلا کہے گا۔ دن کے اختتام پر، آپ کو اپنے آپ سے پوچھنا چاہیے کہ کیا ایسے لوگوں کو اپنا دوست کہنے کا کوئی مطلب ہے؟ یہ ان لوگوں سے اپنے آپ کو دور کرنے کا وقت ہے جو ایسا کچھ کرنے کو تیار ہیں۔

خواب میں بندر کو کسی چیز میں ملبوس دیکھنا
اگر آپ خواب میں بندر کو کپڑے پہنے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی ایسے شخص کی مدد کرنے کی بے سود کوشش کر رہے ہیں۔ جو اپنی عادتیں بدلنے کے لیے تیار نہیں ہے۔ ہم ایک ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ جس سے آپ محبت کرتے ہیں۔ اور اس کے لیے بہترین چاہتے ہیں۔ اس کی وجہ سے، آپ ان کی غلطیوں کی نشاندہی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لیکن وہ صرف اس کے بارے میں کچھ نہیں کرنا چاہتے اور تبدیل نہیں ہونا چاہتے۔

خواب میں بندر کسی کی نقل اتارتے ہوئے دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ بندر کو اپنی یا کسی اور کی نقل کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ اس بات کی علامت ہے کہ آپ اپنی عمر کے لحاظ سے بہت بچکانہ ہیں۔ آپ کبھی کبھی نادانی سے کام کرتے ہیں۔ اور ایسے فیصلے کرتے ہیں۔ جو خوفناک نتائج کا باعث بنتے ہیں۔ اپنے اعمال پر تھوڑا سا دھیان کریں اور بالغوں کی طرح برتاؤ شروع کریں۔

خواب میں بندر کا چہرے کے مضحکہ خیز تاثرات دیکھنا
اگر آپ خواب میں بندر کو مضحکہ خیز چہرے کے تاثرات بناتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی ماضی کی کچھ غلطیاں آپ پر اثر انداز ہوں گی۔ اس سے یہ سبق بھی ملے گا۔ کہ مستقبل میں کچھ چیزوں کا علاج کیسے کیا جائے۔ اور بہت دیر ہونے سے پہلے مسائل سے نمٹا جائے۔

خواب میں ایک بندر اگر آپ سے چوری کرتا ہے
اگر آپ خواب دیکھ رہے ہیں۔ کہ کوئی بندر آپ سے چوری کر رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک صورت میں نادان ہوں گے۔ آپ یہ کہنا پسند کرتے ہیں۔ کہ آپ بدیہی ہیں اور آپ لوگوں کو پڑھ سکتے ہیں۔ تاہم، اس بار آپ کی جبلت غلط ہوگی۔

خواب میں دیکھنا کہ بندر آپ پر حملہ کر رہا ہے
جب آپ خواب میں دیکھتے ہیں۔ کہ کوئی بندر آپ پر حملہ کر رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا کسی بہت جارح شخص سے جھگڑا ہو گا۔ کوئی چیز انہیں دیوانہ بنا دے گی۔ اور اس عمل میں آپ کو تکلیف پہنچے گی۔ جب آپ کو یہ احساس ہو کہ بحث جسمانی جھگڑے میں بدل سکتی ہے۔ تو پیچھے ہٹنا بہتر ہوگا۔

خواب میں دیکھنا کہ بندر آپ کو کاٹ رہا ہے
اگر آپ خواب دیکھ رہے ہیں۔ کہ بندر آپ کو کاٹ رہا ہے۔ تو اس کے متعدد معنی ہو سکتے ہیں۔ اگر نوجوان نے یہ خواب دیکھا ہے۔ تو کسی ایسے شخص کے ساتھ نئے رشتے کے آغاز کی علامت ہے۔ جسے آپ طویل عرصے سے پسند کرتے ہیں۔ اگر کوئی بوڑھا شخص خواب میں دیکھے کہ بندر اسے کاٹ رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو صحت کے معمولی مسائل کا سامنا کرنا پڑے گا۔

خواب میں بندر کا پیچھا کرنا
خواب میں بندر کا پیچھا کرنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ کی ساکھ خراب ہو گئی ہے۔ کیونکہ آپ نے کسی اور کو اپنے فیصلے کرنے دیے ہیں۔ آپ کسی ایسے شخص کے زیر اثر ہیں۔ جو آپ پر اپنے مفادات حاصل کرنا چاہتا ہے۔ آپ نے ایسے شخص کو فیصلہ کرنے دیا ہے۔ کہ آپ کیا کریں گے۔ یہی وجہ ہے کہ دوسرے لوگ آپ کو مختلف نظروں سے دیکھنے لگے ہیں۔

ایک زخمی یا بیمار بندر کا خواب دیکھنا
خواب میں ایک بیمار یا زخمی بندر یہ بتاتا ہے۔ کہ آپ کے پاس کسی ایسے شخص کی مدد کرنے کا موقع ہے۔ جس نے ماضی میں آپ کو مایوسی یا تکلیف دی ہے۔ اور آپ اس مخمصے میں ہوں گے کہ کیا کرنا ہے۔ آپ کو لگتا ہے کہ ایسا شخص آپ کی مدد کا مستحق نہیں ہے۔ تاہم، آپ ان کا ساتھ دے کر یہ ثابت کرنا چاہیں گے کہ آپ ان سے بہتر انسان ہیں۔

بندر کو مارنے کا خواب دیکھنا
خواب میں بندر کو مارنے کا عام طور پر مطلب یہ ہوتا ہے۔ کہ آپ ان لوگوں کے خلاف ایک بے رحم جنگ میں اتریں گے۔ جو آپ کو نقصان پہنچانا چاہتے ہیں۔ ہم بدلہ لینے کی بات نہیں کر رہے بلکہ آپ کی خواہش ہے کہ آپ سب پر یہ ثابت کر دیں۔ کہ کوئی آپ کے ساتھ نہیں کھیل سکتا۔ اس کا عموماً کام پر ہونے والے مقابلے یا ساتھیوں سے کچھ لینا دینا ہوتا ہے۔ جو آپ کو سبوتاژ کرنا چاہتے ہیں۔

خواب میں مردہ بندر دیکھنا
خواب میں ایک مردہ بندر عام طور پر آپ کے دشمن یا حریف پر فتح کی علامت ہوتا ہے۔ اس خواب کا ایک اور مطلب یہ ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنی غلطیوں کی ذمہ داری قبول کریں۔ اور پختہ ہونے کی طرح کام کرنا شروع کردیں۔

بندر کو خواب میں دیکھنے کی اسلامی تعبیر

بندر خواب میں بندر دیکھنے کا مطلب معیوب آدمی ہے۔ بندر سیخ شدہ حیوانات میں سے ہے۔ بعض ماہرین کا کہنا ہے کہ خواب میں دیکھے گئے بندر سے مراد کبیرہ گناہوں کا ارتکاب کرنے والا آدمی ہے۔ استاد ذی علم شہاب الدین قرافی نے فرمایا تھا: ” خواب میں دیکھے گئے بندر اور ریچھ قیدیوں اور کھلاڑیوں کو ظاہر کرتے ہیں۔

اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ وہ بندر پر سوار ہوا ہے۔ تو اس کا مطلب یہ ہے۔ کہ وہ زنا کا ارتکاب کرے گا۔” اگر کوئی یہ دیکھے کہ بندر کسی کے بستر میں گھس گیا ہے۔ تو یہ اس امر کی خبر ہے کہ کوئی یہودی یا ملحد اس کی بیوی سے بدکاری کرے گا۔

اگر کوئی یہ دیکھے کہ اس نے بندر کا گوشت کھایا ہے۔ تو اس سے مراد یہ ہے کہ وہ اپنے عیوب چھپانے کی کوشش کرے گا لیکن اس میں اسے ناکامی کا سامنا ہو گا۔ بعض اہلِ تعبیر نے یہ بھی کہا ہے کہ وہ لباس فاخرہ زیب تن کرے گا۔ اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے کہ اس نے بندر سے لڑائی کی ہے تو اس کے معنی یہ ہیں کہ وہ بیمار پڑے گا۔

اگر لڑائی میں بندر نے غلبہ پایا ہے تو وہ شفایاب نہیں ہو گا۔ اگر کوئی یہ دیکھے کہ بندر نے اسے کاٹا ہے تو اس کا کسی سے جھگڑا ہوگا۔ ہمارے علاقے میں جب لوگ کسی کو تجارت میں نقصان اٹھاتا دیکھتے ہیں یا وہ ستم ہائے روزگار کا شکار ہوتا ہے تو کہا جاتا ہے کہ "فلاں آدمی کو بندر نے آلیا ہے۔”

اگر کوئی خواب میں یہ دیکھے۔ کہ اسے بندر نے کاٹ لیا ہے یا بندر اس کے پاس آیا ہے تو اگر وہ تاجر ہے تو تجارت میں سخت نقصان اٹھائے گا۔ اگر کوئی دوسرا کام کر رہا ہے۔ تو بھی نقصان اٹھائے گا۔ اگر کسی عہدے یا منصب پر فائز ہے تو اسے معزول کر دیا جائے گا۔ ایک شخص نے کہا کہ ایک دفعہ میں قاضی کے منصب پر فائز تھا۔ میں نے خواب میں دیکھا کہ اپنے دفتر میں بیٹھا ہوں اور ایک بندر میرے پاس آیا ہے۔ بعد ازاں مجھے منصب قضا سے معزول کر دیا گیا۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap