خواب میں اونٹ کو دیکھا اس کی تعبیر کیا ہے

کیا خواب میں اونٹ دیکھنا اچھا ہے؟

اگرچہ مغرب کے مطابق اونٹ کا خواب دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آپ پریشانی اور ناکامی کے وقت بہت صبر اور تحمل سے کام لیں گے۔ آپ اپنے آپ کو بظاہر مایوس کن صورت حال میں پا سکتے ہیں پھر بھی آپ اپنی ٹھنڈک نہیں کھوئیں گے۔ اونٹ کا مالک ہونا آپ کے راستے میں آنے والی خوشحالی کی علامت ہے۔

اگرچہ بہت سے منظرنامے ہیں جن میں آپ کے خوابوں میں اونٹ بطور روحانی جانور نظر آ سکتا ہے آپ کے خواب میں اونٹ کا نظر آنا روحانی سفر کی علامت ہے۔ اگر آپ اونٹ کی سواری کر رہے ہیں تو آپ پہلے ہی اپنے سفر پر ہیں آپ کے مستقبل کے بارے میں ایک اچھی نظریے کے ساتھ ۔

اگر آپ کو خواب میں اونٹ نظر آتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی بے خوش ہے۔ آپ حال ہی میں افسردہ ہوئے ہیں اور اس سے باہر نکلنے کی خواہش نہیں ہے۔ ایسی حالت بہت سی ناکامیوں اور غلط فیصلوں کی وجہ سے پیدا ہونے والے عدم اطمینان سے پیدا ہوتی ہے جو آپ نے کیے ہیں۔ آپ پوری دنیا پر غصہ کریں گے اور دوسروں میں مجرم ڈھونڈیں گے اپنے رویے کو درست کرنے کے بجائے آپ کی پرواہ نہ کرنے کا الزام ان پر ڈالیں گے۔

camel khwab ki tabeer

دو کوہان والے اونٹ کو دیکھنا

دو کوہان والے اونٹ کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کو جلد ہی مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔ آپ شاید تاخیر کرنے والوں میں سے ایک ہیں جو آخری لمحے ہر کام کرتے ہیں بشمول اسکول کاروبار یا کچھ دیگر ذمہ داریاں۔ آپ آگے نہیں سوچتے لیکن وہ کام کرتے ہیں جو آپ کو دلچسپ لگتے ہیں چاہے وہ مفید نہ ہوں۔ آپ اپنے آپ سے وعدہ کرتے ہیں کہ جب بھی آپ اسی طرح کی صورتحال کا سامنا کریں گے تو آپ ہر بار بدلیں گے لیکن آپ جلد ہی اسے بھول جاتے ہیں اور اپنے پرانے طریقوں پر واپس چلے جاتے ہیں۔

اونٹ پر سوار ہونا

جب آپ اونٹ پر سوار ہونے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو یہ اچھے وقت کی علامت ہے۔ آپ کسی غیر متوقع سفر پر جا سکتے ہیں جو آخری لمحے میں آپ کی توقعات سے زیادہ ہو گا۔ آپ کو ان چیزوں کو آزمانے کا موقع ملے گا جن کا آپ صرف خواب دیکھ سکتے ہیں اور آپ ان لوگوں سے ملیں گے جن سے آپ دلچسپ باتیں سیکھیں گے اور سنیں گے۔

دوسروں کو اونٹ پر سوار دیکھنا

اگر آپ اپنے خواب میں کسی اور کو اونٹ پر سوار ہوتے ہوئے دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی ایسی چیز کو تبدیل کرنے کی ناکام کوشش کر رہے ہیں جس پر آپ کا کوئی اختیار نہیں ہے۔ ان لوگوں کے لیے جن کے بچے بڑے ہیں یہ خواب ان پر اپنے رویوں اور طرز زندگی کو مسلط کرنے سے باز رہنے کا انتباہ ہے۔ اگر آپ کے بچے نہیں ہیں تو یہ خواب آپ کے کسی قریبی شخص کو کنٹرول کرنے کی آپ کی کوشش کی علامت ہے۔

اونٹ کو چارہ کھلانا

اگر آپ اونٹ کو چارہ ڈالنے کا خواب دیکھ رہے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کی ایک بڑی خواہش پوری ہو گی۔ یہ خاص طور پر آپ کی محبت کی زندگی پر لاگو ہوتا ہے۔ اگر آپ طویل عرصے سے بچہ چاہتے ہیں تو آپ کو جلد ہی خوشخبری مل جائے گی۔ جو لوگ کچھ عرصے سے اکیلے ہیں وہ جلد ہی کسی ایسے شخص سے مل سکتے ہیں جو ان کی زندگی کو مکمل طور پر بدل دے گا۔

دوسروں کو اونٹ چراتے ہوئے دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو اونٹ کو چراتے ہوئے دیکھتے ہیں اس کا مطلب ہے کہ قسمت آپ سے مسلسل پھسل رہی ہے۔ جب بھی آپ کسی ایسی چیز کے بارے میں اپنی امیدیں بڑھاتے ہیں جو آپ چاہتے ہیں۔ آپ آہستہ آہستہ ہمیشہ خوش رہنے کی امید کھونے لگے ہیں لیکن آپ بہت سے حقائق کو نظر انداز کر رہے ہیں جن سے آپ کو خوش ہونا چاہیے۔ اپنی زندگی میں خامیوں کو تلاش کرنا چھوڑ دیں اور اس سے لطف اندوز ہونا سیکھیں۔

خواب میں دیکھنا کہ اونٹ آپ پر تھوک رہا ہے

بدقسمتی سے اس خواب کا کوئی مثبت مطلب نہیں ہے۔ یہ اکثر رشتہ داروں یا دوستوں کی طرف سے آنے والی دھوکہ دہی کی علامت ہے۔ وہ لوگ جن پر آپ بھروسہ کرتے ہیں اور جن سے آپ اس طرح کی توقع نہیں رکھتے وہ آپ کو مایوس کر سکتے ہیں۔ تاہم اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ پیچھے ہٹ جائیں اور ہر ایک پر بھروسہ کرنا چھوڑ دیں۔ آپ اس بار خوش قسمت نہیں تھے۔

اونٹ کا دوسروں پر تھوکنے کا خواب دیکھنا

جب آپ خواب میں اونٹ کو کسی اور پر تھوکتے ہوئے دیکھتے ہیں تو یہ ایک تنبیہ ہے کہ دوسرے لوگوں کے مصائب کا انتظار نہ کریں۔ آپ نے شاید حال ہی میں اس شخص کی ناکامی کے بارے میں سنا ہوگا جسے آپ پسند نہیں کرتے۔ آپ کو اس سے کوئی فائدہ نہیں ہوگا لیکن آپ پھر بھی خوش ہیں کہ ان کے ساتھ بُرا ہوا۔ تاہم آپ کو اس طرح نہیں سوچنا چاہئے. یہ بہتر ہوگا اگر آپ اپنی زندگی اور ان فیصلوں پر زیادہ توجہ دیں جو آپ کر رہے ہیں خاص طور پر اگر وہ آپ کے مستقبل کو متاثر کر رہے ہوں۔

سامان سے لدا ہوا اونٹ دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ اونٹ کو بھاری سامان اٹھائے ہوئے دیکھتے ہیں اس کے متعدد معنی ہو سکتے ہیں۔ یہ خواب اکثر یہ بتاتا ہے کہ کوئی چیز آپ پر دباؤ ڈال رہی ہے یا آپ کسی مشکل صورتحال سے نمٹنے کے لیے بے چینی اور بے اختیاری محسوس کرتے ہیں۔ اگر آپ خود پر یقین کرنا شروع کر دیں تو آپ اس سے بہت زیادہ مضبوطی سے نکل جائیں گے۔

اس خواب کا ایک اور مطلب یہ ہے کہ آپ کسی کی مدد کرنے سے انکار نہیں کر سکتے چاہے اس کا مطلب یہ ہو کہ آپ کو اپنے منصوبوں خواہشات یا ذمہ داریوں سے دستبردار ہونا پڑے۔ آپ کو یہ کہنا سیکھنے کی ضرورت ہے کہ میں نہیں کر سکتا اور میرے پاس وقت نہیں ہے۔

تیسرا معنی ذلت یا عاجزی کی علامت ہے۔ یہ علامت اس پر سامان رکھنے سے پہلے اونٹ کے گھٹنے ٹیکنے کے عمل سے آتی ہے۔ گھٹنے ٹیکنے کا عمل بھی عاجزی کی علامت ہے۔

اونٹوں کا قافلہ دیکھنا

اگر آپ اونٹوں کے قافلے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو غیر متوقع مدد ملے گی ممکنہ طور پر اجنبیوں سے بھی۔ آپ محسوس کریں گے کہ سب کچھ ٹوٹ رہا ہے لیکن کوئی ایسا شخص جو آپ کو جانتا تک نہیں ہے آپ کو بچانے کے لیے آئے گا کیونکہ وہ آپ کی مدد کرنے کی خواہش رکھتا ہے۔ آپ اپنی باقی زندگی تک ان کے شکر گزار رہیں گے۔

قدیم خوابوں کی کتابیں بتاتی ہیں کہ یہ خواب صحت یاب ہونے کی علامت ہے جب کسی بیمار شخص کو خواب آتا ہے۔

اونٹ خریدنا

اونٹ خریدنے کا خواب آپ کے کیریئر میں ترقی کی علامت ہے۔ آپ کے باس کو آخر کار احساس ہو جائے گا کہ آپ کمپنی کے کام کے لیے کتنے اہم ہیں اس لیے وہ آپ کو انعام دینے کا فیصلہ کریں گے۔ آپ کو ایک بہتر مقام ملے گا جس کے نتیجے میں مزید ذمہ داری کا مطالبہ کیا جائے گا۔ تاہم آپ کو کوئی اعتراض نہیں ہوگا کیونکہ آپ نے طویل عرصے سے اس کے بارے میں تصور کیا ہے۔

اونٹ بیچنا

خواب میں اونٹ بیچنے کا اکثر آپ کی اپنی رائے سے کوئی تعلق ہوتا ہے۔ جو لوگ احساس کمتری کا شکار ہوتے ہیں وہ اکثر یہ خواب دیکھتے ہیں لیکن وہ اپنی عدم تحفظ پر کام کرنے کی کوشش کرنے کے بجائے اپنی مایوسی کو دوسرے لوگوں پر ڈال رہے ہیں۔ اس طرح کے رویے کی وجہ سے آپ کام پر یا دوستوں میں کسی کے پسندیدہ نہیں ہوں گے۔

سفید اونٹ کو دیکھنا

جب آپ سفید اونٹ دیکھتے ہیں تو اس کے متعدد معنی ہو سکتے ہیں۔ ایک سفید اونٹ ایمانداری کی علامت ہے لیکن ایک مختصر بیماری کی بھی پیش گوئی کرتا ہے۔ تاہم سفید رنگ امن اور ہم آہنگی سے جڑا ہوا ہے جبکہ اونٹ سفر کی علامت ہے اس لیے جو لوگ سفید اونٹ پر سوار ہونے کا خواب دیکھ رہے ہیں وہ شادی کرنے اور اپنے پیارے کے ساتھ زندگی کی مہم جوئی شروع کرنے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔

کالے اونٹ کو دیکھنا

کالا اونٹ خواب میں مثبت معنی نہیں رکھتا۔ یہ ایک انتہائی مختصر تعلقات کی علامت ہے جس کے بعد خواب دیکھنے والے کو تکلیف ہو گی۔ کالے اونٹ مہلک نتائج کے ساتھ سنگین بیماریوں کی علامت ہیں۔

کمزور بیمار یا زخمی اونٹ کا خواب دیکھنا

اگر آپ کو خواب میں بوڑھا یا زخمی اونٹ نظر آتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ تھک چکے ہیں اور آپ کو کچھ فرائض کو ایک دو دن کے لیے ملتوی کرنا چاہیے۔ آپ کو اپنے آپ کو کچھ وقت دینے کی ضرورت ہے تاکہ تناؤ آپ پر منفی اثر نہ ڈالے۔

اونٹ کے خواب کی اسلامی تعبیر

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر کوئی شخص خواب میں اپنے آپ کو نامعلوم اونٹ پر دیکھے کہ وہ دوڑ رہا ہے تو دلیل سفر ہے اور اگر دیکھے کہ اونٹ گھوم رہا ہے، غم اور فکر کی دلیل ہے اور اگر دیکھے کہ اونٹ پر بیٹھا ہے، رستہ گم کیا ہے اور نہیں جانتا کہ راہ راست کہاں ہے؟ تو دلیل ہے کہ اپنے راہ میں عاجز ہو گا اور کوئی تدبیر نہ کر سکے گا اور اگر اونٹنی پاۓ تو عورت پاۓ گا اور اگر اونٹنی بچہ والی ہے تو عورت فرزند والی کریگا۔

اور اگر دیکھے کہ اونٹ اس کے پیچھے دوڑ رہا ہے تو دلیل غم ہے اور اگر دیکھے کہ اونٹ نے اس سے سر پھیرا ہے اور مطیع نہیں ہو تا ہے تو دلیل ہے کہ غمناک ہو گا۔ حضرت دانیال علیہ السلام نے فرمایا ہے۔ کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ اونٹ مست غضب ناک پر بیٹھا ہے۔ تو دلیل ہے کہ اس پر کوئی بڑا آدمی قبضہ کرے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اونٹ کے ساتھ جنگ اور لڑائی کرتا ہے تو دلیل ہے کہ کسی مرد عجمی کے ساتھ دشمنی ہو گی اور اس کے ساتھ جھگڑا ہو گا۔ اور اگر دیکھے کہ اونٹوں کے گلے کو چراتا ہے اور جانتا ہے کہ اس کے اپنے ہیں۔ تو دلیل ہے کہ اس کو ملک ملے گا اور وہ اہل ملک پر حکومت کرے گا۔

اور اگر خواب میں دیکھے کہ اونٹنی کا دودھ دوہتا ہے تو دلیل ہے کہ بادشاہ سے اس قدر مال و دولت پاۓ گا اور اگر دیکھے کہ دودھ کی بجاۓ اونٹنی کے پستانوں سے خون نکلا ہے تو دلیل ہے۔ کہ اس کو حرام مال ملے گا۔ اور اگر خواب میں دیکھے کہ کسی نے اس کو اونٹنی بخشی ہے یا اس نے خود خریدی ہے تو دلیل ہے کہ عورت کرے کنیز اور اگر خواب میں دیکھے کہ اس کی اونٹنی بھاگ گئی ہے یا چوری ہو گئی ہے تو دلیل ہے کہ عورت سے جدا ہو گا یا ان کے درمیان جھگڑا پڑے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس کی اونٹنی مرگئی ہے کہ تو دلیل ہے کہ اس کی عورت مرے گی۔

اور اگر دیکھے کہ اونٹنی کو بچہ ہوا ہے تو دلیل ہے۔ کہ اس کے فرزند ہو گا اور مال بڑھے گا۔ اور اگر خواب میں اونٹنی کو دیکھے تو دلیل ہے۔ کہ اس کی مراد پوری ہو گی اور اگر خواب میں دیکھے کہ اونٹ کا گوشت کھاتا ہے۔ تو دلیل ہے کہ بیمار ہو گا۔ حضرت کرمانی رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ اسے کسی نے بہت سا اونٹ کا گوشت دیا ہے۔ تو دلیل ہے کہ اس قدر مال پاۓ گا اور اگر دیکھے کہ اونٹ اس کے ساتھ باتیں کرتا ہے تو دلیل ہے کہ اس کو خیر اور نیکی پہنچے گی۔

حضرت جعفر صادق رضی اللہ تعالے عنہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں اونٹ کا دیکھنا اس وجہ پر ہے : اول عجمی بادشاه – دوم امیر شخص۔ سوم مرد مومن- چهارم سیل۔ پنجم فتنہ۔ ششم آبادی۔ ہفتم عورت۔ ہشتم حج۔ ہم نعمت۔ دہم مال اور عربی اونٹ مرد عربی پر اور عجمی اونٹ مرد عجمی پر دلیل ہے اور شتربانی کی تاویل صاحب تدبیر اور ولایت اور کاموں کو درست کرنے والے اور سنوارنے والے کی ہے۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap