خواب میں کچھ پینے کی تعبیر کیا ہے؟

روزمرہ زندگی میں ہم بہت سارے مختف مشروبات پیتے ہیں۔ کیا ہو سکتا ہے جب ہم خواب میں ان پینے والی چیزوں کو دیکھتے ہیں۔

خواب میں مختلف مشروبات کی تعبیریں

میٹھی چیز پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں کوئی میٹھی چیز پیتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پیار کرنے لگیں گے۔ آپ کی کسی ایسے شخص کے ساتھ رومانوی تعلقات ہوسکتے ہے جس ساتھ اکھٹے ہونے میں آپ کو خاص لطف محسوس ہوتا ہے۔ ایسے لمحات میں آپ سب کچھ بھول جاتے ہیں اور ان خوبصورت لمحات میں شامل ہو جاتے ہیں جو آپ کی خواہش ہے کہ وہ ہمیشہ قائم رہ سکیں۔

کڑوی چیز پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ کسی کڑوی چیز کو پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ پریشانی کی علامت ہے۔ آپ کو دباؤ والے حالات میں کچھ پریشانیوں کو چھوڑنا ہوگا اور عام طور پرکم نقصان دہ چیزوں کا انتخاب کرنا ہوگا جو صرف عارضی خرابی پیدا کر سکتی ہیں۔ آپ کے پاس اضافی توانائی ہے جو آپ کو جسمانی سرگرمی یا مفید مشقت کے ذریعے خرچ کرنی چاہیے۔

بیئر پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ بیئر پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ خوشی کی علامت ہے۔ آپ دوستوں کے ساتھ فلموں گفتگو اور ایک یا دو مشروبات پر آرام کرنا پسند کرتے ہیں۔ آپ ایسی عادات کو نظر انداز کرنے کا ارادہ نہیں کرتے ہیں جو کچھ لوگوں کے ساتھ تعلقات میں ایک مسئلہ تھا یا اب بھی ہے۔

شراب پینے کے بارے میں خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں شراب پیتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی سابقہ کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔ آپ شاید اس شخص سے ملیں گے جو کچھ دبے ہوئے جذبات کو ابھارے گا۔ آپ سوچیں گے کہ کیا ہوتا اگر آپ اکٹھے رہتے اور اس شخص سے پوچھنے کی ہمت جمع کرتے اور اسے وہ کچھ بتاتے جو آپ نے پہلے کہنے کی ہمت نہیں کی تھی۔

پانی پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ پانی پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو خطرہ مول لینا پسند نہیں ہے۔ آپ آسانی سے اپنے آپ کو اس بات پر قائل کر سکتے ہیں کہ دوسرے لوگ جو کہتے ہیں وہ صحیح ہے یہاں تک کہ جب ثبوت دوسری بات کہہ رہے ہوں۔ آپ ناواقف کی طرف متوجہ نہیں ہوتے لیکن پہلے سے آزمائی ہوئی چیزوں پر قائم رہتے ہیں جو بغیر کسی غلطی کے کامیابی لاتی ہیں۔

خواب میں زہر پینا

خواب میں زہر پینے کا مطلب ہے کہ آپ چیلنجوں کا شکار ہیں جو آپ کو خطرے میں ڈال سکتے ہیں۔ ہر لمحہ خطرہ مول لینے کے لیے تیار رہنے میں کوئی حرج نہیں ہے لیکن آپ نے حال ہی میں اسے زیادہ کرنا شروع کر دیا ہے جو آپ پر الٹا پڑ سکتا ہے۔ آپ کو اپنے مستقبل کے بارے میں مزید سوچنا ہوگا اور اپنے آپ سے پوچھنا ہوگا کہ آپ اسے کیسا دیکھنا چاہتے ہیں۔

تیل پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ تیل پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ نے کچھ غلط حرکتیں کی ہیں۔ آپ شاید ایک مسئلہ یا صورتحال کو حل کرنے کی خواہش میں جل رہے ہیں اور اس کے بارے میں ٹھیک سے نہیں سوچ رہے۔ آپ کو جلد ہی اپنے فیصلوں کے منفی نتائج کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس تجربے سے کچھ سیکھنا ضروری ہے تاکہ آپ وہی غلطی نہ دہرائیں۔

سرکہ پینے کا خواب دیکھنا

خواب میں سرکہ پینے کا مطلب ہے کہ آپ شدت سے کسی کو اپنی طرف توجہ مبذول کروانا چاہتے ہیں جس کی وجہ سے آپ بڑی غلطیاں کرسکتے ہیں۔ آپ کسی کو پسند کر سکتے ہیں اس لیے آپ اس شخص کو اپنے جیسا بنانے کی کوشش کر رہے ہیں لیکن آپ جو کچھ اس وقت کر رہے ہیں وہ آپ کو اپنے مقصد تک نہیں پہنچائے گا۔ ایک اور امکان یہ ہے کہ آپ کاروبار میں اپنا نام کمانے کی کوشش کر رہے ہیں لیکن آپ نے اس کے لیے غلط حربہ چنا ہے۔

پرفیوم پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ پرفیوم پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ لوگوں کے ایک بڑے گروپ کے سامنے اپنے آپ کو شرمندہ کریں گے۔ آپ کو شاید کسی ایسی چیز کے بارے میں بات کرنے کا موقع ملے گا جس سے آپ ناواقف ہیں۔ مساوی مکالمہ کرنے کی خواہش میں آپ کچھ ایسا کہیں گے جس سے دوسرے آپ کا مذاق اڑائیں گے۔ جیسے ہی ایسا ہوتا ہے آپ اپنا منہ بند رکھنے کے لیے وقت کو واپس کرنے کے قابل ہونا چاہیں گے۔

خواب میں خون پینا

خواب میں خون پینا حقیقی زندگی میں احتیاط کی نشاندہی کرتا ہے۔ ارتکاز کی کمی آپ کو خطرے میں ڈال سکتی ہے۔ چوٹیں اور بیماریاں بھی ممکن ہیں اس لیے اپنی صحت کا زیادہ خیال رکھنا برا خیال نہیں ہوگا۔ اس کے علاوہ آپ کو راتوں رات اہم فیصلے کرنے کی ضرورت نہیں ہے بلکہ کسی ایسے شخص سے مشورہ طلب کریں جس پر آپ بھروسہ کرتے ہیں۔

پیشاب پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ پیشاب پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ دوسرے لوگوں کے علم اور تجربے پر بھروسہ نہیں کرتے بلکہ جو کچھ آپ دیکھتے اور پڑھتے ہیں اس کی بنیاد پر اپنی رائے اور رویہ تشکیل دیتے ہیں۔ ایک طرف تعصبات پر بھروسہ نہ کرنا اچھی بات ہے لیکن معاشرہ آپ کو ویسے ہی قبول کرنے کے لیے تیار نہیں ہے۔

شربت پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ خواب میں شربت پیتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی چیز سے تھک گئے ہیں۔ یہ کام ہو سکتا ہے آپ کا ساتھی یا وہ ماحول جس میں آپ رہتے ہیں۔ اگر آپ کچھ فیصلے نہیں کرتے ہیں تو کچھ بھی اہم نہیں ہوگا۔

شہد پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ شہد پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ کوئی چیز آپ کی توقعات سے بڑھ جائے گی۔ اگر آپ طویل عرصے سے کسی ایک منصوبے یا آئیڈیا پر کام کر رہے ہیں تو نتائج آپ کو مثبت طور پر حیران کر دیں گے۔ دوسری طرف آپ کسی ایسے شخص سے مل سکتے ہیں جس کے بارے میں آپ نے بہت اچھی باتیں سنیں لیکن آپ کو جلد ہی احساس ہو جائے گا کہ وہ آپ کے تصور سے کہیں زیادہ ذہین بہتر اور محنتی ہے۔

جوس پینے کا خواب دیکھنا

ایک خواب جس میں آپ جوس پیتے ہیں نئے امکانات کی علامت ہے۔ اگر آپ کو ان کے بارے میں مطلع نہیں کیا جاتا ہے تو آپ کو کچھ پیشکشوں کو پھینکنے کی ضرورت نہیں ہے۔ وقت کی کمی خواہش کی کمی کا صرف ایک بہانہ ہے۔ تبدیلی آپ کے اندر سے شروع ہوتی ہے یہی وجہ ہے کہ آپ کو اپنی پیشہ ورانہ اور ذاتی زندگی میں ملنے والے امکانات کو پہچاننا ہوگا۔

دودھ پینے کا خواب دیکھنا

اگر آپ دودھ پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ایک کاروبار میں ایک اچھا ساتھی ملے گا۔ آپ اپنے ساتھی کے ساتھ ایک کاروباری پروجیکٹ شروع کر سکتے ہیں لیکن آپ اپنی زندگی میں کچھ اہم تبدیلی لانا چاہیں گے اور آپ کو اپنے خاندان کے افراد دوستوں اور ساتھی کی حمایت یا مدد حاصل ہوگی۔

دہی پینے کا خواب دیکھنا

خواب میں دہی پینا پریشانیوں کی پیش گوئی کرتا ہے۔ ایک مسئلہ جس میں آپ کی توانائی وقت اور صبر کی ضرورت ہوتی ہے جلد ہی سامنے آجائے گا۔ آپ شاید کسی وقت اس سے دستبردار ہونا چاہیں گے لیکن آپ کو اپنے مقصد کو ہر وقت اپنے ذہن میں رکھنا ہوگا تاکہ آپ اپنی خواہش کے لیے لڑتے رہنے کی ترغیب دیں۔

کافی پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ کافی پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو یہ خوبصورت اجتماعات کی علامت ہے۔ آپ جلد ہی ان دوستوں کے ساتھ گھوم سکتے ہیں جنہیں آپ نے طویل عرصے سے نہیں دیکھا ہوگا۔ روزمرہ کی چیزوں کے بارے میں بات کرنے کے علاوہ آپ ماضی کے کچھ موضوعات پر بھی بات کریں گے۔ آپ کو پیاری یادیں ایک ساتھ یاد ہوں گی جو آپ کو آنے والے چیلنجوں کے لیے اپنی توانائیاں بڑھانے میں مدد کریں گی۔

چائے پینے کا خواب دیکھنا

چائے والے خواب ان تفصیلات پر منحصر ہوتے ہیں جو ان کی پیروی کرتے ہیں۔ عام طور پر خواب میں چائے پینا خوشی کے لمحات کی علامت ہے۔ آپ شاید جلد ہی اپنے خاندان کے افراد اور دوستوں کے ساتھ ایک خوبصورت تقریب یا بڑی کامیابی کا جشن منائیں گے۔ آپ شادی یا کسی اور تقریب میں بھی شرکت کر سکتے ہیں۔

گرم چاکلیٹ پینے کا خواب دیکھنا

خواب میں ہاٹ چاکلیٹ پینا خوشی کی علامت ہے کیونکہ کوئی چیز آپ کو جلد خوش کر سکتی ہے۔ اس کا تعلق آپ کی ذاتی یا نجی زندگی سے ہو سکتا ہے۔ نوجوان لوگ کیریئر میں ترقی کر سکتے ہیں یا اضافہ حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ بڑے ہیں تو یہ خواب آپ کے بچوں یا پوتے پوتیوں کے ساتھ خوبصورت لمحات کی پیش گوئی کرتا ہے۔

کاک ٹیل پینے کا خواب دیکھنا

جب آپ کاک ٹیل پینے کا خواب دیکھتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ سفر کر سکتے ہیں۔ آپ شاید اپنے اردگرد کے ماحول سے تھک چکے ہیں اور آپ کسی دوسرے شہر کے مختصر فیلڈ ٹرپ پر جائیں گے یا آخر میں ایسی منزل پر جائیں گے جس کے بارے میں آپ نے طویل عرصے سے تصور کیا ہو۔ نوجوان لوگ اس سفر میں دیوانہ وار محبت میں پڑ سکتے ہیں لیکن ایسے تعلقات قلیل المدت ہوتے ہیں۔