خواب میں چھپکلی دیکھنے کی اسلامی تعبیر

خواب میں چھپکلی دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟ چھپکلی کے بارے میں ہم سب جانتے ہیں۔ یہ عام طور پر ہمارے گھروں کے اندر رہتی ہے۔ ویسے اس کی کئی اقسام ہیں۔ اور یہ کھیتوں کے اندر بھی نظر آتی ہے۔ چھپکلی انسانوں کے لیے بہت خوفناک ہوتی ہے۔ اور اگر یہ اچانک ہمارے پاؤں پر آجائے یا اوپر گر جائے تو ہم بہت ڈر جاتے ہیں۔ اگر یہ کاٹ لے تو بہت نقصان ہو سکتا ہے۔

چھپکلی کا خواب بہت سے معنی کا اظہار کر سکتا ہے. ہم گھر کے اندر رہنے والی چھپکلی کو مارنے کی بہت کوششیں کرتے ہیں۔ اور اس کے لیے بہت سے طریقے استعمال کرتے ہیں۔ ویسے آپ کو بتاتے چلیں کہ کسی بھی کھانے پینے کی چیز کے اندر گرنے والی چھپکلی بھی بہت نقصان دہ ہوتی ہے۔

خواب میں چھپکلی دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو کسی غلط کام سے رقم ملنے والی ہے۔ جسے ہم داغدار پیسہ کہہ سکتے ہیں۔ مجموعی طور پر آپ کو اس بارے میں زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں اپنے آپ کو چھپکلی کے طور پر دیکھنا

اگر آپ خواب میں اپنے آپ کو چھپکلی میں تبدیل ہوتے دیکھیں تو یہ اللہ کے عذاب کی نشانی ہے۔ ممکن ہے آپ نے کوئی غلط کام کیا ہو جس کی وجہ سے آپ کو اللہ کی طرف سے سزا مل جائے۔ اگرچہ آپ کو زیادہ فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اللہ بڑا مہربان ہے۔ اس کے علاوہ خواب میں چھپکلی دیکھنا شرارت، لالچ اور پیٹو پن کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ کسی ایسے شخص کی نشانی بھی ہو سکتی ہے جو دوسرے لوگوں کا پیسہ نگل جاتا ہے۔

خواب میں دیوار پر چھپکلی دیکھنا

اگر آپ خواب میں دیوار پر چھپکلی دیکھیں تو یہ برائی کا اشارہ ہے۔ یہ ایک برے شخص کی نمائندگی کرتا ہے جو اپنے آپ پر فخر کرتا ہے اور شرارت کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔

خواب میں چھپکلی کھانا

اگر آپ خواب میں اپنے آپ کو چھپکلی کھاتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ لوگوں کو آپ کو پیچھے ہٹانا پڑے گا اور اس کے لیے کام کرنا پڑے گا۔

اگر خواب میں چھپکلی کاٹ لے

اگر آپ کو خواب میں چھپکلی کاٹتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کچھ ایسے لوگوں سے ملیں گے جو بیمار باتیں کرتے ہیں اور وہ آپ کے لیے پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں۔ یہ بہت اچھی بات ہو سکتی ہے اگر آپ عمدگی کے ساتھ ان سے بمٹ لیں۔

اگر چھپکلی آپ پر حملہ کرتی ہے

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ چھپکلی آپ پر حملہ کر رہی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو دشمنوں سے نقصان پہنچ سکتا ہے۔ یا یہ ممکن ہے کہ آپ کے دشمن آپ کی ہر حرکت سے واقف ہوں اور اب آپ کو زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔

اگر آپ خواب میں چھپکلی کو مارتے ہیں

اگر آپ خواب میں چھپکلی کو مارتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ میں ہمت ابھی باقی ہے۔ آپ کو ایسے لوگوں کو تلاش کرنے کی ضرورت ہے جو آپ کے خیالات کو چیلنج کر سکیں۔ آپ خود کو تنقید سے بالاتر پا سکتے ہیں۔ آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ آپ کو ایک طرف لے جایا جا رہا ہے۔

خواب میں رنگ برنگی چھپکلی دیکھنا

آپ خواب میں مختلف رنگوں کی چھپکلی بھی دیکھ سکتے ہیں۔ اور رنگوں کے حساب سے ان کے معنی بھی مختلف ہوتے ہیں۔

خواب میں نیلی چھپکلی کا مطلب ہے کہ کچھ ہی دیر میں آپ کی زندگی میں سکون آنے والا ہے۔

خواب میں سرخ چھپکلی دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کو اپنے کام کے لیے جنون کی ضرورت ہے۔

اگر آپ خواب میں نارنجی رنگ کی چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ یہ آپ کی زندگی کے تمام مسائل پر قابو پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

اسی طرح اگر آپ خواب میں کالی چھپکلی دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی کے اندر کوئی تاریک پہلو ہے جسے آپ نظر انداز کر رہے ہیں۔

اگر آپ خواب میں سبز چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں کچھ نئی چیزیں آنے والی ہیں۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کو جلد ہی پیار بھری زندگی ملے گی۔ یا آپ کو کسی کی محبت مل سکتی ہے۔ یہ خواب آپ کی زندگی میں خوشیوں کی آمد کا اشارہ دیتا ہے۔

اگر آپ کو رنگین چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی کے ایک نئے مرحلے پر ہوں گے۔

خواب میں ایک خوبصورت چھپکلی

اگر آپ خواب میں ایک خوبصورت چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں کچھ اچھا ہونے والا ہے۔ یہ زندگی میں ہونے والی مثبت چیزوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ اپنی زندگی کے اندر مشکلات اور چیلنجز دور ہوجائیں گے۔ آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ آپ لوگوں کا مقابلہ کیسے کر سکتے ہیں۔

اگر خواب میں چھپکلی آپ پر گرے

اگر آپ ایسا خواب دیکھیں کہ آپ پر چھپکلی گرے۔ اگر یہ جسم کے کسی حصے پر گرتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پریشان ہو سکتے ہیں اور اپنا آپ کو تبدیل کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ جب آپ مشکل حالات کا سامنا کرتے ہیں تو آپ کو سکون کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

خواب میں چھپکلیوں کی بہتات دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں بہت زیادہ چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ کچھ لوگ ہیں جو آپ کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ یا یہ ممکن ہے کہ وہ آپ کو اپنے فائدے کے لیے استعمال کر رہے ہوں اور آپ کو ان کے ساتھ زیادہ محتاط رہنا چاہیے۔

خواب میں چھپکلی پکڑنا

اگر آپ کو خواب میں چھپکلی پکڑتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ محبت کی زندگی سے جڑے ہوئے ہیں۔ دوسرے لوگوں کے ساتھ آپ کے مثبت تعلقات آگے بڑھیں گے۔ اگر آپ کے پاس فی الحال روحانی حوالے سے چھپکلی پکڑنے والا کوئی ساتھی نہیں ہے تو یہ ایک مثبت شگون ہے۔ یہ خوشی اور فلاح و بہبود، تعلق اور ممکنہ شادی کی علامت ہے۔

اس کے برعکس، اگر آپ اپنے آپ کو خواب میں چھپکلی کو پکڑنے میں ناکام محسوس کرتے ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو آگے بڑھنے میں کچھ مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ تاہم، آپ آسانی سے ان مسائل سے نمٹنے کے قابل ہو جائیں گے.

خواب میں بڑی چھپکلی

کبھی کبھی ہم اپنے خوابوں میں ایک بڑی چھپکلی دیکھتے ہیں۔ آپ کو ایک بڑی چھپکلی سے بھی ڈر لگتا ہے لیکن آپ کو اس سے خوفزدہ نہیں ہونا چاہیے کیونکہ یہ ایک اچھا شگون ہے۔ زندگی میں ممکنہ لوگ بھی ہوں گے جو آپ کے اعتماد کو کھٹک سکتے ہیں۔ خواب میں دیوہیکل چھپکلی کام سے متعلق بھی ہو سکتی ہے۔ یا رشتہ کے تناظر میں۔ خواب میں بڑی چھپکلی دیکھنا ایک چیلنج کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور آپ کو اس سے نمٹنا ہوگا۔ یہ خواب چیلنجوں اور پریشانیوں سے منسلک ہو سکتا ہے۔

اگر خواب میں بڑی چھپکلی آپ کا پیچھا کرے

اگر آپ نے اس قسم کا خواب دیکھا ہے کہ ایک دیوہیکل چھپکلی آپ کا پیچھا کر رہی ہے اور آپ بہت خوفزدہ ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی کے اندر بہت سے چیلنجز ہیں اور آپ کو ان کا مقابلہ کرنے کی ضرورت ہے۔

خواب میں چھپکلی جسم پر رینگتی ہے

اگر آپ خواب میں اپنی پیٹھ پر چھپکلی کو رینگتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی ملاقات کسی بے ایمان شخص سے ہوگی۔ اسی طرح اگر آپ اپنے پیروں پر چھپکلی کو رینگتے ہوئے دیکھیں تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ کی زندگی ایک خاص موڑ پر پہنچ جائے گی۔

اگر خواب میں سوتی ہوئی چھپکلی دیکھیں

اگر آپ خواب میں سوتی ہوئی چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی ہے جسے مستقبل میں آپ کی خدمات کی ضرورت ہوگی۔ بس اس سے ہوشیار رہیں کہ کوئی آپ سے پیسے مانگے۔ مستقبل میں کوئی مشکل کام آپ کے سامنے آسکتا ہے۔

خواب میں مردہ چھپکلی دیکھنا

اگر آپ خواب میں مردہ چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے نظریات کو چیلنج کرنے والے آپ کے ہاتھوں شکست کھا جائیں گے۔ یا آپ کے دشمن آپ کے ہاتھوں شکست کھانے والے ہیں، یہ خواب آپ کے لیے اچھی علامت دیتا ہے، اب خوشی کا وقت ہے۔

خواب میں چھپکلی کو تیزی سے حرکت کرتے دیکھنا

اگر آپ خواب میں تیز تیز حرکت کرتی چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں چیزیں تیزی سے حرکت کر سکتی ہیں اور آپ کو لوگوں کے ساتھ کچھ مشکل حالات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ جبکہ خواب میں بے حرکت چھپکلی یہ اس بات کی بھی نشاندہی کرتی ہے کہ آپ صرف تھوڑی دیر کے لیے اکیلے رہنا چاہتے ہیں۔

دفن شدہ چھپکلی کو دیکھنا

اگر آپ اس قسم کی چھپکلی دیکھتے ہیں جو کسی چٹان کے نیچے دبی ہوئی ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کی زندگی کا کچھ حصہ دفن ہے۔ اور یہ پوشیدہ ہے کہ آپ اسے منظر عام پر لانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

خواب میں چھپکلی کے بچے کو دیکھنا

اگر آپ خواب میں چھپکلی کا بچہ دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کچھ ساتھی ہیں جو آپ کے کام کی شکایت کرتے ہیں۔ وہ آپ کے لیے پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں۔

خواب میں پالتو چھپکلی دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں کسی قسم کی پالتو چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی میں سکون چاہتے ہیں اور آپ کسی بھی قسم کی پریشانی سے دور رہنا پسند کرتے ہیں۔

اگر خواب میں چھپکلی بالوں پر گرے

اگر خواب میں آپ کے بالوں میں چھپکلی گرتی ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آنے والے دنوں میں آپ تعلیم پر توجہ دینے والے ہیں۔ اور آنے والی مشکلات سے دور رہیں گے۔ یہ عام طور پر اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ آپ زندگی میں کچھ چیزوں میں شاندار ہیں لیکن آپ کو ابھی تک اس کا علم نہیں تھا۔ آپ کا اپنا کوئی راز آپ کے سامنے کھلا ہے۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے جسم پر بہت سی چھپکلییں رینگ رہی ہیں، تو یہ تجویز کر سکتا ہے کہ روحانی بیداری ہوگی۔

خواب میں چھوٹی چھپکلی دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں ایک چھوٹی چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ جلد ہی زندگی میں اہم تبدیلیاں رونما ہونے والی ہیں جس سے بڑی حکمت اور فراوانی ملے گی۔ اور سب کچھ بہتر ہو جائے گا۔

اگر کوئی عورت چھپکلی کا خواب دیکھے

اگر آپ ایک عورت ہیں اور چھپکلی کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ دھوکہ ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کے خاندان کے اندر بھی ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اپنی روزمرہ کی زندگی میں، آپ اب تک اچھے لوگوں کے ساتھ کام کر رہے ہیں، اور آپ کو ان کی قدر کرنے کرنی چاہیے۔

سورج کے نیچے چھپکلی کو گرم ہوتے دیکھنا

اگر آپ دھوپ میں چھپکلی کو گرم ہوتے دیکھتے ہیں تو یہ اچھی علامت نہیں ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ سستی کا شکار ہیں اور آپ کو اپنی سستی پر قابو پانے کی کوشش کرنی چاہیے۔ کیونکہ آپ ٹھیک سے کام بھی نہیں کر رہے۔ اپنے بدن میں چستی پیدا کریں۔

خواب میں رنگ بدلتی چھپکلی دیکھنا

اگر آپ خواب میں رنگ بدلتی چھپکلی دیکھیں تو اس کا مطلب ہے کہ دشمن آپ کے لیے جال بچھا رہا ہے اور آپ کو زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ عین ممکن ہے کہ اگر آپ زیادہ لاپرواہ رہے تو آپ کو اس کی بڑی قیمت چکانی پڑ سکتی ہے۔

خواب میں چھپکلی کی لڑائی

اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ آپ چھپکلی سے لڑ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی وجدان اور اپنی جبلت کے ساتھ جدوجہد کر رہے ہیں۔ اور آپ کے دماغ میں کچھ خوف موجود ہے۔ آپ کو اپنے خوف پر قابو پانے کی کوشش کرنی ہوگی۔ پھر کچھ ہو سکتا ہے۔

خواب میں چھپکلی کی پینٹنگ دیکھنا

اگر آپ خواب میں چھپکلی کی پینٹنگ دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں کوئی پریشانی ہے۔ اگر آپ خواب میں چھپکلی کی پینٹنگ یا چھپکلی کو چھوتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی کے اندر کوئی خطرہ چھپا ہوا ہے۔ ممکن ہے وہ خطرہ آپ کے قریب ہو، آپ کو اس سے دور رہنا پڑے گا۔

خواب میں چھپکلی دیکھنا

اگر آپ خواب میں اس قسم کی چھپکلی کو دیکھتے ہیں کہ اس کی دم کٹی ہوئی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے تعلقات میں خرابی ہوسکتی ہے۔ یہ بری چیزوں کی علامت ہے۔ آپ کا گھر والوں سے جھگڑا ہو سکتا ہے۔ آپ کو زیادہ محتاط رہنا چاہیے تاکہ رشتہ مضبوط ہو سکے۔

خواب میں چھپکلی کا پیچھا کرنا

اگر آپ خواب میں چھپکلی کا پیچھا کرتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے رشتے کے لوگوں کے لیے بہت سخت ہو رہے ہیں، آپ اپنے ساتھی پر غیر ضروری مسائل کا بوجھ ڈال رہے ہیں۔

اگر خواب میں چھپکلی اپنی دم توڑ دے

اگر خواب میں چھپکلی اپنی دم گراتی ہے۔ یا کسی خوف کی وجہ سے چھپکلی سے اپنی دم گرا کر بھاگ جاتی ہے۔ اگر آپ اس قسم کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ آنے والے دنوں میں کسی پریشانی کے آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ آپ کو ہر پریشانی سے نمٹنے کے لئے تیار رہنا پڑے گا۔

خواب میں چھپی ہوئی چھپکلی دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں چھپی ہوئی چھپکلی نظر آتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی دولت کو محفوظ اور بڑھا سکیں گے۔ آپ کو اپنے پیسے کی حفاظت کرنی ہوگی۔

چھپکلی کا اپنی کھال اتارنا

اگر آپ کو خواب میں کھال اتارتی چھپکلی نظر آتی ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک آزمائش کا سامنا کرنا پڑے گا۔ آپ کو اپنے کام کا امتحان لینا ہوگا۔ یا آپ کے سامنے ایک چیلنج ہوگا۔

اگر آپ خواب میں چھپکلی کو پاؤں سے کچلتے ہیں

اگر آپ خواب میں چھپکلی کو اپنے پیروں سے کچل دیتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے دشمن آپ کو کوئی نقصان نہیں پہنچا سکیں گے۔ آپ کو صرف محتاط رہنے کی ضرورت ہے اور چیزوں کو صحیح طریقے سے سنبھالنا ہوگا۔

خواب میں چھپکلی کو بھگانا

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ چھپکلی کو بھگاتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی حقیقی زندگی میں کسی سے ڈرتے ہیں اور آپ اس سے بھاگ رہے ہیں۔ خوف کا سامنا کرنے کی کوشش کریں تبھی کچھ بہتر ہو سکتا ہے۔

اگر خواب میں زخمی چھپکلی نظر آئے

اگر آپ خواب میں ایک زخمی چھپکلی دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے شادی شدہ رشتے میں کچھ مسائل ہو سکتے ہیں۔ یا کچھ مسائل ہیں جو آپ کے ساتھی کو متاثر کر سکتے ہیں۔ آپ کو تعلقات کے اندر آنے والے تمام مسائل کو اچھی طرح سے حل کرنا چاہئے۔ تاکہ رشتہ مضبوط ہو سکے۔

اگر آپ خواب میں چھپکلی کو پالتے ہیں

اگر آپ ایسا خواب دیکھتے ہیں کہ آپ چھپکلی پال رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے آس پاس کوئی خطرناک شخص ہے۔ جس سے دوری اختیار کرنا آپ کے لیے مناسب ہوگا، ورنہ یہ آپ کے لیے بہت نقصان دہ ثابت ہوگا۔

چھپکلی دیکھنے کے مختلف معنی یعنی خواب میں چھپکلی دیکھنا اچھا یا برا؟

آئیے جانتے ہیں چھپکلی کو دیکھنے کے مختلف معانی کے بارے میں، چھپکلی کو دیکھنا بہت سے عام معنی کی نشاندہی کرتا ہے۔

نئے منصوبے بنانا

خواب میں چھپکلی دیکھنا کسی نئے منصوبے کی علامت ہو سکتی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ نئے منصوبے بنا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ اپنا کیریئر بدل سکتے ہیں، یا آپ گھر کے اندر کوئی نئی چیز خرید سکتے ہیں یا آپ نئے دوستوں سے مل سکتے ہیں۔ یا آپ بات کرنے کے نئے طریقے اپنا سکتے ہیں۔ آپ نئے طریقوں سے چیزیں کر سکتے ہیں۔ خواب میں چھپکلی دیکھنا نئی چیزوں کے ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

کوئی آپ کے ساتھ شامل ہونا چاہتا ہے

خواب میں چھپکلی دیکھنا بھی اس بات کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ کہ جس سے وہ جڑنا چاہتا ہے یا کوئی آپ کے ساتھ جذباتی تعلق قائم کرنا چاہتا ہے۔ ہو سکتا ہے کوئی ایسا ہو جو آپ کو نہ جانتا ہو لیکن آپ سے رابطہ قائم کرنا چاہتا ہو۔ آپ اس کے ساتھ رشتہ استوار کر سکتے ہیں۔

آپ کی زندگی میں عجیب و غریب چیزیں ہو سکتی ہیں

یہ خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کی زندگی میں عجیب و غریب چیزیں رونما ہو سکتی ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ عجیب و غریب کیفیت کا تجربہ کر سکتے ہیں۔ آپ کو ان چیزوں کے لیے نفسیاتی طور پر تیار رہنا ہوگا تب ہی کچھ اچھا ہوسکتا ہے۔

سستی کی علامت

خواب میں چھپکلی دیکھنا بھی سستی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی زندگی کے اندر کی سستی سے پریشان ہیں۔ جن باتوں پر آپ کو زیادہ توجہ دینے کی ضرورت ہے، آپ خاموش بیٹھے ہیں۔ آپ اپنی کاہلی ترک کر کے کام میں دلچسپی لیں۔ پھر کچھ اچھا ہو سکتا ہے۔

غداری کی علامت

خواب میں چھپکلی دیکھنا خیانت کی بھی نشاندہی کرتا ہے۔ یہ ممکن ہے کہ آپ کا کوئی قریبی شخص آپ کو دھوکہ دے۔ آپ کو زیادہ محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ محتاط نہیں رہے تو یہ آپ کے لیے بڑا دھچکا ثابت ہو سکتا ہے۔