عام طور پر دیکھے جانے والے خواب اور تعبیریں

جب ہم سو رہے ہوتے ہیں تو ہم سب نے کسی نہ کسی وقت خواب کی کیفیت کا تجربہ کیا ہے۔ ان میں سے کچھ خوشگوار ہوتے ہیں۔ جبکہ کچھ سادہ اور خوفناک ہوتے ہیں۔ اور پھر کچھ ایسے ہیں جو بالکل ہی عجیب لگتے ہیں۔ تو، پھر آپ کے لیے یہ سوچنا فطری ہے کہ "میرے خواب کا کیا مطلب ہے؟”

اگر آپ نے خود سے یہ سوال پوچھا ہے۔ تو یہ مضمون پڑھنا آپ کے لیے مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ نہ صرف ہم اس پر بات کریں گے کہ خواب دراصل کیا ہوتے ہیں۔ لیکن کچھ عام خوابوں اور ان کی تعبیروں پر بھی بات کریں گے۔

میرے خواب کا کیا مطلب ہے؟


آئیے دنیا بھر کے لوگوں کے ذریعے وسیع پیمانے پر رپورٹ کیے گئے خوابوں کی مختلف اقسام کو دریافت کریں۔ اگر آپ نے ان میں سے کوئی ایک خواب دیکھا ہے۔ تو آپ کو صرف وہی تعبیر مل سکتی ہے جس کی آپ کو ضرورت ہے۔ آئیے دریافت کریں ” آپ کے خوابوں کا کیا مطلب ہے۔”

گرنے کے خواب

    گرنے والے خواب سب سے عام خوابوں میں سے ایک ہیں۔ ہم میں سے اکثر نے نیند کے دوران گرنے کے احساس کا تجربہ کیا ہے۔ کبھی کبھی یہ بہت حقیقی محسوس ہوتا ہے۔ ہم ایک جھٹکے سے جاگ جاتے ہیں۔ تو ہم گرنے کے خواب کیوں دیکھتے ہیں؟

    خوابوں کی کچھ تعبیریں یہ بتاتی ہیں کہ آپ گرنے کا خواب اس وقت دیکھتے ہیں جب آپ کو اپنی جاگتی زندگی کے بعض پہلوؤں میں کنٹرول کی کمی کا سامنا ہوتا ہے۔ اگر آپ فی الحال اپنی زندگی میں ہونے والے واقعات سے مغلوب محسوس کر رہے ہیں۔ تو آپ گرنے کا خواب دیکھ سکتے ہیں۔

    ایک اور امکان یہ ہے کہ آپ فی الحال زندگی میں کچھ استحکام یا سلامتی کے مسائل کا سامنا کر رہے ہیں۔ یہ آپ کی ملازمت، آپ کے تعلقات یا آپ کے گھر کے بارے میں ہو سکتا ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ اپنی روزمرہ کی زندگی میں غلط سمت میں جا رہے ہیں۔ اور بہت دیر ہونے سے پہلے آپ کو راستہ درست کرنے کے لیے ایک یاد دہانی ہے۔

    دانت ٹوٹنے کے خواب

    اگر آپ کے خواب میں آپ کے تمام دانتوں کو کھونا یا انہیں سڑتے ہوئے دیکھنا شامل ہے تو پریشان نہ ہوں۔ یہ ایک بہت عام خواب ہے۔ آپ کی اصل زندگی میں کیا ہو رہا ہے اس پر منحصر ہے کہ اس کا مطلب کچھ چیزیں ہو سکتی ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ پرکشش محسوس نہیں کر رہے ہیں اور مسترد ہونے کے خوف کا شکار ہو رہے ہیں۔ یہ اس لیے بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کی عمر بڑھ رہی ہے اور آپ جنسی طور پر اچھا محسوس نہیں کر رہے ہیں۔

    اگر آپ کو دوسروں کے ساتھ بات چیت کرنے میں مسائل کا سامنا ہے تو آپ خواب میں اپنے دانت گرتے بھی دیکھ سکتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے جذبات یا رائے کا اظہار کرنے میں دشواری محسوس کر رہے ہیں۔ بعض اوقات دانتوں کا کھونا اس بات کی نشاندہی کر سکتا ہے کہ آپ اہم حالات میں بے اختیار محسوس کر رہے ہیں۔ یہ آپ کے لیے ایک یاد دہانی ہو سکتی ہے کہ آپ زیادہ جارحانہ ہوں۔

    کچھ دوسری تشریحات یہ ہیں کہ آپ اپنی حقیقی زندگی میں کسی چیز کے بارے میں جھوٹ بول رہے ہیں۔ یہ آپ کے لیے ایک نیا موڑ مڑنے کا اشارہ ہو سکتا ہے۔ کچھ صورتوں میں، دانتوں کا کھو جانا آپ کے قریبی شخص کی خراب صحت یا موت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

    مرنے کے بارے میں خواب

    مرنے کا خواب دیکھنا کوئی خوشگوار تجربہ نہیں ہے اور آنے والے دنوں تک آپ کو پریشان کر سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ جانتے ہیں کہ اس کا کیا مطلب ہے۔ تو پریشان نہ ہوں، اس کا یہ مطلب نہیں کہ آپ مرنے والے ہیں!

    مرنے والا خواب عام طور پر خود میں تبدیلی یا آپ کے پرانے طریقوں کی موت کی نشاندہی کرتا ہے۔ یہ ان مثبت تبدیلیوں کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو آپ نے خود کی دریافت کے اپنے اندرونی سفر میں کی ہیں۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کا ایک حصہ مر گیا ہے۔ اگر آپ نے حال ہی میں کچھ پرانی عادات کو ترک کر دیا ہے، تو یہ آپ کی نئی شروعات کا جشن منانے کی علامت ہے۔

    اگر آپ کے خواب میں موت کا احساس بہت خوفناک یا پریشان کن تھا۔ پھر یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ آپ کی زندگی کے لیے کچھ اہم تبدیلیاں ضروری ہیں۔ ضروری تبدیلیاں کرنے سے آپ کو ڈرانے کا یہ آپ کے دماغ کا طریقہ ہو سکتا ہے۔ موت کے بارے میں خواب دیکھنا آپ کی قربانی کے معیار کی نشاندہی کرنا بھی ہو سکتا ہے۔ اور خود کو تباہ کرنے سے بچنے کے لیے آپ کو اپنے آپ پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے۔

    کبھی کبھی مرنے والے خواب آپ کے بارے میں نہیں ہوتے ہیں، لیکن آپ کسی کو جانتے ہیں. اگر آپ اپنے قریبی شخص کو مرتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ اس شخص کے ساتھ جس خوبی کو جوڑتے ہیں وہ ختم ہو چکی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ اس شخص کے ساتھ اپنے تعلقات کو نئے سرے سے شروع کر رہے ہیں

    اگر آپ کی موت کے خواب کسی ایسے شخص کے بارے میں ہیں جو پہلے ہی انتقال کر چکا ہے۔ تو اس کا مطلب بہت سی دوسری چیزیں ہو سکتی ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ ان کے نقصان سے نمٹنے کی کوشش کر رہے ہیں یا اپنی آخری الوداع کہنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یا اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ ان کی موت کی وجہ کو سمجھنے کی کوشش کر رہے ہیں تاکہ آپ آگے بڑھ سکیں۔

    بے وفائی کے بارے میں خواب

    بے وفائی کے بارے میں خواب دیکھنا ایک تکلیف دہ تجربہ ہوسکتا ہے حالانکہ یہ حقیقی نہیں ہے۔ آپ خواب دیکھ سکتے ہیں کہ آپ کا ساتھی آپ کو دھوکہ دے رہا ہے۔ اگر آپ کو حال ہی میں کافی توجہ نہیں مل رہی ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ دراصل آپ کو دھوکہ دے رہے ہیں!

    اگر آپ کو ترک کرنے کے مسائل ہیں تو یہ بھی ہو سکتا ہے۔ آپ کا مستقبل میں تنہا رہنے کا خوف اس شکل میں ظاہر ہو سکتا ہے۔ ایک اور وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ اگر آپ طویل عرصے سے رشتے میں ہیں۔ اور آپ کے ساتھی کے عزم کا انتظار کر رہے ہیں۔

    ایک وجہ یہ ہے کہ آپ اس کے بارے میں خواب کیوں دیکھ سکتے ہیں اگر آپ خود کو کم قیمت کا سمجھتے ہیں۔ کافی اچھا نہ ہونے کا احساس آپ کو یہ محسوس کروا سکتا ہے کہ آپ اپنے ساتھی کی محبت کے مستحق نہیں ہیں۔ آپ کو اپنے ساتھی کے ساتھ دھوکہ دہی کے بارے میں خواب دیکھنا۔ اگر آپ کو اپنے ساتھی پر بھروسہ کرنے میں مشکل پیش آتی ہے تو آپ اس کے بارے میں خواب بھی دیکھ سکتے ہیں۔

    بدترین صورت حال میں، آپ کا ساتھی درحقیقت آپ کو دھوکہ دے رہا ہے اور آپ نے علامات کو یاد نہیں کیا۔ یہ آپ کے دماغ کا اس گم شدہ معلومات کو پروسیس کرنے کا طریقہ ہو سکتا ہے تاکہ آپ کو اس کی طرف راغب کیا جا سکے۔ اگر آپ نے خواب میں دیکھا کہ آپ دھوکے باز ہیں۔ پھر یہ ممکن ہے کہ آپ مسلسل خود خیانت یا خود کو سبوتاژ کرنے میں مشغول رہیں۔ یا اگر آپ میں بے ایمانی کا رجحان ہے۔ خواب اس بات کی علامت ہو سکتا ہے کہ آپ کو اپنے طریقے بدلنے چاہئیں۔

    حمل کے بارے میں خواب

    حاملہ ہونے کا خواب دیکھنا ایک دلچسپ تجربہ ہوسکتا ہے۔ اگر آپ بیدار ہو کر اپنے آپ کو خوش پاتے ہیں۔ پھر یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ حقیقی زندگی میں ایک گہرے رشتے میں دلچسپی لے رہے ہیں۔ یا اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ اپنی زندگی میں ایک نئے باب کو شروع کرنے جا رہے ہیں۔ یہ ایک نئی نوکری یا کسی نئے موقع کی تلاش ہو سکتی ہے جس کا آپ انتظار کر رہے تھے۔

    حاملہ خوابوں کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ خود کو بدل رہے ہیں۔ نئے لوگوں کو گلے لگانا آپ کے لیے ایک یاد دہانی ہو سکتی ہے!

    اس خواب کا دوسرا پہلو یہ ہو سکتا ہے کہ آپ اپنی زندگی میں آنے والے نئے چیلنجوں کے لیے تیار نہیں ہیں۔ یا یہ کہ آپ کچھ ذمہ داریاں نہیں اٹھانا چاہتے جو آپ کے راستے میں آ رہی ہیں۔

    پیچھا کیے جانے کے خواب

    آپ کے خواب میں تعاقب کرنا تھکا دینے والا ہو سکتا ہے اور آپ جاگ سکتے ہیں نہ جانے کیوں۔ یہ خواب کی علامت زیادہ تر حقیقی زندگی میں آپ کے اجتناب کی نشاندہی کرتی ہے۔ اگر آپ کچھ گہرے مسائل کا سامنا کرنے کے بجائے ان سے گریز کر رہے ہیں۔ پھر آپ کو خوابوں کا تعاقب ہو سکتا ہے۔

    ایک اور ممکنہ وضاحت یہ ہے کہ آپ مشکل ذہن کے ہیں۔ اور دوسرے لوگوں کی رائے سننا یا سمجھنا نہیں چاہتے۔ یہ آپ کے لیے زیادہ کھلے رہنے کی یاد دہانی ہو سکتی ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ دوسروں کے مسائل حل کرنے میں اتنے مصروف ہیں، آپ خود سے بھاگ رہے ہیں۔ یہ آپ کے لیے آپ کے مسائل پر توجہ دینے کے لیے ایک ویک اپ کال ہو سکتی ہے۔ اور کبھی کبھی یہ تجویز کر سکتا ہے کہ حملے کا خیال آپ کو خوفزدہ کرتا ہے۔ چاہے وہ جسمانی ہو یا ذہنی۔

    اگر آپ حقیقی زندگی میں ایسے حالات کے درمیان ہیں، تو یہ اچھا ہو سکتا ہے کہ آپ کچھ سیلف ڈیفنس سیکھیں۔ یا اگر خوف آپ کے ذہن میں ہے تو ماہر نفسیات سے رجوع کریں اور اس سے جان چھڑائیں۔ جبکہ اگر اس شخص نے خواب دیکھا کہ وہ ایک دوسرے کا پیچھا کر رہا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ ان کے پاس پکڑنے کے لیے بہت کچھ ہے اور وہ یہ کرنے کی بھرپور کوشش کر رہے ہیں۔

    پرواز کرنے یا اڑنے کے بارے میں خواب

    اڑنے والا خواب آپ کے بہترین خوابوں میں سے ایک ہے۔ یہ بہت اچھا لگتا ہے اور آپ دنیا کے سب سے اوپر ہیں! پرواز کی بہترین تشریح یہ ہے کہ یہ امید اور آزادی کی نمائندگی کر سکتی ہے۔ اور لامتناہی امکانات! اپنے اڑنے کے خواب کے بعد جاگنا ایک پُرجوش تجربہ ہو سکتا ہے۔ اور اس وجہ سے، آپ کو اپنی روزمرہ کی زندگی سے بہترین فائدہ اٹھانے کی ترغیب دیتا ہے۔

    اگر آپ نے اڑنے کا خواب دیکھا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کے پاس مضبوط قوت ارادی ہے۔ یہ آپ کو یاد دلانے کے لیے ہو سکتا ہے کہ کسی بھی چیز کو ترک نہ کریں اور ثابت قدم رہیں۔یہ اس بات کی نشاندہی کر سکتا ہے کہ آپ اپنی حقیقی زندگی میں ہر چیز پر اچھے کنٹرول میں ہیں اور ایک پرامن زندگی گزار رہے ہیں۔ چیزوں کو بڑے نقطہ نظر سے دیکھنا آپ کے لیے ایک یاد دہانی بھی ہو سکتا ہے۔ اور اگر آپ کسی صورتحال میں پھنس گئے ہیں تو نئے آئیڈیاز حاصل کریں۔

    اڑنے والے خواب کا منفی مفہوم یہ ہے کہ یہ تجویز کر سکتا ہے کہ آپ فراری ہیں۔ آپ اپنے مسائل کے بارے میں سوچنے سے گریز کرتے ہیں اور اکثر اپنے آپ کو حقیقت سے دور رکھتے ہیں۔ یہ یہ بھی تجویز کر سکتا ہے کہ آپ اپنے بارے میں بہت زیادہ سوچتے ہیں اور محسوس کرتے ہیں کہ آپ کو ہر ایک پر غلبہ ہے۔ اور یہ کہ آپ دوسروں کو حقیر سمجھتے ہیں۔

    برہنہ ہونے کے خواب

    اگر آپ نے عوام میں برہنہ ہونے کا خواب دیکھا ہے۔ خواب کی لغت میں اس کی تعبیر کے کئی طریقے ہیں۔ سب سے عام تشریح یہ ہے کہ آپ حقیقی زندگی میں کسی چیز کے بارے میں کمزوری محسوس کر رہے ہیں۔ یہ کسی رازدار کے لیے کسی بہت ہی ذاتی چیز کے بارے میں بھی ہو سکتا ہے۔

    یہ آپ کے بے نقاب ہونے کے خوف کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ اگر آپ دنیا سے کچھ چھپا رہے ہیں تو بے نقاب ہونے کے خوف کے نتیجے میں ننگے خواب ہو سکتے ہیں۔ ایک اور وجہ یہ ہے کہ آپ اس طرح کا خواب کیوں دیکھ سکتے ہیں اگر آپ اپنی ظاہری شکل کے بارے میں غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں۔

    یہ بھی ہو سکتا ہے اگر آپ نے اپنی زندگی میں آنے والے واقعے کے لیے خود کو تیار نہیں کیا ہے۔ اور یہ کہ آپ ایک ناممکن کام کو پورا کرنے کے لیے نکلے ہوں گے جس کے لیے آپ کو ہر چیز کی سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت ہے۔

    ایک اور ممکنہ وضاحت یہ ہے کہ آپ کو یقین ہے کہ آپ حقیقی زندگی میں اپنے ساتھیوں سے بہتر ہیں۔ اور دوسروں کو حقارت سے دیکھتے ہیں۔ برہنہ خواب آپ کے لیے یاد دہانی ہو سکتا ہے کہ ہم سب انسان ہیں۔ یہ اس لیے بھی ہو سکتا ہے کہ آپ مسلسل دوسروں سے توجہ طلب کرتے ہیں۔

    آپ کے خواب میں ننگے ہونے کی ایک مثبت تعبیر یہ ہے کہ آپ زندگی میں کسی بھی چیز پر شرمندہ نہیں ہیں۔ آپ ایک کھلی کتاب اور ایماندار انسان ہیں۔

    ٹیسٹ یا امتحان دینے کے خواب

    زیادہ تر لوگ جو ٹیسٹ دینے کا خواب دیکھتے ہیں وہ پریشانی اور تناؤ کا شکار ہوتے ہیں۔ آپ کے خواب میں ہو سکتا ہے آپ ٹیسٹ لکھنے سے قاصر ہیں یا آپ کو کوئی جواب یاد نہیں ہے۔ یا وہ وقت واقعی تیزی سے چل رہا ہے اور آپ گھبرا رہے ہیں۔ یا یہ کہ آپکا قلم نہیں لکھ رہا!

    یہ تمام مثالیں اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ آپ اپنی زندگی میں کسی اہم چیز کے لیے تیار نہیں ہیں۔ تیاری میں وقت لگانا آپ کے لیے ایک یاد دہانی ہو سکتی ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کو ناکامی کا خوف ہے۔ آپ کامیاب ہونے کے لیے اچھی طرح سے لیس ہو سکتے ہیں۔

    یہ اس لیے بھی ہو سکتا ہے کہ آپ میں خود اعتمادی کم ہے۔ آپ کو یہ خوف بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کسی قریبی شخص کی توقعات پر پورا نہیں اتریں گے۔ آپ کو اپنی صلاحیتوں پر شک ہے اور خود اعتمادی کم ہے۔ ایسی صورتوں میں، یہ خواب بتاتا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ آپ ان چیزوں پر کام کریں۔

    جانوروں کے بارے میں خواب

    کسی جانور کا خواب مختلف چیزوں کو ظاہر کر سکتا ہے۔ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کے خواب میں کوئی مخصوص جانور دیکھا گیا تھا۔ زیادہ تر لوگ اپنی پوری زندگی میں کم از کم ایک بار جانوروں کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں۔

    کسی مخصوص جانور کا خواب اکثر آپ کی اپنی خصوصیات، بنیادی جبلتوں، جنسی فطرت، ضروریات اور خواہشات کی عکاسی ہوتا ہے جو مخصوص جانور کی خصوصیات پر منحصر ہوتا ہے۔

    جانور ایک شخصیت کی خصوصیت کے ساتھ منسلک کرنے کے لئے آسان ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ اُلّو کو شخصیت کے خصائل کے ساتھ جوڑ سکتے ہیں جیسے مشاہدہ کرنے والا، وغیرہ۔ آپ شیر کو کسی ایسے شخص سے جوڑ سکتے ہیں جو بہادر، مسابقتی، غیر متوقع اور پراعتماد ہو۔

    کسی خاص جانور سے بھاگنے کا خواب دیکھنے کی تعبیر اس طرح کی جا سکتی ہے کہ آپ ان خصلتوں کو قبول کرنے سے انکار کر رہے ہیں جو آپ اس جانور کے ساتھ بانٹتے ہیں۔ اگر آپ کسی جانور کی جان بچانے کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو یہ زیادہ تر اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ مؤثر طریقے سے جانور کی مخصوص خصوصیات کو تسلیم کر رہے ہیں۔

    اگر آپ کے خواب میں، آپ کسی جانور کو چھوڑ رہے ہیں یا انہیں آزاد کر رہے ہیں، تو یہ آپ کی اپنی ابتدائی خواہشات کی رہائی کی تجویز کرتا ہے۔ اس طرح، ہم یہ نتیجہ اخذ کر سکتے ہیں کہ کسی مخصوص جانور کے بارے میں خوابوں کا تجزیہ کرنا اکثر آسان ہوتا ہے۔ بعض اوقات ہم جن حقیقی جانوروں کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ ہم جاگتی ہوئی دنیا میں اپنے رویے کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔

    کھانے کے بارے میں خواب

    اگر آپ کھانے کے بارے میں خواب دیکھ رہے ہیں، تو آپ کا پیٹ درحقیقت بڑبڑا رہا ہے، یعنی آپ بھوکے سو گئے ہیں۔ اگر آپ خوشنما خواب دیکھنا چاہتے ہیں تو آپ اس تکنیک کا استعمال کر سکتے ہیں جہاں آپ حقیقت میں بھوکے سوتے ہیں کیونکہ ذہن اس وقت خوراک کی تلاش پر مرکوز ہوتا ہے جو آپ کو خواب دیکھتے ہوئے بھی آگاہ رکھتا ہے۔

    بعض اوقات اگر آپ سونے سے پہلے کسی چیز کی خواہش کرتے ہیں اور پھر اس کے بارے میں سوچتے ہوئے سو جاتے ہیں۔ تو آپ خواب میں بھی اسی کھانے کی چیز کے بارے میں سوچ سکتے ہیں۔ ایسا اکثر ہوتا ہے جب آپ کو پیاس لگتی ہے اور آپ بستر پر جاتے ہیں۔ آپ خواب میں پانی پی سکتے ہیں تاکہ آپ اپنی پیاس بجھائیں۔ یہاں تک کہ جنسی خواب بھی اسی وجہ سے آتے ہیں۔

    پانی کے بارے میں خواب

    خواب میں پانی کی مقدار، پانی کے رویے اور پانی سے خواب دیکھنے والے کی دوری پر منحصر ہے۔ پانی کے بارے میں خواب دیکھنے سے کئی چیزیں مراد ہوسکتی ہیں۔ وہ عام طور پر بیدار زندگی میں آپ کے جذبات کی نمائندگی کرتے ہیں۔

    مثال کے طور پر، اگر آپ نے خواب دیکھا ہے جہاں پانی کی بڑی مقدار موجود ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کی زندگی کا کوئی واقعہ آپ پر شدید جذباتی اثر ڈال رہا ہے۔ اکثر یہ ظاہر کرتا ہے کہ وہ یا تو پھنسے ہوئے ہیں یا ان جذبات سے آزاد ہیں جو زندگی میں کسی واقعہ کے متاثر کن واقعے کی وجہ سے ہوتے ہیں۔

    اگر آپ پانی کے بارے میں خواب دیکھ رہے ہیں، تو اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے پیاروں کی طرف سے حوصلہ شکنی یا عدم تعاون محسوس کرتے ہیں۔ جو آپ کے لیے جذباتی طور پر بہت برا ہے۔ کبھی کبھی، پانی کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب غیر پیچیدہ چیزیں ہو سکتی ہیں جیسے کہ آپ کو پیاس لگی ہے اور آپ کا جسم آپ کو ایک گلاس پانی پینا چاہتا ہے!

    جنس کے بارے میں خواب

    خوراک، پانی، اور جنس کو بنیادی ضروریات کے تحت ایک ساتھ رکھا گیا ہے کیونکہ ہمارے جسموں کو خوراک، نیند، سلامتی، محبت کی ضرورت ہے۔ لہذا، ہمارے دماغ جنسی خواہش کرنے کے پابند ہیں اور اسے خوشگوار محسوس کرتے ہیں۔ اکثر، ایک پرکشش شخص کو دیکھ کر مکمل ہونے کی خواہش پیدا ہوتی ہے۔

    اگر آپ جنسی خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو یہ امکان ظاہر کر رہا ہے کہ کسی دوسرے صحت مند بالغ کی طرح، آپ کو بھی جنسی خواہشات ہیں۔ زیادہ تر جنسی خواب مردوں اور عورتوں دونوں میں ہوتے ہیں۔ جنسی خواب جذباتی اور جسمانی طور پر فائدہ مند ہو سکتے ہیں۔

    کسی نامعلوم یا نامناسب کے ساتھ جنسی تعلقات کا خواب دیکھنا ضروری نہیں کہ آپ اپنے شریک حیات کو دھوکہ دے رہے ہوں۔ یہ ہماری زندگی میں کسی نئی چیز کے لیے جیسے بچے کی خواہش کی عکاسی ہو سکتی ہے، مثال کے طور پر، دوسرا بچہ پیدا کرنا۔

    جنسی خواب جن میں ہم بے عزتی محسوس کرتے ہیں وہ بد سلوکی کے حقیقی ماضی کے تجربات کی عکاسی کر سکتے ہیں۔ اگر آپ سونے سے پہلے جنسی تعلقات کے بارے میں سوچتے ہیں، شعوری طور پر یا لاشعوری طور پر، تو آپ اس کے بارے میں بھی خواب دیکھ سکتے ہیں۔ جیسا کہ کھانے کے بارے میں خواب دیکھنے کے معاملے میں ہوتا ہے۔ جنسی خوابوں میں واضح ہونا ہماری لاشعوری خواہشات کو ذہن نشین کرنے کی ایک تکنیک ہے۔

    منشیات کا عادی ہونے کے خواب

    منشیات، تمباکو نوشی یا شراب پینے کے عادی ہونے کے خوابوں کا عام طور پر مطلب یہ ہوتا ہے کہ آپ حقیقی دنیا میں کسی صورت حال سے بھاگنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ نشے کے خواب اپنے آپ کو نقصان دہ صورتحال سے کیسے آزاد کرنے کے بارے میں سوچتے ہوئے کافی وقت گزارنے کا نتیجہ بھی ہو سکتے ہیں۔

    بعض اوقات یہ خواب زندگی میں کسی چیز کی لت یا کسی پر انحصار کی نشاندہی بھی کرتے ہیں۔ دوسرے لفظوں میں، اس کا مطلب ہے کہ زندگی میں آپ کی کچھ خواہش ہے۔

    اس کے علاوہ، وہ لوگ جو بحالی کے مراکز میں ہیں یا نشے پر قابو پانے کی کوشش کر رہے ہیں وہ اس سادہ سی وجہ سے دوبارہ نشے میں مبتلا ہونے کا خواب دیکھ سکتے ہیں کہ ان کا جسم جو نشہ آور چیز سے محروم ہے آپ کو دوبارہ اسی غیر صحت بخش عادت میں مبتلا کرنا چاہتا ہے۔

    کھونے یا گم ہونے کے خواب

    کھو جانے کے بارے میں خواب دیکھنے کی تعبیر اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کہاں کھو گئے ہیں۔ مثال کے طور پر، جنگل میں کھو جانے سے دو چیزیں مراد ہو سکتی ہیں۔ ان میں سے ایک یہ ہے کہ آپ خوفزدہ ہیں کیونکہ آپ کی زندگی میں کنٹرول کی کمی ہے۔

    دوسری تشریح یہ ہو سکتی ہے کہ آپ خود کو زندگی کی ہلچل سے الگ کرنا چاہتے ہیں۔ اپنے آپ کو کسی انجان جگہ پر تلاش کرنا کسی شخص کی مدد کا اظہار کرتا ہے۔ اپنے دبائے ہوئے احساسات کو کھولنے اور اپنے آپ کو دوبارہ دریافت کرنے کی اجازت دیں۔

    اندھیرے میں کھونا مایوسی اور غصے کی نشاندہی کر سکتا ہے، بعض اوقات اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ اپنی حالت کے بارے میں بے بس اور مایوسی محسوس کرتے ہیں۔ اگر آپ کسی دکان میں کھو جانے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ حقیقی دنیا میں اپنی اصل قدر کو پہچاننے سے قاصر ہیں۔

    بھوتوں کے بارے میں خواب

    جب آپ بھوتوں کے حملے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا عام طور پر یہ مطلب ہوتا ہے کہ آپ ابھی جذباتی طور پر کمزور ہیں۔ آپ اس جذبات کو کئی وجوہات کی بنا پر محسوس کر سکتے ہیں جیسے کوئی شخص یا کوئی بھی صورت حال آپ پر حاوی ہونے کی کوشش کر رہی ہے جو آپ کے لیے خطرہ ہے۔

    لہذا، بھوتوں کے بارے میں خواب دیکھنے کا زیادہ تر مطلب یہ ہے کہ آپ حالات یا ایسے لوگوں سے کچلے ہوئے محسوس کرتے ہیں جو آپ کی کامیابی کی راہ میں رکاوٹ ہیں۔ کبھی کبھی بھوت کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب یہ بھی ہوتا ہے کہ کہیں کچھ گڑبڑ ہے اور اسے درست کرنے کی ضرورت ہے۔

    اگر آپ اپنے خواب میں زندہ انسانوں کو بھوت کے طور پر دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کو ان کے بارے میں ناخوشگوار احساسات ہیں جن کا اظہار نہیں کیا گیا۔ اور ان کی موجودگی آپ کو پریشان کرتی ہے۔ اگر آپ اپنے خواب میں زندہ لوگوں کو بھوت کے طور پر دیکھتے ہیں تو آپ کو ان کی خیریت کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

    اگر آپ خواب میں کسی مردہ شخص کو بھوت کے روپ میں دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا ایک حصہ غیر دریافت شدہ ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کی سمجھ میں نہیں آرہا ہے۔ کچھ ثقافتوں میں، اگر آپ کے خواب میں کوئی فوت شدہ پیارا نظر آتا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ وہ آپ کو پیغام پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے۔

    جب آپ کو بھوت کا ڈراؤنا خواب آتا ہے، تو آپ کو اس بات پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے آپ نے ایسا خواب کیوں دیکھا۔ اگر آپ کے ڈراؤنے خواب میں بھوت جارحانہ اور شور مچا رہے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ حقیقی دنیا میں زندگی کا کنٹرول کھو رہے ہیں۔

    اگر آپ نے خواب میں دیکھا کہ کوئی بھوت آپ پر حملہ کر رہا ہے تو آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے، خود کا جائزہ لیں اور اپنی مشکلات پر قابو پانے کے لیے اقدامات کریں۔ اپنے آپ کو اس خواب کی منفیت کا شکار نہ ہونے دیں جسے حالات یا زندگی کے دوسرے لوگ آپ پر مسلط کر سکتے ہیں۔

    رونے کے خواب

    جب آپ اپنی جاگتی زندگی میں اپنے جذبات کو دبانا شروع کر دیتے ہیں۔ تو ان جذبات کو اکثر باہر نکلنے کی ضرورت ہوتی ہے تو یہ خوابوں کا راستہ تلاش کرتے ہیں۔

    اس طرح، جب آپ رونے کا خواب دیکھتے ہیں، تو یہ زیادہ تر وقت اپنے جذبات کو ظاہر کرنے کا ایک طریقہ ہوتا ہے۔ ہر کوئی رونے میں آرام دہ محسوس نہیں کرتا۔ اور اس لیے خواب اپنے جذبات کو آزاد کرنے کا ایک طریقہ ہیں۔

    شادی کرنے کے خواب

    شادی کو محض ایک ایسے ادارے کے طور پر بیان کیا جا سکتا ہے جس کے تحت دو افراد متحد ہوتے ہیں۔ اکثر اس لیے کہ وہ ایک دوسرے کے ساتھ مضبوط تعلق رکھتے ہیں۔ اگر آپ شادی کے بارے میں خواب دیکھ رہے ہیں۔ تو یہ آپ کی زندگی کے اس مرحلے پر منحصر ہے۔

    شادی کے خوابوں کے امکانات میں سے ایک یہ ہو سکتا ہے کہ آپ نے ایک اہم سفر شروع کرنے کا عہد کیا ہے۔ مثال کے طور پر، آپ کو ایک نیا پالتو جانور یا نئی نوکری ملی ہے اور آپ کا لاشعوری ذہن اس ذمہ داری کو شادی کی صورت میں آپ کے سامنے پیش کر رہا ہے۔

    اگر آپ نے جیون ساتھی کا فیصلہ کر لیا ہے یا آپ کی شادی قریب ہے تو یہ خواب معمول کے ہیں اور جاگتے ہوئے زندگی کی حقیقت کے لیے صرف ایک یاد دہانی ہیں۔

    مجرم کے بارے میں خواب

    جب آپ نے کوئی ایسا عمل شروع کر دیا ہے جو آپ کے لیے درست ہے لیکن جو آپ کے اخلاقی اصولوں کی خلاف ورزی کرتا ہے۔ تو ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے آپ کو کسی جرم کے مرتکب ہونے کے خواب دیکھ سکیں۔ ایسا اس لیے ہوتا ہے کیونکہ حقیقی دنیا میں، آپ نے خود کو مایوس کر دیا ہے اور اس سے آپ کے ذہنی سکون پر اثر پڑ رہا ہے۔

    نامناسب محبت کے بارے میں خواب

    نامناسب محبت کرنے کی چند مثالیں عوامی جگہ پر جسمانی طور پر مباشرت کرنا یا کسی ایسے شخص سے محبت کرنا ہو سکتی ہیں جس کے لیے آپ کچھ محسوس نہیں کرتے یا کوئی آپ کو پریشان کر رہا ہے جب آپ اپنے ساتھی کے ساتھ مباشرت کرتے ہیں۔

    اگر آپ ایسی کسی نامناسب محبت کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ حقیقی دنیا میں کچھ ایسا ہو رہا ہے جو حیران کن ہے۔ اس کے علاوہ، بعض اوقات جسمانی قربت کا خواب دیکھنا آپ کی نئی پائی جانے والی صلاحیتوں کی گہری تفہیم کے بارے میں بھی ہوسکتا ہے۔

    آگ کے بارے میں خواب

    آگ کے بارے میں خواب دیکھنا غصہ یا طاقتور جذبات کو ظاہر کر سکتا ہے۔ بعض اوقات، ایک تباہ کن ذہنیت بھی آگ کے خوابوں کو متحرک کر سکتی ہے۔

    آگ کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب اچھی چیزیں بھی ہو سکتی ہیں جیسے ماضی کی خوشگوار یادوں کو یاد کرنا۔ مثال کے طور پر، اپنے پیاروں سے گھری ہوئی آگ کے ارد گرد بیٹھنا، محفوظ، گرم اور خوشی محسوس کرنا وغیرہ

    کتابیں پڑھنے کے خواب

    اگر آپ نے کتابیں پڑھنے کا خواب دیکھا ہے تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کو علم کی تلاش ہے۔ کتابوں کو دنیا بھر میں علم اور ذہانت کا ذخیرہ سمجھا جاتا ہے۔

    پڑھنے کے بارے میں خواب نئی چیزیں سیکھنے اور نئے چیلنجز کو قبول کرنے کے لیے آپ کی تیاری کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔ اگر ایسا ہے تو سونے سے پہلے پڑھنے کی کوشش کریں تاکہ لذیذ خواب کے امکانات بڑھ جائیں۔

    چھرا گھونپنے کے خواب

    کسی کی طرف سے چھرا گھونپنے کا خواب دیکھنا مختلف چیزوں کو ظاہر کر سکتا ہے۔ لیکن سب سے عام تعبیر زندگی کو جاگنے میں دھوکہ دینا ہے۔

    دوسری طرف، چھرا گھونپنے کے خواب ٹیلی ویژن، ریڈیو، اخبارات وغیرہ پر جرائم کے بارے میں دیکھنے، سننے یا پڑھنے کا ایک سادہ نتیجہ ہو سکتا ہے۔

    اپنے جوتے کو کھونے کے خواب

    جوتے کو اکثر تحفظ، سکون اور سختی کی علامت سمجھا جاتا ہے۔ اس لیے، اگر آپ نے جوتا کھونے کا خواب دیکھا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ اس کی حفاظت نہیں کی جا رہی ہے۔

    اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ زندگی کے حالات آپ کو اپنے آرام دہ زون سے باہر نکلنے پر مجبور کر رہے ہیں۔

    جیل کے بارے میں خواب

    آپ جیل کا خواب دیکھ سکتے ہیں جب زندگی کا کوئی واقعہ یا کبھی کبھی آپ کے اپنے خیالات آپ کو قید کرتے ہیں یا آپ کی ذاتی ترقی کو محدود کرتے ہیں۔ یہ خواب آپ کو اپنے ہی شیطانوں کا مقابلہ کرکے ان سے لڑنے کا مطالبہ کرتا ہے۔ آپ کو اس پابندی کی وجہ کا بھی جائزہ لینا چاہیے جو آپ کی آزادی کو روکتی ہے۔

    پیسے کے بارے میں خواب

    پیسے کے بارے میں خواب دیکھنا ایک سپیکٹرم کے دو سرے ہو سکتے ہیں۔ یعنی اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے خوابوں کو پورا کرنے کے لیے زیادہ پیسے کی خواہش رکھتے ہیں۔ جبکہ دوسری طرف، آپ کو اپنے پاس موجود رقم کے کھو جانے کا خوف ہے۔

    زیادہ تر انسانوں کی خواہش ہوتی ہے کہ وہ زندگی کی لذتوں سے لطف اندوز ہونے کے لیے زیادہ سے زیادہ پیسہ کمائیں جیسے چھٹی پر باہر جانا یا نئی گاڑی خریدنا۔ بعض اوقات اس کا یہ مطلب بھی ہو سکتا ہے کہ آپ صرف اقتدار چاہتے ہیں۔ جو آپ کے خیال میں بہت سارے پیسے کے ہونے سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

    پہاڑ پر چڑھنے کے خواب

    پہاڑوں پر چڑھنا ہمیشہ سے رکاوٹوں کو دور کرنے کی علامت رہا ہے۔ اس کا مطلب مشکل چیلنج بھی ہو سکتا ہے۔ آپ کو چڑھنے کے لیے ایک پہاڑ مل گیا ہے’ ہمیں پہاڑوں کی علامت کے بارے میں سختی بتاتا ہے۔

    لہذا، پہاڑ پر چڑھنے کے بارے میں خواب دیکھنے کا عام طور پر یہ مطلب ہوتا ہے۔ کہ آپ کا دماغ ایک مشکل کو جانچ رہا ہے اور چیلنج کو فتح کرنے کے لیے خود کو تیار کر رہا ہے۔ اگر آپ پہاڑ پر چڑھنے سے قاصر ہونے کا خواب دیکھ رہے ہیں، تو یہ زیادہ تر آنے والے چیلنج سے نمٹنے میں آپ کے کم خود اعتمادی کو ظاہر کرتا ہے۔

    کٹ جانے کے بارے میں خواب

    اگر آپ نے خواب میں کٹے ہوئے یا کسی عضو کو کھونے کا خواب دیکھا ہے، تو اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کسی کو یا کسی ایسی چیز کو کھونے کے بارے میں فکر مند ہیں جو آپ کی زندگی میں ضروری ہے۔ آپ کو ڈر ہے کہ زندگی اس کے بغیر کسی اور چیز کے پہلے جیسی نہیں رہے گی اور آپ کے لیے زندگی میں آگے چلنا مشکل ہو جائے گا۔

    قدرتی آفت کے بارے میں خواب

    قدرتی آفت کے بارے میں خواب دیکھنے کی تعبیر اس قدرتی آفت کی قسم کے لحاظ سے مختلف ہو سکتی ہے جس کے بارے میں آپ نے خواب دیکھا تھا۔ زلزلے کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب اکثر یہ ہوتا ہے کہ آپ کو لگتا ہے کہ آپ کی دنیا ٹوٹ رہی ہے اور آپ اس پر قابو نہیں پا رہے ہیں۔ طوفان یا سیلاب کے بارے میں خواب دیکھنا اکثر یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ جذبات سے مغلوب ہیں۔

    حادثے کا شکار کار کے بارے میں خواب

    اگر آپ نے کار حادثے کے بارے میں خواب دیکھا ہے، تو اس کا عام طور پر مطلب یہ ہے کہ مستقبل کی توقع کرنا آپ کو پریشان کر رہا ہے۔ مثال کے طور پر، فرض کریں کہ کل آپ کے پاس ایک بہت اہم پروجیکٹ جمع کرانا ہے اور آپ کا دماغ خود شک میں پھنس جاتا ہے۔

    کبھی کبھی، یہ صرف ایک کار حادثے کی خوفناک یاد ہو سکتی ہے جس کا آپ نے تجربہ کیا تھا جس نے آپ کو بری طرح متاثر کیا ہے۔

    نتیجہ

    جب کہ خواب آتے اور جاتے ہیں، اور خوشگوار یا پریشان کن ہو سکتے ہیں، یہ آپ پر منحصر ہے کہ آیا آپ ان کی گہرائی میں جانا چاہتے ہیں۔ اگر آپ اپنے خوابوں کو سمجھنا چاہتے ہیں تو اپنے خوابوں کو زیادہ سے زیادہ یاد رکھنے کی کوشش کریں۔

    بھولنے سے پہلے جیسے ہی آپ بیدار ہوں انہیں لکھیں یا اپنے فون پر ریکارڈ کریں۔ اگر آپ اپنے خوابوں کی تعبیر کرنا چاہتے ہیں تو ہر تفصیل، ہر خواب کی علامت بہت اہمیت کی حامل ہے۔

    ایک ہی خواب کا مطلب مختلف لوگوں کے لیے مختلف چیزیں ہو سکتی ہیں۔ یہ عام طور پر اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ آپ نے خواب کے دوران کیسا محسوس کیا اور آپ کی حقیقی زندگی میں کیا ہو رہا ہے۔ صحیح سیاق و سباق کے ساتھ، خواب خود کو بہتر طور پر سمجھنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ اور پرامن زندگی گزارنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔