خواب میں خون دیکھنا کیسا ہے؟ تعبیر جانیں

آئیے جانتے ہیں خواب میں خون دیکھنے کی تعبیریں۔ خون ہمارے جسم کے اندر بہت مفید مائع ہے۔ اور خون کی مدد سے آکسیجن جسم کے ہر حصے تک پہنچتی ہے۔ خون کی کمی سے کئی طرح کی بیماریاں جنم لیتی ہیں۔ خواب میں خون دیکھنا ہمیشہ برا سمجھا جاتا ہے لیکن ایسا نہیں ہے۔ یہ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ خون کو کس طرح دیکھتے ہیں۔

خواب میں خون کی تعبیر کیا ہے؟

خواب میں خون دیکھنا آپ کے اندر کے خوف کی عکاسی کرتا ہے۔ نیز یہ خون خوشی، زندگی کی توانائی، روح اور انسانیت کے جوہر کی نشاندہی کرتا ہے۔ یہ خواب گہری محبت، جذبات، جذبہ اور معمولی مایوسیوں کی بھی نشاندہی کر سکتا ہے۔

خواب میں کنویں کے اندر گرتا ہوا خون دیکھنا

اگر آپ خواب میں کنویں کے اندر خون گرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ کی قسمت ٹھیک نہیں چل رہی اور آپ کسی جرم میں ملوث ہو سکتے ہیں۔ آپ جو بھی عمل کریں سوچ سمجھ کر کریں۔ اور غلط کاموں سے دور رہیں۔ بصورت دیگر آپ بہت برے حالات میں پھنس سکتے ہیں۔

خواب میں کسی کی دکان میں خون دیکھنا

اگر آپ کسی کی دکان پر خون دیکھتے ہیں تو یہ آپ کے لیے وارننگ ہے۔ یعنی وہاں دیکھنے والے کا خون بہایا جا سکتا ہے۔ اسے ہوشیار رہنا چاہیے۔ ہو سکے تو کچھ دنوں کے لیے اس دکان پر جانا بند کر دیں۔ یہ خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کے ساتھ کچھ برا ہونے والا ہے۔

اپنے جسم سے خون نکلتا دیکھنا

اگر خواب میں دیکھا ہے کہ آپ کے جسم میں زخم ہے۔ اور اس سے خون نکل رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ غریب ہیں تو آپ کو خون کی مقدار کے حساب سے پیسے ملنے والے ہیں۔ اور اگر آپ امیر ہیں تو اس کا مطلب یہ ہوگا کہ پیسہ آپ کی جیب سے خون کی طرح نکلنے والا ہے۔

خواب میں خون کے چھینٹے دیکھنا

اگر آپ خواب میں خون کے چھینٹے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ گناہ کے کاموں میں ملوث ہیں۔ اگر آپ اس گناہ کو ترک نہیں کرو گے تو نقصان اٹھانا پڑے گا۔ آپ کوشش کر کے ان کاموں سے بچ سکتے ہیں۔ جلد توبہ کر لیں۔

خواب میں کسی کے کپڑوں پر خون دیکھنا

اگر آپ خواب میں کسی کے کپڑوں پر خون دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی آپ سے کسی بات پر جھوٹ بول رہا ہے۔ اب وہ شخص کون ہے؟ آپ کو اس کے بارے میں سوچنا ہوگا۔ اگر آپ اسے نہیں پہچانتے ہیں تو یہ آپ کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

خون سے رنگی ہوئی قمیض دیکھ کر

اگر آپ خون سے رنگی ہوئی قمیض دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی چور ہے جو آپ سے جھوٹ بول رہا ہے۔ یہ خواب اس بات کی علامت ہے کہ جس نے آپ سے کوئی چیز چرائی ہے وہ آپ کو سچ نہیں کہہ رہا ہے۔

شیر کا خون

اگر آپ شیر کے خون سے رنگی ہوئی قمیض دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے اوپر کام کرنے والا اچھا آدمی نہیں ہے۔ وہ آپ سے کسی بات پر جھوٹ بول رہا ہے۔ آپ کو اس کے ساتھ محتاط رہنے کی ضرورت ہے کیونکہ وہ ظالم بھی ہو سکتا ہے۔

کسی کے جسم پر خون والے زخموں کا خواب

اگر آپ خواب میں کسی کے جسم پرخون کے زخم دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ تندرست رہیں گے۔ اگر آپ پہلے سے بیمار ہیں تو یہ ایک اچھی علامت ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو کچھ خوشیاں ملنے والی ہیں۔ یہ خواب آپ کی صحت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ مجموعی طور پر یہ ایک بہت اچھا خواب ہے۔ کسی کے جسم یا زخموں سے خون بہتا دیکھنا اچھی صحت، حفاظت کی علامت ہے یا اس کا مطلب طویل سفر کے بعد گھر آنا ہو سکتا ہے۔

خون پینے کا خواب

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ آپ خون پی رہے ہیں تو یہ اشارہ کرتا ہے کہ آپ کو پیسہ مل سکتا ہے اور آپ آنے والے خطرات سے بچ جائیں گے۔ یا اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کوئی گناہ کرو گے لیکن بع بعد میں توبہ کرلیں گے۔

اگر آپ خواب میں خود کو اپنا خون پیتے ہوئے دیکھیں تو یہ اچھی علامت نہیں ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ پریشانی اور تکلیف کی زندگی گزار رہے ہیں۔ آپ کو اپنی پریشانیوں پر قابو پانے کی کوشش کرنی چاہیے۔ اس کے علاوہ اس کا مطلب اپنے دشمن پر فتح حاصل کرنا بھی ہے۔

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ کسی اور کا خون پی رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو پیسہ مل جائے گا اور جو آپ کے خلاف سازش کر رہا ہے آپ اس سے بچ جائیں گے۔ مجموعی طور پر یہ ایک اچھا خواب ہے۔

خون کے تالاب میں گرنا

اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں جس میں خون سے بھرا ایک تالاب ہے اور آپ اس کے اندر گرتے ہیں۔ تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ کسی پر قتل کا جھوٹا الزام لگایا جا سکتا ہے۔ اور اس سلسلے میں آپ کو بھی محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ کیونکہ ایسا ہو سکتا ہے کہ آپ اس میں پھنس جائیں۔ اس کے علاوہ اس قسم کا خواب اس وقت بھی آتا ہے جب کسی پر چوری کا الزام ہو۔ اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں تو آپ کو ابھی زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔

اگر خواب میں خون سے بھری وادی دیکھیں

اگر آپ کسی علاقے کے اندر خون سے بھری ہوئی وادی دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اس علاقے میں جان سے ہاتھ دھو سکتے ہیں۔ یا آپ کا خون وہاں بہایا جا سکتا ہے۔ یہ خواب آپ کے لیے ایک انتباہی پیغام ہے۔ آپ کو ہوشیار رہنے اور انتہائی احتیاط برتنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں خون سے بھرے گڑھے میں گرنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ خود کو خون سے بھرے گڑھے میں گرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی ہے جو آپ سے بدلہ لینا چاہتا ہے۔ آپ کو ایسے لوگوں سے محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ اپنے دشمنوں کی صحیح شناخت نہیں کرتے تو وہ آپ کو بہت نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

اپنے ہی پاؤں خون سے لتھڑے ہوئے دیکھنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھیں کہ آپ زخمی ہیں اور آپ کے پاؤں خون سے لتھڑے ہوئے ہیں۔ اس قسم کے خواب کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی غیر قانونی کمائی سے اچھا منافع ملے گا ورنہ آپ کوئی بڑا گناہ کرنے والے ہیں۔

خواب میں ماہواری کا خون دیکھنے کا کیا مطلب ہے؟

اگر آپ عورت ہیں اور خواب میں ماہواری کا خون دیکھتی ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے شوہر کی کمی محسوس ہو رہی ہے۔ یا پھر اگر حاملہ عورت یہ خواب دیکھے تو یہ اس کے حمل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں خون کے چھینٹے دیکھنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھیں کہ آپ کو خون کے چھینٹے نظر آئیں تو یہ کسی بیماری کی علامت ہے۔ یا وبا کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ یہ اچھی علامت نہیں ہے۔ اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اللہ سے دعا کریں وہ سب کچھ ٹھیک کر دے گا۔

خواب میں خون کی قے دیکھنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھیں کہ آپ کو اس کے اندر خون کی قے نظر آئے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے جو بھی غلط کام کیا ہے اس پر آپ توبہ کریں گے۔ اور آپ دوبارہ وہ نامناسب کام نہیں کریں گے۔ مجموعی طور پر، یہ خواب غلط کام نہ کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خون بہنے کا خواب

اگر خواب میں قدرتی طور پر خون بہتا دیکھیں تو اس کا مطلب ہے۔ آپ کو اپنی زندگی میں سکون ملے گا۔ لیکن اگر آپ کو زیادہ خون آتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی کے اندر سکون نہیں رہے گا اور آرام کرنا اور بھی مشکل ہو جائے گا۔

اسی طرح اگر آپ حاملہ عورت میں خون بہہ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ اس کا اسقاط حمل ہو سکتا ہے۔ یہ اچھی علامت نہیں ہے۔

خواب میں بیت الخلاء میں خون دیکھنا

اگر خواب میں پاخانہ سے خون آتا دیکھے تو یہ اچھی علامت نہیں ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے برے کاموں سے بہت پریشان ہیں یا آپ کے ساتھ کوئی برا سودا ہو سکتا ہے یا اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ آپ نے غیر قانونی طریقے سے پیسہ کمایا ہے۔

زخم کے بغیر خون بہتا دیکھنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ بغیر زخم کے خون بہہ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ناجائز طریقے سے پیسہ ملنے والا ہے۔ اسی طرح اگر آپ جسم میں خون کے چشمے کی طرح بہتے ہوئے دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ حرام مال کمائیں گے۔

اگر آپ خواب میں اپنے جسم کو خون، گوبر، اخراج سے آلودہ دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے پاس غیر قانونی جائیداد ہے اور مستقبل میں آپ کو بے پناہ دولت ملنے کا امکان ہے۔ مجموعی طور پر یہ ایک اچھا خواب ہے۔

خواب میں کسی کی ناک سے خون آنا

اگر آپ خواب میں اس طرح دیکھیں کہ آپ کی ناک سے خون بہہ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو کوئی کھویا ہوا خزانہ مل سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ بحران اور افسردگی میں پھنس جانا۔

خواب میں خونی داغ دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں خون کے دھبے نظر آتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی کے اندر کوئی ایسی چیز ہے جسے تبدیل نہیں کیا جا سکتا، وہ مستقل ہو گئی ہے۔ یہ خواب اس صورتحال کی طرف آپ کی توجہ ہٹانے کی کوشش کر رہا ہے۔

خون سے لکھا ہوا دیکھنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ خون سے کچھ لکھا ہوا ہے یا خون کے داغ ہیں تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ نے اپنی توانائی کسی کام میں لگا دی ہے۔ اور آپ نے اس میں اتنا سرمایہ لگایا ہے کہ آپ اسے دینے کو تیار نہیں۔ یہ خواب آپ کی خاص قسم کی سرمایہ کاری کی نشاندہی کرتا ہے۔

دیوار پر خون کے دھبے یا چھت سے خون کا ٹپکنا

اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں کہ دیوار سے خون ٹپک رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی زندگی میں کچھ چیزوں پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کچن کی دیوار سے خون ٹپکتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی کھانے کی عادات کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے۔ ورنہ صحت کے بہت سے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ باتھ روم کی دیواروں سے خون بہنا جذباتی حفظان صحت کی علامت ہے۔ اور اگر آپ اپنے بستر یا سونے کے کمرے کے اندر خون ٹپکتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنی محبت کو صحیح طریقے سے سنبھالنے کی ضرورت ہے۔ ورنہ حالات خراب ہو سکتے ہیں۔

کسی کے جسم سے خون کا بہاؤ دیکھنا

اگر آپ جسم سے خون کا بہاؤ دیکھتے ہیں تو یہ خواب آپ کے اندر موجود جذباتی درد کے بارے میں بتاتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی چیز کو لے کر بہت پریشان ہیں اور آپ کو جلد از جلد اس مسئلے کو حل کرنے کی ضرورت ہے۔

خون کی کمی سے مرنا

اگر آپ خواب میں دیکھیں کہ کسی کے جسم سے خون بہہ رہا ہے اور وہ خون کی کمی کی وجہ سے مر رہا ہے تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آنے والے دنوں میں تباہی آئے گی اور آپ کو اپنی زندگی کی جنگ لڑنی پڑے گی۔ . یہ آنے والی مصیبتوں کی نشاندہی کرتا ہے۔

چوٹ کے بعد خون بہنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ چوٹ لگی ہے اور پھر خون بہہ رہا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آپ کی کسی بات پر کسی سے سخت تصادم ہو سکتا ہے۔ یہ خواب ایک گہری جذباتی چوٹ کی نشاندہی کرتا ہے۔ آپ کو اس تنازعہ سے فرار ہونے کی کوشش کرنی چاہیے۔

خواب میں حادثاتی طور پر خون بہنا

اگر آپ خواب میں گاڑی، ٹرین یا اسکول کے حادثے میں زخمی ہوئے ہیں اور خون نکل رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے حالات سے تھکن محسوس کر رہے ہیں اور آپ کو آرام کی ضرورت ہے۔ اگر آپ حقیقی زندگی میں طالب علم ہیں اور آپ نے دیکھا کہ آپ کے خواب میں حادثہ ہوا ہے، آپ اسکول کے لباس میں لیٹے ہوئے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اسکول سے کچھ وقت کا وقفہ لینا چاہتے ہیں، آپ بور ہیں۔

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ دفتر سے آتے ہوئے آپ کی گاڑی کا حادثہ ہوا ہے اور خون نکل رہا ہے تو آپ دفتر کے کام سے بہت تھکے ہوئے ہیں اور آرام کرنا چاہتے ہیں۔ اسی طرح، اگر آپ جو بھی کام کر رہے ہیں. یہ اس سے وقفہ لینے اور کچھ تفریحی کرنے کے بارے میں بات کرتا ہے۔

خواب میں کپڑوں سے خون کا دھونا

اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں جس میں آپ کپڑوں کے اندر خون دھو رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے ماضی کے غلط کاموں کو مٹانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ آپ کچھ حذف کر رہے ہیں۔ اگر خواب کے اندر کپڑوں پر خون نظر آئے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ نے کسی شخص کو نقصان پہنچایا ہے اور وہ آپ سے بدلہ لینے آرہا ہے۔ یا آپ کو اپنی غلطی کی سزا مل سکتی ہے۔

شادی شدہ جوڑا خون سے لت پت

اگر آپ نے حقیقی طور پر شادی نہیں کی ہے اور آپ کو اپنے شادی شدہ جوڑے پر خون نظر آتا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی شادی کے بعد کی زندگی مسائل کا شکار ہو سکتی ہے۔ اگر آپ کسی شادی کے جوڑے کو خون سے لتھڑے ہوئے دیکھتے ہیں تو یہ اس کے لیے انتباہی پیغام ہے کہ آپ اس شادی کی بربادی کا سبب بن سکتے ہیں۔

فرش پر خون دیکھنا

اگر آپ خواب میں فرش پر خون دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو کسی قسم کا نقصان ہوسکتا ہے۔ یہ نقصان چوٹ کی صورت میں یا کسی دوسری قسم کے نقصان کی صورت میں بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ فرش پر خون کا ایک بڑا تالاب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو بہت زیادہ نقصان پہنچے گا۔ آپ کی طرف سے کچھ مسئلہ ہے جسے آسانی سے نظر انداز کیا جا رہا ہے۔

ہاتھوں پر خون دیکھنا

اگر آپ خواب میں اپنے ہاتھوں پر خون دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ نے حال ہی میں کسی کے ساتھ برا سلوک کیا ہے۔ اور یہ خواب آپ کو اپنے جرم پر توبہ کرنے کا اشارہ دیتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ خواب میں اپنے ہاتھ پر لگے خون کو پونچھنے کی کوشش کر رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ سے جو بھی غلطی ہوئی ہے۔ آپ تسلیم کرنا چاہتے ہیں اور اسے مٹانا چاہتا ہوں۔ مجموعی طور پر، یہ خواب آپ کو بہتری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خون کا عطیہ دینا

اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ خون کا عطیہ دے رہے ہیں تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ ذہنی تناؤ کی وجہ سے جسمانی طور پر سوئے ہوئے محسوس کر رہے ہیں۔ اور اگر آپ کا عطیہ کسی خاص قسم کے مقصد کے لیے ہے تو آپ کو اس سے بچنا چاہیے۔

خود کو چوٹ لگنے کے بعد خون کی ضرورت

اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ زخمی ہیں اور آپ کو خون کی ضرورت ہے تو یہ خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو زندگی میں مالی طور پر رکاوٹوں کا سامنا ہے۔ یا کسی کاروبار میں پیسے کھوئے جا سکتے ہیں۔ اب آپ کو دوستوں یا خاندان کے افراد کی مدد کی ضرورت ہو گی۔

خواب میں آپ کی ناک کے اندر سے خون کا بہنا

اگر آپ کی ناک کے سے خون بہہ رہا ہے تو یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ کی زندگی میں مسائل ہیں۔ اور یہ ممکن ہے کہ آپ کی نیند پوری نہیں ہو رہی۔ اس کے علاوہ اگر کوئی آپ کی ناک سے ٹکرائے اور پھر خون بہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کے دشمن آپ کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

منہ کے اندر سے خون بہنا

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ آپ کی کسی سے لڑائی ہوئی ہے اور آپ کے چہرے اور منہ سے خون بہہ رہا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آپ کے دشمن آپ سے جھگڑ سکتے ہیں۔ اگر آپ کے منہ میں خون ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنی توانائی فضول کاموں میں صرف کر رہے ہیں۔ آپ وہ کام کرنے کے قابل نہیں ہیں جو آپ کرنا چاہتے ہیں۔

حاملہ عورت کا خواب میں خون دیکھنا

جب خواتین حاملہ ہوتی ہیں تو انہیں خون کے خواب آتے ہیں۔ اگر ایسا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ نئی زندگی داخل ہو رہی ہے۔ اگر آپ کو خواب میں خون کے ساتھ درد محسوس ہوتا ہے تو آپ کو اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کرنا ہوگا۔

خواب میں آنکھوں سے خون بہنا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ کی آنکھوں سے خون بہہ رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ نے حال ہی میں اندر کسی غیر قانونی سرگرمی میں حصہ لیا ہے۔ آپ کو ایسی چیزوں سے دور رہنا چاہیے۔

خون کا دریا دیکھنا

اگر آپ خواب میں خون کا دریا دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں پریشانیاں آنے والی ہیں اور آپ کو ان پریشانیوں کے لیے تیار رہنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ خون کے اس دریا میں تیر رہے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ان آفات میں سے محفوظ رہیں گے۔

خواب میں بلڈ کینسر دیکھنا

اگر آپ خواب میں خون کا کینسر دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ بیرونی قوتوں سے متاثر ہوئے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کی قوت مدافعت بھی ختم ہو گئی ہے۔ اور اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنی قوت مدافعت کو دوبارہ بہتر بنانا ہوگا۔ خواب میں خون کا کینسر دیکھنا حقیقت میں کینسر کی نشاندہی نہیں کرتا۔ آپ کو اس سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

خواب میں جما ہوا خون

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کا خون جم گیا ہے تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو اپنے منفی جذبات پر کام کرنے کی ضرورت ہے۔ جو آپ کے لیے مشکلات کا باعث بن رہے ہیں۔ آپ کو اپنے مسائل کا صحیح طریقے سے علاج کرنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں بلڈ پریشر محسوس کرنا

اگر آپ خواب میں بلڈ پریشر محسوس کر رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ذہنی تناؤ محسوس کر رہے ہیں اور آپ توانائی کی کمی کا شکار ہیں۔ آپ کو چیزوں کو دلچسپ اور نئی بنانے کے بارے میں سوچنا چاہیے۔

انجیکشن کی سوئی کے اندر خون دیکھنا

انجیکشن کے اندر خون دیکھنا یا کھینچنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کی قوتِ حیات کو ذخیرہ یا چھین لیا گیا ہے۔ یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ سے کوئی قیمتی چیز چھین لی گئی ہے۔ جب خون کا نمونہ لینے کے لیے ٹیسٹ کے لیے سرنج کا استعمال کیا جاتا دیکھیں۔ تو یہ آپ کی خواہشات اور جذبات کے بارے میں مزید جاننے کی آپ کی خواہش کو ظاہر کرتا ہے۔