Home » اچھے خواب » خواب میں اڑنا اور اس کی تعبیر

خواب میں اڑنا اور اس کی تعبیر

خواب دیکھنا کہ آپ اڑ رہے ہیں آزادی کی علامت ہے، یہ خواب اچھے شگون پیش کرتا ہے۔ یہ وہ بہت سے لوگوں کے لئے عام خواب ہے، عام طور پر، وہ ہمارے الہام اور عام سے بالاتر ہونے کی خواہش کی علامت ہیں۔

آپ اپنی زندگی کے اہداف کو فطری طور پر جانتے ہیں اور انہیں حاصل کرنے کا طریقہ جانتے ہیں۔ محبت ہو، زندگی میں کوئی مقام ہو، شہرت ہو یا خوش قسمتی، آپ زمینی رکاوٹوں سے اوپر اڑیں گے اور خوشی حاصل کریں گے۔ بار بار اڑنے والے خواب بڑی خوش قسمتی کی نشاندہی کرتے ہیں۔

تمام روایات اس قسم کے خواب کو اسی طرح بیان کرتی ہیں۔ اگر آپ انسانی شکل میں پرواز کریں گے تو آپ کو قدرتی طور پر خوشی اور کامیابی ملے گی۔ اگر یہ آپ کے خواب میں پرندہ ہے تو آپ زندگی میں بہت خوش قسمت ہوں گے۔

بعض تعبیروں کے مطابق یہ خواب جنسی زندگی کی بھی نمائندگی کرتا ہے۔ خاص طور پر فرائیڈ اور اس کے شاگردوں نے اس طرف اشارہ کیا۔

اگر آپ شادی شدہ ہیں اور خواب دیکھتے ہیں کہ آپ بہت اونچی، اتنی اونچی پرواز کر رہے ہیں کہ اب کوئی آپ کو نہیں دیکھ سکتا، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی روزمرہ کی حقیقت سے غائب ہونا چاہتے ہیں۔ شاید آپ کو اپنی زندگی بدلنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں یہ دیکھنا کہ آپ کسی ناگوار اور پتھریلی جگہ پر پرواز کر رہے ہیں، اس کا مطلب ہے کہ آپ کی حقیقی زندگی میں کچھ برا وقت یا کم از کم بہت مشکل وقت گزر رہا ہے۔

یہ خواب دیکھنا کہ آپ بہت نیچی پرواز کر رہے ہیں اور آپ کو اس سے ٹکرانے سے بچنے کے لیے چیزوں کو چکمہ دینا ہے، اس کا مطلب بیماری یا پریشانی ہے، لیکن جس سے آپ بغیر کسی مشکل کے باہر نکل سکیں گے۔

اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ آپ ایک سبز، پتوں والے اور حیرت انگیز جنگل کے اوپر سے پرواز کر رہے ہیں، تو یہ اعلان کرتا ہے کہ آپ کو جلد ہی وہ حاصل ہو جائے گا جو آپ چاہتے ہیں یا اس مقصد تک پہنچ جائیں گے جو آپ نے اپنے لیے مقرر کیا ہے۔

اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ آپ سورج کی طرف پرندے کی طرح آزاد اڑ رہے ہیں تو یہ ایک بہت اچھا شگون ہے، اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی سے، آپ کے پاس موجود ہر چیز سے مطمئن ہیں، لیکن یہ کہ آپ زندگی میں تمام پہلوؤں میں چڑھائی جاری رکھنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ آپ پرواز کر رہے ہیں اور اچانک آپ اپنی طاقت کھو دیتے ہیں اور زمین پر گر جاتے ہیں، تو یہ منفی ہے، کیونکہ یہ آپ کے منصوبوں میں مسائل اور ناکامی کا اعلان کرتا ہے۔ اگر آپ زمین پر گرنے پر جاگتے ہیں، تو اس کا واقعی یہ مطلب ہوگا کہ آپ ان کا سامنا کرنے اور ان پر قابو پانے کے قابل ہو جائیں گے، لیکن بہت زیادہ کوششوں کے ساتھ اور طویل مدت میں۔

اگر کوئی عورت خواب میں دیکھتی ہے کہ وہ دور دراز مقامات پر پرواز کر رہی ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ اسے محبت میں بے ایمانی کی پیشکشیں موصول ہوں گی۔ یا کام کی پیشکش ہو گی، لیکن یہ کوئی سنجیدہ یا قابل قدر کام نہیں ہو گا۔

خواب دیکھنا کہ آپ سیاہ پروں کے ساتھ اڑ رہے ہیں اس کا مطلب ہے کہ آپ کو تلخ مایوسی کا سامنا کرنا پڑے گا۔

یہ خواب دیکھنا کہ آپ سفید پروں کے ساتھ اڑ رہے ہیں ایک بہت اچھا شگون ہے، اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے مقاصد کو حاصل کر لیں گے، آپ موقع کے کھیل میں، کام پر اور محبت میں خوش قسمت ہوں گے۔

اگر آپ بہت خیالی ہیں اور خواب دیکھتے ہیں کہ آپ دوسری کہکشاؤں کی طرف اڑ رہے ہیں تو یہ بہت منفی ہے، کیونکہ یہ آپ کو بتاتا ہے کہ آپ اپنی پریشانیوں کا سامنا کرنے کے قابل نہیں ہیں، آپ بھاگنے کو ترجیح دیتے ہیں۔

یہ خواب دیکھنا کہ آپ اڑ رہے ہیں، کہ آپ اوپر اٹھ رہے ہیں، لیکن یہ کہ آپ اسے کسی بھی ممکنہ طریقے سے روکنے کی کوشش نہیں کرنا چاہتے ہیں، اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ تصور کرنا پسند نہیں کرتے ہیں یا اپنے آپ کو تھوڑی آزادی دیتے ہیں۔ آپ ہمیشہ اپنے پاؤں زمین پر رکھنا پسند کرتے ہیں اور ایک لمحے کے لیے بھی حقیقت سے رابطہ نہیں کھوتے۔ شاید آپ اپنی زندگی میں بہت زیادہ سختی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ بعض اوقات تھوڑی سی آزادی اور آرام کرنا صحت مند ہوتا ہے۔