خواب میں پولیس دیکھنے کا مطلب اور تعبیر

پولیس کے بارے میں خواب عام طور پر آنے والی مصیبت کی نمائندگی کرتے ہیں۔ آپ کو شاید ان لوگوں سے دور ہونے کے لیے تحفظ طلب کرنا پڑے گا۔ جو آپ کو تکلیف پہنچانا چاہتے ہیں۔ آپ خوفزدہ ہوں گے۔ اور گھبراہٹ میں ہر آواز پر ردعمل ظاہر کریں گے۔ جو لوگ آپ کو نقصان پہنچانا چاہتے ہیں وہ اپنا مقصد حاصل کر لیں گے۔ اور آپ کی نقل و حرکت کو محدود کر دیں گے۔ تاکہ آپ انہیں پریشان نہ کریں۔

پولیس آفیسر بننے کا خواب دیکھنا
اگر آپ پولیس آفیسر بننے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ مزید پر اعتماد ہو جائیں گے۔ آپ کو تعریف اور کامیابیوں کی ضرورت ہے۔ تاکہ آپ اپنی قدر کی تصدیق کریں۔ اور دیکھیں کہ آپ کی کوششیں رائیگاں نہیں جاتیں۔ آپ اپنے اعلیٰ افسران کی ہر بات کو ذاتی طور پر لیتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کئی دنوں تک تنقید کی وجہ سے خراب موڈ میں رہ سکتے ہیں۔

خاندان میں سے کسی کو پولیس میں کام کرنے کا خواب دیکھنا
اس خواب کا مطلب ہے۔ کہ آپ کو ایک طاقتور محافظ ملے گا۔ کوئی آپ کی حفاظت کرتا ہے۔ اور جب لوگ آپ کی پیٹھ پیچھے بات کرتے ہیں تو آپ کا دفاع کرنے کے لیے ہمیشہ تیار رہتا ہے۔

khwab me police ki tabeer

پولیس سے بھاگنے کا خواب دیکھنا
جب آپ پولیس سے بھاگنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ جھوٹ کے جال میں پھنس جائیں گے۔ آپ کبھی کبھی جھوٹ بولتے ہیں۔ اگرچہ ہم سنجیدہ چیزوں کے بارے میں بات نہیں کر رہے ہیں۔ مسئلہ یہ ہے کہ آپ بھول جاتے ہیں کہ کہانی کا اصل ورژن کیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ دوسرے لوگ آپ کو کسی ایسے نادان کے طور پر دیکھتے ہیں جس پر وہ اعتماد نہیں کر سکتے۔

پولیس کار کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ ایک پولیس کار کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں۔ جس کی لائٹس جل رہی ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے راستے میں مشکلات آئیں گی۔ اگر آپ پولیس کی کھڑی گاڑی کا خواب دیکھتے ہیں۔ یا جس کی لائٹس بند ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے پرسکون اور جمع ہونے کی بدولت مسائل سے بچنے میں کامیاب ہوجائیں گے۔

گرفتاری کا خواب دیکھنا
اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ پولیس آپ کو گرفتار کر رہی ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو محتاط رہنا چاہیے۔ آپ جس کمپنی کے لیے کام کرتے ہیں وہ شاید بہت زیادہ قرض میں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ ہر دستاویز کو چیک نہیں کر سکتے جو آپ کے ہاتھ میں ہے۔ تاہم، اگرچہ آپ اپنے ساتھیوں پر بھروسہ کرتے ہیں۔ یہ بہتر ہوگا کہ آپ کسی ایسی چیز پر دستخط نہ کریں جس سے آپ ناواقف ہوں۔ کیونکہ آپ کو کافی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

ایک پولیس افسر کے ساتھ پیار کرنے کا خواب دیکھنا
جب آپ پولیس سے کسی کے ساتھ محبت میں گرنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو یہ کشیدگی کے حالات کی علامت ہے. آپ کا ساتھی شاید کچھ خطرناک کام کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ بے چین رہتے ہیں۔ اخبار پڑھنا اور ٹی وی دیکھنا ہر چیز کو اور بھی خراب کر دیتا ہے۔ کیونکہ آپ ہمیشہ بدترین حالات کے بارے میں سوچتے ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بنانے کے بعد ہی بہتر ہوتے ہیں کہ آپ کا پیارا محفوظ طریقے سے گھر پہنچ جائے۔

ملٹری پولیس کا خواب دیکھنا
اگر آپ فوجی پولیس کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو وہ کام کرنے پر مجبور کیا جائے گا جو آپ نہیں چاہتے۔ تاہم، اپنی ذمہ داریوں سے گریز کرنے سے آپ کو فائدہ سے زیادہ نقصان پہنچے گا۔ یہی وجہ ہے کہ جب تک آپ اپنی ذمہ داریاں پوری نہیں کر لیتے آپ کو بہاؤ کے ساتھ چلنا چاہیے۔

غیر ملکی پولیس کا خواب دیکھنا
ریاست سے باہر پولیس کے بارے میں خواب یہ بتاتے ہیں۔ کہ آپ زندگی میں کچھ چیزوں کے بارے میں بہت بے وقوف ہیں۔ آپ کچھ دوستوں پر یقین نہیں کرتے جو درحقیقت آپ کی بھلائی چاہتے ہیں۔ یہاں تک کہ ایک موقع بھی ہے۔ کہ وہ کھلم کھلا یہ ظاہر کریں کہ آپ کا رویہ ان کی توہین کرتا ہے۔ اگر خواب میں غیر ملکی پولیس آپ کو گرفتار کر رہی ہے۔ یا آپ کا تعاقب کر رہی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا کوئی دوست آپ کے عجیب و غریب رویے کو دیکھ کر آپ سے دور ہونے کی کوشش کر رہا ہے۔

تھانے کا خواب دیکھنا
پولیس اسٹیشن کے بارے میں خواب یہ بتاتے ہیں کہ آپ کو اپنی زندگی میں ایک ٹھوس سپورٹ سسٹم کی ضرورت ہے۔ جو اس وقت آپ کے پاس نہیں ہے۔ مندرجہ ذیل مدت آپ کے لیے مشکل ہوگی۔ لیکن اس دوران آپ کو غیر متوقع طور پر نئے دوست ملیں گے۔

تھانے میں کاغذی کارروائی کرنے کا خواب دیکھنا
اگر آپ کسی پولیس اسٹیشن میں مخصوص دستاویزات حاصل کرنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کچھ قانونی مسائل پر قابو پا لیں گے۔ خواب ان لوگوں کے لئے جن کو ایسی چیزوں سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے۔ تناؤ اور بڑے مسائل کے بغیر زندگی کے مستحکم دور کی علامت ہے۔

مسلح پولیس کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ کے خواب میں پولیس یا پولیس افسر مسلح ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی حقیقی زندگی میں آپ کے رویوں اور عقائد کا پوری تندہی سے دفاع کرتا ہے۔

ایک مرد پولیس افسر کا خواب دیکھنا
جب کوئی عورت مرد پولیس افسر کا خواب دیکھتی ہے۔ تو اس سے پتہ چلتا ہے کہ اسے غالب مرد کے ساتھ جماع کی توقع ہے۔ اگر کوئی آدمی ایسا خواب دیکھتا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ وہ اپنے آپ کو عوام میں شرمندہ کرے گا۔

ایک خاتون پولیس آفیسر کا خواب دیکھنا
جب کوئی مرد کسی خاتون پولیس آفیسر کا خواب دیکھتا ہے۔ تو اس سے پتہ چلتا ہے کہ وہ کسی غالب عورت کے ساتھ جنسی تعلقات قائم کرے گا۔ اگر کوئی عورت ایسا خواب دیکھتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ خود کو عوام میں شرمندہ کرے گی۔

پولیس افسر کو چومنے کے بارے میں خواب دیکھنا
خواب میں پولیس افسر کو چومنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ اپنے آپ کو ایک اچھی اور آرام دہ زندگی فراہم کرنے کے لیے اپنی ظاہری شکل اور دلکشی کا استعمال کرتے ہیں۔ آپ کے سابقہ شراکت دار شاید مالی طور پر مستحکم رہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آپ نے ان کی پیش کردہ ہر چیز سے اس وقت تک لطف اٹھایا جب تک کہ آپ اس سے تھک نہ جائیں۔ اور ایک نئے موقع کی تلاش میں نکل جائیں۔

پولیس افسر سے شادی کا خواب دیکھنا
جب کوئی کنواری عورت پولیس افسر سے شادی کرنے کا خواب دیکھتی ہے۔ تو اس سے پتہ چلتا ہے کہ ساتھی کا انتخاب کرتے وقت اسے اپنی توقعات کو کم کرنا ہوگا۔ اگر آپ اپنی باقی زندگی تنہا نہیں گزارنا چاہتے۔ تو آپ کو سمجھوتہ کرنے پر راضی ہونا پڑے گا۔

اگر کوئی شادی شدہ خاتون پولیس افسر سے شادی کرنے کا خواب دیکھتی ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے ساتھی کی کچھ خامیوں کو دور نہیں کر سکتے۔ آپ شاید اس شخص کو کسی چیز کے لیے ناراض کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ آپ اکثر بحث کرتے ہیں۔

ایک خاتون پولیس آفیسر سے شادی کا خواب دیکھنا
جب کوئی اکیلا مرد کسی خاتون پولیس افسر سے شادی کا خواب دیکھتا ہے۔ تو اس سے پتہ چلتا ہے کہ آپ شادی کرنے یا خاندان شروع کرنے کے لیے کافی سنجیدہ ہیں۔ آپ اب بھی اتنے خودغرض ہیں۔ کہ اپنی ہونے والی بیوی اور بچوں کے لیے خود کو قربان کر دیں۔

اگر کوئی شادی شدہ مرد کسی خاتون پولیس افسر سے شادی کرنے کا خواب دیکھتا ہے۔ تو یہ ادھوری جنسی تصورات کی علامت ہے۔ آپ کا ساتھی شاید آپ کی خواہشات کے بارے میں کچھ نہیں جانتا۔ کیونکہ آپ اسے ان کے بارے میں بتانے سے ڈرتے ہیں۔

خواب میں دیکھنا کہ پولیس آپ کو کھینچ رہی ہے
یہ خواب دیکھنا کہ پولیس گاڑی چلاتے ہوئے آپ کو کھینچ رہی ہے۔ چھوٹی رکاوٹوں اور چیلنجوں کی علامت ہے۔ جن کا آپ کو مستقبل میں سامنا کرنا پڑے گا۔ اس کی وجہ چھوٹی چھوٹی باتوں پر جھگڑا یا غلط فہمیاں ہو سکتی ہیں۔ آپ کو اس صورتحال سے سنجیدگی سے رجوع کرنے کی کوشش کرنی ہوگی۔ تاکہ مسئلہ نہ بڑھے اور آپ کو بہت زیادہ تکلیف نہ پہنچے۔

اگر آپ خواب دیکھتے ہیں کہ پولیس شہر سے گزرتے ہوئے ناکے پر آپ کو روک رہی ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی کچھ حرکتیں آپ کے آس پاس کے لوگوں میں دور ہونے کے ردعمل کا باعث بنیں گی۔ آپ بحث کا نشانہ بھی بن سکتے ہیں۔

پولیس کو کال کرنے کا خواب دیکھنا
پولیس کو خواب میں جرم کی اطلاع دینے کے لیے کال کرنا بدقسمتی سے اچھی علامت نہیں ہے۔ اس طرح کے خواب کسی خطرے کے بارے میں انتباہ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ جو آپ کو یا آپ کے پیارے کسی کو خطرہ ہے۔ یہ ایک جذباتی، اخلاقی، مالی، یا کسی اور قسم کا بحران ہو سکتا ہے۔ آپ یا آپ کے کسی قریبی کو ڈاکٹر کے دفتر میں ملاقات کرنا پڑ سکتی ہے۔ صورتحال سنگین ہے۔ اور آپ کو اس مسئلے کے ساتھ جنگ میں پختہ طور پر جانا ہوگا۔

دوسرے لوگوں کو پولیس کو کال کرنے کا خواب دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو پولیس کو جرم کی اطلاع دینے کے لیے فون کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ جان بوجھ کر کسی کی تذلیل کریں گے۔ یا ناراض کریں گے۔ آپ ایسا اس لیے کریں گے کہ آپ اس شخص سے بدلہ لینا چاہتے ہیں۔ یا اس لیے کہ آپ دوسرے لوگوں کو بے چین کرنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ کو اپنے کہے ہوئے الفاظ یا کاموں کے لیے جلد ہی کسی سے معافی مانگنی پڑ سکتی ہے۔

پولیس والے سے بات کرنے کا خواب دیکھنا
خواب میں پولیس والے سے بات کرنا یہ بتاتا ہے۔ کہ آپ کو کچھ سماجی اصولوں اورعمل سے غیر معقول اور بے بنیاد خوف ہے۔ یہ شاید ماضی کے برے تجربات کا نتیجہ ہے۔ اور آپ کو ایسے احساسات سے چھٹکارا پانے کے لیے کچھ وقت درکار ہے۔ اس کے علاوہ، ایسے خوابوں کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ تعصبات آپ کو کچھ لوگوں کو قبول کرنے اور زندگی سے لطف اندوز ہونے سے روکتے ہیں۔

پولیس کے ساتھ بحث کرنے کا خواب دیکھنا
خواب میں پولیس سے بحث کرنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ کسی معمولی مسئلے کو حل کرتے ہوئے بڑی مصیبت میں پڑ سکتے ہیں۔ آپ فی الحال زندگی کے ایک ایسے مرحلے میں ہیں۔ جب آپ کے پاس اپنے آس پاس کے دوسرے لوگوں یا واقعات کے لیے کافی صبر نہیں ہے۔ مکمل تجزیہ کی بنیاد پر فیصلے اور منصوبے بنانے کے لیے آپ کو ایک وقفہ لینا پڑے گا۔ اور اس صورتحال پر ایک نظر ڈالنا ہو گی جس میں آپ ہیں۔

پولیس افسر سے لڑنے کا خواب دیکھنا
خواب میں پولیس افسر سے لڑنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ کی ضد یا بداخلاقی آپ کو شدید پریشانی میں ڈال سکتی ہے۔ اگر آپ کا وجود آپ کے باس پر منحصر ہے۔ تو جب بھی آپ کو موقع ملے اس شخص کے بارے میں بات نہ کریں۔ ان مسائل کے بارے میں بات کریں۔ جن کا آپ کے اعلیٰ افسران یا ان لوگوں کے ساتھ کام کرنے سے کوئی تعلق ہے۔ جن پر آپ ایمانداری سے بھروسہ کرتے ہیں۔ اور ان لوگوں پر تنقید کرنے کا موقع تلاش کرنے سے گریز کریں جن کے ساتھ آپ وقت گزارتے ہیں۔

خواب میں دیکھنا کہ پولیس افسر آپ کو مار رہا ہے
اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی پولیس افسر آپ کو مار رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ناانصافی کے خلاف لڑیں گے۔ یہ آپ کے ساتھ یا آپ کے کسی جاننے والے کے ساتھ ہو سکتا ہے۔ آپ چیزوں کو ٹھیک کرنے میں بہت زیادہ کوششیں کریں گے۔ لیکن آپ کی لڑائی اس طرح ختم نہیں ہوگی جس طرح آپ چاہتے ہیں۔

پولیس افسر کو گولی مارنے یا زخمی کرنے کے بارے میں خواب دیکھنا
خواب میں پولیس افسر کو زخمی کرنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ جذباتی ہیں۔ لاپرواہی سے فیصلے کرنے کا یہ صحیح وقت نہیں ہے۔ آپ کو اپنے اعمال کے ممکنہ نتائج کے بارے میں اچھی طرح سے سوچنا ہوگا۔ آپ کسی ایسے شخص سے مشورہ بھی طلب کر سکتے ہیں جس پر آپ بھروسہ کرتے ہیں۔ اگر ضروری ہو تو، اس مسئلے کا حل بغیر تکلیف کے ممکنہ طریقے سے تلاش کریں۔

پولیس افسر کا آپ کو زخمی کرنے کا خواب
اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی پولیس افسر آپ کو زخمی کر رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایسے لوگوں کے ساتھ کسی بھی قسم کے تعاون سے گریز کرنا ہوگا جو آپ کے لیے قابل اعتماد نہیں لگتے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے۔ کہ کسی کے وعدے کتنے اچھے ہیں۔ آپ کو ان پر مکمل اعتماد کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ تاہم، اگر آپ کسی خطرناک یا غیر قانونی کام میں ملوث ہونے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ تو ایسے فیصلے کے نتائج کا سامنا کرنے کے لیے تیار ہوجائیں۔

پولیس افسر کو مارنے کا خواب دیکھنا
خواب میں پولیس افسر کو قتل کرنا آنے والے ہنگامہ خیز دور کی علامت ہے۔ آپ کو بے شمار چیلنجز اور مسائل کا سامنا کرنا پڑے گا۔ ان پر قابو پانے کے لیے آپ کو بہت صبر اور طاقت کی بھی ضرورت ہوگی۔ خوش قسمتی سے، آپ کو اپنے پیاروں کا تعاون حاصل ہوگا۔ جو آپ کو اس مصیبت سے نکالنے کے لیے بہت اہم ہو گا۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap