انگوٹھی کے بارے میں خوابوں کی تعبیریں

بہت سے خوابوں کی تعبیر کے ماہرین کا کہنا ہے کہ ایسا خواب جس میں انگوٹھی نظر آتی ہے اس کا تعلق مستقبل قریب میں آپ کی زندگی میں ہونے والی کسی مثبت چیز سے ہے۔

خواب میں انگوٹھی کے معنی اور تعبیر

انگوٹھی کھونے کا خواب دیکھنا

اگر آپ انگوٹھی کھونے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی آپ کو تکلیف دے گا۔ آپ شاید اپنے پرانے دوست کے ساتھ اچھے تعلقات میں رہنا چاہتے ہیں۔ لیکن آپ کو ناخوشگوار حیرت ہوگی جب آپ کو یہ احساس ہوگا کہ زیربحث شخص آپ کے بارے میں زیادہ نہیں سوچتا ہے۔ اس کی انا کو ٹھیس پہنچی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ وہ آپ کو ان ناکامیوں کا ذمہ دار ٹھہرائیں گے۔ جن سے آپ کا کوئی تعلق نہیں ہے۔

کسی کو انگوٹھی دینے کا خواب دیکھنا

جب آپ کسی کو انگوٹھی دینے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے آپ کو کسی پیارے سے دور کر لیں گے۔ ایک موقع ہے کہ آپ کسی ایسے شخص سے پوچھیں گے۔ جس سے آپ محبت کرتے ہیں۔ وہ اس وقت کی گرمی میں آپ کو جواب دینے کے لیے تیار نہیں ہے۔ وہ آپ سے کہیں گے کہ انہیں سوچنے کے لیے کچھ جگہ اور وقت دیں۔ جس کو قبول کرنے اور اس کی تشریح کرنے میں آپ کو مشکل پیش آئے گی۔

اپنے لیے انگوٹھی خریدنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں اپنے لیے انگوٹھی خریدتے ہیں، تو یہ خود سے محبت کی علامت ہے۔ آپ مندرجہ ذیل مدت میں اپنے تئیں اپنا نقطہ نظر بدل لیں گے۔ اور ہر کامیابی کی زیادہ تعریف کرنا شروع کر دیں گے۔ جبکہ آپ ناکامیوں کو قیمتی سبق سمجھیں گے۔ آپ اپنے تئیں جو منفی رویہ رکھتے ہیں۔ اسے بدلنے کی کوشش کریں گے۔ جس کی وجہ سے آپ بہت زیادہ خوش اور مطمئن ہوں گے۔

انگوٹھی پھینکنے کا خواب دیکھنا

جب آپ انگوٹھی کو دور پھینکنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ مایوس ہو گئے ہیں۔ ایک موقع ہے کہ آپ اپنے ساتھی کا دوسرا رخ جان لیں گے۔ جو آپ کو بالکل پسند نہیں آئے گا۔ آپ کو اس بارے میں شک ہو گا۔ کہ آیا اس پر قابو پانا ہے کیونکہ آپ جانتے ہیں۔ کہ آپ اس وقت تک خاموش رہیں گے۔ جب تک آپ ساتھ ہیں۔

انگوٹھیوں پہن کر چیک کرنے کا خواب دیکھنا

خواب میں انگوٹھیوں کو آزمانا اس وعدے کی علامت ہے جو آپ اگلے عرصے میں کسی سے کریں گے۔ اس کا آپ کی محبت کی زندگی سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ لیکن آپ کی بات دوسرے شخص کے لیے بہت معنی رکھتی ہے۔ کوئی اسے دھمکی کے طور پر لے سکتا ہے۔ لیکن آپ اپنے وعدے کو ایک انتباہ کے طور پر بیان کریں گے۔ کہ اگر کوئی آپ کو مجبور کرے تو آپ کیا کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کسی اور کی انگوٹھی آزمانے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی کے ساتھ ایماندار نہیں ہیں۔ آپ اپنے آپ کو تنقید یا اپنے فیصلوں اور اعمال کے ممکنہ منفی نتائج سے بچانے کے لیے جھوٹ بولیں گے۔

ایک تحفہ کے طور پر ایک انگوٹھی لینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں انگوٹھی تحفے کے طور پر ملتی ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ لوگ آپ پر شادی کے لیے دباؤ ڈالتے ہیں۔ ایک موقع ہے کہ آپ کے رشتہ دار پریشان ہیں۔ کیونکہ آپ طویل اور سنجیدہ تعلقات میں نہیں رہ سکتے۔ وہ چاہتے ہیں کہ آپ آباد ہو جائیں۔ لیکن وہ یہ بھی نہیں جانتے کہ وہ صرف اس طرح کے رویے کے خلاف ردعمل کا باعث بن رہے ہیں۔ کیونکہ وہ جتنا زیادہ دباؤ ڈالیں گے۔ آپ کی آباد ہونے کی خواہش اتنی ہی کم ہوتی جائے گی۔

کسی کی انگلی میں انگوٹھی ڈالنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی کی انگلی میں انگوٹھی لگانے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک وفادار انسان ہیں۔ آپ قابل اعتماد ہیں۔ اور آپ ہمیشہ ان وعدوں پر قائم رہتے ہیں۔ جو آپ نے دوسرے لوگوں سے کیے تھے۔ آپ کبھی بھی کوئی ایسا کام نہیں کریں گے۔ جس سے کسی کو تکلیف ہو یا ناراض ہو۔

خواب میں دیکھنا کہ کوئی آپ کی انگلی میں انگوٹھی ڈالے

ایک خواب جس میں کوئی آپ کی انگلی میں انگوٹھی پہناتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک پروجیکٹ یا کام کو ختم کرنے پر راضی ہوجائیں گے۔ یہ آسان نہیں ہوگا۔ لیکن آپ استقامت اور صبر کی بدولت اپنا مقصد حاصل کرنے میں کامیاب ہوجائیں گے۔

اپنی انگلی سے انگوٹھی گرنے کا خواب دیکھنا

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے رویے اور ان وعدوں پر توجہ دینی ہوگی۔ جو آپ دوسرے لوگوں سے کرتے ہیں۔ آپ نے اپنی بات نہ رکھ کر ان میں سے بہت سے لوگوں کو مایوس کیا ہے۔ مزید یہ کہ دوسرے آپ پر مزید بھروسہ نہیں کرتے۔ جس سے نہ صرف آپ کی ساکھ بلکہ آپ کے پیاروں کے ساتھ تعلقات پر بھی منفی اثر پڑتا ہے۔

کسی کے لیے انگوٹھی خریدنے کا خواب دیکھنا

کسی کے لیے انگوٹھی خریدنے کا خواب دیکھنا اس بات کی علامت ہو سکتی ہے۔ کہ آپ کے الفاظ یا اشاروں کی غلط تشریح ہو جائے گی۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کوئی ایسی بات کہیں گے جسے دوسرے لوگ اپنی توہین سمجھیں گے۔ یا آپ غلطی سے اپنے عمل سے کسی کو نقصان پہنچائیں گے۔ ایک اور امکان یہ ہے کہ کوئی آپ کی مہربانی کو چھیڑچھاڑ کے لیے الجھائے گا۔

انگوٹھی بیچنے کا خواب دیکھنا

خواب میں ایک یا ایک سے زیادہ انگوٹھیاں بیچنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ دوسروں کے لیے کام کریں گے۔ آپ کا باس آپ کی کوشش اور محنت کی تعریف نہیں کرے گا۔ جس کی وجہ سے آپ شاید نئی نوکری کی تلاش شروع کر دیں گے۔ اگر آپ اپنی انگوٹھی بیچنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے خاندان کا کوئی فرد، ساتھی، یا آپ کا کوئی دوست آپ کو سخت مایوس کرے گا۔

کسی کو انگوٹھی دینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی عزیز کو انگوٹھی دینے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اس شخص پر زیادہ توجہ دینی ہوگی۔ اگر آپ کسی جاننے والے یا ساتھی کو انگوٹھی دیتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ زیر بحث شخص آپ سے ایک پروجیکٹ میں مدد کرنے کو کہے گا۔ کسی اجنبی کو انگوٹھی دینے کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ لوگوں پر بھروسہ نہیں کرتے۔ کیونکہ آپ کو پہلے بھی کئی بار تکلیف ہوئی ہے۔

وراثت میں انگوٹھی ملنے کا خواب دیکھنا

جب آپ انگوٹھی وراثت میں ملنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو مستقبل کے بارے میں مزید سوچنا ہوگا۔ سب سے بڑھ کر آپ کو یہ معلوم کرنا ہوگا کہ آپ اپنی زندگی کیسی نظر آنا چاہتے ہیں۔ پھر ایک منصوبہ بنائیں کہ اسے کیسے حاصل کیا جائے۔ اور عمل میں لایا جائے۔ ماضی میں جینے اور کھوئے ہوئے مواقع پر افسوس کرنے کا کوئی فائدہ نہیں۔ یہ نئے مواقع پیدا کرنے کا وقت ہے۔ جو آپ کی زندگی کے معیار کو بہتر بنائیں گے۔

انگوٹھی چوری کرنے کا خواب دیکھنا

خواب میں انگوٹھی چرانے کا مطلب ہے۔ کہ آپ خود اعتمادی کی کمی کا شکار ہیں۔ آپ کو اپنی خواہشات کو بیان کرنے اور اپنے اہداف کو حاصل کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ کیونکہ آپ ہر سوچ کو عملی جامہ پہنانے کی کوشش کرنے سے پہلے ہی ناکامی پر سیٹ کر دیتے ہیں۔

کوئی آپ کی انگوٹھی چوری کرے

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی زندگی میں نئے لوگوں کو آنے دیتے وقت زیادہ محتاط رہنا ہوگا۔ آپ کے گردونواح میں سے کسی کے ارادے صاف نہیں ہیں۔ آپ کو اپنے منصوبوں، خواہشات اور رازوں کے بارے میں کسی ایسے شخص سے بات نہیں کرنی چاہیے۔ جو آپ کے اعتماد کا فائدہ اٹھا سکے۔

انگوٹھی چھپانے کا خواب دیکھنا

خواب میں انگوٹھی چھپانے کا مطلب ہے۔ کہ آپ کسی خفیہ رشتے میں ہیں۔ ایک موقع ہے کہ آپ کے خاندان اور دوستوں کو آپ کے ساتھی کے بارے میں معلوم نہ ہو۔ اس کی وجوہات مختلف ہو سکتی ہیں۔ اس حقیقت سے شروع ہو کر کہ آپ کا پیارا پہلے سے ہی کسی رشتے میں ہے۔ یا کسی اور سے شادی کر لے گا۔ آپ کو ڈر ہے کہ دوسرے آپ کے رشتے کا فیصلہ کریں گے۔

انگوٹھی نگلنے یا کھانے کا خواب دیکھنا

خواب میں انگوٹھی نگلنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ کسی کو پسند کرتے ہیں۔ لیکن آپ اسے تسلیم کرنے سے ڈرتے ہیں۔ یہ آپ کے آس پاس کا کوئی فرد ہو سکتا ہے۔ یا وہ شخص جسے آپ وقتاً فوقتاً دیکھتے ہیں۔ آپ کو اپنے آپ سے پوچھنا ہوگا۔ کہ آپ کے ساتھ ایسا کیا برا ہو سکتا ہے سوائے مسترد ہونے کے۔

انگوٹھی واپس دینے کا خواب دیکھنا

کسی کو انگوٹھی واپس دینے کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ اپنی خواہشات اور ضروریات کو اس سے پہلے رکھیں۔ جو دوسرے لوگ آپ سے توقع کرتے ہیں۔ آپ اپنے اردگرد کے ہر فرد کو اپنے جیسا بنانے کی کوشش کرنا چھوڑ دیں گے۔ اور آخر کار خوش رہنے کی کوشش کریں گے۔ یہ آپ کا اب تک کا بہترین فیصلہ ہوگا۔

ان خوابوں کی تعبیر اس لحاظ سے مختلف ہو سکتی ہے کہ آپ کس قسم کی انگوٹھی دیکھتے، پہنتے، خریدتے، وصول کرتے یا عطا کرتے ہیں۔

ٹوٹی ہوئی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

خواب میں ٹوٹی ہوئی انگوٹھی اچھی علامت نہیں ہے کیونکہ یہ آپ کے پیارے کے ساتھ تنازعات کی پیش گوئی کرتا ہے۔ یہ آپ کا موجودہ ساتھی یا آپ کے خاندان کا کوئی فرد ہو سکتا ہے۔ آپ کو ان مسائل پر قابو پانے کے لیے بہت زیادہ ہمدردی کی ضرورت ہوگی جو آپ کو پریشان کرتے ہیں۔

تار پر انگوٹھی کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں کسی تار یا زنجیر پر انگوٹھی پہنتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اب بھی زندگی میں بڑے قدم اٹھانے کے لیے تیار نہیں ہیں۔ جب بات کم عمر لوگوں کی ہو تو یہ بات سمجھ میں آتی ہے۔ لیکن اگر آپ اتنے کم عمر نہیں ہیں تو آپ کو فیصلہ نہ کرنا آپ کو بہت مہنگا پڑ سکتا ہے۔

سونے کی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

خواب میں سنہری انگوٹھی آپ کی سلامتی اور استحکام کی ضرورت کی علامت ہے۔ آپ ایک ایسے شخص کی خواہش رکھتے ہیں جو آپ کو اور آپ کے اعتماد کو دھوکہ دینے یا آپ کو ٹھیس پہنچانے کے بجائے آپ کے لیے وقف ہو۔ امید مت چھوڑیں کہ جس پر آپ غیر مشروط بھروسہ کریں گے وہ ایک دن ظاہر ہوگا۔

چاندی کی انگوٹھی کے بارے میں خواب دیکھنا

خواب میں چاندی کی انگوٹھی کسی کے ساتھ مستقل تعلق کی علامت ہے۔ آپ اپنے اردگرد کے ایک فرد کو اپنا روحانی ساتھی سمجھتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کا ساتھی ہے بلکہ خاندان کا فرد یا قریبی دوست ہونا ضروری ہے۔

ہیرے کی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

ایک خواب میں ایک ہیرے کی انگوٹھی ایک بہت بااثر شخص کے ساتھ ایک دلچسپ ملاقات کی پیشن گوئی کرتا ہے۔ ہم کسی ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ جو آپ کو کسی مسئلے کو حل کرنے یا اپنے کیریئر میں ترقی کرنے اور سماجی سیڑھی پر چڑھنے میں مدد دے سکتا ہے۔ یہ خواب نوجوان عورتوں کے لیے امیر مردوں کے ساتھ تعلقات کی علامت بھی ہے۔

نیلم کی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

خواب میں نیلم کی انگوٹھی دیکھنا یا پہننا بدقسمتی کی علامت ہے۔ ایسے خواب محبت یا خاندانی تعلقات یا دوستی کے خاتمے کی علامت ہیں۔ اس بات کا امکان ہے کہ آنے والے عرصے میں کوئی آپ کو اتنا مایوس کرے گا۔ کہ آپ اسے ساری زندگی دیکھنا نہیں چاہیں گے۔

روبی کی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

خواب میں روبی کی انگوٹھی کا مطلب ہے۔ کہ آپ کچھ لوگوں سے زیادہ توقعات نہیں رکھتے۔ تاکہ وہ آپ کو مایوس نہ کریں۔ آپ چیزوں کو خود ہی کھلنے دیتے ہیں تاکہ آپ کو تکلیف نہ ہو۔

موتیوں والی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں موتیوں والی انگوٹھی دیکھتے یا پہنتے ہیں تو یہ نئی شروعات کی علامت ہے۔ ایک موقع ہے کہ آپ آخر کار اپنی طویل مدتی خواہش کو پورا کرنے کے لیے کافی ہمت جمع کر لیں گے۔ وہ لوگ جو ایک طویل عرصے سے اپنے نجی کاروبار کو شروع کرنے یا بڑھانے کے بارے میں سوچتے ہیں۔ وہ عمل میں آ سکتے ہیں اور اپنے خیالات کو عملی جامہ پہنا سکتے ہیں۔

زرکون والی انگوٹھی کا خواب دیکھنا

خواب میں مصنوعی ہیروں سے سجی انگوٹھیاں بے ایمان تعلقات کی علامت ہیں۔ آپ نے شاید اپنے بارے میں سب کچھ اپنے ساتھی کو نہیں بتایا۔ اگر آپ اپنی باقی زندگی اس شخص کے ساتھ گزارنا چاہتے ہیں تو آپ کو یہ سب ماننا پڑے گا۔