دفتر کو خواب میں دیکھنے کی تعبیر

جب آپ کسی دفتر یا اپنے کام کی جگہ کے بارے میں خواب دیکھتے ہیں۔ تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے۔ کہ آپ کام کو پیچھے نہیں چھوڑ سکتے۔ اور یہ کہ آپ اپنے کام کو اپنے سر پر سوار کر رہے ہیں۔

دفتر کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں دفتر دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کام سے مغلوب ہیں۔ آپ نے کچھ ایسے اہداف طے کیے ہوں گے۔ جو بہت زیادہ کٹھن ہیں اور جن کے لیے آپ کو اس سے کہیں زیادہ وقت درکار ہے۔ جتنا آپ نے سوچا تھا۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کو گھر میں مسائل درپیش ہیں۔ تو آپ شاید کام میں آرام کی تلاش میں ہیں۔ تاکہ ایسی صورتحال سے بچ سکیں جو بہت پیچیدہ ہے۔

اپنے دفتر سے کچھ چیزیں لینے کا خواب
اپنے دفتر سے کچھ چیزیں لے جانے کا خواب دیکھنے کا مطلب ہے۔ کہ آپ کو پروموشن ملے گا۔ درج ذیل مدت یہ ثابت کرنے کے لیے مثالی ہو گی کہ آپ اس عہدے کے مستحق ہیں جس کا آپ نے ہمیشہ خواب دیکھا ہے۔ آپ کا کیرئیر شروع سے ہی بہتر ہو رہا ہے۔ اور آپ ترقی کرنے سے پہلے سست ہونے کا ارادہ نہیں رکھتے۔

daftar ke khwab ki tabeer

دفتر میں مہمانوں کا استقبال کرنا
جب آپ اپنے دفتر میں مہمانوں کا استقبال کرنے کا خواب دیکھ رہے ہوں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ بہت مصروف ہیں۔ آپ وہ شخص ہیں جس سے بہت سے لوگ بات کرنا پسند کرتے ہیں۔ کیونکہ وہ آپ کی رائے اور ایمانداری کا احترام کرتے ہیں۔ آپ کبھی کبھی اتنے تھک جاتے ہیں۔ کہ آپ کے پاس اپنے گھر والوں کو سلام کرنے کا وقت نہیں ہوتا۔ اگرچہ آپ کو اپنے کام سے پیار ہے۔ لیکن رفتار بہت تھکا دینے والی ہے۔ اور آپ کو احساس ہوگا کہ آپ کو اپنے بارے میں مزید سوچنے کی ضرورت ہے۔

دفتر میں کام کرنا
اگر آپ کسی دفتر میں کام کرنے کا خواب دیکھ رہے ہیں۔ حالانکہ آپ حقیقی دنیا میں دفتر میں کام نہیں کرتے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو تبدیلی کی ضرورت ہے۔ آپ شاید اپنی موجودہ حالات سے تھک چکے ہیں۔ اور آپ کچھ نیا کرنے کی کوشش کرنا چاہیں گے۔ لیکن تبدیلیوں کا خوف آپ کو روک رہا ہے۔ دوسری طرف، یہ خواب بتاتا ہے کہ اگر آپ طالب علم ہیں۔ تو آپ کو کوئی ایسا کام نہ کرنے کا ڈر ہے جو آپ اسکول گئے تھے۔

اگر آپ کسی اور کو دفتر میں کام کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پر بہت سی کاروباری اور نجی ذمہ داریاں ہوں گی۔ آپ کو ان چیزوں کے لیے وقف کرنے کے لیے کافی وقت نہیں ملے گا۔ اس لیے آپ اپنے ہی خاندان کے ملازمت کے قیدی کی طرح محسوس کریں گے۔ یہ ایک واضح نشانی ہے۔ کہ آپ کو جلد از جلد منفی توانائی کا راستہ تلاش کرنا چاہیے اور کچھ وقت اپنی ضروریات، خواہشات اور مشاغل کے لیے وقف کرنا چاہیے۔

دفتر میں سونے کا خواب دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ دفتر میں جھوٹ بول رہے ہیں یا سو رہے ہیں۔ وہ عام طور پر نامکمل کاروبار یا غیر منقول وعدوں کی وجہ سے بے چین شعور کی علامت ہے۔ شاید آپ میں حال ہی میں کام کرنے کی خواہش نہیں ہے۔ اس لیے آپ سب کچھ کم سے کم کوشش کے ساتھ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یہ بھی ممکن ہے کہ آپ نے کسی چیز کا وعدہ کیا ہو۔ اور پھر اسے بھول گئے ہوں۔ اس لیے آپ کو اس شخص کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر شرم آتی ہے۔

دوسروں کو دفتر میں سوتے ہوئے دیکھنا
جب آپ کسی اور کو دفتر میں سوتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا کسی ساتھی سے جھگڑا ہوگا۔ کیونکہ وہ مسلسل اپنی ذمہ داریوں کو پورا کرنے سے بچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ جس کا براہ راست اثر آپ کی پیداواری صلاحیت پر بھی پڑتا ہے۔ ہم شاید کسی ایسے شخص کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ جو یہ مانتا ہے کہ وہ اپنی مطلوبہ چیزوں کو زیادہ محنت کے بغیر حاصل کر سکتا ہے۔

دفتر کے دروازوں پر اپنا نام دیکھنا
اگر آپ خواب میں اپنے دفتر کے دروازوں پر اپنا نام دیکھ رہے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک پرجوش اور محنتی انسان ہیں۔ آپ اپنی مطلوبہ چیزوں کو حاصل کرنے کے لیے دن رات کام کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ آپ اکثر یہ سمجھتے ہیں کہ دوسرے آپ کی کوششوں کی اتنی تعریف نہیں کرتے۔ جتنی انہیں کرنی چاہیے۔ لیکن آپ خود کو تلخ اور مایوس نہیں ہونے دیتے۔ اپنے آپ کو متحرک کرنے کی آپ کی صلاحیت کچھ اور ہے۔ اپنے آپ پر یقین رکھیں، اور آپ اپنے خوابوں کو پورا کر لیں گے۔

کسی کو آپ کا دفتر لینے کا خواب دیکھنا
بدقسمتی سے اس خواب کا کوئی مثبت مطلب نہیں ہے۔ اس کا عام طور پر مطلب یہ ہوتا ہے۔ کہ کوئی آپ کو سبوتاژ کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ آپ کے آس پاس کا ایک فرد آپ اور آپ کی کامیابی سے حسد کرتا ہے۔ لہذا وہ اس حقیقت سے صلح نہیں کر سکتے۔ کہ آپ ان سے بہتر ہیں۔ آپ کو اب تک احساس ہو گیا ہے۔ کہ وہ آپ کی خوشی کے منتظر نہیں ہیں۔ اور وہ صرف آپ پر تنقید کرنے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں۔ بدنیتی پر مبنی تبصروں پر کوئی اعتراض نہ کریں۔ لیکن ان کے منصوبے کو عملی جامہ پہنانے سے روکنے کا طریقہ تلاش کریں۔

دفتر کی صفائی کرنے کا خواب
خواب میں دفتر کی صفائی عدم اطمینان کی علامت ہے۔ آپ شاید اس کام سے خوش نہیں ہیں۔ جو آپ فی الحال کرتے ہیں۔ یا آپ کے خاندان کے ممبران کے ساتھ تعلقات اچھے نہیں ہیں۔ یہ سب آپ کی ذہنی صحت کو منفی طور پر متاثر کر رہا ہے۔ جس کا مطلب ہے کہ یہ تبدیلیوں کا وقت ہے۔ ممکنہ برے نتائج سے خوفزدہ نہ ہوں۔ لیکن کچھ ہمت پیدا کریں اور وہ کام کریں جو آپ کو اپنی زندگی کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے ضروری معلوم ہوں۔

دوسروں کو دفتر کی صفائی کرتے ہوئے دیکھنا
اگر آپ کسی اور کو دفتر کی صفائی کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے۔ کہ آپ کا پیارا آپ سے کسی پروجیکٹ یا مسئلے میں مدد طلب کرے گا۔ اگر مسئلہ واضح ہو۔ تو آپ آسانی سے اس سے نمٹ لیں گے۔ لیکن اگر وہ آپ سے کسی نازک چیز کے بارے میں مشورہ طلب کرتے ہیں۔ تو آپ کو سوچنا پڑے گا۔ کہ آپ کیا کہیں گے۔ اپنے آپ کو ان کی پوزیشن میں لانے کی کوشش کریں۔ اس طرح آپ کے لیے کچھ چیزیں واضح ہو جائیں گی۔

دفتر کو گرانے کا خواب
جب آپ کسی دفتر کو منہدم کرنے کا خواب دیکھ رہے ہوتے ہیں۔ تو یہ اعلیٰ افسران یا کسی اور کے ساتھ تنازعہ کی علامت ہے جو زیادہ اختیار کا مطالبہ کرتا ہے۔ ہو سکتا ہے آپ کا باس آپ کی کچھ تجاویز کو نہ سمجھے۔ یا آپ کے خاندان کے افراد آپ کے فیصلے کی حمایت نہ کر رہے ہوں۔ انہیں اپنا رویہ دکھائیں۔ لیکن اسے ہر قیمت پر ہر کسی پر مسلط نہ کریں۔ اگر کوئی فیصلہ صرف آپ پر منحصر ہے۔ تو آپ کو کسی کی منظوری یا تصدیق کی ضرورت نہیں ہے۔ کہ آپ صحیح کام کر رہے ہیں۔

دوسروں کو دفتر گراتے ہوئے دیکھنا
ایک خواب جس میں آپ کسی اور کو دفتر گراتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک بہت بڑے بوجھ سے چھٹکارا پائیں گے۔ کچھ ایسا ہے جو آپ کو کافی عرصے سے پریشان کر رہا ہے۔ لیکن اب آپ کچھ دنوں میں اس مسئلے کو حل کر لیں گے۔ آپ کو احساس ہوگا کہ آپ نے کسی ایسی چیز پر بہت زیادہ وقت ضائع کیا ہے۔ جس سے آپ کو کچھ اچھا نہیں ملا۔ اس کی بدولت آپ ایک اہم سبق سیکھیں گے۔

دفتر کو آگ لگانا
خواب میں دفتر کو آگ لگانا حقیقی دنیا میں کچھ منفی احساسات کا نتیجہ ہے۔ آپ کا حال ہی میں کسی سے جھگڑا ہوا ہو گا۔ اس لیے آپ کے جذبات نے آپ کو اپنے حقائق کو ٹھیک سے بیان کرنے نہیں دیا۔ اس کے بجائے، آپ بہت زیادہ غیر محفوظ لگ رہے تھے۔ اور آپ نے گھبراہٹ کو اپنی لپیٹ میں لینے دیا ہے۔ اب، آپ یہ سیکھنے کے بجائے خوابوں کے ذریعے چیزوں کو درست کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ کہ اگلی بار جب آپ کو ایسی ہی صورتحال کا سامنا ہو تو آپ کو کیسا برتاؤ کرنا چاہیے۔

دوسروں کو دفتر کو آگ لگاتے دیکھنا
اگر آپ خواب میں کسی اور کو دفتر میں آگ لگاتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی کے ساتھ بہت بڑی ناانصافی کا مشاہدہ کریں گے۔ لیکن آپ اسے روکنے کے لیے کچھ نہیں کر پائیں گے۔

Share via
Copy link
Powered by Social Snap