Home » اچھے خواب » ٹیلی فون کا خواب: کیا تعبیرہے؟

ٹیلی فون کا خواب: کیا تعبیرہے؟

مواصلات کے ایک ذریعہ کے طور پر ٹیلی فون بہت سے لوگوں کے لئے روزمرہ کی زندگی کا ایک لازمی حصہ بن گیا ہے. یہ دنیا بھر میں بات چیت کو قابل بناتا ہے اور اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ دوسرے لوگوں کے ساتھ براہ راست گفتگو میں خیالات کا تبادلہ کر سکتے ہیں، فاصلہ کچھ بھی ہو۔

جب ہم ٹیلی فون کا خواب دیکھتے ہیں، تو ہمیں بعض اوقات معلوم ہوتا ہے کہ ہم کال کرنے سے قاصر ہیں۔ ہم خوابوں کی دنیا میں دوسرے لوگوں کے ساتھ بھی بات چیت کر سکتے ہیں۔

فون کی گھنٹی کے بارے میں خواب

چاہے وہ سیل فون ہو یا اسمارٹ فون، سب کو معلوم ہوتا ہے کہ کب کال آتی ہے اور فون کی گھنٹی بجتی ہے۔ جب فون کی گھنٹی بجتی ہے تو سب سے اچھی خبر سنائی جاتی ہے۔ تاہم، فون کی گھنٹی سننے کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ اس وقت جاگتے ہوئے دنیا میں قدرے نروس ہیں۔

ٹوٹے ہوئے فون کے بارے میں خواب

اگر خواب میں فون کام نہیں کرتا تو خواب دیکھنے والے کو دوسرے لوگوں سے رابطہ قائم کرنے میں دشواری ہوتی ہے۔ خواب کی علامت "فون کام نہیں کرتا” اس تناظر میں رکاوٹوں اور خود اعتمادی کی کمی کی علامت ہے۔ دوسروں کے ساتھ جڑنے سے نہ گھبرائیں!

کال کرنے کے قابل نہ ہونے کا خواب

کیا خواب میں کال نہیں کی جا سکتی؟ سب سے پہلے آپ کو یہ پوچھنے کی ضرورت ہے کہ آیا کال خود ہے یا اس کی وجوہات اس حقیقت میں پڑ سکتی ہیں کہ خواب کی صورتحال میں بات کرنے کی اجازت نہیں ہے۔ مؤخر الذکر صورت میں، اسے اپنی رائے کو زیادہ مضبوطی سے ظاہر کرنے کی دعوت کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے۔

نمبر ڈائل کرنے کے قابل نہ ہونے کا خواب

فون نمبر ڈائل کرنے کے قابل نہ ہونا، خواب کی تعبیر کے مطابق، دوسری چیزوں کے علاوہ، دوسرے لوگوں کے ساتھ مضبوط تبادلے کی خواہش کا اظہار کرتا ہے۔ خواب میں نمبر ڈائل کرنے میں ناکامی خاص طور پر ڈرامائی ہوسکتی ہے اگر یہ ایمرجنسی نمبر ہے۔ اس کے پیچھے کبھی کبھی تنہا ہونے کا خوف چھپا ہوتا ہے۔

اپنے چاہنے والوں کو کال کرنے کا خواب

اگر آپ خواب میں اپنے چاہنے والے کے ساتھ فون پر ہیں، یعنی جس شخص کے لیے آپ مثبت اور محبت بھرے جذبات رکھتے ہیں، اس شخص کے ساتھ ہونے والی بات چیت کی حقیقت میں جاگتی ہوئی دنیا میں پیشین گوئی کی جا سکتی ہے۔ عام طور پر، یہ خواب کی علامت دوستوں اور خاندان کے ساتھ متوازن تبادلے کی نمائندگی کرتی ہے۔

کسی میت کو بلانے کا خواب

خوابوں کی دنیا میں ہمارے لیے بہت سی حیرتیں ہیں اور اس لیے یہ کوئی حیران کن بات نہیں ہے کہ خوابوں کے دوران مردہ سے بات کرنے کا امکان ہو۔ اس طرح کے خواب کے پیچھے، دوسری چیزوں کے علاوہ، زندگی کی مشکل صورتحال میں تحفظ اور مدد کی تلاش ہے۔

پرانے ٹیلی فون کا خواب

جسے خواب میں ایک پرانا فون نظر آتا ہے، مستقبل میں کسی ایسے شخص سے مل سکتا ہے یا بات کر سکتا ہے جس سے اس کا طویل عرصے سے رابطہ نہیں ہے۔ اس کے علاوہ، خواب کی تعبیر اس علامت میں خواب دیکھنے والے کے سماجی رابطوں کی استقامت کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

فون کی تلاش کے بارے میں خواب

اگر خواب دیکھنے والا اپنی نیند میں گمشدہ فون کی تلاش میں نکلتا ہے تو خواب کی تعبیر اس بات پر منحصر ہوتی ہے کہ آیا وہ ڈیوائس کو ڈھونڈ سکتا ہے یا نہیں۔ اگر اسے مل جائے تو جلد ہی اچھے مواقع پیدا ہو سکتے ہیں۔ اگر فون دوبارہ نہیں آتا ہے تو اسے صبر کرنا چاہیے۔

عمومی تشریح

ٹیلی فون کا خواب دیکھنا دوسرے لوگوں کے ساتھ بات چیت کرنے اور معلومات حاصل کرنے کی صلاحیت کی علامت ہے۔

تاہم، بات چیت کرنے کی یہ صلاحیت دوسرے لوگوں کے ساتھ ساتھ کسی کی اپنی شخصیت کے کچھ حصوں سے تعلق رکھتی ہے جو ایک دوسرے کے ساتھ رابطے میں آتے ہیں۔ اگر خواب دیکھنے والے کو سیل فون یا لینڈ لائن پر کال موصول ہوتی ہے، تو اس کی تشریح اس بات کی نشاندہی کی جاتی ہے کہ وہ ایسی معلومات حاصل کر رہا ہے جس کے بارے میں وہ اپنے شعور میں کچھ نہیں جانتا تھا۔

مزید تعبیر کے لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ خواب دیکھنے والے نے کس کو بلایا اور اس شخص کا اس کے لیے کیا مطلب ہے۔ اگر خواب میں لائن پر ایک یا دوسرا کنکشن حاصل کرنے میں مشکلات ہیں، تو یہ مایوسی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جو خواب دیکھنے والے کو بیدار زندگی میں محسوس ہوتا ہے.

اگر خواب دیکھنے والے کو بلایا جاتا ہے، لیکن وہ فون کا جواب نہیں دیتا ہے، تو وہ جاگنے والی زندگی میں رابطے کی مشکلات یا رکاوٹوں کا سامنا کرے گا.

نفسیاتی تشریح

نفسیاتی تعبیر خواب میں ٹیلی فون کو خواب دیکھنے والے کے ماحول کے ساتھ رابطے کے ذریعہ کے طور پر دیکھتی ہے۔ اگر اسے کثرت سے استعمال کیا جاتا ہے، تو اس کے بہت سے رابطے ہیں یا اسے مزید رابطے چاہیں گے۔

رابطے کی مشکلات ٹوٹے ہوئے ٹیلیفون یا ناقص لائنوں کی علامت ہیں۔ اگر خواب میں خرابی کو درست کیا جائے تو، خواب دیکھنے والا پہلے ہی تنہائی سے نکلنے کے راستے پر ہے۔

خواب میں ایک فون کال بھی برے اثرات کے بارے میں لاشعور کی طرف سے ایک انتباہ ہو سکتا ہے. تاہم، ایک کال پیشہ ورانہ یا نجی زندگی سے متعلق قبولیت یا مسترد بھی ہو سکتی ہے۔

اگر خواب ایک عدد کا انتخاب کرتا ہے تو، تعداد کی بنیاد پر تعبیر کی جا سکتی ہے۔ اکثر لاشعور جانتا ہے کہ کسی خاص شخص سے رابطہ کرنا ضروری ہے اور خواب میں اس کے بارے میں اشارہ دیتا ہے۔

اگر خواب دیکھنے والا فون نمبر تلاش کر رہا ہے، تو یہ عام طور پر الجھے ہوئے خیالات کی نشاندہی کرتا ہے، جن کا تعلق مستقبل کی منصوبہ بندی سے بھی ہے۔ گفتگو کا مواد تشریح کے لیے بھی اہم ہو سکتا ہے۔ شاید کچھ ایسا ہے جو آخر میں کہا جانا چاہئے؟

روحانی تشریح

اگر خواب کی علامت ٹیلی فون کی روحانی تشریح کی جائے تو، ٹیلیفون کال کو سرپرست یا آپ کی اپنی روح کے ساتھ گفتگو سے تعبیر کیا جائے گا۔ کیونکہ، ٹیلی فون پر گفتگو کی طرح، آپ ان بات چیت کرنے والوں کو خود نہیں دیکھ سکتے۔