خواب میں پھلوں کو دیکھنا اور اسکی تعبیر

بہت سے مواقع پر، خواب کسی حد تک حیران کن اور روایتی عناصر سے بھرے ہوتے ہیں، جیسے کہ پھل۔ یہ خواب تجسس کو جنم دے سکتے ہیں، خاص طور پر اگر آپ کوئی ایسے شخص ہیں جو اس قسم کا کھانا باقاعدگی سے نہیں کھاتے ہیں۔

پھلوں کا خواب دیکھنا، عام طور پر، آپ کے ذاتی یا کام کے منصوبوں میں ترقی کے ایک اہم مرحلے کا مترادف ہے۔ تاہم، ایک پکے ہوئے پھل کا خواب دیکھنا ایک بوسیدہ پھل کا خواب دیکھنے کے مترادف نہیں ہے، کیونکہ خوابوں کی تعبیر کے لیے، خواب دیکھتے وقت جو سیاق و سباق اور جذبات آپ کو محسوس ہوتے ہیں وہ اس کے معنی کو متاثر کرتے ہیں۔

اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتائیں گے کہ پھلوں کے خواب دیکھنے کا کیا مطلب ہے، اس بات پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے کہ آیا وہ بوسیدہ، مختلف سائز کے یا مختلف رنگوں کے تھے۔

fruit phal khwab ki tabeer

خواب میں پکے پھل دیکھنے کی تعبیر

چونکہ پھل صحت اور تندرستی کے لیے کلیدی حیثیت رکھتے ہیں، اس لیے پکے پھلوں کا خواب دیکھنا بہت مثبت چیز ہے۔ اس کا براہ راست تعلق ذاتی ترقی اور اچھے جذباتی کنٹرول سے ہے کہ وہ آگے آنے والے چیلنجوں کا مقابلہ کریں۔ کچھ ایسے پہلو ہیں جن پر آپ کو یہ جاننے کے لیے غور کرنا چاہیے کہ خواب واقعی آپ سے کیا اظہار کرنا چاہ رہا ہے۔ کچھ معاملات درج ذیل ہو سکتے ہیں:

میٹھے پکے پھل کا خواب دیکھنا: اس کا مطلب یہ ہے کہ خوشی اور خوشحالی کا وقت آنے والا ہے، جس میں آپ آہستہ آہستہ دیکھیں گے کہ آپ ذاتی یا پیشہ ورانہ سطح پر ترقی کرتے ہیں۔

پکے ہوئے پھلوں کی بڑی مقدار کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ ایک اچھے معاشی لمحے میں ہیں۔ لیکن اگر آپ نے کھٹے یا کڑوے پکے پھل کا خواب دیکھا ہے، تو یہ آپ کی روزمرہ کی زندگی میں کچھ اہم تبدیلیاں لانے کا مطالبہ ہو سکتا ہے، کیونکہ آپ کو بھاری بوجھ اٹھانے سے کچھ تھکاوٹ یا تکلیف محسوس ہوتی ہے۔

غیر ملکی پکے پھلوں کا خواب دیکھنا: یہاں آپ کی جنسیت خود کو ظاہر کر رہی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ خواب آپ کو بتاتا ہے کہ آپ ایک منفرد اور آزاد انسان ہیں۔ غیر ملکی پھلوں کا خواب دیکھنا ان فیصلوں میں پختگی کا ثبوت ہے جو آپ عام طور پر کرتے ہیں۔ اس سے یہ بھی اشارہ ملتا ہے کہ آپ سفر کرنا اور نئی مہم جوئی کرنے جیسی لذتوں سے لطف اندوز ہونا پسند کرتے ہیں، خاص طور پر محبت کے جہاز پر۔

درخت پر پکے پھل کا خواب دیکھنا: درخت پر پکے پھل کا خواب دیکھنے کی تعبیر زرخیزی اور کثرت سے ہے۔ اسی طرح، یہ خواب آپ کی اندرونی حسیت اور آپ کے شدید ترین جذبات کو بیدار کرنے کی خواہش کا اعلان کرتا ہے جو کسی وجہ سے دبائے گئے ہیں۔ یہ بھی امکان ہے کہ جلد ہی ایک نیا بچہ خاندان میں شامل ہو جائے گا۔

خواب میں بڑے پھل دیکھنے کی تعبیر

بڑے پھلوں کا خواب دیکھنا سب سے زیادہ مثبت خوابوں میں سے ایک ہے، کیونکہ یہ آپ کی زندگی میں عظیم فوائد کی عکاسی کرتے ہیں اور وہ رقم آنے والی ہے، اس کوشش اور عزم کی بدولت جو آپ نے ایک مخصوص پروجیکٹ میں ڈالی ہے۔ اس کے علاوہ، آپ اس کامیابی کو اپنے قریب ترین لوگوں کے ساتھ بانٹیں گے۔

یہ انعام آپ کو اپنے مقاصد کے لیے مزید محنت کرنے کی ترغیب دے گا۔ ایک بار ایسا ہونے کے بعد، یہ تجویز کیا جاتا ہے کہ آپ ان رویوں کو مضبوط کریں جو آپ کو اپنے مقاصد کے حصول کی طرف لے گئے، تاکہ آپ مستقبل میں ان اقدامات کو دہرائیں۔

خواب میں بوسیدہ پھل دیکھنے کی تعبیر

سڑے ہوئے پھل کا خواب دیکھنا اس بات کا اشارہ ہے کہ کوئی ایسی چیز ہے جو آپ کو تکلیف دے رہی ہے۔ یہ ایک ایسا احساس یا عمل ہو سکتا ہے جسے آپ بہت پوشیدہ رکھتے ہیں، لیکن یہ آپ کے جذبات کو حل کرنے کے لیے سامنے آنے کے لیے پکار رہا ہے۔ دوسری طرف، خراب پھل کا خواب بھی قریبی شخص کے تاریک پہلو سے منسلک ہوسکتا ہے

اگر آپ کسی شخص سے حال ہی میں ملے ہیں تو اس کے ساتھ بہت احتیاط سے پیش آئیں اور اس پر مکمل بھروسہ نہ کریں۔ ان کے اعمال کو دریافت کریں تاکہ آپ دیکھ سکیں کہ آیا ان کی دوستی اعتماد کے قابل ہے یا نہیں، کیونکہ لاشعور آپ کو کسی ایسی چیز سے خبردار کر رہا ہے جسے آپ نہیں دیکھنا چاہتے۔

خواب میں پیلے رنگ کے پھل دیکھنے کا کیا مطلب ہے؟

خواب کی تعبیر میں پیلے رنگ کا تعلق طاقت سے ہے۔ اس کا مخالف حصہ ظلم اور برائی سے وابستہ ہے۔ لہذا، اگر آپ نے پیلے رنگ کے پھلوں کا خواب دیکھا ہے، تو یہ ممکن ہے کہ آپ کسی بھی صورت حال میں پر اعتماد محسوس کریں، یعنی آپ خوش اور پرسکون ہیں۔ آپ کو کامیابی اور بہت زیادہ طاقت ملے گی اور آپ اس مثبتیت کو اپنے آس پاس کے لوگوں تک منتقل کریں گے۔

اگر ہم اس کے برعکس معنی لیں تو اس کا تعلق کام یا خاندانی تعلقات میں خیانت یا آفات کے امکان سے ہے۔ یہ ضروری ہے کہ آپ متضاد واقعہ کی علامات پر توجہ دیں تاکہ آپ تیزی سے کام کر سکیں اور برے نتائج سے بچ سکیں۔

خواب میں سرخ پھل دیکھنے کا کیا مطلب ہے؟

آخر میں، سرخ پھلوں کا خواب دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ ہر اس چیز کے ساتھ کامیاب ہو جائیں گے جس کے لیے آپ اپنا ذہن مرتب کرتے ہیں۔ ملتوی شدہ منصوبوں یا ملتوی تعلقات کو دوبارہ شروع کرنا بھی آپ کے لیے ایک قسم کا انتباہ ہے، کیونکہ آپ جو توانائی منتقل کرتے ہیں وہ بہت مثبت ہے۔

سرخ پھل توانائی کی بھی نمائندگی کرتے ہیں۔ لہذا، اس قسم کے خواب میں شامل ہونے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کسی ایسی چیز میں بہت اچھا کرنے جا رہے ہیں جو آپ شروع کرنے والے ہیں یا جو آپ نے پہلے ہی شروع کر دیا ہے۔ آپ کی خود اعتمادی بہت زیادہ ہے اور آپ پورے یقین کے ساتھ اس پروجیکٹ کے پیچھے جا سکتے ہیں کہ یہ کامیاب ہو۔

آخر میں، سرخ پھل،لگن کے ساتھ بھی منسلک ہیں. یہ اچھی بات ہے کہ آپ اندازہ کریں کہ آپ کی زندگی میں محبت کیسی ہے، کیونکہ شاید آپ کے جذبات زیادہ گہرائی میں کچھ ایڈونچر اور رومانس کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

زیادہ تر دیکھے جانے والے پھلوں کے خواب

آپ نے خواب میں انگور دیکھے ہیں تو اس کی تعبیر یہ زرخیزی اور دولت کی علامت کے ساتھ ساتھ آپ کی خواہشات بھی پوری ہو نے کا اشارہ ہے۔

خوابوں میں کینو مالٹا تکمیل، صفائی، تجدید اور تازگی کی نمائندگی کرتا ہے۔ آپ نئے آغاز کے بارے میں سوچ سکتے ہیں تاکہ آپ اپنے آپ کو شفا یابی اور نئے آغاز کے راستے پر گامزن کر سکیں۔ یہ اس بات کی بھی نمائندگی کر سکتا ہے کہ آپ کی مشکلات ختم ہو رہی ہیں اور آپ اچھے دور میں داخل ہو رہے ہیں۔

خواب میں کیلے خوشی اور مسرت کے ساتھ ساتھ جذبے کی بھی علامت ہوتے ہیں۔ ایک پیلا کیلا اطمینان کی نمائندگی کرتا ہے۔ اور ایک سبز کیلا بتاتا ہے کہ آپ کی زندگی میں کوئی شاندار چیز آنے والی ہے۔

خواب میں انار آپ کی خواہش اور جذبے کی نمائندگی کرتا ہے۔ یہ پھل اس بات کی علامت بھی ہے کہ آپ کے لیے ایک بہترین موقع آئے گا۔

جب آپ خواب میں آم دیکھتے ہیں تو یہ مسئلہ پر قابو پانے کی ایک محفوظ علامت ہے۔ آپ کچھ رکاوٹوں پر قابو پائیں گے جو آپ کو روک رہی ہیں۔

جب بھی آپ خربوزے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو جلد ہی اپنی زندگی میں مثبت چیزیں مل سکتی ہیں۔ یہ کثرت، خوشحالی، اچھی قسمت کی علامت ہے۔

زیتون کے درخت کا پھل آسان پیسے کی نمائندگی کرتا ہے۔ یا ایک امیر اور خوشگوار زندگی کی علامت ہے۔

تربوز زرخیزی، عقل اور خوشی کی علامت ہیں۔ انہیں اپنے خوابوں میں دیکھنا بھی بہت سے مثبت معنی رکھتا ہے۔ اگر آپ تربوز کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں، تو اکثر یہ تعبیر کیا جاتا ہے کہ آپ اپنی زندگی میں بہت اچھا کر رہے ہیں اور یہ مزید بہتر ہو جائے گا۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap