چاقو یا چھری کو خواب میں دیکھنے کا کیا مطلب ہے

یہ چاقو یا چھری ایک آلہ ہے جس کا مطلب کٹنا موت قربانی تقسیم یا آزادی ہے۔ بدھ مت میں چھری سے کاٹنا نجات کی نمائندگی کرتا ہے جیسا کہ جہالت کے بندھنوں کو کاٹنا۔ عیسائیت میں یہ شہادت کی نمائندگی کرتا ہے۔ جبکہ اسلام میں چاقو سے مراد خواب دیکھنے والے کا نوکر ہے یا جو اس کے دوست کی طرح اس کے مفادات کی دیکھ بھال کرتا ہے یا لڑتا ہے۔

خواب میں چھری دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟

اگر آپ اپنے خوابوں میں چاقو دیکھتے ہیں تو اپنے قریبی لوگوں کے ساتھ اپنے تعلقات میں محتاط رہیں۔ اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کے پیاروں کے ساتھ جھگڑا ہو سکتا ہے۔ اپنے اعمال کا تجزیہ کریں اپنی ہر بات پر توجہ دیں یاد رکھیں کہ یہ آپ کے لیے صحیح وقت نہیں ہو سکتا۔

ایک بڑے چاقو کے بارے میں خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں ایک بڑی چھری دیکھیں تو یہ جھوٹ کی علامت ہے۔ آپ کسی کی حفاظت کرنا چاہیں گے اس شخص کو یہ کہہ کر کہ وہ کیا سننا چاہتا ہے۔ آپ کو پختہ یقین ہو گا کہ آپ ایک اچھا کام کر رہے ہیں لیکن یہ اس شخص کے لیے زیادہ مددگار ہو گا اگراس کے ساتھ آپ شروع سے ہی ایماندار ہیں۔

ایک چھوٹے چاقو چھری کا خواب دیکھنا

ایک چھوٹی چاقو کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کسی سے بحث کریں گے۔ ہم شاید ایک ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں جس کی آپ تعریف اور احترام کرتے ہیں حالانکہ آپ کی زبان باہم نہیں مل رہی ہے۔ یہ آپ کا ساتھی یا خاندانی ممبر ہوسکتا ہے جس سے آپ متفق نہیں ہیں لیکن جیسے ہی آپ ان سے تھوڑی دیر دور ہوتے ہیں آپ شکایت کرتے ہیں۔

جیبی چاقو کا خواب دیکھنا

جب آپ جیبی چاقو کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کے ساتھ غیر مہذبانہ رویہ اختیار کرے گا۔ آپ کے منہ پر فلٹر نہیں ہے اور جو کچھ آپ کے دماغ میں ہے وہ کہیں۔ آپ اپنے آپ کو اس طرح محفوظ رکھیں کیونکہ آپ بزدل نہیں ہیں جو بغیر کچھ کہے کچھ بھی کر سکے۔ حالانکہ آپ یہ نہیں سوچتے آپ جو کریں گے وہ ہی صحیح ہو گا۔

چاقو کھونے کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں چھری یا چاقو کھو دیتے ہیں تو یہ ایک ناخوشگوار حیرت کی علامت ہے۔ ایک موقع ہے کہ آپ اپنی سوچ کے مطابق ہر چیز کسی کے چہرے پر کہنے کا ارادہ کریں گے ایسے حقائق بیان کریں گے جو آپ کے دعووں کی تصدیق کرتے ہیں۔ تاہم آپ حیران رہ جائیں گے جب آپ کو یہ احساس ہو گا کہ ہر چیز سیاہ یا سفید نہیں ہوتی اور بہت سے دوسرے رنگ ہیں جن پر آپ نے توجہ نہیں دی۔

چاقو تلاش کرنے کا خواب دیکھنا

چاقو تلاش کرنے کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کو خوش کرے گا۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کو وہ چیز مل جائے گی جس کی آپ کے دل میں ایک خاص جگہ ہے اور جس کی آپ طویل عرصے سے خواہش رکھتے ہیں۔ آپ کو یہ اعزاز حاصل ہو گا اور آپ اسے زیادہ سے زیادہ محفوظ رکھنے کی پوری کوشش کریں گے۔

زنگ آلود چاقو کا خواب دیکھنا

اگر خواب میں زنگ آلود چھری نظر آئے تو یہ بیماری کی خبر دیتا ہے۔ آپ شاید یہ نہیں دیکھیں گے کہ آپ کی صحت کے ساتھ کچھ ٹھیک نہیں ہے لیکن ایک تفصیلی چیک اپ آپ کو اس خطرے سے دوچار کر سکتا ہے جو آپ کے آس پاس موجود ہے۔ اگرچہ آپ یہ دکھاوا کریں گے کہ آپ مضبوط اور نڈر ہیں آپ صرف یہ چاہیں گے کہ کوئی آپ کو گلے لگائے اور آپ کو بتائے کہ سب کچھ ٹھیک ہو جائے گا۔

ایک بہت تیز چاقو کا خواب دیکھنا

ایک خواب میں ایک بہت تیز چاقو کا مطلب ہے کہ ایک پیارا آپ کو مایوس کر سکتا ہے. آپ کے خاندان کے رکن ساتھی یا دوست کا اشارہ یا عمل آپ کو تکلیف دے گا۔ آپ اسے دھوکہ سمجھیں گے اور انہیں معاف کرنے کے لیے کافی وقت درکار ہوگا۔

ایک کند چاقو کے بارے میں خواب دیکھنا

خواب میں ایک کند چاقو کا مطلب ہے کہ آپ عقلمند یا اتنے مضبوط نہیں ہیں کہ ایک مسئلہ سے نمٹ سکیں۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کو کسی ایسے شخص سے مشورہ طلب کرنا چاہیے جس پر آپ کو بھروسہ ہو۔ پوری صورت حال پر ایک نیا نقطہ نظر اور اس شخص کا تجربہ اس صورتحال پر قابو پانے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔

ایک اور امکان یہ ہے کہ آپ اس وقت جو کچھ کر رہے ہیں اس میں آپ کافی موثر نہیں ہیں جو آپ کو مایوس کررہا ہے۔ آپ کو اپنی محنت اور کوشش کی بدولت بہتر نتائج حاصل کرنے کے لیے خود کو دوبارہ منظم کرنا پڑے گا۔ خوابوں کی مخصوص کتابیں ایک کند چاقو کو اپنے دشمنوں کے مسلسل حملوں سے بچانے کے لیے تیار نہ ہونے کے طور پر بیان کرتی ہیں۔

خونی چاقو کا خواب دیکھنا

خواب میں خونی چاقو کے متعدد معنی بھی ہوتے ہیں۔ ایسے خواب ایک مجرم ضمیر کی نمائندگی کرتے ہیں کیونکہ آپ نے کسی ایسے شخص کو تکلیف دی ہے جس سے آپ محبت کرتے ہیں۔ خواب کی ایک اور تعبیر یہ ہے کہ آپ ڈرتے ہیں کہ آپ کے پچھلے گناہ آپ پر برس پڑیں گے یا آپ زندگی کے ایک مشکل مرحلے پر کامیابی سے قابو پا لیں گے اور ایک بڑا مسئلہ حل کر لیں گے۔

چاقو یا چھری سیٹ کا خواب دیکھنا

جب آپ چاقو کے سیٹ کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ اخلاقی یا جذباتی مخمصے کی علامت ہوتا ہے۔ آپ نے شاید کسی کے سامنے یہ تسلیم نہیں کیا کہ آپ کیسا محسوس کرتے ہیں کیونکہ آپ کو ڈر ہے کہ اس سے انہیں تکلیف پہنچ سکتی ہے۔ ایک چیز یقینی ہے – آپ اس شخص کو خاموش رہنے اور ان سے اپنے آپ کو حقیقت سے دور رکھنے سے زیادہ تکلیف دیں گے۔ آپ کو ناگزیر کو ملتوی نہیں کرنا چاہئے بلکہ بڑوں کی طرح اس کا سامنا کرنا چاہئے۔

خواب میں چاقو پکڑنا

خواب میں چاقو پکڑنا اس بات کی علامت ہے کہ آپ کو حملے سے بچانے کی ضرورت ہے۔ شاید کوئی آپ کو مسلسل اکسا رہا ہے یا کم سمجھ رہا ہے لیکن آپ اس طرح کا ردعمل ظاہر نہیں کرتے جس طرح آپ کو کرنا چاہیے۔ ایسی چیزوں کو نظر انداز کرنے کے بجائے آپ اکثر یہ سوچتے ہیں کہ اگر آپ اس شخص کی طرف جھک جاتے ہیں تو آپ اس سے کیا کہیں گے۔ ایک بات یقینی ہے – آپ بحث کرکے کچھ حاصل نہیں کریں گے بلکہ صرف ان کی انا کو فروغ دیں گے جس کا کوئی فائدہ نہیں ہو گا۔

کسی کو چاقو پکڑے ہوئے دیکھنا

اگر آپ خواب میں کسی اور کے پاس چاقو پکڑے ہوئے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے گردونواح میں سے ایک شخص آپ کو کنٹرول کرتا ہے یا روکتا ہے۔ یہ آپ کے والدین یا ایک بااختیار ساتھی ہوسکتا ہے جو آپ کو آزادانہ طور پر اپنی رائے کا اظہار کرنے سے روکتا ہے۔ آپ اسے زیادہ دیر تک برداشت نہیں کر پائیں گے اور آپ غلط وقت پر پھٹ پڑیں گے۔ آپ کو اس مسئلے کو حل کرنا ہوگا اس سے پہلے کہ بہت دیر ہوجائے۔

اپنے آپ کو چاقو سے کاٹنے کا خواب دیکھنا

اپنے آپ کو چاقو سے کاٹنا بری عادات اور برائیوں کی علامت ہے جو آپ کی زندگی کو منفی طور پر متاثر کرتی ہے۔ آپ جانتے ہیں کہ آپ کا رویہ آپ کی صحت کو خطرے میں ڈال رہا ہے لیکن آپ اسے تبدیل نہیں کر سکتے۔ آپ شاید اب بھی اپنی زندگی سے بری چیزوں کو ختم کرنے کے لیے تیار نہیں ہیں لیکن آپ کو وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ احساس ہو جائے گا کہ آپ کے پاس کوئی دوسرا انتخاب نہیں ہے اور آپ اپنا خیال رکھنا شروع کر دیں گے۔

کسی اور کو چاقو سے کاٹتے ہوئے خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی اور خود کو چاقو سے کاٹ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے پیارے کو کچھ فیصلوں کے ممکنہ منفی نتائج کے بارے میں بیکار میں خبردار کریں گے کیونکہ وہ شخص آپ کی بات نہیں سننا چاہے گا۔ اگرچہ آپ شاید درست ہیں آپ کو اپنی رائے کو مسلط نہیں کرنا چاہیے بلکہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب کوئی چیز الٹ پلٹ ہو جائے تو آپ ان کے لیے موجود ہوں۔

کسی پر چاقو سے حملہ کرنے کا خواب دیکھنا

خواب میں کسی پر چاقو سے حملہ کرنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنے پیاروں یا کچھ خیالات کے لیے اپنی ہر چیز کو خطرے میں ڈالیں گے۔ خاندان عزت اور احترام آپ کے لیے بہت اہم ہیں۔ آپ کبھی بھی ان لوگوں کو خطرے میں ڈالنے کے لئے کچھ نہیں کریں گے جن سے آپ محبت کرتے ہیں یا اپنے عقائد کو دھوکہ دیتے ہیں۔ آپ جو بوجھ اٹھاتے ہیں وہ بہت وزنی ہے لیکن آپ ساری زندگی اس سے نمٹیں گے۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ پر چاقو سے حملہ کر رہا ہے

ایک خواب جہاں کوئی آپ پر چاقو سے حملہ کرتا ہے تنہائی کے خوف کی علامت ہے۔ آپ اپنے پیاروں کو ہر قیمت پر اپنے ساتھ رکھنا چاہتے ہیں یہاں تک کہ جب آپ جانتے ہوں کہ آپ کے پیار کے رشتے یا دوستی کا مستقبل روشن نہیں ہے۔ اچھی طرح سے سوچیں کہ کیا کسی ناکامی کے لیے لڑنا سمجھ میں آتا ہے۔ یہ وقت ہو سکتا ہے کہ کچھ لوگوں کو آپ کی زندگی سے ہمیشہ کے لیے جانے دیا جائے۔

کسی کو چاقو سے وار کرنے کا خواب دیکھنا

خواب میں کسی کو چاقو سے گھونپنے کے متعدد معنی ہو سکتے ہیں۔ ان میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کسی سے حسد کرتے ہیں اور کسی چیز میں کامیاب ہونے کے بجائے اس شخص کو ناکام دیکھنا چاہتے ہیں۔ آپ اس طرح کے منفی جذبات کو آپ کی زندگی میں رہنمائی نہیں کرنے دے سکتے۔ آپ کو اپنے آپ پر توجہ مرکوز کرنی ہوگی اور ایک بہتر انسان بننے پر کام کرنا ہوگا لیکن اپنا موازنہ دوسروں سے نہ کریں۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ پر چاقو سے وار کر رہا ہے

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کا کوئی بہت چالاک دشمن یا حریف ہے۔ آپ کبھی نہیں جانتے کہ آپ اس شخص کے ساتھ کہاں کھڑے ہیں جو آپ کو صحیح طریقے سے اپنا دفاع کرنے سے روکتا ہے۔ اگر آپ اس شخص کے ارادوں کو دیکھنے میں کامیاب ہو گئے تو وہ آپ کو نقصان نہیں پہنچا سکتے۔ آپ کو زبردست فیصلے نہیں کرنے چاہئیں کیونکہ اس سے آپ کو اچھے سے زیادہ نقصان پہنچے گا۔ دوسرا مطلب یہ ہے کہ آپ دیکھیں گے کہ آپ کا قریبی دوست آپ سے حسد کرتا ہے اور آپ کو تکلیف پہنچانا چاہتا ہے۔

چاقو خریدنے کا خواب دیکھنا

چاقو خریدنے کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ بہت پر اعتماد ہیں۔ یہ قابل ستائش ہے کہ آپ اپنے آپ کو اور آپ کی ہر چیز کا احترام کرتے ہیں لیکن آپ کو اس کی وجہ سے دوسروں کو کم نہیں سمجھنا چاہیے۔ آپ کچھ لوگوں سے بہتر یا زیادہ کامیاب ہو سکتے ہیں لیکن آپ کو ہر موقع پر اسے دکھانے کی ضرورت نہیں ہے۔

چاقو بیچنے کا خواب دیکھنا

خواب میں چاقو بیچنے کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کو ذلیل کرے گا۔ ایک شخص آپ کی کامیابی کو کم سے کم سمجھے گا یا آپ جو کچھ کرتے ہیں سب کے سامنے تنقید کرے گا۔ آپ کچھ نہیں کہیں گے لیکن یہ آپ کو طویل عرصے تک پریشان کرے گا. آپ سوچیں گے کہ آپ کو کیا کہنا چاہیے تھا جب تک کہ آپ کو یہ احساس نہ ہو کہ ان کے الفاظ سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔

خواب دیکھنا کہ کوئی آپ کو چاقو دے رہا ہے

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کو چاقو دے رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ دوسرے لوگوں کی مدد کر کے مصیبت میں پھنس جائیں گے۔ آپ کے اعمال بااثر لوگوں کے ساتھ ناراضگی کا باعث بن سکتے ہیں اور آپ کو اپنے فیصلوں یا اعمال کے منفی نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔

کسی کو چاقو دینے کا خواب دیکھنا

خواب میں کسی کو چاقو دینے کا مطلب ہے کہ آپ کسی مقصد کے حصول کے لیے اپنی دوستی کو قربان کر دیں گے۔ آپ کا پیارا اسے پسند نہیں کرے گا اور آپ کو ہمیشہ کے لیے اپنی زندگی سے کاٹ دے گا۔ آپ کو اس طرح کے فیصلے پر افسوس ہو سکتا ہے لیکن کچھ بھی بدلنے میں بہت دیر ہو جائے گی۔

چاقو تیز کرنے کا خواب دیکھنا

خواب میں چاقو تیز کرنے کا مطلب ہے کہ آپ ایک نازک مسئلہ سے نمٹیں گے۔ آپ اپنے آپ پر شک کریں گے اور اس کی وجہ سے نتائج حاصل کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑے گا۔ جب آپ اپنے آپ کو قائل کر لیں گے کہ آپ کامیاب ہو سکتے ہیں تو سب کچھ زیادہ آسانی سے بہتر ہو جائے گا۔

دوسرے لوگوں کو چاقو تیز کرنے کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب میں کسی اور کو چھری تیز کرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ دوسروں کی وجہ سے اپنے آپ کو قربان کر دیں گے۔ آپ شاید اپنے پیاروں کے ساتھ رہنے کا ایک عظیم موقع گنوا دیں گے۔ آپ بعد میں سوچیں گے کہ اگر آپ مختلف طریقے سے کام کریں گے تو کیا ہوگا لیکن آپ اس طرح کے خیالات کو اپنے دماغ کے پیچھے دھکیلنے کی کوشش کریں گے۔

چاقو دھونے کا خواب دیکھنا

خواب میں چھری دھونے کا مطلب ہے کہ اگر آپ ابھی اس کا سامنا نہیں کرتے ہیں تو ایک چھوٹی سی پریشانی ایک بہت بڑی پریشانی میں بدل سکتی ہے۔ اپنے سر میں ریت ڈالنا بند کریں اور جو چیز آپ کو ڈراتی ہے اس سے نمٹیں۔ آپ دیکھیں گے کہ چیزیں اتنی مشکل نہیں ہیں جتنا آپ نے سمجھا ہے۔

دوسرے لوگوں کو چاقو دھوتے ہوئے خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں کسی اور کو چاقو دھوتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ جذباتی طور پر کیے گئے فیصلے جلد یا بدیر منفی نتائج لاتے ہیں۔ بہت سے مسائل اور چیلنجوں کے لیے تیار رہیں۔ آپ ان پر تب ہی قابو پائیں گے جب آپ حوصلہ افزائی صبر اور ثابت قدم رہیں۔

چاقو چرانے کا خواب دیکھنا

خواب میں چاقو چرانے کا مطلب یہ ہے کہ آپ ایک بہت ہی بلند نظر شخص ہیں جو ایک قول پر یقین رکھتا ہے۔ حتمی نتیجہ ذرائع کو درست ثابت کرتا ہے۔ آپ کو پرواہ نہیں ہے کہ آپ کتنے پلوں کو جلا دیں گے جب تک کہ آپ جو چاہیں حاصل کریں گے۔

کسی کو آپ کی چاقو چرانے کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب دیکھتے ہیں کہ کسی نے آپ کا چاقو چرا لیا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی کے عزائم کا شکار ہو سکتے ہیں۔ آپ کو کاروباری شراکت داروں کا انتخاب احتیاط سے کرنا ہوگا اور خطرناک سودوں میں ملوث ہونے سے گریز کرنا ہوگا۔ کچھ حالات سے بے نیاز نکلنے کا یہی واحد راستہ ہے۔