خواب میں جھیل دیکھنے کی تعبیر

پانی کی طرح جھیل بھی زرخیزی دینے والی ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ زندگی سے موت اور دنیا سے قیامت کی منتقلی کی نمائندگی کر سکتی ہے۔ اس کی عکاسی کرنے والی طاقت کو مدنظر رکھتے ہوئے یہ خود غور و فکر کے لیے آئینہ کے ساتھ ساتھ الہام کے موقع کی علامت ہے۔

خواب میں جھیل دیکھنے کا کیا مطلب ہے؟

جھیل والے خواب دیکھنے کے بہت سے پہلو ہیں ان میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کو اپنی زندگی میں جلد ہی کسی غیر متوقع واقعے کا سامنا کرنا پڑے گا۔ اس طرح جھیل جذبات تخیل اندرونی احساسات اور تخلیقی صلاحیتوں کی نشاندہی کرتی ہے۔ مندرجہ ذیل قسم کے خواب اسی وقت آتے ہیں جب آپ نے کسی طرح اپنے جذبات کو دبایا ہو۔

صاف جھیل کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں ایک صاف جھیل دیکھیں تو یہ اچھے موڈ کی علامت ہے۔ آپ کی زندگی میں زیادہ تر چیزیں آپ کے تصور کے مطابق ہوں گی۔ آپ کام پر بہت زیادہ نتیجہ خیز اور حوصلہ افزائی حاصل کریں گے جب کہ آپ نجی ذمہ داریوں سے رجوع کریں گے تاکہ آپ انہیں بہترین طریقے سے پورا کر سکیں۔

jheel khwab ki tabeer

کیچڑ والی جھیل کا خواب دیکھنا

کیچڑ والی جھیل کا خواب دیکھنا ایک انتباہ ہے کہ آپ کو محبت کی پریشانی ہوگی۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کے ساتھی کے رویے میں تبدیلیوں کی وجہ سے آپ کے تعلقات کی مثالی مدت میں خلل پڑا ہو۔ آپ کو لگتا ہے کہ آپ کچھ لمحوں میں کسی ایسے شخص کی بجائے کسی اجنبی سے بات کر رہے ہیں جو آپ کی دنیا کا مرکز ہوا کرتا تھا۔ آپ سچائی کو آنکھوں میں نہیں دیکھنا چاہیں گے لیکن اپنے رشتے کی بنیاد اس پرانی شان پر قائم کریں گے جو پہلے ہی ختم ہونا شروع ہو چکی ہے۔

مچھلیوں سے بھری جھیل کا خواب دیکھنا

جب آپ مچھلیوں سے بھری جھیل کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ آپ کے گھر میں خوشحالی کی علامت ہے۔ آپ کے بڑے خاندان کا ہر فرد دوسروں سے محبت اور احترام کرتا ہے۔ آپ کو یقین ہے کہ امن اور ہم آہنگی ہی اسے خوبصورت بناتی ہے۔ آپ تمام کاموں اور ذمہ داریوں کو یکساں طور پر بانٹتے ہیں اور ہر حال میں ایک دوسرے کا ساتھ دینے اور سمجھنے کی کوشش کرتے ہیں۔

ایک بے چین جھیل کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں بے چین جھیل دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی کے ہر شعبے میں کامیاب ہوں گے۔ آپ ایک توانا انسان ہیں جو آپ جہاں بھی جاتے ہیں توجہ مبذول کرواتے ہیں۔ آپ نے واضح طور پر سب کو بتا دیا کہ آپ ترقی کرنا چاہتے ہیں اور آپ اسے حاصل کرنے کے لیے جو بھی کرنا پڑے وہ کرنے کے لیے تیار ہیں۔ آپ ہر ایک کے حلقہ احباب میں پسندیدہ ہیں اور آسانی سے شناسائی بنا لیتے ہیں جو مستقبل میں آپ کی مدد کرے گا۔

جھیل میں نہانے کا خواب دیکھنا

اگر آپ جھیل میں نہانے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ مختصر سفر پر جائیں گے۔ ایک موقع ہے کہ کسی وجہ سے آپ کو ایسی چھٹی نہیں ملے گی جسے استعمال کرنے کا آپ کو حق ہے۔ اس کے بجائے آپ کو مختصر سفر پر شہر سے باہر جانے کی اپنی ضرورت کو پورا کرنا ہو گا جو آپ کو آنے والی ذمہ داریوں کو بھولنے میں مدد کرے گا کم از کم قلیل وقت کے لئے۔

دوسرے لوگوں کو جھیل میں نہاتے ہوئے دیکھنا

دوسرے لوگوں کو جھیل میں نہانے کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کو کام یا خاندانی ذمہ داریوں کی وجہ سے سفر ملتوی کرنا پڑے گا یا دوستوں کے ساتھ گھومنا چھوڑنا پڑے گا۔ آپ کو اس پر افسوس ہو گا لیکن آپ کے پاس کوئی دوسرا راستہ نہیں ہوگا۔ تاہم امید مت چھوڑیں کیونکہ آپ کو لطف اندوز ہونے والی چیز کو منظم کرنے کا موقع اب بھی ملے گا۔ یہ جلد نہیں ہوسکتا ہے لیکن آپ کو صبر کرنا ہوگا۔

جھیل میں تیراکی کرنا

ایک خواب جس میں آپ جھیل میں تیر رہے ہیں آپ کی زندگی میں ناگزیر تبدیلیوں کی علامت ہے۔ اگر آپ جس پانی میں تیر رہے ہیں وہ گندا اور کیچڑ والا ہے تو آپ اپنے مقاصد حاصل نہیں کر پائیں گے لیکن اگر پانی صاف ہے تو تبدیلیاں آپ کے لیے بہت ساری اچھی چیزیں لے کر آئیں گی۔ آپ کی زندگی کا معیار محبت اور کاروبار میں بہتر ہو گا اور آپ کامیاب ہوں گے۔

جھیل میں دوسرے لوگوں کے تیراکی کا خواب دیکھنا

یہ خواب عام طور پر ان انعامات کی علامت ہوتا ہے جو آپ کو اس کوشش کے لیے ملے گا جو آپ نے کسی چیز کو حاصل کرنے کے لئے کی ہے۔ آپ کے افسران بالا کو آخرکار یہ احساس ہو جائے گا کہ آپ ان کے لیے اور جس کمپنی کے لیے آپ کام کرتے ہیں ان کے لیے آپ کا کتنا مطلب ہے اور آپ کی تنخواہ میں اضافہ کرنے کا فیصلہ کر سکتےہیں۔ آپ کی امیدیں پوری ہوں گی اور آپ اپنے ارادے پر ثابت قدم رہنے پر خوش ہوں گے۔

جھیل میں غوطہ خوری کرنا

اگر آپ جھیل میں غوطہ خوری کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک متجسس انسان ہیں۔ آپ کی بہت سی دلچسپیاں ہیں اور نئی چیزیں سیکھنے کی خواہش ہے۔ آپ شاید ان عنوانات کو پڑھنا اور تحقیق کرنا پسند کرتے ہیں جو آپ کے لئے دلچسپی کا باعث ہیں۔ جب کسی چیز میں آپ کی دلچسپی ہوتی ہے تو آپ اپنا ہر لمحہ اس کے لیے وقف کرنے کے لئے تیار ہوتے ہیں جبکہ بہت سے لوگ اسے ایک جنون کے طور پر دیکھتے ہیں۔ شاید آپ کو مقابلوں میں حصہ لینا چاہیے کیونکہ آپ یقینی طور پر کچھ جیتیں گے۔

دوسرے لوگوں کے غوطہ خوری کا خواب دیکھنا

جب آپ کسی اور کو جھیل میں غوطہ خوری کرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا دوست آپ کو جس شعبے میں آپ کی دلچسپی ہے اپنے علم کو بڑھانے کے لیے قائل کرے گا ۔ آپ شاید کسی مخمصے میں ہیں کیونکہ آپ کو ڈر ہے کہ آپ کو یہ کرنے کے لیے کافی وقت نہ ملے۔ لیکن اس طرح سوچنے کی کوئی وجہ نہیں ہے اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ آپ اس کے بارے میں کتنا جانتے ہیں۔ سیکھنے کا عمل آپ کے خیال سے کہیں زیادہ تیز اور ہموار ہو جائے گا۔

جھیل میں ماہی گیری کا خواب دیکھنا

بدقسمتی سے اس خواب کا کوئی مثبت مطلب نہیں ہے۔ یہ عام طور پر کسی چیز میں مایوسی کی علامت ہے۔ ایک موقع ہے کہ آپ بہت کوشش کر کے کسی کو بہکا لیں گے لیکن جب آپ ان سے واقف ہوں گے تو آپ کو احساس ہوگا کہ آپ نے اس شخص کو اس قدر کیوں چاہا ہے اور آپ کو کافی مایوسی ہوگی۔ اس خواب کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ جس کی پرواہ کرتے ہیں وہ آپ کو دھوکہ دے گا۔

دوسرے لوگوں کو جھیل میں مچھلیاں پکڑتے دیکھنا

جب آپ خواب میں کسی اور کو جھیل میں مچھلیاں پکڑتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ میں سکون کی کمی ہے۔ آپ اس وقت اپنی زندگی کے ایک ہنگامہ خیز دور سے گزر رہے ہیں۔ آپ کے پاس بہت سی ذمہ داریاں پریشانیاں اور مسائل ہیں اور آپ کے پاس ان فضول چیزوں پر توجہ دینے کا وقت نہیں ہے۔ تاہم آپ کو آرام کرنے کا راستہ تلاش کرنا ہوگا تاکہ بہت زیادہ تناؤ آپ کی جسمانی اور ذہنی صحت کو خطرے میں نہ ڈالے۔

جھیل کنارے دھوپ میں لیٹے دیکھنا

اگر آپ جھیل کے کنارے دھوپ میں لیٹے خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ جب کچھ مسائل حل کرنے کی بات آتی ہے تو آپ کو اپنے وجدان کو سننا چاہیے۔ پہلا خیال جو آپ کے ذہن سے گزرتا ہے وہی صحیح ہے۔ جتنی دیر تک آپ چیزوں کا تجزیہ کریں گے اور ان کے بارے میں سوچیں گے اتنی ہی تیزی سے سب کچھ پیچیدہ ہو جاتا ہے۔ لہذا اس بار بہادر بنیں اور آپ غلطی نہیں کریں گے.

جھیل کے کنارے دوسرے لوگوں کو دھوپ میں لیٹے دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو جھیل کے کنارے دھوپ میں لیٹے ہوئے دیکھتے ہیں اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنےاختلافات کو کسی ایسے شخص کے ساتھ ختم کر دیں گے جس کے ساتھ آپ کے طویل عرصے سے اچھے تعلقات نہیں ہیں۔ آپ دونوں کو شاید یہ احساس ہو گا کہ معمولی باتوں نے آپ کو ایک دوسرے سے دور کر دیا ہے اور یہ کہ جنگ لڑنے کے لیے زندگی بہت مختصر ہے۔ یہ آپ کی دماغی صحت کے لیے اچھا ہو گا کیونکہ آپ ایسے شخص ہیں جو ان لوگوں کے ساتھ اچھے تعلقات استوار کرنے میں بہت زیادہ وقت لگاتے ہیں جن کی آپ پروا کرتے ہیں۔

ایک جھیل کے کنارے چلنے کا خواب

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کو آنے والے عرصے میں ایک اہم فیصلہ کرنا پڑے گا اس لیے آپ کو مستقبل کے ان اقدامات کے بارے میں سوچنا چاہیے جو آپ کی یا آپ کے پیاروں کی زندگی کو بدل سکتے ہیں۔ آپ اپنی ملازمت رہائش کی جگہ یا کسی ایسی چیز کو تبدیل کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں جس سے آپ مطمئن نہیں ہیں لیکن آپ اس بات سے خوفزدہ ہیں کہ مستقبل میں کیا ہوگا۔ اپنے اختیارات کا اچھی طرح سے وزن کریں اور واضح منصوبہ بنائیں کہ آپ ان سب کو کیسے حاصل کریں گے کیونکہ ناکامی کے امکانات کو کم کرنے کا یہی واحد طریقہ ہے۔

جھیل میں ڈوبنے کا خواب دیکھنا

خواب میں جھیل میں ڈوبنا اچھی علامت نہیں ہے۔ یہ عام طور پر غم نقصان یا یہاں تک کہ بیماری کی علامت ہے۔ آپ جلد ہی ان احساسات میں سے ایک کا آپ تجربہ کریں گے۔ مایوس نہ ہونا ضروری ہے کیونکہ آپ جانتے ہیں کہ ایسی تاریک جگہ سے نکلنا مشکل ہے۔ اپنے آپ کو ان لوگوں کے قریب کر لیں جن سے آپ محبت کرتے ہیں اور ان کی حمایت سے طاقت حاصل کریں۔ آپ کو یقین کرنا ہوگا کہ آپ ایک فاتح کے طور پر اس سب سے باہر نکلیں گے۔

دوسرے لوگوں کے جھیل میں ڈوبنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی اور کو جھیل میں ڈوبتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ جب کوئی آپ سے مدد مانگے تو آپ کو مدد کرنے سے انکار نہیں کرنا چاہیے چاہے۔ یہاں ہم اس شخص کے بارے میں بات کر رہے ہوں جس نے ماضی میں آپ کو تکلیف دی ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو آپ بھی ان جیسے ہی ہوں گے لیکن اگر آپ صحیح کام کریں گے تو آپ اپنے آپ سے خوش ہوں گے اور یہ ظاہر کریں گے کہ آپ ان سے بہتر انسان ہیں۔ لوگوں سے بدلہ لینے سے آپ کو کبھی بھی کچھ اچھا نہیں مل سکتا۔

منجمد جھیل پر اسکیٹنگ کا خواب دیکھنا

خواب میں ایک منجمد جھیل پر سکیٹنگ خواب اور حقیقی زندگی دونوں میں ایک خوبصورت احساس ہے۔ اگر آپ منجمد جھیل پر اسکیئنگ کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک بہادر انسان ہیں جو ان چیزوں کے لیے لڑنے کے لیے تیار ہیں جن پر یقین رکھتے ہیں۔ آپ کبھی بھی اپنے نظریات کو دھوکہ نہیں دیں گے چاہے آپ اس طرح اپنے وجود کو خطرے میں ڈال رہے ہوں۔ جب کہ کچھ لوگ آپ کی تعریف کرتے ہیں وہیں ایسے بھی ہیں جو یہ مانتے ہیں کہ آپ کے اعمال سماجی خودکشی کے مترادف ہیں۔ خوش قسمتی سے آپ کو اس کی پرواہ نہیں ہے کہ وہ لوگ کیا سوچتے ہیں۔

دوسرے لوگوں کو منجمد جھیل پر سکیٹنگ کرنے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی اور کو منجمد جھیل سکیٹنگ کرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ خطرے سے ڈرتے ہیں۔ آپ وہ شخص ہیں جو اسے ہمیشہ محفوظ رکھنے کی کوشش کرتا ہے۔ اور آپ کبھی بھی کوئی ایسا کام نہیں کرتے جس پر آپ کو یقین نہ ہو۔ یہاں تک کہ اگر آپ کسی کام کی کامیابی پر شک ہو تو آپ ایک سیکنڈ میں اسے فوراً ترک کرنے کے لیے تیار ہوتے ہیں۔ ایک طرف آپ کے اعمال منطقی ہیں کیونکہ آپ غلطی کرنے کا موقع کم کر رہے ہیں لیکن دوسری طرف آپ اپنے فیصلوں کی وجہ سے کامیاب ہونے یا خوش ہونے کے بہت سے مواقع کھو دیں گے۔

بطخوں کو جھیل میں تیرنے کا خواب دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ بطخوں کو جھیل میں تیرتے ہوئے دیکھتے ہیں اس کا مطلب ہے کہ آپ سنجیدہ گفتگو کریں گے۔ ایک موقع ہے کہ آپ کسی ایسے شخص سے ملیں گے جس کے ساتھ آپ طویل عرصے سے بات نہیں کر رہے ہیں۔ تاہم زندگی آپ کو ایک ساتھ کام کرنے یا اپنی نجی زندگی میں ایک دوسرے کو دیکھنے پر مجبور کرے گی جس کی وجہ سے آپ کو اپنی انا کو دفن کرنا پڑے گا۔ تاہم آپ کو چیزوں کو صاف کرنا ہوگا اور اپنے مسائل کے حل کے طور پر کوئی سمجھوتہ تلاش کرنا ہوگا۔

جھیل میں تیرنے والے ہنسوں کے بارے میں خواب دیکھنا

جھیل میں پرامن طریقے سے تیرنے والے ہنسوں کا خواب دیکھنا امن خوشحالی خوشی اور محبت کی علامت ہے۔ اس وقت آپ یہی محسوس کرتے ہیں کیونکہ آپ کے پاس کوئی ہے جو آپ کو وہ ساری محبت دیتا ہے۔ آپ کو آخر کار ایک ایسا شخص مل گیا ہے جو آپ کو سمجھ سکتا ہے اور اپنے جذبات کو ظاہر کر سکتا ہے۔ محبت پیار اور توجہ وہ چیز ہے جس کی آپ اپنی پوری زندگی میں کمی محسوس کرتے ہیں اور اب آپ آخر کار ان سے لطف اندوز ہونے کا وقت ہے۔

جھیل والے خوابوں کی اسلامی تعبیریں

خواب میں جھیل ججوں اور گورنروں کی نمائندگی کرتی ہے جو بغیر کسی سازش کے دوسروں کی خدمت کرتے ہیں۔ خواب میں جھیل سفر کو مکمل کرنے میں مشکلات کی بھی نمائندگی کرتی ہے۔ ایک خواب میں ایک چھوٹی سی جھیل ایک امیر عورت یا ایک فوجی کے ساتھ ایک عورت یا ایک ایسی عورت کی نمائندگی کرتی ہے۔

خواب میں مصنوعی جھیل یا حوض کے پانی کی سطح اللہ کی رحمت برکت بارش تقریبات تہوار شادی بیاہ حج کا موسم اچھی فصل یا گورنر کی حویلی کی نمائندگی کرتی ہے۔

اگر وہ خواب میں خوف کے ساتھ تیرتا ہے تو اس کا مطلب ہے مصیبت قید یا کوئی بیماری وہ برداشت کرے گا اس پر منحصر ہے کہ اسے کس قسم کی ضروری کوششوں یا فاصلے کو عبور کرنا ہے۔ اگر وہ خواب میں یہ سمجھے کہ وہ اسے نہیں پورا کر سکے گا تو اس کی موت مراد ہے۔ اگر وہ خواب میں تیراکی کے دوران ہمت دکھاتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ ایسے خطرناک کام سے بچ جائے گا۔

خواب میں پریشان پانی کا مطلب ہے مشکلات۔ خواب میں پریشان پانیوں میں کامیابی سے تیرنے کا مطلب ہے کسی کی مشکلات پر قابو پانا۔ خواب میں کوئی بھی سمندر یا مشتعل پانی حکام یا ریاست کی نمائندگی کرتا ہے چاہے وہ دلدل ہو جھیل ہو تالاب ہو یا سمندر۔

اگر کوئی اپنے آپ کو کسی دریا یا جھیل میں ڈوبتے ہوئے دیکھے پھر اگر اسے دوسرے لوگ اٹھا کر خشک زمین پر مچھلی کی طرح بے حرکت لٹا دیں تو اس کا مطلب بھی آزمائش اور مصیبت ہے۔ اگر کوئی خواب میں نیند سے بیدار ہونے سے پہلے ڈوبنے سے بچ جائے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ اپنی آزمائشوں پر غالب آئے گا۔

پانی پر چلنا خواہ وہ سمندر ہو دریا ہو یا جھیل کا مطلب اچھی روحانی حیثیت مذہبی ہمت اور مضبوط ایمان اور عزم ہے۔ خواب میں پانی پر چلنے کی تعبیر کسی ایسی چیز کا پتہ لگانا جس کے بارے میں کسی کو شک ہو یا کسی خطرناک سفر پر نکلنے سے پہلے اللہ تعالی پر بھروسہ کرنا بھی ہو سکتا ہے۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap