خواب میں شادی ہوتے دیکھنے کی تعبیر

شادی کا خواب آپ کی ذاتی یا پیشہ ورانہ زندگی میں ہونے والی تبدیلیوں، نئی شروعات کے امکانات یا یہاں تک کہ آپ کے معمولات میں تبدیلی سے متعلق ہو سکتا ہے۔ لیکن شادی کا خواب دیکھنا یہ بھی اشارہ کر سکتا ہے کہ آپ کو کوئی اہم فیصلہ کرنا ہے یا کسی اندرونی تنازع کو حل کرنا ہے۔

کبھی کبھی شادی کا خواب دیکھنا پریشانی کا نتیجہ ہو سکتا ہے، کیونکہ اگر آپ یا آپ کا کوئی پیارا شخص شادی کرنے والا ہے تو گھبراہٹ اور پریشان ہونا معمول کی بات ہے۔ تاہم، خواب کے سیاق و سباق اور اس وقت آپ کی زندگی کیسی ہے اس پر اس خواب کا کیا انحصارہے، شادی کے بارے میں خواب دیکھنے کے معنی مختلف ہو سکتے ہیں۔

شادی کا خواب اور اس کی تعبیریں

ہم نے ایک مکمل فہرست بنائی ہے تاکہ آپ کو بہتر طور پر یہ سمجھنے میں مدد ملے کہ شادی کا خواب دیکھنے کا کیا مطلب ہے:

خواب میں آپ کو شادی کے لیے کہا جا رہا ہے

یہ خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کے دوست آپ کے پیشہ ورانہ مستقبل میں آپ کی مدد کریں گے۔ لیکن اگر آپ کے خواب میں آپ طویل انتظار کے ساتھ "ہاں” کہتے ہیں، تو زیادہ تر امکان ہے کہ آپ کو اپنی زندگی میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔ یہ ایک منفی تبدیلی ہے، لیکن شرمندہ نہ ہوں، تیار ہو جائیں اور اس نئے سفر کے لیے آگے بڑھیں اور اپنی خواہشات اور اختلافات کو دور کریں!

اپنی شادی کا خواب دیکھنا

آپ کی اپنی شادی کے بارے میں خواب دیکھنے کا مطلب آپ کے جذبات اور ازدواجی حیثیت پر منحصر ہے:

اگر آپ شادی کا خواب دیکتھے ہوئے خوش رہے تھے: آپ کی شادی کرنے کی خواہش یہاں تک کہ ایک پوشیدہ چیز ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کی زندگی میں بہت مثبت تبدیلیاں آئیں گی۔

اگر آپ خوش تھے، ڈیٹنگ کر رہے تھے اور شادی کے بارے میں خواب دیکھ رہے تھے: یہ اس بات کی علامت ہو سکتی ہے کہ آپ جلد ہی اگلا قدم اٹھانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ آپ شادی کرنا چاہتے ہیں اور اس کے امکانات بہت زیادہ ہیں، خاص کر اگر آپ رشتے میں ہیں۔

اگر آپ اپنے موجودہ شریک حیات سے شادی کرنے کا خواب دیکھتے ہیں: آپ خوش اور مطمئن ہیں۔ یہ خواب آپ کے مضبوط عزم کی علامت ہے۔ کیا اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ آپ ایک نئے مرحلے کے لیے تیار ہیں، ہو سکتا ہے یہ بچےکی آمدکا اشارہ ہو۔ مبارک ہو!

لیکن اگر آپ نے شادی کے بارے میں خواب دیکھا اور آپ کو اداس یا غصہ محسوس ہوا، تو شاید آپ کو کوئی حل نہ ہونے والا مسئلہ در پیش ہے یا آپ اپنی موجودہ حیثیت کو قبول نہیں کررہے۔

شادی کی دعوت کا خواب دیکھنا

اگر آپ نے خواب دیکھا ہے کہ آپ کو شادی کا دعوت نامہ موصول ہوا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کے آس پاس کے لوگوں کے ساتھ آپ کے اچھے تعلقات ہیں۔ مبارک ہو، ہر کوئی آپ سے پیار کرتا ہے!

لیکن اگر اس شادی کے خواب میں آپ کسی کو مدعو کرتے ہیں، تو تجزیہ کریں کہ آپ اپنے سماجی دائرے میں کیسے برتاؤ کرتے ہیں۔ ہوسکتا ہے کہ آپ ان لوگوں پر توجہ نہیں دیتے رہے جیسے آپ کو دینی چاہئے۔ آپ کو اپنے آپ سے یہ پوچھنے کی ضرورت ہے کہ کیا آپ کسی ایسے شخص سے غفلت برت رہے ہیں جس سے آپ محبت کرتے ہیں۔

عروسی لباس کا خواب دیکھنا

شادی کے لباس کا خواب دیکھنا ایک انتباہ ہوسکتا ہے۔

اگر آپ لباس پہنتے ہیں تو، آپ کی زندگی بہت اچھی نہیں ہوسکتی ہے۔

اگر آپ نے ابھی شادی کا جوڑا دیکھا ہے تو اس پر نظر رکھیں کہ آپ لوگوں کے ساتھ کیسا سلوک کر رہے ہیں۔ کیا آپ سب کے ساتھ اچھا سلوک کرتے ہیں، اپنے دوستوں اور کنبہ والوں کا خیال رکھتے ہوئے؟

اور اگر آپ کسی کو لباس پہنے ہوئے دیکھتے ہیں، تو آپ کو اپنی ذاتی یا پیشہ ورانہ زندگی میں کوئی اہم چیز یاد آ سکتی ہے۔ کوئی تبدیلی دنیا کا خاتمہ نہیں ہے، لیکن تیار رہو!

شادی کی تیاریوں کا خواب

شادی کا خواب دیکھنا اور تیاری کرنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ ہم آہنگی اور اندرونی سکون کے لمحے کا تجربہ کر رہے ہیں۔ شادی کا خواب دیکھنے کا مطلب، اس صورت میں، یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ ایک متوازن انسان ہیں اور یہ کہ آپ اپنے منصوبوں پر پیار سے کام کرتے ہیں۔

شادی کی منصوبہ بندی کا خواب

یہ خواب دیکھنا کہ آپ شادی کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں، اسی طرح کی تعبیر سامنے آتی ہے جس کا مطلب اوپر دیا گیا ہے۔ آپ اپنے آپ کے ساتھ توازن میں ہیں، آپ کے جذباتی اور عقلی پہلو کے درمیان ذہنی سکون اور ہم آہنگی ہے۔

شادی کی تقریب کا خواب

شادی کی تقریب کا خواب دیکھنا ایک اچھی علامت ہے! اگر آپ سنجیدہ تعلقات میں ہیں، تو خواب ظاہر کرتا ہے کہ آپ مستقبل میں شادی کر سکتے ہیں! اگر شادی کا خواب آپ کی اپنی پارٹی کے ساتھ ہے، تو یہ آپ پر منحصر ہے کہ آپ اس اہم منصوبے سے دستبردار نہ ہوں، کیونکہ یہ جلد پورا ہو جائے گا۔ اور اگر پارٹی کسی قریبی کی ہو تو اس سے بھی بہتر، اچھی باتیں دل کی دھڑکن میں محسوس ہوں گی!

شادی میں شرکت کا خواب

اس قسم کے خواب کی صرف ایک تعبیر نہیں ہوتی، یہ سب اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ آپ کیسا محسوس کرتے ہیں، خواہ وہ خوشی، غم یا غصہ ہو، کیونکہ شادی کے خواب کی تعبیر کرتے وقت احساسات اہم ہوتے ہیں۔

اگر آپ خوش تھے، تو یہ خواب آپ کی زندگی میں اچھے مواقع کا اشارہ دیتا ہے! بہت سی اچھی تبدیلیاں ہونے والی ہیں۔ اگر آپ نے شادی کی تقریب دیکھنے یا اس میں شرکت کا خواب دیکھا ہے تو، پیشے میں تبدیلیوں کی تلاش میں رہیں۔

لیکن، اگر آپ اداس تھے، تو آپ کو اپنی موجودہ ازدواجی حیثیت کچھ بہتر نہیں ہے۔ لیکن ہمت نہ ہاریں! یاد رکھیں کہ زندگی آپ کی ہے اور آپ ہمیشہ بدل سکتے ہیں اور دوبارہ شروع کر سکتے ہیں!

مذہبی جگہ پر شادی ہونے کا خواب دیکھنا

مذہبی شادی کا خواب دیکھنا ایک نئے عزم اور خوشحالی کے مرحلے کا آغاز ہے۔ اگر شادی آپ کی تھی، تو آپ بہت ترقی کے دور سے گزریں گے، آپ اپنے ہر کام میں سازگار نتائج حاصل کریں گے۔ اگر کسی اور کی شادی ہو جائے تو آپ بھی کامیاب ہو جائیں گے، لیکن آپ کو ہر چیز کو پورا کرنے کے لیے مسلسل لڑنا پڑتا ہے۔

ساحل سمندر پر شادی کا خواب دیکھنا

ساحل سمندر پر شادی کا خواب دیکھنا یہ بتاتا ہے کہ آپ اور آپ کے ساتھی کو مالی اور روحانی طور پر خود کو منظم کرنے کی ضرورت ہے۔ لیکن ایک ہی وقت میں، اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ دونوں زندگی کی ہر چیز میں مطابقت رکھتے ہیں۔

ایک دوست کی شادی کا خواب دیکھنا

شادی کرنے والے دوست کا خواب دیکھنا بہت اچھا شگون ہے، جس کا مطلب ہے کہ آپ کوئی پرانا خواب یا خواہش پوری کر سکیں گے۔ اس کے علاوہ، خواب میں آپ کو جو احساس ہوتا ہے جب آپ اپنے دوست کو شادی کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، یہ اس بات کی عکاسی کرتا ہے کہ آپ حقیقی زندگی میں کیسا محسوس کرتے ہیں۔

خاندانی شادی کا خواب

خاندان میں شادی کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو ایک اچھا موقع ملے گا، لیکن آپ کو پرسکون اور صبر کرنے کی ضرورت ہے تاکہ آپ اپنے پیروں پر کھڑے ہوں اور سب کچھ برباد نہ کریں. اگر آپ شادی میں خوش تھے تو موقع بہترین ہوگا لیکن اگر آپ اداس محسوس کررہے ہیں تو احتیاط کریں کہ آپ بیوقوف نہ بنیں۔

کسی نامعلوم شخص کی شادی ہونے کا خواب دیکھنا

یہ شادی کا خواب اچھا ہے: بہت امکان ہے کہ ایک نیا خاندان کا رکن جلد ہی آئے گا! شادی کے اس خواب کی تعبیر بالکل مخصوص ہےاور نیا بچہ آنے کا ایک اچھا موقع ہے۔

بری شادی کا خواب دیکھنا

یہ خواب دیکھنا کہ آپ کی شادی ٹھیک نہیں چل رہی ہے یا یہ ختم ہو رہی ہے اس کا مطلب ہے کہ آپ کو دل مضبوط کرنے کی ضرورت ہے، اپنی ذاتی یا پیشہ ورانہ زندگی میں تبدیلیاں لانے کی ضرورت ہے۔ کیا ایسی کوئی چیز ہے جسے تبدیل کرنے کی ضرورت ہے؟ ایک گہری سانس لیں اور اپنی خوشی کے لیے لڑیں!

اپنے سابقہ دوست سے شادی کا خواب دیکھنا

اپنے سابق بوائے فرینڈ یا سابق شوہر کی شادی کا خواب دیکھنے کا لازمی طور پر یہ مطلب نہیں ہے کہ آپ اب بھی اس کے لیے جذبات رکھتے ہیں، لیکن اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے تمام غلطیوں سے سبق سیکھ لیا ہے۔ تاہم، اگر آپ نے یہ خواب دیکھا ہے اور آپ کسی اور سے ڈیٹنگ کر رہے ہیں، تو یہ دونوں رشتوں کے درمیان کچھ مماثلت کی علامت ہو سکتی ہے۔ ہوشیار رہیں کہ وہی غلطیاں نہ دہرائیں۔

خطرہ :اگر آپ شادی شدہ ہیں اور آپ نے اپنے سابقہ سے شادی کرنے کا خواب دیکھا ہے، تو ہو سکتا ہے کہ آپ اسے کبھی نہیں بھولے ہوں، یا آپ کے لاشعور میں آپ کو اب بھی اس کے لیے احساسات ہیں۔

خواب میں کسی جاننے والے کی شادی ہو رہی ہے

کسی دوسرے شخص کے ساتھ شادی کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کی زندگی میں شدید اور تیز رفتار تبدیلیاں رونما ہوں گی۔

اپنی بیٹی کی شادی کا خواب دیکھنا

اپنی بیٹی کی شادی کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے اپنے بچوں کو ایک نئے زاویے سے دریافت کیا ہے، کیونکہ وہ خودداری اور سکون کے ساتھ بڑے ہو رہے ہیں۔ اس خواب کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ کو اپنے بچوں کی زندگی میں زیادہ موجود رہنے کی ضرورت ہے۔

اپنے والدین کی شادی کے خواب

اگر آپ نے اپنے والدین کی شادی کے بارے میں خواب دیکھا ہے، تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اور آپ کے خاندان کے درمیان جلد ہی اختلافات پیدا ہو سکتے ہیں۔ تاہم، اگر ایسا ہوتا ہے، تو پرسکون رہیں اور حالات کو پرسکون کرنے کی کوشش کریں، کیونکہ یہ لمحہ، لمحہ فکریہ ہوگا۔

بیوی کے بغیر شادی کا خواب دیکھنا

اس خواب کا مطلب ہے کہ آپ کے پاس پراجیکٹ شروع کرنے کے لیے سب کچھ ہے، لیکن آپ پہلا قدم اٹھانے کے لیے کوئی اہم چیز کھو رہے ہیں۔ اس لیے یہ کاروبار شروع کرنے کے لیے مناسب اور قابل اعتماد ساتھی تلاش کرنا اچھا ہے۔

گھر میں شادی کا خواب

گھر میں شادی کا خواب دیکھنا اس بات کی علامت ہے کہ آپ جلد ہی اپنے گھر میں محبت، اتحاد، احترام اور سکون کے لمحات دیکھیں گے۔

خفیہ شادی کا خواب

خفیہ اور نامعلوم جگہ پر منائی جانے والی شادی کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے کہ آپ کا رشتہ جھوٹ سے متاثر ہوا ہے۔ دوسری طرف، یہ خواب اس بات کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے کہ اس شخص کے ساتھ آپ کے تعلقات کے بارے میں جھوٹ سامنے آ جائے گا۔

منسوخ شدہ شادی کا خواب دیکھنا

منسوخ، رکاوٹ یا ملتوی شادی کا خواب دیکھنا اس بات کی علامت ہے کہ آپ کی عدم تحفظات آپ کو اپنے خواب کو حاصل کرنے سے روک رہی ہیں۔ ان کی وجہ سے، وہ کچھ نہیں ہوگا جو آپ شدت سے چاہتے ہیں۔ اس کا سامنا کریں اپنے آپ پر زیادہ یقین رکھیں۔

ناکام شادی کا خواب دیکھنا

ایک ناکام شادی کا خواب دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ جس چیز کو آپ نے ایک مضبوط اور صحت مند منصوبہ سمجھا تھا وہ آہستہ آہستہ آپ کی طاقت کو ختم کر رہا ہے۔ یہ دوبارہ جائزہ لینے کا وقت ہے کہ کیا یہ اس بوجھ سے چمٹے رہنے کے قابل ہے جسے آپ کچھ عرصے سے اٹھا رہے ہیں۔ دوسری طرف، یہ خواب اس بات کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے کہ آپ کی شادی یا آپ کے کسی قریبی کے ساتھ آپ کے تعلقات میں تنازعہ آئے گا۔

شادی کے گواہوں کا خواب

شادی میں گواہوں کا خواب دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنے لیے یا دوسرے لوگوں کے لیے رہنما بننا پڑے گا۔ اس وجہ سے، آپ کے دوستوں اور خاندان والوں کو آپ کے کندھے پر ٹیک لگانے کی ضرورت ہوگی۔ دوسری طرف، اگر آپ خواب کے گواہ ہیں، تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کی زندگی میں نازک لمحات ظاہر ہو سکتے ہیں۔

اپنے بھائی سے شادی کا خواب

خواب میں اپنے ہی بھائی سے زندگی بھر کے لیے شادی کرنا یقیناً خواب دیکھنے والے میں ناخوشگوار احساسات پیدا کرتا ہے اور یہاں تک کہ بے حیائی کا خیال بھی جنم لے سکتا ہے۔ تاہم، پریشان ہونے کی کوئی ضرورت نہیں ہے، کیونکہ خواب کا واقعہ خود کی عکاسی میں اضافے کے ساتھ ساتھ مردانہ کردار کی خصوصیات کی جانچ کے تمام مرحلے کی علامت ہے۔

باپ سے شادی کا خواب

ایسا خواب صرف سوئے ہوئے شخص کو یہ احساس دلانا چاہتا ہے کہ اس کا اپنے باپ سے بہت گہرا رشتہ ہے۔ اگر اس کے ساتھ کوئی حالیہ تنازعہ تھا تو اب غالباً اسے حل کیا جا سکتا ہے۔

مردہ آدمی سے شادی کا خواب

کیا آپ نے کسی مردہ شخص سے شادی کا خواب دیکھا ہے؟ اگر ایسا ہے تو، اس بات کا امکان ہے کہ آپ کی زندگی میں ایسی تبدیلیاں آ رہی ہیں جو مسائل پیدا کر سکتی ہیں۔ تاہم، انہیں وقت سے پہلے پہچاننے اور اس طرح ان سے بچنے میں ابھی زیادہ دیر نہیں ہوئی۔

غلط شخص سے شادی کرنے کا خواب

اگر کسی نے خواب میں غلط شخص سے شادی کی ہے تو اس کا مطلب ہو سکتا ہے کہ وہ حقیقی دنیا میں کسی خاص چیز کے بارے میں غلط تھا۔ مزید برآں خواب میں غلط شخص سے شادی کرنا بھی غیر یقینی صورتحال کی نشاندہی کر سکتا ہے۔

ایک شہزادے سے شادی کرنے کا خواب

کسی شہزادے کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھنا، خاص طور پر خواتین کے خوابوں میں، ایک ایسے شخص کی خواہش کی نمائندگی کرتا ہے جس میں شہزادے کی خصوصیات ہوں۔ اگر کوئی شخص کسی شہزادے سے شادی کرنے کا خواب دیکھتا ہے، تو وہ اپنے اندر بالکل یہی خوبیاں رکھنا چاہتا ہے۔

شادی کرنے کا خواب اور اس کی عام تعبیریں

شادی رشتہ قائم کرنے اور اس سے نکلنے والی ذمہ داریوں کو سنبھالنے کی خواہش کی علامت ہے۔ شادی کی اس علامت سے، خواب کی تعبیر میں مخالفوں کی مفاہمت کی نشاندہی کی جا سکتی ہے، مثال کے طور پر دو متضاد فریقوں کے درمیان میل جول۔ تاہم، شادی کرنے کا خواب صرف پیار سے شادی کرنے کی خواہش کی عکاسی کر سکتا ہے.

عام نوعیت کی تبدیلیاں بھی خواب کی علامت "شادی کرنے” میں ظاہر ہوتی ہیں: مثال کے طور پر رہائش یا کام کی جگہ میں تبدیلی۔

ایک خواب جس میں آپ خود سے شادی کرتے ہیں اکثر اس کا مطلب ہے کہ آپ اپنے ماحول میں ایسے لوگوں کو جانتے ہیں جو شادی کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے شادی شدہ ہیں، تو خواب ایک تبدیلی کی طرف اشارہ کرتا ہے، شاید تعلقات میں یا زندگی کے راستے میں.

اگر خواب دیکھنے والا خود ایک لمبی ٹرین کے ساتھ شادی کا جوڑا پہنتا ہے، تو خواب کی علامت "شادی کرنا” رشتے میں اپنے جذبات اور توقعات کا تجزیہ کرنے کی کوشش کو ظاہر کرتی ہے۔ زندگی سے محروم ہونے اور ہمیشہ اس کے ساتھ کھڑے ہونے کا احساس خواب میں "شادی کرنے” کی علامت میں ظاہر ہوتا ہے جب خواب میں کوئی دوسرا شخص عروسی لباس پہنے نظر آتا ہے۔

جو شخص خواب میں شادی کرنا چاہتا ہے وہ خواب کی تعبیر میں خواب دیکھنے والے کو اپنے جیون ساتھی سے کیا توقعات رکھتا ہے اس کے بارے میں بہت کچھ بتاتا ہے۔ کیونکہ یہ اس کی خصوصیات ہیں جو وہ اس میں دیکھنا چاہیں گی۔

خواب کی علامت "شادی کرنا” کو ایک انتباہ کے طور پر سمجھا جانا چاہئے اگر خواب کا منظر خاص طور پر افراتفری کا شکار ہے، جشن منسوخ یا ملتوی کر دیا گیا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ رشتہ اتنا مضبوط نہ ہو اور زندگی بھر کا رشتہ قائم کرنے کے لیے وقت درکار ہو۔

شادی کا خواب اور اس کی نفسیاتی تشریح

خواب کی تعبیر میں، خواب کی علامت "شادی کرنا” زندگی کے بعض مراحل کے آغاز اور اختتام کی علامت ہے۔ خواب دیکھنے والا ایک دوراہے پر ہے۔ وہ کچھ پیچھے چھوڑ کر ایک نئی سمت لیتا ہے۔ خواب کی علامت میں، بیداری ظاہر کرتی ہے کہ اب ایک نیا راستہ طے کیا گیا ہے، ایک نیا رابطہ بنایا جا رہا ہے۔

خوابوں کی تعبیر میں شادی بھی مخالفوں کے اتحاد کی علامت ہے۔ خواب کے ممکنہ طور پر متصادم شخصیت کے خدوخال کو خواب میں شادی کرکے ہم آہنگ کیا جانا چاہیے، مثال کے طور پر عقلی کے ساتھ جذباتی پہلو۔

خواب میں اپنے ساتھی کے علاوہ کسی اور سے شادی کرنا خواب کی تعبیر میں اس بات کا ممکنہ اشارہ ہے کہ خواب زندگی میں تنوع اور تناؤ کی تلاش ہے۔ خواب کی علامت زیادہ متحرک ہونے کی لاشعوری خواہش کی نمائندگی کرتی ہے۔

اگر کوئی حقیقی زندگی میں اپنے پیارے سے شادی کرنے کا خواب دیکھتا ہے تو شعور میں بندھن کو گہرا کرنے کی ضرورت پیدا ہوتی ہے۔ خواب دیکھنے والے کو یہ سوچنا چاہیے کہ یہ رشتہ اس کے لیے بہت ڈھیلا کیوں لگتا ہے، اور کیا ساتھی مضبوط بندھن کے لیے تیار ہے۔

اگر شادی کے دوران خواب میں پہننے والے کپڑے گندے ہیں، تو خواب کی تعبیر میں خواب کی علامت حقیقی شراکت کے بارے میں شکوک و شبہات کی نشاندہی کر سکتی ہے، جو ممکنہ شادی کے فیصلے کو روکتی ہے۔

اگر خواب میں شادی کے موقع پر خواب دیکھنے والے مثبت جذبات رکھتے ہیں، تو یہ موجودہ محبت کے رشتے میں اعتماد کی علامت ہے۔ اس کے مطابق، خواب کی علامت "شادی کرنے” کے ساتھ منسلک منفی احساسات عدم اطمینان اور دبائے ہوئے خوف کی نشاندہی کرتے ہیں۔

اگر شادی کی تقریب قربانی کی رسم سے منسلک ہے، تو یہ خواب کی تعبیر میں خواب دیکھنے والے کی اپنی آزادی اور خودمختاری کو ترک کرنے کی خواہش کی نمائندگی کرتا ہے۔

شادی کا خواب: روحانی تعبیر

شادی کی خواب کی علامت خوابوں کی تعبیر میں عورت اور مرد کی شخصیت کے ناگزیر امتزاج کو ظاہر کرتی ہے۔ یہ مادی پہلو اور روحانی پہلو کے لیے لازمی شرط ہے جس کے نتیجے میں روحانی پہلو مکمل ہوتا ہے۔