خواب میں تعویذ پہننے یا دیکھنے کی تعبیر

ایسی صورت حال جہاں آپ خواب میں اپنے آپ کو تعویذ پکڑے ہوئے دیکھتے ہیں اس بات کی نشاندہی کرتا ہے۔ کہ آپ غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں۔ یہ آپ کو یہ دکھانے کی بھی کوشش کر رہا ہے کہ آپ دوسروں پر بھروسہ کیے بغیر اپنی خوشی پیدا کرتے ہیں۔ اور آپ کو بس یہ یقینی بنانا ہے۔ کہ آپ اپنے تمام شکوک و شبہات کو ترک کر دیں اور اپنے آپ پر بھروسہ کریں۔ متبادل طور پر، اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے۔ کہ آپ ایک ایسے شخص بننے کے لیے تیار ہو رہے ہیں۔ جو توہمات پر یقین رکھتا ہے۔ یہ وہ تبدیلی ہے جو آپ کو ان چیزوں سے خوفزدہ اور پاگل بنا رہی ہے۔ جو اس سے پہلے آپ کو کبھی خوفزدہ نہیں کرتی تھیں۔ یہ قیمتی دریافت کی پیشین گوئی بھی کر سکتا ہے۔

تعویذ کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب میں تعویذ دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ نہیں چاہتے کہ دوسرے لوگ آپ کی حفاظت کریں۔ آپ بہت مغرور ہیں اور کسی کو آپ کا خیال نہیں رکھنے دیں گے۔ آپ کا ساتھی شاید اسے پسند نہیں کرے گا۔ لیکن اگر وہ آپ کے ساتھ رہنا چاہتے ہیں تو اسے قبول کرنا پڑے گا۔ یہاں تک کہ آپ اس شخص کو حریف کے طور پر بھی دیکھ سکتے ہیں۔

تعویذ رکھنے کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب میں تعویذ رکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کی حفاظت کر رہا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کا ساتھی حد سے زیادہ حفاظتی بھی ہو، جس نے آپ کو پہلے تو پریشان کیا، لیکن آپ نے وقت کے ساتھ اس طرح کے رویے سے لطف اندوز ہونا شروع کر دیا۔ اس کے علاوہ، آپ کے بھائی یا بہن کے ساتھ آپ کے تعلقات پہلے سے بہتر ہوں گے۔ آپ بچپن میں ایک دوسرے سے حسد کرتے تھے اور اپنے والدین کی محبت کے لیے لڑتے تھے۔

اب صورتحال بہت مختلف ہے۔ آپ بات چیت کریں گے اور یہ محسوس کریں گے کہ آپ اپنے خیال سے زیادہ ایک جیسے ہیں۔ اور آپ ایک دوسرے کی بہت مدد کر سکتے ہیں۔ آپ کا ایک ساتھی یا دوست بھی ہو سکتا ہے جو آپ کا خیال رکھتا ہے اور کسی کو آپ پر ظلم نہیں کرنے دیتا۔ وہ شخص آپ کا دفاع کرے گا اگر آپ کا دوسرے ساتھیوں کے ساتھ تنازعہ ہے۔ اور آپ کی ہر ممکن مدد کرے گا۔ اگر ہم کسی مخالف جنس کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ تو وہ شاید آپ کے لیے جذبات رکھتے ہیں اور دوست سے زیادہ بننا چاہتے ہیں۔

تعویذ اتارنے کا خواب دیکھنا

جب آپ تعویذ اتارنے کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ ضرورت سے زیادہ قربانی کی علامت ہے۔ آپ اپنے خاندان کا بہت خیال رکھتے ہیں اور ہمیشہ اپنے آپ کو سب سے آخر میں رکھتے ہیں۔ آپ اپنی خواہشات سے زیادہ دوسرے لوگوں کی خواہشات کا خیال رکھتے ہیں۔ اس لیے آپ انہیں پہلے پورا کرتے ہیں۔ تاہم، آپ کے لیے شاذ و نادر ہی وقت اور پیسہ بچا ہے۔ ایک موقع ہے کہ آپ کے آس پاس کے لوگ اس کی تعریف بھی نہ کریں۔ جو آپ ان کے لیے کرتے ہیں۔ اور آپ اپنے کیے پر پچھتائیں گے۔ لیکن کسی کے سامنے اس کا اعتراف نہیں کریں گے۔

اپنے گلے میں لٹکے تعویذ کا خواب دیکھنا

جب آپ اپنے گلے میں تعویذ کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا لاشعور آپ کو بتا رہا ہے کہ آپ خود کو روکے ہوئے محسوس کر رہے ہیں۔ آپ کے آس پاس کے لوگ شاید آپ کی ضروریات کو نہیں سمجھتے ہیں اور اکثر آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ کچھ نہ کہیں کیونکہ ان کی رائے میں یہ خطرناک ہو سکتا ہے۔ آپ متفق نہیں ہیں اور محسوس کرتے ہیں کہ آپ کو کچھ کرنا ہے یا کسی چیز کے بارے میں بات کرنی ہے کیونکہ آپ کو یقین ہے کہ یہ کرنا صحیح چیز ہے۔

خواب میں کسی اور کے گلے میں تعویذ دیکھنا

اگر آپ کسی اور کی گردن پر تعویذ کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کی مدد کرے گا۔ آپ کو شاید پیسے یا نوکری کے مسائل ہیں۔ اور آپ کا قریبی دوست یا یہاں تک کہ کوئی آپ سے حال ہی میں ملا ہے آپ کو دوبارہ اپنے پیروں پر کھڑا ہونے میں مدد کرے گا۔ زیربحث شخص آپ کی کمیونٹی میں اچھی طرح سے قابل احترام ہے اور بہت سے طاقتور لوگوں کو جانتا ہے۔ اسی وجہ سے وہ آپ کے مسئلے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔

کسی کو تعویذ دینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی کو تعویذ دینے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو یہ ایک شخص کے لیے مضبوط جذبات کی علامت ہے۔ آپ کو ان کی طرف متوجہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے بلکہ صرف ان کی حفاظت کی ضرورت محسوس ہوتی ہے۔ اگر آپ زیربحث شخص کو جانتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ان کے لیے بہت عزت اور محبت رکھتے ہیں۔ تاہم، اگر آپ کسی اجنبی کو تعویذ دے رہے ہیں۔ تو یہ تجویز کرتا ہے کہ آپ اپنے بارے میں بہت زیادہ سوچتے ہیں۔

تحفہ کے طور پر تعویذ حاصل کرنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کو تعویذ بطور تحفہ دے رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ راز افشا کریں گے لیکن خوشی سے نہیں۔ آپ ایسے لوگوں کی صحبت میں ہوں گے۔ جو یہ جانتے ہوئے کہ آپ اس شخص کے دوست ہیں۔ آپ کو اس دوست یا ساتھی کے بارے میں کچھ بتائیں گے جو آپ کو چونکا دے گا۔ آپ کو ذہن میں رکھنا ہوگا کہ معلومات غلط ہو سکتی ہیں۔ اس لیے یقینی بنائیں کہ کوئی زبردست نتیجہ اخذ نہ کریں۔

تعویذ بنانے کا خواب دیکھنا

خواب میں تعویذ بنانا بتاتا ہے کہ آپ کسی ایسے شخص سے ملیں گے جو آپ کو پہلے تو دلچسپی نہیں دے گا۔ لیکن بعد میں آپ پر گہرا اثر چھوڑے گا۔ ہم شاید کسی ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ جو آپ کی زندگی کے بیشتر مقاصد کو حاصل کرنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اگر آپ خواب میں کسی اور کو تعویذ بناتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ جب آپ کی ذاتی اور کاروباری زندگی دونوں کی بات آتی ہے تو ایک سازگار وقت آپ کے انتظار میں ہے۔

تعویذ تلاش کرنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ تعویذ تلاش کرنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی کے بیشتر منصوبے حاصل کر لیں گے۔ اس وقت ایسا نہیں لگتا کہ آپ صحیح راستے پر ہیں۔ لیکن آپ کو جلد ہی اندازہ ہو جائے گا کہ کامیابی راتوں رات نہیں ملتی۔ اس لیے آپ صبر سے ایک ایک قدم اٹھائیں گے اور اپنی زندگی کے خوابوں کی تکمیل کی طرف بڑھیں گے۔

تعویذ گم ہونے کا خواب دیکھنا

جب آپ تعویذ کھونے کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ بتاتا ہے۔ کہ چھوٹی چھوٹی چیزیں آپ کے لیے آپ کے کاروبار اور ذاتی زندگی دونوں میں معنی رکھتی ہیں۔ معمولی چیزیں آپ کو خوش کرتی ہیں۔ اور آپ بڑی کامیابی یا شاندار کیریئر کے لیے کوشش نہیں کرتے۔ یہی بات کسی پارٹنر یا قریبی دوستوں کے ساتھ آپ کے تعلقات پر بھی لاگو ہوتی ہے۔ جو آپ کو لوگوں کے ہر گروپ میں پسندیدہ بناتا ہے۔ ہر کوئی جانتا ہے کہ اگر وہ آپ کو پیار کا ایک چھوٹا سا نشان دکھاتے ہیں۔ تو وہ آپ کو خوش کریں گے۔ کیونکہ وہ جانتے ہیں کہ آپ کسی سے زیادہ توقع نہیں رکھتے ہیں۔

تعویذ کو ختم کرنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ تعویذ کو ختم کرنے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ دوسروں کو خوش کرنے کی خواہش میں خود کو اور اپنی ضروریات کو نظرانداز کر سکتے ہیں۔ آپ ایک طویل عرصے سے اپنے پیاروں اور اپنے کام کو اولین ترجیح دے رہے ہیں۔ جبکہ ان علامات کو نظر انداز کر رہے ہیں۔ کہ آپ کو وقفے کی ضرورت ہے۔ آپ کو اپنی صحت کا زیادہ خیال رکھنا ہوگا اور کسی مشغلے یا جسمانی سرگرمی کے لیے وقت نکالنا ہوگا۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی اور تعویذ کو ختم کر رہا ہے

اگر آپ خواب میں کسی اور کو تعویذ کو تباہ کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک گرما گرم بحث دیکھیں گے۔ یہاں تک کہ کوئی آپ سے پہلو بچانے کو کہے۔ جو آپ کے لیے اذیت کی ایک حقیقی شکل ہوگی۔ آپ اس سے باہر نکلنے کی کوشش کریں گے تاہم آپ کسی کو ناراض کیے بغیر یا تکلیف پہنچائے بغیر اس سے باہر نکلنے کی کوشش کریں گے۔ کیونکہ آپ جانتے ہیں کہ اس سے دور رہنا بہتر ہے اور دوسرے لوگوں کے تعلقات میں دخل اندازی نہ کریں۔

تباہ شدہ تعویذ کے بارے میں خواب دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ ایک تباہ شدہ تعویذ دیکھتے ہیں نقصان کی علامت ہے۔ آپ کا پیارا ایک طویل سفر پر جا سکتا ہے۔ اور آپ خفیہ طور پر رابطے میں نہ رہنے سے ڈرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ کو مالی نقصان کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ خطرناک سرمایہ کاری یا لاپرواہی سے خرچ آپ کو کسی دوست سے مدد یا قرض مانگنے پر مجبور کر سکتا ہے۔ آپ کو وقت کے ساتھ احساس ہوگا کہ آپ کی ضروریات آپ کے امکانات سے زیادہ ہیں۔ جو مایوس کن ہوگی۔ آپ کو ان چیزوں کو متوازن کرنا ہوگا تاکہ آپ دوبارہ اسی طرح کے حالات کا شکار نہ ہوں۔

اپنے ہاتھ پر تعویذ پہننے کا خواب دیکھنا

خواب میں اپنے ہاتھ پر تعویذ پہننا بتاتا ہے کہ آپ غیر محفوظ ہیں۔ آپ شاید خود اعتمادی کی کمی کا شکار ہیں کیونکہ آپ نے ماضی میں گہرائی سے جڑی عدم تحفظ یا ناکامیوں کا تجربہ کیا ہے۔ اگر آپ اس پر کام کرتے ہیں تو آپ کی زندگی کم پیچیدہ اور زیادہ خوبصورت ہوگی۔

دوسرے لوگوں کو اپنے ہاتھوں پر تعویذ پہنے ہوئے دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو اپنی کلائی پر تعویذ پہنے ہوئے دیکھتے ہیں اس کا مطلب ہے کہ آپ کو کسی کی حفاظت کی ضرورت محسوس ہوتی ہے۔ والدین کو عموماً ایسے خواب آتے ہیں۔ ہو سکتا ہے آپ اپنے بچوں کے مستقبل کے بارے میں فکر مند ہوں اور آپ نے اس پریشانی کے احساس کو خواب میں منتقل کر دیا ہو۔

اپنے تکیے کے نیچے تعویذ رکھنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ اپنے تکیے کے نیچے تعویذ رکھنے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک مسئلہ درپیش ہے جس کا آپ سامنا کرنے سے گریز کر رہے ہیں۔ آپ اسے قالین کے نیچے دھکیلتے رہتے ہیں، امید ہے کہ وقت یا کوئی اور اس سے نمٹ لے گا۔ آپ اس بار دوسروں پر اعتماد نہیں کر سکتے کیونکہ اس معاملے میں وقت آپ کا اتحادی نہیں بلکہ دشمن ہے۔ جتنی جلدی آپ اس صورتحال سے نمٹنے کا فیصلہ کریں گے۔ اتنی ہی جلدی آپ اسے بہترین طریقے سے حل کریں گے۔

کام پر تعویذ رکھنے کا خواب دیکھنا

جب آپ دفتر میں تعویذ رکھنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے علم کا یقین نہیں ہے۔ آپ کو بہت زیادہ شکوک و شبہات ہیں۔ لیکن سب سے بڑا مسئلہ یہ ہے کہ آپ اپنا موازنہ زیادہ تجربہ کار ساتھیوں سے کریں۔ زیادہ کامیاب ہونے کے لیے آپ کو خود پر زیادہ اعتماد کرنا ہوگا۔

اپنی گاڑی میں تعویذ رکھنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ اپنی گاڑی میں تعویذ رکھنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ٹریفک میں محتاط رہنا ہوگا۔ حتیٰ کہ ایک سیکنڈ کی لاپرواہی بھی آپ کی یا کسی اور کی حفاظت کو خطرے میں ڈال سکتی ہے۔ چاہے آپ ڈرائیور ہوں یا پیدل چلنے والے۔

تعویذ چھپانے کا خواب دیکھنا

اگر آپ تعویذ چھپانے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ اپنی بعض عادات پر شرمندہ ہیں۔ آپ نے شاید پہلے کسی سے ان کے بارے میں بات نہیں کی ہو گی۔ کیونکہ آپ کو ڈر ہے کہ لوگ آپ کو سمجھ نہیں پائیں گے۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کو دوسرے لوگوں کو آپ سے اس لیے پیار کرنے دیں۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ کا تعویذ چرا رہا ہے

جب آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کا تعویذ چوری کر رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پاگل ہیں۔ آپ کو یقین ہے کہ پوری دنیا آپ کے خلاف ہے۔ جس کی وجہ سے آپ ترقی نہیں کر سکتے۔ تاہم، حقیقت بہت آسان ہے. اگر آپ یہ جان لیں کہ آپ کون سی غلطیاں کر رہے ہیں۔ اور ان کی ذمہ داری لیتے ہیں۔ تو آپ سبق سیکھیں گے۔ اور آپ کے ساتھ ایسی چیزیں دوبارہ نہیں ہوں گی۔

کسی کا تعویذ چرانے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی کا تعویذ چرانے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی خوشی کسی اور کے دکھ پر جمانے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کا حال جلد ہی آپ پر یہ ثابت کر دے گا۔

خواب میں تعویذ پھینکنا

خواب میں تعویذ پھینکنا یہ بتاتا ہے کہ آپ آخرکار اس عزت نفس کو بنانے میں کامیاب ہو جائیں گے۔ جو آپ نے غلط لوگوں کے ساتھ گھومنے سے کھو دی ہے۔ آپ باطن میں پیچھے ہٹ گئے ہیں اور ایک شخص کی وجہ سے اپنی خوبیوں پر یقین کرنا چھوڑ دیا ہے۔ جب آپ اپنے آپ کو ان سے دور کرتے ہیں۔ تو آپ اپنے آپ کو دوبارہ سے پیار کرنے لگیں گے۔ اور سب کچھ بہتر ہو جائے گا۔

کسی اور کو تعویذ پھینکنتے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی اور کا تعویذ پھینکنے کا خواب دیکھتے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی کو بدلنے کی کوشش کرتے ہیں۔ وہ شخص آپ کی خواہشات کو ماننا نہیں چاہتا۔ اگر آپ انہیں ان کی تمام خوبیوں اور خامیوں کے ساتھ قبول نہیں کر سکتے تو آپ کو انہیں اپنے ساتھ رکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ کا تعویذ پھینک رہا ہے

یہ خواب آپ کے خاندان کے افراد یا ساتھیوں کے ساتھ آنے والے مواصلاتی مسائل کی نمائندگی کر سکتا ہے۔ اگر آپ تعویذ پہنتے ہیں یا آپ نے حال ہی میں اس کے بارے میں بات کی ہے تو آپ کو خواب کی تعبیر کی ضرورت نہیں ہے۔ کیونکہ آپ کا دماغ سوتے وقت موصول ہونے والی معلومات پر کارروائی کر رہا ہے۔