خواب میں کتا دیکھنے کے معنی اور تعبیر کیا ہے؟

بلیوں کے ساتھ ساتھ، کتے خوابوں میں سب سے زیادہ دیکھے جانے والے عام جانور ہیں۔ لیکن کتوں سے متعلق خواب عام طور پر مثبت ہوتے ہیں۔ کتے سے متعلق کچھ خواب حالیہ صدمات یا ان جانوروں کے ساتھ برے تجربات کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ بڑا کتا وفاداری کی علامت ہے، چھوٹا ایک غیر متوقع تحفہ ہے۔ جب کہ ناراض ایک نئے دشمنوں کی نمائندگی کرتا ہے۔ خواب میں کتے خاندان سے متعلق کسی چیز کی علامت ہیں۔

ایک چھوٹے کتے کا خواب دیکھنا
جب آپ خواب میں ایک چھوٹا کتا دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک غیر متوقع تحفہ ملے گا۔ جو آپ کو واقعی خوش کر دے گا۔

بڑے کتے کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں ایک بڑا کتا دیکھتے ہیں۔ تو یہ وفاداری کی علامت ہے۔ آپ بہت سے اچھے لوگوں سے ملیں گے جو زندگی کے بارے میں آپ جیسے ہی خیالات رکھتے ہیں۔ اگرچہ آپ کو یقین ہے کہ لوگ سچی دوستی اس وقت کرتے ہیں۔ جب وہ جوان ہوتے ہیں۔ آپ کو یہ دیکھنے کو ملے گا کہ ایسا رشتہ شروع کرنے میں کبھی دیر نہیں لگتی۔ جو ایک خوبصورت تجربے میں بدل سکتا ہے۔ اس خواب کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کو ایک اچھا دوست ملے گا جس کی دوستی زندگی بھر رہے گی۔

dog kutta khwab ki tabeer

خواب میں دیکھنا کہ کتا آپ پر حملہ کر رہا ہے یا کاٹ رہا ہے
اگر خواب میں کتا آپ پر حملہ کرتا ہے یا کاٹتا ہے تو یہ خطرے کی علامت ہے۔ آپ نے شاید رقم ادھار لی ہے جس کی آپ کو فوری ضرورت ہے۔ لیکن آپ اس شخص کو واپس ادا کرنے کے لیے ضروری رقم نہیں کما سکتے۔ جس شخص پر آپ نے ظلم کیا ہے اس کے ساتھ آپ کا جھگڑا ہو گا۔ چاہے آپ اس سے بچنے کی کتنی ہی کوشش کر رہے ہوں۔ اور آپ کا مقابلہ دھمکیوں اور گندے الفاظ کے ساتھ بری طرح ختم ہو جائے گا۔

خواب میں کتے کے ساتھ کھیلنا
جب آپ کسی کتے کے ساتھ کھیلنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک طاقتور محافظ ملے گا۔ اس بات کا امکان ہے کہ آپ کا اعلیٰ افسر آپ کو پسند کرے گا۔ اور وہ آپ کو کام میں مشکلات سے بچانے کے لیے اپنی طاقت میں ہر ممکن کوشش کریں گے۔ آپ کے ساتھی آپ کو اس کی وجہ سے پسند نہیں کریں گے۔ لیکن حقیقت یہ ہے کہ آپ اس سے کسی بھی پریشانی میں مبتلا نہیں ہوں گے۔ اور آپ کے پاس شرمندہ ہونے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ خواب میں آپ کو تسلی دی گئی ہے۔

کتے کو زخمی کرنے یا مارنے کا خواب دیکھنا
اگر آپ کتے کو زخمی یا مارنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے مخالفین کو نقصان ہوگا۔ آپ کو خوشی ملے گی۔ آپ ناانصافی کو برداشت نہیں کر سکتے ہیں۔ کیونکہ آپ جانتے ہیں کہ اگر آپ کو ایک دھچکا لگے تو جلد یا بدیر آپ اپنے تمام مصائب کا ازالہ کریں گے۔

کسی کو کتا دینے کا خواب دیکھنا
اگر آپ کسی کو کتا دینے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو یہ بدقسمتی کی علامت ہے۔ یہ ایک موقع ہے کہ آپ کو ایک بڑی پریشانی کا سامنا کرنا پڑے گا۔ جو آپ کو اپنی زندگی کو اس کے مرکز سے ہٹا دے گا۔ آپ کو بہت سی چیزوں کو قربان کرنا پڑے گا اور نئے حالات سے ہم آہنگ ہونا پڑے گا۔ جو بالکل آسان نہیں ہوگا۔

کتے کے ساتھ بات چیت کا خواب
اگر آپ کسی کتے کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں۔ تو یہ مستحکم خاندانی تعلقات اور دوستی کی علامت ہے۔ آپ کے رشتہ دار آپ پر اعتماد کرتے ہیں۔ اسی لیے وہ آپ سے پیار کرتے ہیں اور ان کی تعریف کرتے ہیں۔ یہ خواب نوجوان جوڑوں کے لیے لمبی اور خوشگوار زندگی کی نمائندگی کرتا ہے۔

ایک کتے کے گڑگڑانے کے بارے میں خواب دیکھنا
جب آپ خواب میں کتے کو گڑگڑاتے ہوئے سنتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک مسئلہ کے بارے میں بہت زیادہ پریشان ہیں۔ یہ آپ کے لیے ایک ناقابل تسخیر رکاوٹ لگتا ہے۔ لیکن یہ پتہ چلے گا کہ یہ مسئلہ معمولی اور غیر اہم ہے۔

خواب میں ناراض کتا
جب آپ خواب میں ناراض کتے کو دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا دوست آپ کا دشمن بن جائے گا۔ ایک موقع ہے کہ آپ ان چیزوں کے لیے ایک دوسرے سے ناراض ہوں گے۔ جن کے بارے میں آپ نے پہلے بات نہیں کی تھی۔ وہ آپ دونوں کے درمیان خلاء پیدا کرتے رہیں گے۔ اس کی وجہ سے نمٹنے کے بجائے، آپ صرف نتائج کے بارے میں بات کریں گے۔ اس شیطانی دائرے میں رہیں گے جس سے نکلنے کا کوئی راستہ نہیں ہے۔

خواب میں بیمار کتا
اگر آپ کا یا کسی اور کا کتا بیمار ہے۔ آپ کے خواب میں تھک کر لیٹ گیا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے خاندان کے کسی فرد کو کسی چیز کے سلسلے میں آپ کی مدد کی ضرورت ہے۔ لیکن وہ اس کے لیے مانگنے میں بہت شرمندگی محسوس کر رہا ہے۔

خواب میں کتے کے رونے کے بارے میں دیکھنا
اگر آپ کے خواب میں کتا رو رہا ہے۔ تو یہ بیماری کی خبر دیتا ہے۔ آپ شاید اپنی صحت کا خیال نہیں رکھتے۔ اور آپ اکثر کمزور یا نزلہ زکام سے دوچار ہوتے ہیں۔ اس بار بھی آپ اسے سنجیدگی سے نہیں لیں گے۔ لیکن آپ کچھ دن بستر پر رہیں گے اور اپنے آپ کو اس سے بھی زیادہ خطرے میں ڈالیں گے۔

کتے کو کھانا کھلانے کا خواب دیکھنا
جب آپ کتے کو کھانا کھلانے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو یہ قربانی دینے کی علامت ہے۔ آپ اس سیارے پر موجود تمام لوگوں اور دیگر مخلوقات سے پیار کرتے ہیں۔ اور ان کا احترام کرتے ہیں۔ اور بے غرضی کے ساتھ آپ کے پاس جو کچھ بھی ہے ان کے ساتھ بانٹتے ہیں۔

یہ ممکن ہے کہ آپ کے پاس کچھ پالتو جانور ہوں۔ جن کی آپ دیکھ بھال کرتے ہیں۔ اور اپنی ساری محبت اور توجہ کو روزانہ وقف کرتے ہیں۔

ایک سفید کتے کا خواب دیکھنا
جب آپ سفید کتے کو دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ کو اپنی زندگی کے اگلے دور میں کسی چیز کی کمی نہیں ہوگی۔

کالے کتے کا خواب دیکھنا
اگر کالا کتا خوف سے متعلق ہے، تو یہ مسائل، بدقسمتی، غربت، بے روزگاری وغیرہ کی نمائندگی کرتا ہے۔ تاہم، آپ کی زندگی کے اس عرصے کے بعد حالات بہتر ہوجائیں گے۔ اگر کتے کا تعلق مثبت جذبات سے ہے۔ تو خواب کی دو مختلف تعبیریں ہو سکتی ہیں۔

اکیلی عورتیں کسی اچھے آدمی سے مل سکتی ہیں جو وقت کے ساتھ ساتھ ان کا شوہر بھی بن سکتا ہے۔ جب کہ رشتے میں رہنے والوں کا سامنا ماضی کے ایک ایسے شخص سے ہو سکتا ہے۔ جس کے ساتھ کوئی سنجیدہ بات ہو سکتی تھی۔ اگر کوئی آدمی خواب دیکھے تو اس کا مطلب ہے کہ اس کا کوئی حریف ہوگا۔

ایک کثیر رنگ کے کتے کا خواب دیکھنا
جب آپ خواب میں کثیر رنگ کا کتا دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ آنے والے کچھ مسائل، مسائل یا پیسے کے مسائل کو بہت جلد اور عزم کے ساتھ حل کر لیں گے۔

آوارہ کتے کا خواب دیکھنا
اگر آپ کو کوئی آوارہ، یعنی ایسا کتا نظر آتا ہے۔ جس کا مالک نہیں ہوتا، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے خاندان کے لیے ایک اہم فیصلہ کرنا پڑے گا۔ آپ کی پسند کے مطابق صورتحال بہتر یا بدتر کی طرف موڑ دے گی۔

کتے کو بچانے کا خواب دیکھنا
خواب میں کتے کو بچانے اور گود لینے کا مطلب ہے۔ کہ آپ ایک اچھا کام کریں گے۔ آپ سڑک پر کسی اجنبی کی مدد کر سکتے ہیں یا خیراتی ادارے میں شامل ہو سکتے ہیں۔ آپ ایک بہتر اور زیادہ انسانی معاشرے میں اپنا حصہ ڈال کر بہت اچھا محسوس کریں گے۔ جس میں آپ اپنے بچوں کی پرورش کرنا چاہیں گے۔

خواب میں کتا خریدنا
کتے کو خریدنے کا خواب تنہائی کی علامت ہے۔ یہ احساس ان لوگوں کے لیے بالکل فطری ہے۔ جو طویل عرصے سے اکیلے ہیں۔ تاہم، اگر آپ رشتہ یا شادی میں ہیں۔ تو خواب اس بات کی علامت ہے کہ یہ وقت کسی عزیز کے ساتھ ایماندارانہ گفتگو کا ہے۔

خواب میں کتا بیچنا
خواب میں کتے کو بیچنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ اپنے اعمال یا فیصلوں سے کسی کا دل توڑ دیں گے۔ آپ کسی ایسے شخص کو چھوڑ سکتے ہیں جو آپ سے پیار کرتا ہے۔ یا آپ نے کسی سے کیا ہوا وعدہ توڑ دیا ہے۔ بہرحال، آپ کو یہ قبول کرنا ہوگا کہ آپ اس شخص کے دکھ کے ذمہ دار ہیں۔

کتے کو تحفہ کے طور پر حاصل کرنے کے بارے میں خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کو کتا دے رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی عزیز آپ کو خوشخبری، اشارہ یا تحفہ دے کر خوش کرے گا۔ آپ شاید ایک طویل عرصے کے بعد دوبارہ خوش ہوں گے۔ اور خواہش کریں گے کہ وہ لمحہ زیادہ سے زیادہ دیر تک قائم رہے۔

کتے کو چرانے کا خواب دیکھنا
اگر آپ کسی کا کتا چرانے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنی خوشی کسی اور کے دکھ پر قائم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کا اطمینان مختصر وقت کے لیے رہے گا۔ آپ کو اپنے آپ سے ایک بار پھر پوچھنا ہوگا۔ کہ کیا آپ جو چاہتے ہیں اسے حاصل کرنے کا یہ صحیح طریقہ ہے۔

کسی کو آپ کے کتے کو چوری کرنے کا خواب دیکھنا
جب آپ خواب میں دیکھتے ہیں کہ کوئی آپ کے کتے کو چرا رہا ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے پیارے کو کھونے کے بعد خالی پن محسوس کریں گے۔ اس بات کا امکان ہے کہ کوئی ایسا شخص جو ہمیشہ سے آپ کا دفاع کرتا رہا ہے انتقال کر جائے گا۔ یا کوئی شخص جس کی آپ کو پرواہ ہے وہ دوسرے شہر یا ریاست میں جانے کا فیصلہ کرے گا۔ آپ یقین کریں گے کہ اس شخص کی جگہ کوئی نہیں لے سکتا، لیکن وقت آپ کے زخموں کو بھر دے گا۔

کتے کو نہلانے کا خواب دیکھنا
خواب میں کتے کو نہلانے کا مطلب یہ ہے۔ کہ آپ آخر کار کسی کو اپنا جذباتی پہلو دکھائیں گے۔ آپ کی عادت ہے کہ آپ اپنی شخصیت کی خصلتوں کو کسی پر ظاہر نہیں کرتے۔ جب تک کہ آپ اس بات کو یقینی نہ بنائیں کہ ان کے ارادے اچھے ہیں۔ کوئی آخر کار آپ کا اعتماد حاصل کر لے گا۔ اور اسے آپ کے ایک حصے کو دیکھنے کا موقع ملے گا۔ جو اپنے آپ کو دنیا کے سامنے پیش کرنے کے طریقے سے بالکل مختلف ہے۔

خواب میں دیکھنا کہ دوسرے لوگ کتے کو نہلا رہے ہیں
جب آپ خواب میں کسی اور کو کتے کو غسل دیتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ کسی کا عمل آپ کو متاثر کرے گا۔ جس شخص کے بارے میں آپ کو یقین ہے کہ وہ سخت، سرد، یا یہاں تک کہ مغرور ہے۔ وہ اپنے اصلی رنگ دکھائے گا اور آپ کو ان نئی خصلتوں سے جیت لے گا۔

کتے کو گھومتے دیکھنے کا خواب دیکھنا
خواب میں کتے کو گھومنے کا مطلب ہے کہ آپ کے پاس اپنی پسند کے کام ہوں گے۔ ہر چیز کے برعکس، آپ اس کام سے لطف اندوز ہوں گے۔ آپ اپنے وقت کو اس طرح کے کام میں لگا کر خوشی محسوس کریں گے۔

اگر خواب میں کتا آپ کا پیچھا کرے
اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کو خطرناک یا غیر قانونی کاروباری سودوں میں ملوث نہیں ہونا چاہیے۔ اگر آپ قانون کے دوسری طرف ایک پروجیکٹ کو ختم کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ تو کوئی آپ سے آسان رقم کا وعدہ کرے گا۔ اگر آپ اپنے اعمال کے سنگین نتائج سے نمٹنا نہیں چاہتے ہیں۔ تو آپ اس پیشکش کو قبول نہیں کریں گے، چاہے یہ کتنا ہی پرکشش کیوں نہ ہو۔

کتے کی لڑائی کا خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں دو یا دو سے زیادہ کتے لڑتے ہوئے دیکھیں۔ تو یہ اچھی علامت نہیں ہے۔ ایسے خواب ایسے ناخوشگوار تجربات کی علامت ہیں۔ جو آپ کو جلد ہی ہو سکتے ہیں۔ کوئی آپ کی رومانوی پیش رفت کو مسترد کر سکتا ہے۔ اور آپ ذلیل یا مایوس ہو جائیں گے۔

کتے کو مارنے کا خواب دیکھنا
اگر آپ خواب میں کتے کو مارنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ تاکہ اسے فرمانبردار بنایا جا سکے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ دوسرے لوگ آپ کے ارادوں یا اعمال کی غلط تشریح کریں گے۔ اور آپ کو عوامی جانچ کا سامنا کرنا پڑے گا۔

دوسرے لوگوں کا کتے کو مارنے کا خواب دیکھنا
اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کسی اور پر ظالمانہ یا بے شرم ہونے کا الزام لگا دیں گے۔ آپ کے پاس اس کے لیے ٹھوس ثبوت نہیں ہوں گے۔ سوائے فضول بات چیت کے جو آپ نے اس شخص کے بارے میں سنی ہوں گی۔

کتے کو خواب میں دیکھنے کی اسلامی تعبیریں

خواب میں دیکھا گیا کتنا احمق اور شرارتی طبیعت کے سفارشی آدمی کی علامت ہے لیکن اگر اس کے ساتھ حسن سلوک کیا جائے تو وہ وفادار اور خیر خواہ دوست بن جائے گا۔ لوگ کہتے ہیں کہ کتے سے زیادہ وفادار جانور کوئی نہیں، اسی لیے خواب میں کتا دیکھنا مالک کے خیر خواہ غلام کے معنی دیتا ہے جبکہ خواب میں کتیا دیکھنا بُری قوم کی بُری عورت کے معنی دیتا ہے۔

کتے کا بچہ خواب میں دیکھا گیا کتے کا بچہ گھر کا لاڈلا بچہ ہے۔ اگر کتے کا بچہ کالے رنگ کا ہے تو یہ خواب دیکھنے والے کی اگھر پر حکمرانی اور اُس کا سفید رنگ خواب دیکھنے والے کے ایمان کی علامت ہے۔ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ کتے نے اسے کاٹا ہے تو اس کے معنی یہ ہیں کہ اسے دشمن کی طرف سے مصیبت پہنچے گی، خاص طور پر اگر کتے نے اس کے گوشت یا کپڑے کا کچھ حصہ کاٹ کھایا ہو۔ خواب میں کتا دیکھنا بیماری بھی ظاہر کرتا ہے۔ خواب میں دیکھے گئے کسی قوم کے کتنے سے مراد اس قوم کے احمق اور بیوقوف لوگ اور ان کی سرداری ہے۔

صدیق اکبر رضی اللہ عنہ نے مکہ مکرمہ جاتے ہوئے خواب دیکھا کہ نبی کریم ﷺ صحابہ کرام کے ہمراہ مکے کے نزدیک پہنچے ہی ہیں کہ ایک کتیا مکے سے بھونکتی ہوئی نکلی ہے۔ جب آپ اور صحابہ کرام کتیا کے نزدیک گئے ہیں تو وہ اپنی پیٹھ پر لیٹ گئی ہے اور اس کے تھنوں سے دودھ نکلنا شروع ہو گیا ہے۔ آپ ﷺ نے خواب کی تعبیر کرتے ہوئے فرمایا: "ان کا کتا ( کلب) چلا گیا ہے اور ان کے اچھے لوگ تمھارے پاس آگئے ہیں۔ وہ تم سے اپنے رشتوں کا واسطہ دے کر سوال کریں گے۔”


خواب میں نظر آنے والا چرواہے کا کتا کسی سردار سے حاصل ہونے والے مال کی علامت ہے۔ خواب میں دیکھا گیا تربیت یافتہ کتا ایسے آدمی سے عبارت ہے جو گھٹیا اور بے مروت ہے لیکن وہ خواب دیکھنے والے کے دشمنوں کے خلاف اس کی مدد کرتا اور روزگار کی فراہمی میں اس کا معاون ہوتا ہے۔ بعض معبرین نے کہا ہے کہ خواب میں چرواہے کا کتا دیکھنا با کفایت روزگار اور حکومت ملنے کی نشانی ہے کیونکہ اس نے ایسی مخلوق پر حکم چلایا ہے جو ہرن جیسے جانور کو پکڑ سکتا ہے۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap